Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
vastar
mám již druhý Jeep G Cherokee 5,7HEMI....jsem znechucen novým modelem 2021 jak 6 tak 7 místným prodlouženým autobusem...to chtějí tímto autobusem nahradit Commander jestli nebudou dělat kratší verzi 5ti místnou tak mě naštvou....když budu chtít USA auto pro více osob, tak si koupím Dodge Durango Citadel...svět už není co býval a menší modely Jeep jsou zmršeny italskými duče fiaťáky...dokonce motory 1,3 alias fabia....a teď i Grand Cherokee je devastován autobusovým rodinným modelem alias rodinný Citroen
A viděl jsi jak vypadá Wagoneer? :D
Ale pro tvůj klid, v nabídce už mají i kratšé verzi, stačí kouknout na stránky jeepu v USA.
Ale pro tvůj klid, v nabídce už mají i kratšé verzi, stačí kouknout na stránky jeepu v USA.
Samozřejmě je i varianta 5 místná, Jeep představil nejdříve delší a ta je i v nabídce už u dovozců i tu
Durango končí za 2 roky, takže proto je i 7 místná varianta, která jej nahradí. Už to vedení FCA avízovalo před půl rokem
Wagoneer v Evropě nebude
Durango končí za 2 roky, takže proto je i 7 místná varianta, která jej nahradí. Už to vedení FCA avízovalo před půl rokem
Wagoneer v Evropě nebude
Tom Pro
Dalsi dukaz ze si porad muzes koupit auto jaky chces. Zijeme v super dobe.
speedfred
sú emerikn s cenou čelných okien trochu mimo. Na Ramku (ofiko) chcú za to 60t Kč :no:
Nejaký nezávislý to dokážu za 30-40t.
Nejaký nezávislý to dokážu za 30-40t.
Myslím že aj tých 30-40t je za čelné sklo hrubo neadekvátne. To sa ale už dávno týka ceny dielov všeobecne
Ja dostal z autorizaku nabidku na 1700E za celni sklo na mondeo. To se taky pocita mezi ameriky? :D
Jo :D Ale to není nic divného, už na MK4 vyhřívané z neofiko servisu mi řekli kolem 20 ti a to bylo tak 7 let nazpět. Nepříjde mi tedy divné, že na moderní nové auto za cenovku pres milion za to chtějí 60 tisíc
No me to i tak pobavilo, neb jsem u nich menil sklo jiz 3x (ted me to ceka po 4, vlastne, co rok vlastnictvi mondea, to nove celni sklo :yes: ), vzdy na pojistovnu a vyuctovana cena pro ni byla 1100E. Holt malozakaznicka prirazka: 600 ojro. :D
Tak to mne přijde divné. Corolla s vyhrivanim stěračů včetně práce byla za 15. A to se tomu mega blížila.
Jezdit opravovat auto do autorizaku je velka zoufalost. Najdi si spis nejakej normalni servis kde te nebudou okradat.
Je pravda že na Galaxy chceli v autorizáku 31t + práca a lepidlo. Bolo aspoň vyhrievané.
Zajímavé, mě nové okno na 2018 Silverado vyšlo v přepočtu na míň jak 10 000 i s prací.
_Karel_
V interiéru daleko raději přežiju nedokonalé spasování, než zprasenou ergonomii některých německých konkurentů, interiér se docela povedl :yes:
Byť by se mi obecně V8 moc líbil, tady nevím nevím. R6 u konkurence zřejmě hůř nejede, žrát bude míň, zvuk stejně většinou spíš neuslyším....
Kufr je fakt parádní, celkově se mi to líbí a v naftě nebo s V6+LPG bych si to asi i dovedl představit.
Byť by se mi obecně V8 moc líbil, tady nevím nevím. R6 u konkurence zřejmě hůř nejede, žrát bude míň, zvuk stejně většinou spíš neuslyším....
Kufr je fakt parádní, celkově se mi to líbí a v naftě nebo s V6+LPG bych si to asi i dovedl představit.
