Testy
V interiéru daleko raději přežiju nedokonalé spasování, než zprasenou ergonomii některých německých konkurentů, interiér se docela povedl :yes:
Byť by se mi obecně V8 moc líbil, tady nevím nevím. R6 u konkurence zřejmě hůř nejede, žrát bude míň, zvuk stejně většinou spíš neuslyším....
Kufr je fakt parádní, celkově se mi to líbí a v naftě nebo s V6+LPG bych si to asi i dovedl představit.
Byť by se mi obecně V8 moc líbil, tady nevím nevím. R6 u konkurence zřejmě hůř nejede, žrát bude míň, zvuk stejně většinou spíš neuslyším....
Kufr je fakt parádní, celkově se mi to líbí a v naftě nebo s V6+LPG bych si to asi i dovedl představit.
Ja v LPG nevidim problém aj pri tejto cene auta. Uhol pohľadu. Palivo ako palivo, to sa potom môzeme baviť aj o dízloch v tejto cenovej relácii.
Karle,podla mna by si si ho vedel predstavit aj s V8+LPG..skvely zvuk V8 zostava a spotreba potesi aj kolenonvrta 😉
Kdyz si nekdo koupi V8 benzin a da to do plynu,hraje si na neco,co neni. Je to jak Louis Vuitton kabelka z Holesovicke trznice. Muzes si rikat,jak je to stejny,jak to nikdo nepozna--lzes si ale jen do kapsy. Ty sam vis,se jsi proste fake.
Ano,uplne stejne nechapu S klasse v nafte,ale tam to budou duvody jine: v mem okoli treba to,ze je to "politika spolecnosti" nebo "nepoznam rozdil,kultivovany je to dost" nebo "nechce se mi casto tankovat". Je to levnejsi na provoz" jsem neslysel nikdy.
Ano,uplne stejne nechapu S klasse v nafte,ale tam to budou duvody jine: v mem okoli treba to,ze je to "politika spolecnosti" nebo "nepoznam rozdil,kultivovany je to dost" nebo "nechce se mi casto tankovat". Je to levnejsi na provoz" jsem neslysel nikdy.
je o mě známo že SUV obecně nemusím, ale ty americké mají svůj styl a hlavně pořád poctivé, plnotučné motory co maj charakter, zvuk, krouták a spolehlivost.
Je super, že to sem firmy jako Tucar či Auto Outlet vozí, své zákazníky si to v pohodě najde.
Je super, že to sem firmy jako Tucar či Auto Outlet vozí, své zákazníky si to v pohodě najde.
Novy Hemi 2004+ nema s tim puvodnim zavodnim motorem spolecneho zhola nic! Neni to ani Hemi v pravem slova smyslu, Hemi je dnes jen marketingovy nazev, dnes nema hemisfericky spalovaci prostor. A o tom ze je to “nejlepsi” us motor se da taky debatovat, ale spis neni…
Neznalkovstvi…
Neznalkovstvi…
Ano,jsou. Ma e63 amg ztrati za 3 roky odhaduji polovinu hodnoty a najede (odhaduji) 50 tis km. Depreciace na km cca 35 kC. Benzin je oproti tomu plivnuti. Az to jednou budes kupovat a nebudes bycharit,pochopis.
Proto mluvím o lokálních emisích, nebo chceš ze sebe dělat fakt blbýho? globální mi jsou ukradené, protoze ty stejně neovlivnim. Hod sem nějaké auto, které bude jezdit po Praze do 4 litrů a v garáži bezemisně. A budeš se divit, jezdím i MHD, chodím i pesky, ale to auto někdy je potřeba, třeba kdyz musím stihnout půlku Prahy během dopoledne.
Nebo pořád jen plácáš o něčem, čemu vubec nerozumíš?
Nebo pořád jen plácáš o něčem, čemu vubec nerozumíš?
Ja provozuji E63, cca 3 mesice. Najeto dle MercedesMe 4570,1km,prumerka 13.8 litru. A skutecne nechapu,kdo si do noveho V8 benzinu poridi plyn. Opice a banany,opice a banany.
