Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAlfa Romeo Stelvio i Giulia dostaly speciální edici GT Junior, inspiraci čerpá z šedesátých let
21 komentářů
Ondris
Rok '98 volal a chtěl barvu ze Xsary VTS "husí houno" zpět. Nejsem si jistej, že tyhle retroedice ještě někoho zajímají.
Bylo by hezký, kdyby jednou Alfa čerpala inspiraci z aktuálního dění.
Bylo by hezký, kdyby jednou Alfa čerpala inspiraci z aktuálního dění.
Každý má iný vkus, ja Giuliu považujem za kus nádherného auta, súčasne mám rád výraznejšie farby (naopak neznášam, keď mám na výber len z 10 odtieňov šedej ako pri Passate), takže Julču v tejto zlatej by som bral všetkými desiatimi. Za mňa teda super. :yes:
lamal
Alebo je to len dalsi nic neriesiaci ´´GT´´ packet...
Ofiko ne ale je to strašně jednoduché
odpajanie baterie by ma asi nebavilo, ale aspon ze sa to ´´nejak da´´ ... take alfacke riesenie, musis otvorit kapotu a bastlit 😁 ... s 280k benalmi a sport image je to fakt trest, hlavne ked ta stabilizacia nie je uplne spickovo odladena z hladiska max jazdnej dynamiky (moc do toho kecá)
Buď rád, že k tým 280 benzínovým koňom máš RWD, niektoré automobilky so športovým image ti také už nedajú (myslím na teba, BMW 3).
To urcite, o to horsie ked skuseneho vodica neustale obmedzuje stabilizacia, s 4WD by to az tak nevadilo ze jo...
Tak baterií jsem samozřejmě nemyslel. Stačí koupit tlačítko z QV a nainstalovat Race mód. P.S stabilizace je naopak naladěná velmi dobře v dynamiku pouští pěkně. Ale bavím se o autě s adaptivními tlumiči a samosvorem. Velký rozdíl oproti autu bez tohoto paketu výkon.
Reagujem na testy Giulie s 2.0, ze to skusenejsich vodicov az moc obmedzuje. Sam to odskusane nemam.
Ok a já to říkám jako majitel co s tím má nalétáno 40tkm. Spousta testů těch aut byla bez samosvoru. Je to velký rozdíl
Verim, hlavne ze si spokojny, s 280k benalom a zadnym nahonom by to vo vsetkych verziach (aj bez samosvoru) mohli vediet vypnut, asi kazdy majitel sa to chce naucit na limite s takym autom, z podstaty.
Opakuji ještě jednou. I na limitu v D módu to jde do pretaciveho řízeného smyku. ESC zasáhne až když to chceš přehodit na druhou stranu. Jinak samozřejmě by to mělo být vypínatelné už v základu to souhlas.
Arese
Giulie a Stelvia se speciálními odstíny laku a výšivkami na sedadlech si Alfa své prodejní výsledky rozhodně moc nepolepší. K tomu by těmto autům musela v prvé řadě dopřát benzinový dvoulitr s manuálem a Giulii verzi Sportwagon. A nějaký povedený facelift přídě by už taky neuškodil!
Nejake tie chyby z CANu - kontrolka motora, popr. motor za chodu zhasne, vyfrca baterku za relativne kratku dobu, nefunkcne casti ako tempomat, klima atd.
To je tak, ked niekto mrsi K-Matrix, serka na ghosting, a kvalitu obecne v LSCANe.
Dual ECU v Quadrofolio tomu pridava punc - pizze z pece.
https😐/www.alfa-romeo-portal.com/…77-totalausfall/
https😐/www.alfisti.net/alfa-forum/showthread.php?t=1291
https😐/youtu.be/_TuzbhHDbTI?t=348
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ved Alfa "predava" jak diva svina ... podobne aj Maseratti. Nejaky cas ohurili aspon Cinu, ale aj to uz je minulost. A to hovorim o pred-kovidvej dobe.
Vzhladom k predajnym cislam, je pocetnost tych vad vysoko.