Když chcete namontovat nový vidlicový osmiválec do sériového auta, dejte ho nejdříve do závodního a řádně vyzkoušejte. Corvette C8 Z06 je pekelně rychlá...
Zejm. mě dostalo to zrychlení - na stovku to bude nějakých 2,7s. Challenger Demon ji umí za 2,5s a přitom má výkon o cca 160 koní větší... Tady taky hraje do karet motor uprostřed, nicméně: Pěkná práce Vette!
Štandardná Vette aj s nejakým tým packetom ktorý je pre Europu v cene ma papierových 2,9s, ale ešte som neviedel nikoho kto by to dal pod 3,2s. Čo je samozrejme super číslo, len to trochu predikuje ako to naozaj bude s tými 2,7s.
Nepamatuji si kdy Vette používala turbo. Z06 a ZR1 používaly kompresor…
Jinak se tento motor pyšní titulem nejvýkonější atmosferické V8, která kdy byla použita v produkčním voze ne u GM, ale v historii.
Jen pro srovnání kompresorem dopovaná 6,2l dávala v minulé generaci 650k...