Koupit si X7 PHEV, když třeba běžně jezdím dálniční trasy, a považovat to za opak konzumu, je naopak symbolem doby bezbřehého pokrytectví.
Neviem či som konkrétny kus aj nepreliezal ale za mňa intoš hodne dobrý. Pán redaktor potrebuje asi zatlačit do palubky prst po druhý članok keď sa mu toto zdá tvrdé. 😲
určitě, ve středu sem mluvil s pánem s GrandCherokee SRT8 6,4 , samozřejmě to měl taky na LPG a dneska u mě byl Challenger ScatPack 6,4 V8.
Prostě tady nikdo ty auta nemá, víme 😄
Ty prodejní čísla Dodge, RAM, GMC, Chevroletu, Cadillacu , Lincolnu a Jeepů v ČR sou asi blud no. A registrace ojetin taky.
Prostě tady nikdo ty auta nemá, víme 😄
Ty prodejní čísla Dodge, RAM, GMC, Chevroletu, Cadillacu , Lincolnu a Jeepů v ČR sou asi blud no. A registrace ojetin taky.
spousta nových RAMek atd jezdí na LPG, proč dávat za litr 38 Kč když jde jezdit za 15, asi tak 😄
Myslím že aj tých 30-40t je za čelné sklo hrubo neadekvátne. To sa ale už dávno týka ceny dielov všeobecne
No myslím, že z toho jebne spíš majitele, po té co přijede poprvé na benzínku.
Jako auto se spotřebou až okolo dvacky se dnes už jen tak nevidí. Jestli ta volba má být toto nebo elektroauta tak díky bože za elektroauta.
Jako auto se spotřebou až okolo dvacky se dnes už jen tak nevidí. Jestli ta volba má být toto nebo elektroauta tak díky bože za elektroauta.
znovu opakuju, že HEMI od roku 2003 nemá s těmi z 50. let, co byly ve slavných letter cars nic společného. Je to oživený marketingový název. A tahle nová generace byla poprvé použita v pikapech RAM
Tak si to E63 nehaj 5r a sprav na tom 200t km a potom to bude menej ako 35Kč/km :😉
Mne toto fakt vysvetľovať nemusíš.
Mne toto fakt vysvetľovať nemusíš.
Nevim,co rikaji zbohatlici,ja rikam,co rikaji bohati pohybujici se v mem okoli. To jsou dve ruzne skupiny lidi,vis...
Naklady na palivo to tezko bude,ty jsou oproti ztrate hodnoty vozidla zanedbatelne.
Naklady na palivo to tezko bude,ty jsou oproti ztrate hodnoty vozidla zanedbatelne.
lokální emise řeší moje okolí, co já dýchám. Oteplování neřeším, protože to tu bylo, je a bude. Jen k němu nemusím zbytečně přispívat víc, než je nutné. Což snížením mých emisí i dejme tomu o 50% se v globálu nijak nepromítne.
aha. takže vůbec není rozdíl, jestli po městě je spotřeba 4 nebo 10 litrů a v garážích 0? To je zajímavé srovnání.
Měl jsem 5.7 Hemi, nepřežil mě, umřel po 230tkm To že má motor osm válců neznamená že je nesmrtelný. A zrovna 5.7 Hemi není etalon spolehlivosti a dlouhověkosti...
To má automat od ZF, stejná převodovka co má D3. Blik, bum, je rok 2021 😄 😄 😄 😄
A starší měly automat Mercedes. Taky blbý co.
Takže vlastně neměcký auta taky blbě řaděj ne, když maj naprosto stejný převodovky 😄 😄 😄
A starší měly automat Mercedes. Taky blbý co.
