Novinky
kari.laz
7
Plně techniky a inovací? To se trochu vylučuje v případě elektrického spotřebiče. Inovace a technologie bude nespočet totálně opravných asistentů v kombinaci z bzučícím krámem. To Bude Delta jak víno. Emoce nula, zážitek nula. Jen další nudné, těžké, omezené přibližovadlo.
Přejít do diskuze
Nemastná neslaná dvojka z devadesátých let je zapomenutá a poslední opuchlá brambora... no snad ani nepřipomínat.
Svět se mění, nová doba, host vyhazuje vrchního. Myslel jsem si, že mám v autech +/- nějaký přehled a odhad. A nejen v autech. Dnes mám pocit, že nevím nic a že je vše postavené na hlavu.
Ani ve snu by mě před 40 lety nenapadlo, že v továrnách v Detroitu se budou prohánět krysy, že jedinou přeživší britskou automobilkou bude Morgan, že Saab nebude a Volvo zůstane jen jako značka.......a Fiat bude mít v nabídce nějakých 5 modelových řad a přežívá jen díky tomu, že posežral asi tak 14 polonemocných značek a automobilek.
Takže jo, je to na "zaplakanie".
Ani ve snu by mě před 40 lety nenapadlo, že v továrnách v Detroitu se budou prohánět krysy, že jedinou přeživší britskou automobilkou bude Morgan, že Saab nebude a Volvo zůstane jen jako značka.......a Fiat bude mít v nabídce nějakých 5 modelových řad a přežívá jen díky tomu, že posežral asi tak 14 polonemocných značek a automobilek.
Takže jo, je to na "zaplakanie".
Znamená to presne to, čo První napísal - bolo to iné auto, ako ľudia čakali, preto tie mizerné predaje. Keby jej vybrali iné meno, mohla sa predávať lepšie.
Prvej Delte veľmi pomohli úspechy v športe. akonáhle túto pozíciu opustila, už nemala čím pritiahnuť pozornosť.
Prvej Delte veľmi pomohli úspechy v športe. akonáhle túto pozíciu opustila, už nemala čím pritiahnuť pozornosť.
No, ona fungovala i ta druha.
Akorat ze lidi ocekavali nastupce Delty Integrale HF.
A ono to bylo "obycejne" , fajn auto.
Akorat ze lidi ocekavali nastupce Delty Integrale HF.
A ono to bylo "obycejne" , fajn auto.
Osud Fiatu zdá se kopíruje osud British Leylandu. Jen s tím rozdílem, že Fiat má ještě zámořské akvizice.
Reputácia sa veľmi ťažko získava, ale podivuhodne ľahko sa o ňu dá prísť a potom sa získava ešte ťažšie. Taliani úspech Delty úplne zahodili, pritom sa na ňom dalo tak krásne stavať... lenže žiaľ, Fiat pokašlal úplne všetko, čo sa dalo. Divím sa, že ešte existuje. Pritom keby to chytili do rúk schopnejší ľudia - Fiat, Ferrari, Alfa, Lancia, Autobianchi, mali by všetko, mainstream, šport, luxus aj lowend. Kam to v reáli dotiahli, je na zaplakanie.
Coronavirus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
skloubení retro stylu interiéru (manuál, ručka, mechanické budíky!!!) s modernou (digitální klima například). Moc se mi to líbí. Zvenku taky vůbec neurazí, protože vypadá jako auto.
Tak než elektrickou Deltu tak raději žádnou !!! :no:
A tu Ypsilonku zabijí stejně...kupují ji hlavně italky.
Žádný chlap tohle mini chtít nebude ,a pokud to udělají blbě ani žádná další ženská..
A oni to zdraží a vyndají levný benzín..takže sbohem Lancia. 😒
A tu Ypsilonku zabijí stejně...kupují ji hlavně italky.
Žádný chlap tohle mini chtít nebude ,a pokud to udělají blbě ani žádná další ženská..
