Novinky
Něco mezi současnou cenou V8 Silverada a RAM TRX.
https😐/www.sauto.cz/…ge/ram/150087607
Šacuju to tak na 2,2-2,5 míče a výš
https😐/www.sauto.cz/…ge/ram/150087607
Šacuju to tak na 2,2-2,5 míče a výš
Velmi pekny kusok.... klobuk dole...chevy v poslednej dobe co auto to nadhera.... :yes:
a nikdo je nekupuje s naftou, v United Cars and service stojí to bílé Silverado v naftě už rok 😄 😄 😄 😄
já tu žádný další nicky nemam, narozdíl do Vás - Hendly, DonVito, WesternDigital, Kylie, Hammuna, Nemamterasu, Elektrikar a stovky dalších
Ve skutečnosti všechno 2 osoby 😄 😄 😄
Ve skutečnosti všechno 2 osoby 😄 😄 😄
Jdi olyzovat plakát zelený bolševiku, 3 ks Tesly prodané v ČR v srpnu, Dodge/RAM 36 ks 😄 😄 😄 😄 😄
Tebe se tady taky nikdo neptal na názor o anachronismu a přežitku.
Tvoje elektrojebky nikdo nechce. Bez dotací to nikdo nekupuje, jen pokud je donucen vašima bolševickýma uhlíkovýma daněma, cly, povolenkami a zákazy!!!!
Tebe se tady taky nikdo neptal na názor o anachronismu a přežitku.
Tvoje elektrojebky nikdo nechce. Bez dotací to nikdo nekupuje, jen pokud je donucen vašima bolševickýma uhlíkovýma daněma, cly, povolenkami a zákazy!!!!
Na LPG to jezdí za náklady 2,0 TSI. To by každé druhé současné auto bylo přežitek, zelená kedlubno 😄
Neměj péči 😄 😄
Ze zelených stalinistických bolševiků, s falešnými nicky tu mam akorát zábavu. Ušetřím za kabaret.
Ze zelených stalinistických bolševiků, s falešnými nicky tu mam akorát zábavu. Ušetřím za kabaret.
Vzhledem k tomu, že na něj de dá kompresor tak to nevadí. Kdo chce větší výkon, je kompresorová 6,2 - jak smallblock od GM, tak samozřejmě konkurenční 6,2 V8 Hellcat
Jinak atmosféra je nejvíc spolehlivý motor, zejména když je bez přímého vstřiku, dpf, startstopu a podobných nesmyslů.
LPG tu stojí 12,50 (tankoval sem ale i za 9,50 loni) takže tenhle pikap fakt jezdí na náklady 2,0 TSI, já s lehčím Chargerem co má lepší aerodynamiku jazdím za náklady 1,5 😄
A v USA to neřeší, tam stojí benzín dle cen ropy cca 9-16 Kč za litr, v přepočtu 😄 Takže asi jak u nás to LPG 😄
Jinak atmosféra je nejvíc spolehlivý motor, zejména když je bez přímého vstřiku, dpf, startstopu a podobných nesmyslů.
LPG tu stojí 12,50 (tankoval sem ale i za 9,50 loni) takže tenhle pikap fakt jezdí na náklady 2,0 TSI, já s lehčím Chargerem co má lepší aerodynamiku jazdím za náklady 1,5 😄
A v USA to neřeší, tam stojí benzín dle cen ropy cca 9-16 Kč za litr, v přepočtu 😄 Takže asi jak u nás to LPG 😄
Tam je ale trochu socka výbava (UC), v Letňanoch (UT) ich myslím predávajú celkom dobre. Dízlová radová šestka je celkom fajn motor a povedal by som celkom hodný takéhoto pick-upu.
Čomu ale nerozumiem ,tak prečo robia tieto najvýkonnejšie verzie v offroad pakete.
Čomu ale nerozumiem ,tak prečo robia tieto najvýkonnejšie verzie v offroad pakete.
Ty lidi píšou naprosto to samé, stejný slovosled, skladba vět, stejný styl psaní. Strašně jednoduchý 😄 😄 😄
No vida, tak chlapec taky skončil. Ona redakce moc dobře víc, kdo tady má multinicky. A kdo je jeden nick, proto většina multinicků skončila. A to já sem nahlaisl osobně asi jen 3, tenhle zrovna ne 😄
No vida, tak chlapec taky skončil. Ona redakce moc dobře víc, kdo tady má multinicky. A kdo je jeden nick, proto většina multinicků skončila. A to já sem nahlaisl osobně asi jen 3, tenhle zrovna ne 😄
Vás se taky na názor nikdo neptal... a co je neekonomickeho na motoru ktery vydrží navěky?