Takže vlastně neměcký auta taky blbě řaděj ne, když maj naprosto stejný převodovky 😄 😄 😄
A kolik lidí kupuje D3 v benzínovém šestiválci a osmiválci? Pojd nám to tady vypsat, čekáme 😄
Lokalne je to taky fuk. Je to jen takova libiva moderni poza. Ty moderni benzinaky jsou emisne naprosto v pohode a oni vlastne uz i ty Euro6 diesely jsou v pohode, takze dneska je suma fuk co si koupis. A jestli to spali 4 nebo 8 litru je jedno, protoze z vyfuku ti skodlivin leze naprosty minimum. Emise delaji stary vylagrovany sroty ne 5 let stary auta a to bez ohledu na co jezdi.
vůči mainstreamu určitě, ale vůči konkurenci se stejnými motory V6 a V8 benzín to promile rozhodně nebude....
Dáme si 1-10/2021 jo
Nové
Cadillac - 7
Dodge - 123
GMC - 15
Chrysler - 6
Chevrolet - 37
Lincoln - 9
RAM - 150
Ford E😜lorer - 54
Ford Mustang - 115
+ tyhle individuální Jeepy a Fordy F-150
Ojeté 1-10/2021
Buick - 5
Cadillac - 46 (15 ks do 5 let staří)
Dodge - 518 ks (191 ks do 5 let stáří)
Chrysler - 404 (53 ks do 5 let stáří)
Chevrolet - odhad 370+ (93 ks do 5 let stáří)
GMC - 29
Hummer - 16
Jeep - 897 (z toho taky pár pentastarů a hemi bude)
Lincoln - 19
Oldsmobile - 3
Pontiac - 10
RAM - 100 (78 do 5 let stáří)
+ něco bude pod fordem
musíte sečíst M1,N1 a N2 totiž 😊
Já myslím že slušná čísla
Dáme si 1-10/2021 jo
Nové
Cadillac - 7
Dodge - 123
GMC - 15
Chrysler - 6
Chevrolet - 37
Lincoln - 9
RAM - 150
Ford E😜lorer - 54
Ford Mustang - 115
+ tyhle individuální Jeepy a Fordy F-150
Ojeté 1-10/2021
Buick - 5
Cadillac - 46 (15 ks do 5 let staří)
Dodge - 518 ks (191 ks do 5 let stáří)
Chrysler - 404 (53 ks do 5 let stáří)
Chevrolet - odhad 370+ (93 ks do 5 let stáří)
GMC - 29
Hummer - 16
Jeep - 897 (z toho taky pár pentastarů a hemi bude)
Lincoln - 19
Oldsmobile - 3
Pontiac - 10
RAM - 100 (78 do 5 let stáří)
+ něco bude pod fordem
musíte sečíst M1,N1 a N2 totiž 😊
Já myslím že slušná čísla
Bohuzel HEMI s vypinanim valcum najede kolem 250k km a hlavy musej dolu (je toho plny youtube) hydrostely odejdou.
Sam mam i HEMI ale bez vypinani valcu.
Je to skoda ale je to tak, takze ani tohle uz zdaleka neplati 😞.
Sam mam i HEMI ale bez vypinani valcu.
Je to skoda ale je to tak, takze ani tohle uz zdaleka neplati 😞.
Já BYCH to chtěl i s těmi nedostatky, kdybych si musel zvolit SUV, tak by to bylo presne tohle, protože se mi prostě líbí 😊
spoustu bohatých lidí zajímají náklady, to by ses divil. Jen ti co lehce a snadno nabili, tak ty nic nezajímá, to jsou povětšinou dědici, povolání syn a dcera tatíčka milionáře(miliardáře), zlatokopky atd atd
Třeba já sem (asi) lakomec - prostě by mě ta spotřeba/cena za benzín hnětla.
Plyn to řeší. 😉
Plyn to řeší. 😉
Protože i ten moderní diesel nebude mít ve městě spotřebu 4 litry?
Ano proti novym moderním dieselum nic nemám. Proti starým, bez mocoviny, ano. Nicméně za pár let uvidíme, jestli i ty moderní diesely jsou po par letech provozu stále v kondici emisne.
