Novinky
pořád má správný motory a vlemi pěkný design. A celkem zajímavé jsou i ceny :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
který si začal ty.
Jako tradičně 😄 😄 😄
Jako tradičně 😄 😄 😄
:yes: 😁 😁 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zejm. mě dostalo to zrychlení - na stovku to bude nějakých 2,7s. Challenger Demon ji umí za 2,5s a přitom má výkon o cca 160 koní větší... Tady taky hraje do karet motor uprostřed, nicméně: Pěkná práce Vette!
Uvidíme jestli to zrychlení bude i v reálu.Ty pneu musí být speciální aby vůbec nepodhrábly
Štandardná Vette aj s nejakým tým packetom ktorý je pre Europu v cene ma papierových 2,9s, ale ešte som neviedel nikoho kto by to dal pod 3,2s. Čo je samozrejme super číslo, len to trochu predikuje ako to naozaj bude s tými 2,7s.
nová tu za ty prachy není, když se spokojíš s předváděčkou, dá se https😐/www.sauto.cz/…rvette/154797692
Nepamatuji si kdy Vette používala turbo. Z06 a ZR1 používaly kompresor…
Jinak se tento motor pyšní titulem nejvýkonější atmosferické V8, která kdy byla použita v produkčním voze ne u GM, ale v historii.
Jen pro srovnání kompresorem dopovaná 6,2l dávala v minulé generaci 650k...
Jinak se tento motor pyšní titulem nejvýkonější atmosferické V8, která kdy byla použita v produkčním voze ne u GM, ale v historii.
Jen pro srovnání kompresorem dopovaná 6,2l dávala v minulé generaci 650k...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
https😐/echo24.cz/…en-ne-tak-krvava
https😐/www.autorevue.cz/…va-nove-veterany
Kde můžu v německu, tam kde platí zákaz vjezdu aut starších Euro 5 s veteránem zdarma do města? Povídej, přeháněj 😄 😄 😄