Karle,podla mna by si si ho vedel predstavit aj s V8+LPG..skvely zvuk V8 zostava a spotreba potesi aj kolenonvrta ;-)
Docela jo. Třeba dekory na volantu bych trošku šetřil, přece jen hliník + dřevo + lesklý plast je možná trošku moc... ale celkově to vypadá slušně, tohle je ten odstín dřeva co se mi i docela líbí.
Já BYCH to chtěl i s těmi nedostatky, kdybych si musel zvolit SUV, tak by to bylo presne tohle, protože se mi prostě líbí :)
Já nevim, u Jeepu s nižší kvalitou interiéru než má D3 či Volvo tak nějak počítám, stejně tak i s jistou spartánskostí (což nový GCh teda nesplňuje).
Bral "bych" rozhodně krátkou verzi, tohle je autobus. V6 "by" stačil, na druhou stranu - když už, tak už ;-)
Řešit u Jeepu věci jako zrychlení apod. - nevím, no, tohle je off-road s váhou tanku, řešit údaj z 0-100 mi přijde takový ... zbytečný. Předpokládám i velmi krátké první stupně.
Pružnost asi bude víc než cajk (u starého teda sakra byla).
Bral "bych" rozhodně krátkou verzi, tohle je autobus. V6 "by" stačil, na druhou stranu - když už, tak už ;-)
Řešit u Jeepu věci jako zrychlení apod. - nevím, no, tohle je off-road s váhou tanku, řešit údaj z 0-100 mi přijde takový ... zbytečný. Předpokládám i velmi krátké první stupně.
Pružnost asi bude víc než cajk (u starého teda sakra byla).
Všechny stupně jsou krátké, když i na osmičku točí při 130 km/h 3100 ot./min.
No, to jo. Ale Jeep většinou vždy měl extrémě krátkou 1. a 2. Což potom ve zrychlení 0-100 znevýhodňuje, notabene když automaty v Jeepech nikdy nebyly z nejrychlejších. U pružnýho zrychlení je to jedno.
To má automat od ZF, stejná převodovka co má D3. Blik, bum, je rok 2021 :-):-):-):-)
A starší měly automat Mercedes. Taky blbý co.
Takže vlastně neměcký auta taky blbě řaděj ne, když maj naprosto stejný převodovky :-):-):-)
A starší měly automat Mercedes. Taky blbý co.
Takže vlastně neměcký auta taky blbě řaděj ne, když maj naprosto stejný převodovky :-):-):-)
Neviem či som konkrétny kus aj nepreliezal ale za mňa intoš hodne dobrý. Pán redaktor potrebuje asi zatlačit do palubky prst po druhý članok keď sa mu toto zdá tvrdé. :-O
Stran toho nedokonalého zpracování, upřímně bych si auto z minulého a tohoto roku nekoupil stran covid a problémům všech automobilek dosáhnout nějaké výroby a né samozřejmě 100%
Mr.Murphy
.... hele jako auto se mi fakt líbí, interiér doslova žeru.... potřebovat něco pro 7 a neřešit prachy, proč ne :yes:
ale ten motor je pravěk.... spotřeba astronomická, k čemu to? samozřejmě jsou lidi co to nemusí řešit, ale jaký to dává smysl? kultura chodu a zvuk OK, ale to snad zvládne i šestiválec co nebere dvacet.... Pokud do takového auta silný benzín, tak už by fakt měl být buď aspoň hybrid, nebo ideálně PHEV. V takovém mastodontovy se kila navíc ztratí a spotřeba bude poloviční.... (například X5 PHEV je geniální a X7 ten motor má myslím brzo dostat taky....)
Doba bezbřehého konzumu už dávno skončila, tohle auto je out...
Ale přilepit k magistrále se kvůli tomu nikdo chodit nemusí, tohle si tady stejně koupí jen pár lidí takže klídek.... :-!
ale ten motor je pravěk.... spotřeba astronomická, k čemu to? samozřejmě jsou lidi co to nemusí řešit, ale jaký to dává smysl? kultura chodu a zvuk OK, ale to snad zvládne i šestiválec co nebere dvacet.... Pokud do takového auta silný benzín, tak už by fakt měl být buď aspoň hybrid, nebo ideálně PHEV. V takovém mastodontovy se kila navíc ztratí a spotřeba bude poloviční.... (například X5 PHEV je geniální a X7 ten motor má myslím brzo dostat taky....)