Ano proti novym moderním dieselum nic nemám. Proti starým, bez mocoviny, ano. Nicméně za pár let uvidíme, jestli i ty moderní diesely jsou po par letech provozu stále v kondici emisne.
A jsme u toho. Kdzy bude mít auro6 spotřebu 4 litry nebo euro6 10 litrů, co produkuje vic jedů? Nebavilo s eo autech, které tu jezdila před 20+ lety, to už by do města mělo mít zákaz jednoznačně.
Tak pak nechapu,proc se divis nakladum na benzin,ktere jsou v celkovych nakladech na auto male. Nevim,kolik stoji F150,ale kdyz Te kilometr jen na depreciaci stoji 30 korun jako me,tak jestli ten samy kilomete stoji na palivu dalsi 4 nebo 7 korun uz je fakt jedno.
Bud neumis pocitat total cost of ownership anebo ta Tvoje 150ka byla hodne ojeta a tudiz depreciace uz neni moc velkym nakladem anebo fakt,jak tvrdis,najedes dardy kilometru.
Bud neumis pocitat total cost of ownership anebo ta Tvoje 150ka byla hodne ojeta a tudiz depreciace uz neni moc velkym nakladem anebo fakt,jak tvrdis,najedes dardy kilometru.
Protože on tady člověk si bezne představí to co kupuje. Ojetinu za pár stovek, která na hodnotě už ztrácí minimálně, do toho případně octavku na 5 let, kdy zase ztráta hodnoty je zanedbatelná vzhledem ke ztrátě hodnoty u tebe.
Co2 řešíš jen ty, já řeším emise obecne. A jaké překvapení, že emise jsou přímo úměrně spotřebě. Pokud jedno auto bude mít spotřebu 4l a druhé 10l, rozhodně nox, hc, co, pm atd nebudou stejné.
Ja proti němu nevystupuju, v co2 je bezkonkurenční, ale co2 tak nějak neřeším. Jsou tu jiné věci. Kdyz je to tak skvělé, proc už to skoro žádná automobilka nenabízí?
Z pohledu lokalniho znecisteni ovzdusi to je fakt u modernich motoru uplne jedno. Zvlastni ze ale tak vystupujes proti plynu, ktery hori proti benzinu nebo nafte naprosto ciste a nepotrebuje ani zadny slozity filtry a egr ventily.
A ten 2.5 litr co v tom mas myslis vypousti co? Uplne to samy co kazdej jinej benzinak, tak si nehraj na zachrance planety.
už jsem to psal hodněkrát. Protože lokální ovzduší, spotřeba je mi fuk, emise nikoliv. Z toho důvodu šli pryč všechny diesely z firmy, i když mohli být provozem úsprnější. Až mi ukážeš jakýkoliv jiný pohon, který bude mít ve městě nižší emise a zároveň zvládne být univerzální a můžu s ním za den otočit 1500km, tak ho klidně vyměnim.
Ale chápu, děláš pravidelně blbýho, že něco nevíš. No a jako bonus je ten Toyotí hybrid mnohem pohodlnější, protože necuká, nevibruje a nesmrdí, když parkuju v garážích.
Ale chápu, děláš pravidelně blbýho, že něco nevíš. No a jako bonus je ten Toyotí hybrid mnohem pohodlnější, protože necuká, nevibruje a nesmrdí, když parkuju v garážích.
diesel má své místo při dlouhých rychlých přesunech nebo při tahání těžkých nákladů, jinak máš pravdu, nechápu ho jinak. Pak je to úplně stejné jako ten plyn. Ale dnes provoz dieselu už není tak levnější než benzinu, ale servis je nákladnější, tedy dnes už kolenovrti diesel tolik nevyhledávají. Hybrid je především pro zlepšení ovzduší v obydlených oblastech, jinak při provozu na dálnici je to úplně normální benzin. Tam není klíčový faktor spotřeba, ale emise. Docela mícháš jablka a hrušky. 😉
no, někdo tu psal, že hemi se rozpadl po 250t, to mi jako lepší životnost nepřijde. A servis je též diskutabilní.
