Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePrvní fotky Renaultu Mégane E-Tech Electric unikly na veřejnost. Jak se vám líbí?
69 komentářů
Jendislav
to nikdy neslo dohromady. Vsechna francouzska auta mela s elektrikou a elektronikou problemy. Co to bude delat ted, kdyz ne to jen elektrika a elektronika?
A proto Renault vyrábí ty nejprodávanější electromobily Zoe. Se prober z komatu ty elektriko. :-!
Hele, seděl jsi v tomhle elektropekáči vůbec? Fakt příšernost! 😲 :no:
Arese
...zejména z profilu chladné a bezpohlavní vozidlo. Vůbec bych netypoval, že je to Renault. Největší úlet je ovšem interiér, který je "utulný" asi jako chladnička. Ovšem vzhledem k tomu, že je to zkratowůz, je to vlastně jedno, prodejně to bude propadák tak jako tak. Tedy s výjimkou elektrodiktatur typu Norska či Nizozemí. 😒 :no:
Blbost, interiéry Renault právě umí, je tam vidět kůže na přístrojovce, jako to má Mazda 3, a pěkný L-shape displej, jako má Mercedes. Exteriér je na Renault trochu usedlý, čekal jsem větší extravaganci. Bude to konkurent pro Ionic 5, který se designově povedl, tak uvidíme v recenzích...
no je to trochu oříšek Arese, ale stejně to zkus naštudovat😊
https😐/www.pravopisne.cz/…povat-x-typovat/
a jinak bych se rád dozvěděl, který Renault je pohlavní...😊
https😐/www.pravopisne.cz/…povat-x-typovat/
a jinak bych se rád dozvěděl, který Renault je pohlavní...😊
Retrowave
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
cudzinec111
to všetky EV budú teraz na štýl MPV a s minimalistickými oknami a vysokou podlahou? Nedá sa to spraviť krajšie?
h22
že nevypadá stejně jako koncept. Nejvíc mě mrzí ten světelný podpis, ten byl na konceptu úžasný a tady máme obyčejnou běžnou nudu... Jinak celkem OK, vysoké těžiště je standard u elektromobilů a nic moc estetického.
Neverim ze tymto cudom chcu nahradit klasicky megane... vw tiez id3kou predsa by nemal sancu nahradit golfa ( a co do poctu predanych aut uz vobec ) ... takze nieco este budu musiet v renaulte vymysliet ked nechcu padnut predajmi v europe v nasledujucich 2 .. 3 rokoch hlboko aj pod skodu ci opel kdesi na uroven sesterskej dacie
Preco by nemali padnut predajmi? Jedine tato cesta je ekologicka, cim menej vyrobia, tym mensia ekologicka zataz. Samozrejme ceny budu take, ze sa konecne dostanu do zisku.
kuk
Už se teším kolik lidí zase nepřekousne tu pichu jak hrom na kapotě. 😁 😁 😁 :-!
SUV odvary nemusím, ale lidem se to bude určitě líbit. Jestli na to daj ňejakou prudce konkurenční cenovku a neposerou baterku a pohon, tak by to moh bejt trhák. :yes:
SUV odvary nemusím, ale lidem se to bude určitě líbit. Jestli na to daj ňejakou prudce konkurenční cenovku a neposerou baterku a pohon, tak by to moh bejt trhák. :yes:
Měl by jsi se přestat soustředit na délku penisů diskutujících i jejich erekci a naučit se vyjmenovaná slova v češtině.
3_diamanty
Je aj ioniq krasavec... ak ma toto nahradit klasicky megane tak potom pan boh nam ochranuj clio... srsi z toho az akasi bezradna bezpohlavnost a sterilita zacinajuca hned uz tym do.ebkanym logom na kasni a konciaca zadnym naraznikom
petr petrumr
Až bude test v paříži jestli tempomat/omezovač chytne 30km/hod to bude zase ostuda pro VW.
berka
Bohužel, tohle se mi nelíbí. Násilné nahrazování původních modelů jejich elektro verzemi, nepovažuji za šťastné. Nejsem proti malým elektrovozům, typu Zoe, možná bych toleroval i budoucí R5 v elektrice, za podmínek, že budou mít rozumnou cenu, což se zatím u žádného vozu napříč značkami říct nedá.
Větší auta, která jsou v mnoha rodinách jediným autem, nemohou být elektrická. Tím sebereme lidem možnost cestovat a první překážkou bude už samotná pořizovací cena. Ostatní překážky ve formě nedostatečné kapacity nabíjecích míst, která není připravena ani na 10% současného počtu vozidel, krátký dojezd a tím změna celkového pojetí cestování, specifický a velmi složitý servis při poruchách (ne při údržbě) a hlavně velmi nejistý proces následného prodeje, tyto vozy odsouvají na slepou kolej. Jsou pouze pro zaryté fanatiky rádobytechnologií a eko blázny kteří nechtějí vidět skutečnou pravdu. A ti rozhodně neuživí všechny ty fabriky zvyklé produkovat miliony aut ročně.