A oni to zdraží a vyndají levný benzín..takže sbohem Lancia. 😒
.... možná nějakou e-Deltu vypotí, no a co? koho to zajímá? lidi co ještě pamatují legendární fosilní Delty si to určitě nekoupí a ostatní si e-auto koupí od jakéhokoliv jiného výrobce.... Delta nebude mít žádnou přidanou hodnotu, naopak bude trpět vysokou cenou, podivným logem na kapotě, které už dnes nikdo nezná, nulovou reputací a těžko představitelnou servisní sítí....
za mě dokonalá ztráta času nad tím uvažovat.... udělejte e-Y a bude to mít 10000x větší šanci na úspěch....
za mě dokonalá ztráta času nad tím uvažovat.... udělejte e-Y a bude to mít 10000x větší šanci na úspěch....
Tento typ interiéru měl i můj bývalý Lancer, což byl souputník této Lancie Delta (poslední, která u nás je hodně sporadicky vidět). Mně to vyhovovalo, že by to bylo něco extra, to si nemyslím.
Samozrejme ak prídu so štvorvalcovým turbobenzínom aj manuálom.Ak to bude len elektro tak čakanie je bezpredmetnééééé. 😲
Vždyť to bude jen přeplechovaný bateriový peugeot. 2026 je možná až moc dlouhá doba.
To jistě, ale nesmí to být pouze zkratowůz, to by byly totálně vyhozené peníze. Zvláště, když chtějí cílit na starší zákazníky! 😲
To nebolo len o tom, že Bravo malo "trochu míň luxusní interiér". Delta bola oproti Bravu dotiahnutá do detailu, mala síce "formou" podobný, no materiálovo odlišný interiér a o priestore vzadu si Bravo mohlo len pískať, zatiaľ čo v Delte si pohodlie urobili aj 190 cm vysokí muži. Delta používala odlišné naladenie podvozku a mala tiež výrazne lepšie odhlučnenie.
"Strategie", že budou mít první EV možná za pět let je naprosto prázdná! O budoucnosti a úspěchu se rozhoduje teď, ne za pět let, kdy je s jejich prvním EV konkurence semele.
Kdo chtěl to samé, ale hezké, koupil Bravo. Jenom v něm chyběly výkonnější motory a má trochu míň luxusní interiér.
Snad budou vydávat nějaká auta z kterých nebude při pohledu bolet hlava
Snad budou vydávat nějaká auta z kterých nebude při pohledu bolet hlava
Měl jsem přes rok II.HPE kupé 2l. Pěkně se řídila. Ani na ní nic nezlobilo. Jen nestíhala na žádnej 2l 110kw. Škoda jen zadní jednoduché užší nápravy.
To nemôžeš vedieť. Ešte si 5 rokov počkáš a ako sa dnes rýchle menia veci, aj to auto môže byť iné ako čakáš.
Snad sa nepomylili a miesto 1 dali tu 0 v roku spravne.... ale tak snad aspon do r 2040 by nejaka znovuzrodena delta uz byt mohla .... ked si svihnu ....
Romane, ty uz to nehul. 😁
Mechanicke budiky snad mely v ty dobe skoro vsechny auta. 😉
Popisujes novou (budouci) nebo starou Deltu??
PS Manual v roce 2026 asi nebude, kdyz Lancia planuje jen EV.
Mechanicke budiky snad mely v ty dobe skoro vsechny auta. 😉
Popisujes novou (budouci) nebo starou Deltu??
PS Manual v roce 2026 asi nebude, kdyz Lancia planuje jen EV.
Pri talianoch bude z piatich rokov nakonie 7-9 ak vôbec bude.Ale bolo by to super keby sa Lancia vrátila s Deltou. :yes:
Samozřejmě že jako normální (záměrně pomíjím Integrálu a extrém S4) konkurenceschopné auto fungovala jenom první generace.
Lancer ma dodnes krajsi kokpit s tymi budikmi ako 90 percent novych aut uz s kdejakymi displejmi