Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ElectricBlue
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Na LPG to jezdí za náklady 2,0 TSI. To by každé druhé současné auto bylo přežitek, zelená kedlubno :-)
ElectricBlue
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jdi olyzovat plakát zelený bolševiku, 3 ks Tesly prodané v ČR v srpnu, Dodge/RAM 36 ks :-):-):-):-):-)
Tebe se tady taky nikdo neptal na názor o anachronismu a přežitku.
Tvoje elektrojebky nikdo nechce. Bez dotací to nikdo nekupuje, jen pokud je donucen vašima bolševickýma uhlíkovýma daněma, cly, povolenkami a zákazy!!!!
Tebe se tady taky nikdo neptal na názor o anachronismu a přežitku.
Tvoje elektrojebky nikdo nechce. Bez dotací to nikdo nekupuje, jen pokud je donucen vašima bolševickýma uhlíkovýma daněma, cly, povolenkami a zákazy!!!!
ElectricBlue
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
já tu žádný další nicky nemam, narozdíl do Vás - Hendly, DonVito, WesternDigital, Kylie, Hammuna, Nemamterasu, Elektrikar a stovky dalších
Ve skutečnosti všechno 2 osoby :-):-):-)
Ve skutečnosti všechno 2 osoby :-):-):-)
Koukam, ze uz si klesnul s argumenty na uplne dno.
Ty lidi píšou naprosto to samé, stejný slovosled, skladba vět, stejný styl psaní. Strašně jednoduchý :-):-):-)
No vida, tak chlapec taky skončil. Ona redakce moc dobře víc, kdo tady má multinicky. A kdo je jeden nick, proto většina multinicků skončila. A to já sem nahlaisl osobně asi jen 3, tenhle zrovna ne :-)
No vida, tak chlapec taky skončil. Ona redakce moc dobře víc, kdo tady má multinicky. A kdo je jeden nick, proto většina multinicků skončila. A to já sem nahlaisl osobně asi jen 3, tenhle zrovna ne :-)
to si určitě nemyslím. Hendly a DonVito jsou dvě rozdílné osoby s dvěmi různými styly psaní, Hamuna se nijak netají tím, že má nový nick - a starý nepoužívá.
Vás se taky na názor nikdo neptal... a co je neekonomickeho na motoru ktery vydrží navěky?
řekl bych, že účinnost benzínového atmosférického motoru je prakticky nejhorší.
klady a zápory - vzhledem k cenám paliva v US tak neekonomický provoz nevadí když mi to ušetrí na servisu
nejdřív se mě ptáš, co je neekonomického na atmosférickém motoru, když to napíšu, tak napíšeš, že sice neekonomický je, ale že to nevadí... :yes:
Vzhledem k tomu, že na něj de dá kompresor tak to nevadí. Kdo chce větší výkon, je kompresorová 6,2 - jak smallblock od GM, tak samozřejmě konkurenční 6,2 V8 Hellcat
Jinak atmosféra je nejvíc spolehlivý motor, zejména když je bez přímého vstřiku, dpf, startstopu a podobných nesmyslů.
LPG tu stojí 12,50 (tankoval sem ale i za 9,50 loni) takže tenhle pikap fakt jezdí na náklady 2,0 TSI, já s lehčím Chargerem co má lepší aerodynamiku jazdím za náklady 1,5 :-)
A v USA to neřeší, tam stojí benzín dle cen ropy cca 9-16 Kč za litr, v přepočtu :-) Takže asi jak u nás to LPG :-)
Jinak atmosféra je nejvíc spolehlivý motor, zejména když je bez přímého vstřiku, dpf, startstopu a podobných nesmyslů.
LPG tu stojí 12,50 (tankoval sem ale i za 9,50 loni) takže tenhle pikap fakt jezdí na náklady 2,0 TSI, já s lehčím Chargerem co má lepší aerodynamiku jazdím za náklady 1,5 :-)
A v USA to neřeší, tam stojí benzín dle cen ropy cca 9-16 Kč za litr, v přepočtu :-) Takže asi jak u nás to LPG :-)
curwasportiva
GM se s tímto faceliftem konečně dostalo na úroveň RAMu co se iteriéru týče a upevnilo si pozici před Fordem, který se u nové generace taky moc nevytáhl.
U ZR2 je trochu zklamání výkon "pouhých" 420k u 6,2l, které se ve stejné specifikaci prodává už 8 let. Stejně tak nenavýšení výkonu u 5,3l, který je stejný už od předchozí generace.
Co je naopak paráda je uzávěrka předního diferenciálu, kterou v této třídě nikdo nenabízí a v terénu bude užitečnější než kompresor a 700k.
U ZR2 je trochu zklamání výkon "pouhých" 420k u 6,2l, které se ve stejné specifikaci prodává už 8 let. Stejně tak nenavýšení výkonu u 5,3l, který je stejný už od předchozí generace.
Co je naopak paráda je uzávěrka předního diferenciálu, kterou v této třídě nikdo nenabízí a v terénu bude užitečnější než kompresor a 700k.
×
Sdílení komentáře
×
Tak to má být, tady je svět ještě v pořádku!!! :yes: :yes: :yes:
https://www.sauto.cz/…ge/ram/150087607
Šacuju to tak na 2,2-2,5 míče a výš
Čomu ale nerozumiem ,tak prečo robia tieto najvýkonnejšie verzie v offroad pakete.
Toto Silve má už ale celkom fajn introš ako tie stávajúce čo som bol pozrieť.
Jinak v pondělí sem jel Audi S3 , rok 2021, takže funglovka, najeto asi 1000 km. Zátah a zrychlení pěkný, tak je to turbo a dsg, ale zvuk nula, motor trošinku ve vyšších otáčkách, výfuky vůbec.
Abyste si nemysleli že sem nikdy nejel s něčím jiným jak s amerikama a s Jaguarem a RR :-):-)
Teréní trucky jsou teď v módě a dobře se prodávájí.
Vždyť Ford teď zavedl Tremor trim skrz všemi trucky od Rangeru, přes F-150 až po HD.
Takže není problém si nakonfigurovat luxusní Denali / High Country na 22" se stejným motorem a výkonem jako je v ZR2.
Nevýhodou tohoto motoru je to, že vyžaduje benzin s vyšším oktanovým číslem US 93PON což odpovídá EU 98RON, což už se u takového motoru při dením užívání projeví.