Design
Arese
5
Přesně. A podobně to Ford podělal s prapodivně tvarovaným posledním Focusem, který dnes navíc nenabízí se 4válcovou 1.5 a tu tříválcovou 1.5 ještě prodává jen s automatem! 😲 A u Fiesty místo zcela nové generace vyvinul jen její modernizaci a brutálně ji zdražil, zatímco z úspěšného SUV Kuga udělal jakýsi podivný crossover. Prostě průser na průser a vývoj prodejů v Evropě tomu plně odpovídá.... 😒 :no:
Přejít do diskuze
už s přechodem na poslední generaci, kdy s MKIV skončila i výroba v Genku a výrobu nástupce přesunul do Španělska. Bohužel model roku 2012 se do Evropy dostal s dvouletým zpožděním a nakonec nejen kvalitou, zůstal maličko za očekáváním zákazníků. Dalším políčkem bylo zaříznutí benzínu v době, kdy prodeje nafty klesají. V ČR zmizelo Mondeo z nabídky Fordu už před měsícem, bez jediného povzdechu. Jestli Ford udělá něco, co by mohlo Mondeo nahradit, jen těžko bude získávat ztracené pozice.
Jeden z příkladů poněkud absurdního ústupu z pozic. Ve jménu One Ford strategie vyvinutý kočkopes pro americké a evropské zákazníky, u kterého ještě k tomu zanedbali vstup do Evropy a nikdy evropskou specifikaci nevybavili solidním benzínem. Ve výsledku model končí na obou trzích.
Ford podle mě míří k evropskému fiasku. FL Focus s nic moc motory a odstraněným klimapanelem asi vody čeřit nebude a dál chci vidět, co tady mají v plánu. Hádám, že to doklepou s Pumou a Kugou a pokusí se zaujmout něčím na MEB.
tých obrázkov to na žiadny crossover nevyzerá. Takže ak to je Mondeo, tak leda pre Čínu.
Teď je na řadě Transit. Převlečený Caddy je myslím první vlaštovkou. Zahrávají si teď i s tradiční známkou, jako je Mustang nebo Transit a to je pro Ford mnohem větší risk než "jen" zaříznout Mondeo.
Coronavirus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.