skloubení retro stylu interiéru (manuál, ručka, mechanické budíky!!!) s modernou (digitální klima například). Moc se mi to líbí. Zvenku taky vůbec neurazí, protože vypadá jako auto.
Tento typ interiéru měl i můj bývalý Lancer, což byl souputník této Lancie Delta (poslední, která u nás je hodně sporadicky vidět). Mně to vyhovovalo, že by to bylo něco extra, to si nemyslím.
Plně techniky a inovací? To se trochu vylučuje v případě elektrického spotřebiče. Inovace a technologie bude nespočet totálně opravných asistentů v kombinaci z bzučícím krámem. To Bude Delta jak víno. Emoce nula, zážitek nula. Jen další nudné, těžké, omezené přibližovadlo.
Kdo chtěl to samé, ale hezké, koupil Bravo. Jenom v něm chyběly výkonnější motory a má trochu míň luxusní interiér.
Snad budou vydávat nějaká auta z kterých nebude při pohledu bolet hlava
To nebolo len o tom, že Bravo malo "trochu míň luxusní interiér". Delta bola oproti Bravu dotiahnutá do detailu, mala síce "formou" podobný, no materiálovo odlišný interiér a o priestore vzadu si Bravo mohlo len pískať, zatiaľ čo v Delte si pohodlie urobili aj 190 cm vysokí muži. Delta používala odlišné naladenie podvozku a mala tiež výrazne lepšie odhlučnenie.
Znamená to presne to, čo První napísal - bolo to iné auto, ako ľudia čakali, preto tie mizerné predaje. Keby jej vybrali iné meno, mohla sa predávať lepšie.
Prvej Delte veľmi pomohli úspechy v športe. akonáhle túto pozíciu opustila, už nemala čím pritiahnuť pozornosť.
Snad sa nepomylili a miesto 1 dali tu 0 v roku spravne.... ale tak snad aspon do r 2040 by nejaka znovuzrodena delta uz byt mohla .... ked si svihnu ....
.... možná nějakou e-Deltu vypotí, no a co? koho to zajímá? lidi co ještě pamatují legendární fosilní Delty si to určitě nekoupí a ostatní si e-auto koupí od jakéhokoliv jiného výrobce.... Delta nebude mít žádnou přidanou hodnotu, naopak bude trpět vysokou cenou, podivným logem na kapotě, které už dnes nikdo nezná, nulovou reputací a těžko představitelnou servisní sítí....
za mě dokonalá ztráta času nad tím uvažovat.... udělejte e-Y a bude to mít 10000x větší šanci na úspěch....
Reputácia sa veľmi ťažko získava, ale podivuhodne ľahko sa o ňu dá prísť a potom sa získava ešte ťažšie. Taliani úspech Delty úplne zahodili, pritom sa na ňom dalo tak krásne stavať... lenže žiaľ, Fiat pokašlal úplne všetko, čo sa dalo. Divím sa, že ešte existuje. Pritom keby to chytili do rúk schopnejší ľudia - Fiat, Ferrari, Alfa, Lancia, Autobianchi, mali by všetko, mainstream, šport, luxus aj lowend. Kam to v reáli dotiahli, je na zaplakanie.
Svět se mění, nová doba, host vyhazuje vrchního. Myslel jsem si, že mám v autech +/- nějaký přehled a odhad. A nejen v autech. Dnes mám pocit, že nevím nic a že je vše postavené na hlavu.
Ani ve snu by mě před 40 lety nenapadlo, že v továrnách v Detroitu se budou prohánět krysy, že jedinou přeživší britskou automobilkou bude Morgan, že Saab nebude a Volvo zůstane jen jako značka.......a Fiat bude mít v nabídce nějakých 5 modelových řad a přežívá jen díky tomu, že posežral asi tak 14 polonemocných značek a automobilek.
Tak než elektrickou Deltu tak raději žádnou !!! :no:
A tu Ypsilonku zabijí stejně...kupují ji hlavně italky.
Žádný chlap tohle mini chtít nebude ,a pokud to udělají blbě ani žádná další ženská..
A oni to zdraží a vyndají levný benzín..takže sbohem Lancia. :-(
"Strategie", že budou mít první EV možná za pět let je naprosto prázdná! O budoucnosti a úspěchu se rozhoduje teď, ne za pět let, kdy je s jejich prvním EV konkurence semele.