Doba bezbřehého konzumu už dávno skončila, tohle auto je out...
Ale přilepit k magistrále se kvůli tomu nikdo chodit nemusí, tohle si tady stejně koupí jen pár lidí takže klídek.... :-!
určitě, ve středu sem mluvil s pánem s GrandCherokee SRT8 6,4 , samozřejmě to měl taky na LPG a dneska u mě byl Challenger ScatPack 6,4 V8.
Prostě tady nikdo ty auta nemá, víme :-)
Ty prodejní čísla Dodge, RAM, GMC, Chevroletu, Cadillacu , Lincolnu a Jeepů v ČR sou asi blud no. A registrace ojetin taky.
Prostě tady nikdo ty auta nemá, víme :-)
Ty prodejní čísla Dodge, RAM, GMC, Chevroletu, Cadillacu , Lincolnu a Jeepů v ČR sou asi blud no. A registrace ojetin taky.
Nejsou blud, jsou promile. :-)
vůči mainstreamu určitě, ale vůči konkurenci se stejnými motory V6 a V8 benzín to promile rozhodně nebude....
Dáme si 1-10/2021 jo
Nové
Cadillac - 7
Dodge - 123
GMC - 15
Chrysler - 6
Chevrolet - 37
Lincoln - 9
RAM - 150
Ford Explorer - 54
Ford Mustang - 115
+ tyhle individuální Jeepy a Fordy F-150
Ojeté 1-10/2021
Buick - 5
Cadillac - 46 (15 ks do 5 let staří)
Dodge - 518 ks (191 ks do 5 let stáří)
Chrysler - 404 (53 ks do 5 let stáří)
Chevrolet - odhad 370+ (93 ks do 5 let stáří)
GMC - 29
Hummer - 16
Jeep - 897 (z toho taky pár pentastarů a hemi bude)
Lincoln - 19
Oldsmobile - 3
Pontiac - 10
RAM - 100 (78 do 5 let stáří)
+ něco bude pod fordem
musíte sečíst M1,N1 a N2 totiž :)
Já myslím že slušná čísla
Dáme si 1-10/2021 jo
Nové
Cadillac - 7
Dodge - 123
GMC - 15
Chrysler - 6
Chevrolet - 37
Lincoln - 9
RAM - 150
Ford Explorer - 54
Ford Mustang - 115
+ tyhle individuální Jeepy a Fordy F-150
Ojeté 1-10/2021
Buick - 5
Cadillac - 46 (15 ks do 5 let staří)
Dodge - 518 ks (191 ks do 5 let stáří)
Chrysler - 404 (53 ks do 5 let stáří)
Chevrolet - odhad 370+ (93 ks do 5 let stáří)
GMC - 29
Hummer - 16
Jeep - 897 (z toho taky pár pentastarů a hemi bude)
Lincoln - 19
Oldsmobile - 3
Pontiac - 10
RAM - 100 (78 do 5 let stáří)
+ něco bude pod fordem
musíte sečíst M1,N1 a N2 totiž :)
Já myslím že slušná čísla
4xe bude. Bude se dovážet ofiko do EU (zatím vím jen o krátké verzi, uvidíme).
Vidíš, a já bych bral to V8 - tady má to LPG smysl. A deaktivace vypínání 4 válců je jasná.
Ps. dle testu bere 14, ne 20.
Vidíš, a já bych bral to V8 - tady má to LPG smysl. A deaktivace vypínání 4 válců je jasná.
Ps. dle testu bere 14, ne 20.
když vyfiltruju Jeepy nad 300 koní od roku 2020 nahoru tak průměr je 17 litrů.... Mimochodem to je zajímavá libůstka koupit si V8 Jeepa a psát si to na Spritmonitor.... ;-)
https://www.spritmonitor.de/…lle_Modelle.html?…
https://www.spritmonitor.de/…lle_Modelle.html?…
Asi tak, auta jako 45e nemluve o Q7 phev nebo Cayenne (ale taky exploreru..) budou mnohem lip jezdit za tretinovy naklady a stojej stejne (krom Cayenne). Tohle je krom pak kusu rocne u nas a jinde v EU neprodejny.
