Novinky
Žigulík nebyl jediný. Připomeňte si i další bratry Fiatu 124. Znáte indickou nebo tureckou verzi?
16 komentářů
Pro zivot.
Dneska mi takova auta proste chybi.
Nemyslim stejna, byla jina doba.
Ale dnesni reinkarnaci obycejneho, bytelneho auta, snadneho na servis.
Ani nemusi byt zadokolka. Podobne vyborna byla i 128, ale ty to pokazilo, ze rezavela.
Dneska mi takova auta proste chybi.
Nemyslim stejna, byla jina doba.
Ale dnesni reinkarnaci obycejneho, bytelneho auta, snadneho na servis.
Ani nemusi byt zadokolka. Podobne vyborna byla i 128, ale ty to pokazilo, ze rezavela.
...i jeho větší bráška 125 byly mimořádně povedená dílka z doby, kdy Fiat doslova vládnul automobilové Evropě. A to už je bohužel hodně dávno... 😒
Ty MUDRC :-!
Na "spomínané cesty" by som radšej volil niečo iné ako moderný 3 valec. Nie rovno staré "Žiguli", ale skôr nejaký modernejší, ale nie veľmi zložitý off-road. Hlavne s motorom, ktorý "zožerie" takmer čokoľvek.
Nacpaný kurvítky typu "fejková rekuperace a starstop", životnost některých motorů max 200 tis, některé ani to ne, viz slavné ecoboosty a na asijských ex-sovětských silnicích podvozek za 20 tis km v čudu 😄 😄 😄
Našťastie som sa rozhodol ináč a dnes jazdím 2,0 litrovou atmosférou :yes:
Já měl jediný tříválec, 1,0 ve smartu, ale to byla atmosféra a fungoval v pohodě.
Jinak jen R4 (Alero 2,4, Caliber 2,0 a Mini Cooper 1,6) a jinak samé V6 a V8