Nepořídí, protože mimo ameriky už sehnat NOVOU, nepřímostřikvou V8 je těžký unikát.
Přímovstřiky nikdo nechce na LPG dělat, protože to nefunguje jak by mělo, navíc ta přestavba stojí 65-110, jak u koho a jak který zařízení
Přímovstřiky nikdo nechce na LPG dělat, protože to nefunguje jak by mělo, navíc ta přestavba stojí 65-110, jak u koho a jak který zařízení
Tak samozřejmě že vám do toho prodejce rád zamontuje pdražené itlaské Landi Renzo za 80, protože na tom má super marži, jinak do toho jde to LPG ale pořídit za 35 😊
U mňa za "rohom" bol jeden kus - pracovné auto na vláčenie prívesov a nákladu. Nedožil ani 100k km
Naprosto souhlasim. Plyn si do nového auta pořídí ten, co nemá na banány. Ono vlastně i do ojetého, ale tam už se to dá pochopit, přeci proto kupuje ojeté.
posledně jsem zaparkoval s L2 Tranzitem vedle F150ky a pochopil jsem, že pro mě max. toho Rangera😊
Zajímavé, mě nové okno na 2018 Silverado vyšlo v přepočtu na míň jak 10 000 i s prací.
.... samozřejmě že to je konzum.... jen menší než ten Jeep.... Zeptej se Kesumba za kolik jezdí když dá na tempomat 140 (má X5 PHEV).
jo, ale za penize q7 60tfsie u ktery diky uspore paliva muzes menit baterky kazdej tejden kdyz to bude treba. A navic to utahne 3,5t. Todle je fakt historie
auto ako take dokonale.... nemam slov.... celkovo test roka... ziadne sportiaciky a pod ... na vrchol pomyselneho testerskeho rebricka davam tento jeep ... dokonaly kusok :yes:
Bodejť. 😉
Já jsem hodně omezený bydlením v širším centru Prahy, kde je s větším autem opravdu otrava parkovat (přes 100 let stará zástavba).
Proto jsem např. před lety nekoupil minulou generaci Mondea - jeden z posledních kousků za super cenu.
S autem o délce 4,4m pohoda.
Já jsem hodně omezený bydlením v širším centru Prahy, kde je s větším autem opravdu otrava parkovat (přes 100 let stará zástavba).
Proto jsem např. před lety nekoupil minulou generaci Mondea - jeden z posledních kousků za super cenu.
S autem o délce 4,4m pohoda.
Simix má 5,7 Summit za 2,5 mega https😐/www.sauto.cz/…erokee/152714370
A nejlevnější 3,6 je u Mercedes Moravia za 2,36 mega https😐/www.sauto.cz/…erokee/154395329
Jinak to vozí kdekdo, krom tucaru i simix, impexta, mercedes moravia, auto future, havex, auto outlet
A nejlevnější 3,6 je u Mercedes Moravia za 2,36 mega https😐/www.sauto.cz/…erokee/154395329
Jinak to vozí kdekdo, krom tucaru i simix, impexta, mercedes moravia, auto future, havex, auto outlet
Kdyz to postavis takhle, tak skutecne zanedbatelne mene zasmrdis s tim s mensi spotrebou. Pak ovsem klidne muzes jezdit i tim dieselem, ten zere taky malo. Nevidim duvod proc proti modernim dieselum bojovat. Nebo poridit dustojnej motor jako treba to Hemi a plynofikovat ho 😁
A Hemi není Luis Vuitton, hemi je obyčejný auto, jen s pořádným motorem.
Jinak když sem neměl V8 jako daily, taky sem to měl jen na benzín (300C, 650i, Jaguar XJ SV8 ) a stejně tak mam Rollse jen na benzín.
Ale u dailyni jezdit za 560 kč na 100 km, když jde jezdit za 240 😄
Hele když jedu Mini 1,6, tak mě to stojí víc jak tím hemi - cca 300. Sranda co.