Barrichello
je o mě známo že SUV obecně nemusím, ale ty americké mají svůj styl a hlavně pořád poctivé, plnotučné motory co maj charakter, zvuk, krouták a spolehlivost.
Je super, že to sem firmy jako Tucar či Auto Outlet vozí, své zákazníky si to v pohodě najde.
Je super, že to sem firmy jako Tucar či Auto Outlet vozí, své zákazníky si to v pohodě najde.
jo, ale za penize q7 60tfsie u ktery diky uspore paliva muzes menit baterky kazdej tejden kdyz to bude treba. A navic to utahne 3,5t. Todle je fakt historie
plnotučné, poctivé... jak vzletná jména může mít šedesát let stará, překonaná technologie :yes:
Jen marketinogý název. HEMI od roku 2003 nemá s těmi motory z 50 let nic společného.
Jinak vypínání válců a VVT nejsou moderní technologie? Co bys tam chtěl dál? Turbo? Tak si kup 6,2 s kompresorem.
Přímý vstřik aby to nešlo dát na LPG? Ne fakt díky, nechceme.
Jinak vypínání válců a VVT nejsou moderní technologie? Co bys tam chtěl dál? Turbo? Tak si kup 6,2 s kompresorem.
Přímý vstřik aby to nešlo dát na LPG? Ne fakt díky, nechceme.
Barrichello
Simix má 5,7 Summit za 2,5 mega https://www.sauto.cz/…erokee/152714370
A nejlevnější 3,6 je u Mercedes Moravia za 2,36 mega https://www.sauto.cz/…erokee/154395329
Jinak to vozí kdekdo, krom tucaru i simix, impexta, mercedes moravia, auto future, havex, auto outlet
A nejlevnější 3,6 je u Mercedes Moravia za 2,36 mega https://www.sauto.cz/…erokee/154395329
Jinak to vozí kdekdo, krom tucaru i simix, impexta, mercedes moravia, auto future, havex, auto outlet
ty ceny za jeep jsou palba, tohle stávala minulá srt, auta to jsou dobrý ale min generace stála do 1.5m s v8
Přesně tak, když jsem konfiguroval auto 2019 tak byl Cherokee od 920 000 Kč a Grand Cherokee od 1 250 000 Kč
Ceny jsou dost mimo, teď Compas PHEV za 1 200 000 Kč - 1 300 000 Kč, kolik teda bude potom stát Grand Cherokee EU a PHEV
Ceny jsou dost mimo, teď Compas PHEV za 1 200 000 Kč - 1 300 000 Kč, kolik teda bude potom stát Grand Cherokee EU a PHEV
nejsou auta, individuální dovoz je vždy dražší a navíc tohle jsou 7místné verze v plné výbavě, proto je to drahé no. A ještě stoupá dolar...
3_diamanty
auto ako take dokonale.... nemam slov.... celkovo test roka... ziadne sportiaciky a pod ... na vrchol pomyselneho testerskeho rebricka davam tento jeep ... dokonaly kusok :yes:
.Rambousek.
Když už má to auto McIntosh audio, čekal jsem, že se o něm také něco dozvím... Co už by z oem audia mělo hrát pořádně...
lazar33
Já osobně těmto autům moc nefandím, ale mám kamaráda, který si dlouhá léta právě Grand Cherokee chtěl koupit. Koncem minulého roku si tento sen splnil a jednoho si konečně pořídil. Nechal si ho dovézt až z Ameriky, jenže narazil na jeden problém. Jak bylo auto určené pro americký trh, tak v něm nebylo nic v češtině. Celé menu bylo pouze v angličtině. Nakonec se mu tento problém ale povedlo vyřešit tak, že si tam od https://www.cestinadoaut.cz/ nechal nahrát český překlad.
