Videa
Vcelku by mě zajímalo, jaký je asi rozdíl v životnosti spojky u městského řidiče, který se k ní chová vzorně a takového, který na ní stojí u každého semaforu ;-\
Možná by bylo zajímavé, udělat dlouhodobý test.)
Možná by bylo zajímavé, udělat dlouhodobý test.)
Preberal som to s mojim mechanikom. Odpali sa tym spojkove lozisko, ale priblizne rovnako rychlo ako lamela. Takze na vymenu pridu obaja uzivatelia priblizne po rovnakych km. Akurat ten, co na spojke stoji, ma okrem lamely znicene aj lozisko. To sa meni v oboch pripadoch, takze vlastne je to jedno.
Vzhledem k tomu, ze vetsina aut v CR jsou ojetiny dovezene z DE, a taky tomu ze v DE se uci uz v autoskole prijet na semafor, zastavit, zmacknout spojku, zaradit jednicku a takhle cekat na zelenou (a taky to tak vetsina nemcu co znam dela) pak to zjevne zadnej velkej problem nebude.
To jsem nevedel.
Proto se Nemci umi rozjizdet na semaforech rychle...
V Cechach padne oranzova a prvni na svetlech zacne radit. 😄
Prvni se rozjizdi, tak zacne radit jednicku druhy atd. :no:
Proto se Nemci umi rozjizdet na semaforech rychle...
V Cechach padne oranzova a prvni na svetlech zacne radit. 😄
Prvni se rozjizdi, tak zacne radit jednicku druhy atd. :no:
Na Slovensku to je podobne. Navyse s tym, ze na semafor pozera len prvy v poradi a ostatni len na toho pred sebou. Ja ked to niekedy vidim, ako sa na zelenej plytva casom. Des
O tomto nešvaru se píše a mluví už nejméně 30 let. A nic se nezměnilo. Ačkoli si o Němcích myslím svoje, v tomto jsou fakt lepší než my.
To je blbosť. Problém je v tom, že ľudia za volantom nedávajú pozor. Tá oranžová je tam práve na to, aby si mal čas zaradiť kvalt. Že sa ostatní rozbiehajú postupne, je snáď normálne. To je semafor v bežnej premávke, nie na štarte F1.
Mě tohle nikdo v autoškole neučil, protože české autoškoly nikoho nic neučí. Ale stejně jsem na to přišel jaksi sám, že to je nejlepší. Pochopitelně se to dá praktikovat jen s manuálem. V hybridu to je úplně jinak 😄 😄 😄 😄
mně táta učil sledovat semafory. Nestát na spojce, ale koukat na vedlejší semafor, nebo semafor pro chodce. Když z vedlejší strany padne červená, nebo chodcům na naší straně, tak za chvíli skočí zelená a už můžu být připravenej a nezdržovat. Bohužel dnes ( ani starší řidiči ) nejsou často schopni sledovat víc než jedno světlo a jednu ručičku na budíkách.
Proč věřit člověku, který ani neumí sedět za volantem?
Jeho videa nepozeram, o com som prisiel ? 😒]
Ty o nic.
Tak to som rad. Ale videl som jedno s tak infantilnym a afektovanym prejavom, ze uz ich viac nezvladam.
A druhy dovod su agresivne pustane videa na auto.cz.
A druhy dovod su agresivne pustane videa na auto.cz.
Ani Vaculík nemá vždy pravdu a vymýšlí už někdy kraviny. Ale autům rozumí, zajímá se a baví ho to.
To snad ne, to Vaculíkovi ten trapas jednou nestačil? Pravda, Opelů Frontera a BMW 524 TDS je dnes na silnicích naprostá většina. Jdu se zeptat do firemní garáže, kolik služebních aut mi dovolí nastartovat bez spojky.... aha, nula. Tak dík.
auto, které nedovolí nastartovat bez spojky je počítám tak do tří let stáří... a u nás je průměrný věk automobilu kolik? 15,3...
Ani jedno z mych poslednich tri aut neslo nastartovat bez vymacknute spojky.
No trojkové Oktavky to mají, ty se začaly vyrábět v roce 2012. Sednul jsem do toho a nechtělo to startovat, pak jsem si vzpomněl, že u dieselu je žhavení, tak jsem chvíli čekal se zapalováním na 1 a zase nic. Že by vybitá baterka? Vždyt tím včera někdo jel. Až napočtvrté jsem si všiml, že maxidot píše sešlápnout spojku. A sranda je, že to dávali i do aut bez maxidotu.
Startuji ze spojkou, Auto má 700 tisíc km..nikdy se nic z motorem a klikovkou neopravovalo,dokonce spojka je měněna pouze po druhé.. ještě k tomu je auto v autoškole.. takže představa,jak začátečníci jezdí,je všem jasná.. Octavie 2001 1.9 ..teď kdo má pravdu..k tomu startování ze spojkou je bezpečnostní otázka..
btw. S ruční brzdou řeší problém vždy ten, který ji použije jednou za rok...