Větší auta, která jsou v mnoha rodinách jediným autem, nemohou být elektrická. Tím sebereme lidem možnost cestovat a první překážkou bude už samotná pořizovací cena. Ostatní překážky ve formě nedostatečné kapacity nabíjecích míst, která není připravena ani na 10% současného počtu vozidel, krátký dojezd a tím změna celkového pojetí cestování, specifický a velmi složitý servis při poruchách (ne při údržbě) a hlavně velmi nejistý proces následného prodeje, tyto vozy odsouvají na slepou kolej. Jsou pouze pro zaryté fanatiky rádobytechnologií a eko blázny kteří nechtějí vidět skutečnou pravdu. A ti rozhodně neuživí všechny ty fabriky zvyklé produkovat miliony aut ročně.
lordlord
tak tohoto megana si už nekoupím
Cele je to uz nezaujimave...a tym dobabranym logom to cele zaklincovali...pritom som si isty ze renault to vie aj lepsie a vie aj prekvapit ...z tohto ale srsi bezradnost a nuda... ako nahrada doterajsieho megane nic zaujimave.... toto podla mna nemoze mat velky uspech .. uvidime
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
del42sa
ta retro palubka se mi líbí :yes:
A přitom je tohle všechno křečovité bláznění naprosto k ničemu... 😲 😲
https😐/www.autoforum.cz/…byt-i-500-gramu/
Podle mě každý, kdo má alespoň maturitu trochu technického směru se musí při čtení těch blábolů osypat. Nebo usmát k smrti.
Já rozhodně nejsem velkým příznivcem současného vývoje automotive v EU, spíše se dost bojím kam to povede, to ale neznamená, že budu adorovat ten slovní, věcný i logický průjem, který Autoforum produkuje.
Vždy jsem Tě měl za v pohodě a slušného diskutér, se kterým se někdy třeba neshodnu, ale dobře se s ním dá poklábosit a jehož názory jsou relevantní a mají váhu.
Tím neustálým zaplevelováním diskuzí odkazy na ty bludy z Autofora si jen pod sebou podřezáváš větev.
Dobrá rada - netahej to sem a nečti to.
BTW - jsem čvuťák, myslím že trošičku vím, o čem mluvím.
To ale vůbec nesouvisí s mým příspěvkem výše. A Ty to moc dobře víš.
Takže ID.3. Reálně s tím lidi jezdí za 19 kWh/100km (včetně zimy, klimy, topení,...). Emise z uhelky v ČR 838 g CO2/kWh. To máme 159,2 g CO2/km. Ztráty při přenosu nabíjení dají cca 36 % navíc. To máme 217 g CO2/km.
Nyní Golf 2019+ se stejným výkonem. Benzin 6,65 l/100 km = 154 g CO2/km, Nafta 6,0 l/100km = 159 g CO2/km.
Zatím nám elektro vychází hůř. No jo, jenže to jsme ho napočítali na elektřinu jen a pouze z uhlí, což nemá ani to Polsko (i když o moc lepší to není). Nicméně už např. v ČR, kde máme zhruba půlku z uhlí, jsme na 430 gramech CO2/kWh. Takže ID.3 v ČR se dostává na 111 gramů. Tedy na méně než spalovací Golf.
A za druhé, zatímco EV počítáme výrobu paliva, u spalovacích aut nikoli. Ví se, že na 1 litr paliva je potřeba asi 1,5 kWh energie. Předpokládejme, že tato energie má stejné emise jako elektřina. Na 6-6,5 litru tak potřebujeme 9-9,8 kWh, to při českém mixu dělá zhruba 4000 gramů na kWh. Toto palivo je na 100 km, tedy +40 gramů na km u spalovacích aut.
Takže v ČR má elektrické ID.3 emise asi okolo 110-115 gramů, spalovací Golf pak 190-200 gramů. V "palivu" je elektromobil jednoznačně čistější než spalovací auto, a to i u nás (v Polsku ne, tam je to nastejno), rozhodně to však ani zdaleka není nula. Otázkou pak tedy je, kdy tyto nižší emise vyrovnají emise z výroby baterky u EV.
Kde máš spočítanou a zakalkulovanou výrobu paliva pro elektrárny (dobývání a dopravu uhlí nebo plynu pro tepelné, dobývání a zpracování uranu pro jaderné)? V těch 832 g CO2/kWh u uhelky jsou jenom přímé emise ze spalování uhlí v elektrárně ČEZu, nikoliv emise potřebné pro dobývání a dopravu uhlí. To stejné platí u Temelína nebo Dukovan, ČEZ uvádí produkci CO2 těchto zdrojů, ale bez CO2 emitovaném při dobývání, zpracování a obohacování uranu a výrobě palivových tyčí. Dost dobře ani uvádět nemůže a neumí, protože dobýváním uhlí, plynu nebo uranu se zabývají jiné firmy, jejichž emise nemá ČEZ pod kontrolou.
No však právě o to jde. Buď obojí nebo ani jedno. Sám to říkáš, že to nedává smysl počítat od jiných bodů. Proto také nedává smysl to počítat až od vyrobeného benzínu, ale u EV počítat i výrobu elektřiny. Vždyť to sám říkáš.
Takže pokud máme započítat těžbu paliva pro elektrárny a dopravu, tak musíme započítat i těžbu ropy pro rafinerie a dopravu. V obou případech jsem to počítal od výroby (tedy je to už vytěženo a dopraveno do místa výroby) po jeho spotřebování. Tedy v obou případech to stejné. Natěžená ropa v rafinerce, natěžené uhlí v elektrárně (a u mnoha elektráren dokonce i emise pro jejich stavbu, to u rafinerky nemám).
Sexuální frustrace a problémy sem taháš akorát ty.
Probůh, kdy odsud tato diskuzní žumpa odtáhne? Redakce, děláte s tím něco?