Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Čínští výrobci elektromobilů se snaží prosadit na evropském trhu

17 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Brilance byl kus šrotu, ale čiňáci udělali pokrok. S elektrifikací končí vnímaní auta jako kus nemovitosti, ale nově jako drahý spotřebič. Zeptej se mladého hocha jaký je pro něj rozdíl ve vnímání mezi Renaultem a Nio, odpoví žádný, auto jak auto, hlavně že to jede. Nejhorší je, že čím dál více lidí není schopno domyslet důsledky.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Mladí ať si jezdí na vysavači 😄 Já si počkám na Toyotu V6 nebo Mazdu V6 v dieselu. Obojí bude elektrifikované a to jako ústupek stačí.
Avatar - Anonym
Anonym
Mazda před x lety slíbila představit HCCI, tzn. dieselový motor spalující benzín bez použití zapalovací svíčky, který bude vykazovat kompresní poměr 18:1. Realita jménem Skyactive-X zapalovací svíčky má a kompresní poměr je "pouze" 15:1.
Aby ses podobně netěšil na dieselový V6 a realita bude turbobenzín se čtyřmi válci.
Avatar - kuk
kuk
Přijde houno. 😁
PowerHouse
Jaké důsledky?

Že Foxconn nabídne pohon, infotainment, autopilot i hotová auta komukoliv?
Třeba si Foxconn postaví DALŠÍ továrnu v ČR, tentokrát na EV.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Foxconn 😁 😒] 😁
Už js se lekl, že s tím nepřijdeš 😁
traveldrive
IQ v záporných číslach, žiaľ, stále existuje. Kde sa to v tých ľuďoch stále berie? To snáď ani nie je pravda.
traveldrive
Nie vždy sa zhodneme ale v tomto na 100%. Je to presne tak ako píšeš.
Avatar - Anonym
Anonym
Už kolem roku 2000 se občas objevovaly články, že auta se budou prodávat v supermarketech apod. Jenže auto nikdy nebude mikrovlnka nebo tablet.
Servisní síť, dostupnost dílů či zůstatková hodnota bude vždy hrát roli. Značka, která tohle nedokáže zajistit, by musela najít díru na trhu, nebo přijít s o hodně nižší cenovkou. Jenže kopie sedanu Tesly nebo elektrická SUV žádnou díru na trhu nevyplňují a cenovka čínských aut se dovozem, clem, homologacemi, zárukami a DPH zvednou skoro na úroveň zavedených značek.
Avatar - kuk
kuk
Tak to je pravda, věčně se rozpadající spalováky, ketrý se furt rozbíjej nutně potřebujou rozsáhlou servisní síť. 😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Měl jsem auto s vysokým nájezdem a motor vyžadoval opravdu jen jednou, ale vícekrát jsem musel do servisu kvůli podvozku, brzdám, defektu pneumatik, elektrické výbavě, klimatizaci atd. A to vše elektrická auta také mají a navíc kvůli vysokonapěťovým systémům nelze v blízké době předpokládat, že by je opravovaly i malé nezávislé servisy. O to důležitější pro ně je mít oficiální servisní síť. Někdo může argumentovat Teslou, že se bez klasického prodejní s servisní sítě skoro obejde, ale Tesla je jako Apple, hraje si svou vlastní ligu a žádná druhá Tesla nikdy nebude.
PowerHouse
Třeba Foxconn, Vinfast, ... staví továrny na EV v USA a potom je postaví i v Evropě.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Pan Lauda by ti dal čenichovku, srabe.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Lauda by měl Iaudu na párku.
Avatar - jiri-trojan
jiri-trojan
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Xylo
"Šéf největšího výrobce čipů říká, že jich automobilkám dodá, kolik budou chtít, ony ale nechtějí" . Zdroj: naše oblíbené a-forum.
Avatar - kuk
kuk
... pak si je koupí a my si budem kupovat jejich plechofky v Kauflandu a Lidlu a na nich bude samolepka Porsche, BMW nebo Aston Martin a šechny budou vypadat divně. 😁 😁 :-!