Videa
Ada je zase tady
5
Diesel pod kapotou je přece vždy lepší a navíc ekologický - a to zejména ve srovnání s elektrovehikly!
WinDiesel
1
To jim nevysvětlis že diesely natahuji vzduch znecisteny opotřebováním gum elektrovehiklu a následně castice spalují v DPF. EV jsou čistými znečišťovateli vzduchu. Benziny a diesely s BPF/DPF nejenom znečišťují ale i čistí.
Coronavirus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
3
Ne, jediná cesta jak se zbavit covidu je vyhostit ruské spiony
WinDiesel
0
Vyhodili je dvermi, oni se budou snažit vlézt zpět oknem. A na Číňany jsi zapomněl
WinDiesel
0
Virus. Covidu je menší než pórovitost DPF takže asi NE 👽👽👽
Othello
0
Pokud covid projde i spalovacím procesem tak bude jeho desinfekce nejspíš stoprocentní
kyklop
0
:yes: 😒]
...Machi jasně napsal přezdívku. Tomu autu se nedá říkat jinak. Jen upozornění, že nejde o žádnou čmoudu, auto zní zvenku celkem normálně a uvnitř spíš tiché. Traktor se nekoná. Ani známky po nějakém kouření.
Navíc se hezky ovládá, nováčci to mají trochu jednodušší, už žádný manuál, ABS funguje spolehlivě a auto rozhodně nevystraší. Dá se jít okamžitě vstříc k limitům. Perfektně se řídí, schopnost rychle nabrat rychlost je působívá, žádné dlouhé hledání brzdných bodů. Podle mě nejhodnější auto ve flotile, se kterým se dá zajet pěkný výsledek.
Jen těch 5s na kolo v peaku nevidím zase tak jasně. Hodně závisí na obutí, nějaké závodní semislicky Michelin by mohly sundat dejme tomu 3s. 😉
Navíc se hezky ovládá, nováčci to mají trochu jednodušší, už žádný manuál, ABS funguje spolehlivě a auto rozhodně nevystraší. Dá se jít okamžitě vstříc k limitům. Perfektně se řídí, schopnost rychle nabrat rychlost je působívá, žádné dlouhé hledání brzdných bodů. Podle mě nejhodnější auto ve flotile, se kterým se dá zajet pěkný výsledek.
Jen těch 5s na kolo v peaku nevidím zase tak jasně. Hodně závisí na obutí, nějaké závodní semislicky Michelin by mohly sundat dejme tomu 3s. 😉
Proč "žádné dlouhé hledání brzdných bodů"? Na brzdách to musí být podobně náročný jako každý jiný auto, ne? Poměrně rychlý a poměrně těžký.
PS: nafta ve vytrvalostních závodech není nic novýho, Audi s tím závodilo dlouho... a matně si vzpomínám na nějaké SEATy i v cestovních vozech?
PS: nafta ve vytrvalostních závodech není nic novýho, Audi s tím závodilo dlouho... a matně si vzpomínám na nějaké SEATy i v cestovních vozech?
Copa se stalo v závodě, že to odpadlo hned v prvním kole?
Jinak diesely už v Makpak/Kramp Endurance jezdily dávno předtím, ještě pár let nazpět vyhrával co mohl starý trojkový golf z Brna 😊
A Machiho jsem v tom Mostě nějak přehlíd. Neviditelný placky mají i neviditelný piloty, nebo co... :-!
Jinak diesely už v Makpak/Kramp Endurance jezdily dávno předtím, ještě pár let nazpět vyhrával co mohl starý trojkový golf z Brna 😊
A Machiho jsem v tom Mostě nějak přehlíd. Neviditelný placky mají i neviditelný piloty, nebo co... :-!
zajímavé, doteď jsme četli že tohle umí jedině elektromobily
než zabere turbo tak to chvilku trvá...
Ako keby Audiny s R10 nejazdili davno uspesne v Le Mans. A dalsi.
Ale tak ok, niekto sa chcel zase prezentovat.
Ale tak ok, niekto sa chcel zase prezentovat.
Diesel je mrtvej.
Nechtel bych jet za timhle autem a dychat vzduch vycisteny jeho vytunenym dieselem.
A jestli si nekdo mysli, ze kdyz z toho nejde dym, tak jsou emise v poradku, tak je hodne naivni resp. technicky analfabet (stejne jako ti co tvrdi, ze spalenim nafty vznikne cisty vzduch). :no:
Zavody ok. Ale radeji benzinove.
Nechtel bych jet za timhle autem a dychat vzduch vycisteny jeho vytunenym dieselem.
A jestli si nekdo mysli, ze kdyz z toho nejde dym, tak jsou emise v poradku, tak je hodne naivni resp. technicky analfabet (stejne jako ti co tvrdi, ze spalenim nafty vznikne cisty vzduch). :no:
Zavody ok. Ale radeji benzinove.