Jinak když sem neměl V8 jako daily, taky sem to měl jen na benzín (300C, 650i, Jaguar XJ SV8 ) a stejně tak mam Rollse jen na benzín.
Ale u dailyni jezdit za 560 kč na 100 km, když jde jezdit za 240 😄
Hele když jedu Mini 1,6, tak mě to stojí víc jak tím hemi - cca 300. Sranda co.
Rozdil je,ze V8 benzin si kupujes pro projev a charakteristiku V8 benzinu,ne? A nechces to patlat plynem. Jestli si kupujes neco kvuli nizkym provoznim nakladum, nesmis koukat na V8. Koupit si V8 a pak shanet plyn je contradictio in terms. Asi jako pracovni dovolena.
Lámal - přeplňované motory jdou přestavět daleko
hůře - nepřímovstrikové motory už dneska v Evropě nekoupis. Proto nikdo nedá AMG do plynu.
hůře - nepřímovstrikové motory už dneska v Evropě nekoupis. Proto nikdo nedá AMG do plynu.
asi... suhlasim, ze byt majetny a setrit je cnost, akurat to moc nevidno, pripadne sa zbohatlici tvaria uplne naopak... to bude kategoria ´´wanna be rich´´ everybody look at me 😄
Mne to nejde s tou reziou dokopy, co poznam bohatsich ludi, ti spotrebu neriesia, kupia si raz auto s 2,4t a HEMI, tak vedia ze do neho musia tankovat.. to plati aj pre ine individua co si kupuju Skove SUV, alebo AMG veci... kto to dava do plynu pre boha ? To fakt len majitelia HEMI plynuju a nikto iny ?
No divne mi to je... pri jazdenkach to chapem, pri novych moc nie.
Tym netvrdim, ze plyn je spatny, pisem skor o tych pomeroch.
No divne mi to je... pri jazdenkach to chapem, pri novych moc nie.
Tym netvrdim, ze plyn je spatny, pisem skor o tych pomeroch.
sú emerikn s cenou čelných okien trochu mimo. Na Ramku (ofiko) chcú za to 60t Kč :no:
Nejaký nezávislý to dokážu za 30-40t.
Nejaký nezávislý to dokážu za 30-40t.
Oni to zbohatlíci neříkaj, aby nevypadali trapně, ale benzín si do toho nikdy nekoupí, ani když tu firmu vlastní nebo to maj vyloženě soukromé.
Stejně tak si nikdy nekoupí jen o něco dražší Bentley, protože to v dieslu (naštěstí) není a navíc by byli moc nápadní.
Tak kdo je pokrytec a lže si do vlastní kapsy, vid.
Stejně tak si nikdy nekoupí jen o něco dražší Bentley, protože to v dieslu (naštěstí) není a navíc by byli moc nápadní.
Tak kdo je pokrytec a lže si do vlastní kapsy, vid.
Jasně, takže kvůli tomu že je benzín za 35, protože si stát mastí kapsu na daních budu jezdit R4 1,0. Jasne.
NA*RAT!!!
Když existuje levnější alternativa, proč toho nevyužít. Funguje to stejně jako na benzín. Ty kecy o banánech sou už dost trapný. nejvíc od těch co maj doma něco v sazometu nebo 3 a 4 válce 😄
BTW to že si někod koupí prémiovej sedna jako MB S klasse nebo A8 v sazometu není o tom, že dotyčný nemá na banány? Jezdit v luxusní limuzíně v samozetu, abych ušetřil je ještě víc trapný jak to LPG.
NA*RAT!!!
Když existuje levnější alternativa, proč toho nevyužít. Funguje to stejně jako na benzín. Ty kecy o banánech sou už dost trapný. nejvíc od těch co maj doma něco v sazometu nebo 3 a 4 válce 😄
BTW to že si někod koupí prémiovej sedna jako MB S klasse nebo A8 v sazometu není o tom, že dotyčný nemá na banány? Jezdit v luxusní limuzíně v samozetu, abych ušetřil je ještě víc trapný jak to LPG.
plnotučné, poctivé... jak vzletná jména může mít šedesát let stará, překonaná technologie :yes:
Tak to mne přijde divné. Corolla s vyhrivanim stěračů včetně práce byla za 15. A to se tomu mega blížila.