No asi lidi chtěj spíš ty terénní, tak to dělaj takhle no.
Jinak v pondělí sem jel Audi S3 , rok 2021, takže funglovka, najeto asi 1000 km. Zátah a zrychlení pěkný, tak je to turbo a dsg, ale zvuk nula, motor trošinku ve vyšších otáčkách, výfuky vůbec.
Abyste si nemysleli že sem nikdy nejel s něčím jiným jak s amerikama a s Jaguarem a RR 😄 😄
Jinak v pondělí sem jel Audi S3 , rok 2021, takže funglovka, najeto asi 1000 km. Zátah a zrychlení pěkný, tak je to turbo a dsg, ale zvuk nula, motor trošinku ve vyšších otáčkách, výfuky vůbec.
Abyste si nemysleli že sem nikdy nejel s něčím jiným jak s amerikama a s Jaguarem a RR 😄 😄
klady a zápory - vzhledem k cenám paliva v US tak neekonomický provoz nevadí když mi to ušetrí na servisu
To bude asi dôvod, mohli by ale robiť aj nejakú akoby cestnú verziu.
Toto Silve má už ale celkom fajn introš ako tie stávajúce čo som bol pozrieť.
Toto Silve má už ale celkom fajn introš ako tie stávajúce čo som bol pozrieť.
GM se s tímto faceliftem konečně dostalo na úroveň RAMu co se iteriéru týče a upevnilo si pozici před Fordem, který se u nové generace taky moc nevytáhl.
U ZR2 je trochu zklamání výkon "pouhých" 420k u 6,2l, které se ve stejné specifikaci prodává už 8 let. Stejně tak nenavýšení výkonu u 5,3l, který je stejný už od předchozí generace.
Co je naopak paráda je uzávěrka předního diferenciálu, kterou v této třídě nikdo nenabízí a v terénu bude užitečnější než kompresor a 700k.
U ZR2 je trochu zklamání výkon "pouhých" 420k u 6,2l, které se ve stejné specifikaci prodává už 8 let. Stejně tak nenavýšení výkonu u 5,3l, který je stejný už od předchozí generace.
Co je naopak paráda je uzávěrka předního diferenciálu, kterou v této třídě nikdo nenabízí a v terénu bude užitečnější než kompresor a 700k.
Silverado se dá stejně jako Sierra koupit s řadovým sestivalcem na naftu. A tam ten motor má asi opravdu smysl…
nejdřív se mě ptáš, co je neekonomického na atmosférickém motoru, když to napíšu, tak napíšeš, že sice neekonomický je, ale že to nevadí... :yes:
60% Chevy 1500 trucků prodaných v Severní Americe jsou teréní verze. 30% Z71 a dalších 30% Trail Boss. Po něčem alespoň trochu podnobném Raptoru byla u fanoušků GM dlouho poptávka.
Teréní trucky jsou teď v módě a dobře se prodávájí.
Vždyť Ford teď zavedl Tremor trim skrz všemi trucky od Rangeru, přes F-150 až po HD.
Teréní trucky jsou teď v módě a dobře se prodávájí.
Vždyť Ford teď zavedl Tremor trim skrz všemi trucky od Rangeru, přes F-150 až po HD.
Tento motor je se stejným výkonem, dostupný skoro u všech verzí Silverad👋Sierra 1500 už od roku 2014.
Takže není problém si nakonfigurovat luxusní Denali / High Country na 22" se stejným motorem a výkonem jako je v ZR2.
Nevýhodou tohoto motoru je to, že vyžaduje benzin s vyšším oktanovým číslem US 93PON což odpovídá EU 98RON, což už se u takového motoru při dením užívání projeví.
Takže není problém si nakonfigurovat luxusní Denali / High Country na 22" se stejným motorem a výkonem jako je v ZR2.
Nevýhodou tohoto motoru je to, že vyžaduje benzin s vyšším oktanovým číslem US 93PON což odpovídá EU 98RON, což už se u takového motoru při dením užívání projeví.
to si určitě nemyslím. Hendly a DonVito jsou dvě rozdílné osoby s dvěmi různými styly psaní, Hamuna se nijak netají tím, že má nový nick - a starý nepoužívá.
ElectricBlue
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ElectricBlue
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak to má být, tady je svět ještě v pořádku!!! :yes: :yes: :yes: