Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Naftový závoďák? Kluci z Radicalteamu dokázali, že to jde!

20 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Diesel pod kapotou je přece vždy lepší a navíc ekologický - a to zejména ve srovnání s elektrovehikly!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To jim nevysvětlis že diesely natahuji vzduch znecisteny opotřebováním gum elektrovehiklu a následně castice spalují v DPF. EV jsou čistými znečišťovateli vzduchu. Benziny a diesely s BPF/DPF nejenom znečišťují ale i čistí.
Avatar - Coronavirus
Coronavirus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, jediná cesta jak se zbavit covidu je vyhostit ruské spiony
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vyhodili je dvermi, oni se budou snažit vlézt zpět oknem. A na Číňany jsi zapomněl
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Virus. Covidu je menší než pórovitost DPF takže asi NE 👽👽👽
Othello
Pokud covid projde i spalovacím procesem tak bude jeho desinfekce nejspíš stoprocentní
kyklop
:yes: 😒]
webpaja
...Machi jasně napsal přezdívku. Tomu autu se nedá říkat jinak. Jen upozornění, že nejde o žádnou čmoudu, auto zní zvenku celkem normálně a uvnitř spíš tiché. Traktor se nekoná. Ani známky po nějakém kouření.
Navíc se hezky ovládá, nováčci to mají trochu jednodušší, už žádný manuál, ABS funguje spolehlivě a auto rozhodně nevystraší. Dá se jít okamžitě vstříc k limitům. Perfektně se řídí, schopnost rychle nabrat rychlost je působívá, žádné dlouhé hledání brzdných bodů. Podle mě nejhodnější auto ve flotile, se kterým se dá zajet pěkný výsledek.
Jen těch 5s na kolo v peaku nevidím zase tak jasně. Hodně závisí na obutí, nějaké závodní semislicky Michelin by mohly sundat dejme tomu 3s. 😉
Avatar - Emel
Emel
Proč "žádné dlouhé hledání brzdných bodů"? Na brzdách to musí být podobně náročný jako každý jiný auto, ne? Poměrně rychlý a poměrně těžký.
PS: nafta ve vytrvalostních závodech není nic novýho, Audi s tím závodilo dlouho... a matně si vzpomínám na nějaké SEATy i v cestovních vozech?
webpaja
U ABS se poměrně rychle usadíš, za dva tři okruhy víš, kde je nejzazší brzdný bod, bez ABS balancuješ těsně na hraně skluzu. Tam vlastně upravuješ během závodu pořád.

Nepíšu, že je to novinka 😉 Ale že funguje pěkně.
Avatar - lyon667
lyon667
Copa se stalo v závodě, že to odpadlo hned v prvním kole?

Jinak diesely už v Makpak/Kramp Endurance jezdily dávno předtím, ještě pár let nazpět vyhrával co mohl starý trojkový golf z Brna 😊

A Machiho jsem v tom Mostě nějak přehlíd. Neviditelný placky mají i neviditelný piloty, nebo co... :-!
webpaja
Odešlo tuším nějaké ložisko, Na Brno bude po kupě 😉

Na tu dým rovnici si pamatuju, to byl děs. Tohle bych řekl, že je trochu jiná liga.

Machi měl tu smůlu, že se něco vysypalo těsně před jeho stínem. Jinak by byli vzhledem k okolnostem druzí. 😄
Othello
zajímavé, doteď jsme četli že tohle umí jedině elektromobily
Mig_35
než zabere turbo tak to chvilku trvá...
webpaja
Týden před závody jsme viděli na testech Teslu a vzhledem k neustálému chlazení Modelu 3 by to bylo tak max na 5-ti minutový sprint. Tak daleko to ještě není. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Neexistuje pohon, kterej by si ne dorovnal s pořádně prefoukanym turbodieselem! 😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ještě před EV byly ve všem lepší benziny. 👽👽👽Nepřekvapuje mne použitelnost dieselu pro závodění. A pro běžný život voli diesely u nás 51% lidi (reálný život jsou ojetiny, ne i flotilove káry).
Avatar - Beefcake
Beefcake
Ako keby Audiny s R10 nejazdili davno uspesne v Le Mans. A dalsi.
Ale tak ok, niekto sa chcel zase prezentovat.
DonVito
Diesel je mrtvej.

Nechtel bych jet za timhle autem a dychat vzduch vycisteny jeho vytunenym dieselem.
A jestli si nekdo mysli, ze kdyz z toho nejde dym, tak jsou emise v poradku, tak je hodne naivni resp. technicky analfabet (stejne jako ti co tvrdi, ze spalenim nafty vznikne cisty vzduch). :no:

Zavody ok. Ale radeji benzinove.