Jako auto se spotřebou až okolo dvacky se dnes už jen tak nevidí. Jestli ta volba má být toto nebo elektroauta tak díky bože za elektroauta.
Pokud si to nekoupíš jako rozvážkovou službu do Prahy tak určitě nebudeš jezdit za 20l.
S jazdenkami s V8 je to ine, tam plyn pre majitela dava fin. zmysel.
No divne mi to je... pri jazdenkach to chapem, pri novych moc nie.
Tym netvrdim, ze plyn je spatny, pisem skor o tych pomeroch.
hůře - nepřímovstrikové motory už dneska v Evropě nekoupis. Proto nikdo nedá AMG do plynu.
Ale chápu, děláš pravidelně blbýho, že něco nevíš. No a jako bonus je ten Toyotí hybrid mnohem pohodlnější, protože necuká, nevibruje a nesmrdí, když parkuju v garážích.
Nebo pořád jen plácáš o něčem, čemu vubec nerozumíš?
Ty lokálně absolutně NIC NERESI!!!
Ano proti novym moderním dieselum nic nemám. Proti starým, bez mocoviny, ano. Nicméně za pár let uvidíme, jestli i ty moderní diesely jsou po par letech provozu stále v kondici emisne.
Přímovstřiky nikdo nechce na LPG dělat, protože to nefunguje jak by mělo, navíc ta přestavba stojí 65-110, jak u koho a jak který zařízení
NA*RAT!!!
Když existuje levnější alternativa, proč toho nevyužít. Funguje to stejně jako na benzín. Ty kecy o banánech sou už dost trapný. nejvíc od těch co maj doma něco v sazometu nebo 3 a 4 válce :-)
BTW to že si někod koupí prémiovej sedna jako MB S klasse nebo A8 v sazometu není o tom, že dotyčný nemá na banány? Jezdit v luxusní limuzíně v samozetu, abych ušetřil je ještě víc trapný jak to LPG.
Ano,uplne stejne nechapu S klasse v nafte,ale tam to budou duvody jine: v mem okoli treba to,ze je to "politika spolecnosti" nebo "nepoznam rozdil,kultivovany je to dost" nebo "nechce se mi casto tankovat". Je to levnejsi na provoz" jsem neslysel nikdy.
Stejně tak si nikdy nekoupí jen o něco dražší Bentley, protože to v dieslu (naštěstí) není a navíc by byli moc nápadní.
Tak kdo je pokrytec a lže si do vlastní kapsy, vid.
Naklady na palivo to tezko bude,ty jsou oproti ztrate hodnoty vozidla zanedbatelne.
Jinak když sem neměl V8 jako daily, taky sem to měl jen na benzín (300C, 650i, Jaguar XJ SV8 ) a stejně tak mam Rollse jen na benzín.
Ale u dailyni jezdit za 560 kč na 100 km, když jde jezdit za 240 :-)
Hele když jedu Mini 1,6, tak mě to stojí víc jak tím hemi - cca 300. Sranda co.
Ovšem pokud s tou tvou AMG najedeš 10tkm ročně, tak pak ano. Já mám nájezd okolo 60tkm.
Bud neumis pocitat total cost of ownership anebo ta Tvoje 150ka byla hodne ojeta a tudiz depreciace uz neni moc velkym nakladem anebo fakt,jak tvrdis,najedes dardy kilometru.
Mne toto fakt vysvetľovať nemusíš.
Plyn to řeší. ;-)
Resp. nové auto (náhodou) mám, V8 to ale (bohužel) není.
Já jsem hodně omezený bydlením v širším centru Prahy, kde je s větším autem opravdu otrava parkovat (přes 100 let stará zástavba).
Proto jsem např. před lety nekoupil minulou generaci Mondea - jeden z posledních kousků za super cenu.
S autem o délce 4,4m pohoda.
plus ten plyn zvýší vyrazne radius. proč ne
Sam mam i HEMI ale bez vypinani valcu.
Je to skoda ale je to tak, takze ani tohle uz zdaleka neplati :(.
Neznalkovstvi…