Zhruba, akurat kupit si nove auto za 2,5mega a kupovat splynovac ? Prepokladam, ze niekto kto si to kupi nove ma na prevadzku.
S jazdenkami s V8 je to ine, tam plyn pre majitela dava fin. zmysel.
S jazdenkami s V8 je to ine, tam plyn pre majitela dava fin. zmysel.
To je vysledek celoplanetarniho boje proti emisim CO2, ktery probiha celosvetove uz desitky let jak tvrdi Hamuna 😁 😁 😁
No a nebo inflace! 😁 Na tu se teď nabalí hodně zdražení i tam, kde by to vubec nemuselo být 😉
No me to i tak pobavilo, neb jsem u nich menil sklo jiz 3x (ted me to ceka po 4, vlastne, co rok vlastnictvi mondea, to nove celni sklo :yes: ), vzdy na pojistovnu a vyuctovana cena pro ni byla 1100E. Holt malozakaznicka prirazka: 600 ojro. 😁
Stran toho nedokonalého zpracování, upřímně bych si auto z minulého a tohoto roku nekoupil stran covid a problémům všech automobilek dosáhnout nějaké výroby a né samozřejmě 100%
První majitelé to do 250 tis nedrží, takže těm je to šumák, jinak to vypínání válců jde i deaktivovat
Jezdit opravovat auto do autorizaku je velka zoufalost. Najdi si spis nejakej normalni servis kde te nebudou okradat.
.... hele jako auto se mi fakt líbí, interiér doslova žeru.... potřebovat něco pro 7 a neřešit prachy, proč ne :yes:
ale ten motor je pravěk.... spotřeba astronomická, k čemu to? samozřejmě jsou lidi co to nemusí řešit, ale jaký to dává smysl? kultura chodu a zvuk OK, ale to snad zvládne i šestiválec co nebere dvacet.... Pokud do takového auta silný benzín, tak už by fakt měl být buď aspoň hybrid, nebo ideálně PHEV. V takovém mastodontovy se kila navíc ztratí a spotřeba bude poloviční.... (například X5 PHEV je geniální a X7 ten motor má myslím brzo dostat taky....)
Doba bezbřehého konzumu už dávno skončila, tohle auto je out...
Ale přilepit k magistrále se kvůli tomu nikdo chodit nemusí, tohle si tady stejně koupí jen pár lidí takže klídek.... :-!
ale ten motor je pravěk.... spotřeba astronomická, k čemu to? samozřejmě jsou lidi co to nemusí řešit, ale jaký to dává smysl? kultura chodu a zvuk OK, ale to snad zvládne i šestiválec co nebere dvacet.... Pokud do takového auta silný benzín, tak už by fakt měl být buď aspoň hybrid, nebo ideálně PHEV. V takovém mastodontovy se kila navíc ztratí a spotřeba bude poloviční.... (například X5 PHEV je geniální a X7 ten motor má myslím brzo dostat taky....)
Doba bezbřehého konzumu už dávno skončila, tohle auto je out...
Ale přilepit k magistrále se kvůli tomu nikdo chodit nemusí, tohle si tady stejně koupí jen pár lidí takže klídek.... :-!
Samozřejmě je i varianta 5 místná, Jeep představil nejdříve delší a ta je i v nabídce už u dovozců i tu
Durango končí za 2 roky, takže proto je i 7 místná varianta, která jej nahradí. Už to vedení FCA avízovalo před půl rokem
Wagoneer v Evropě nebude
Durango končí za 2 roky, takže proto je i 7 místná varianta, která jej nahradí. Už to vedení FCA avízovalo před půl rokem
Wagoneer v Evropě nebude
Ja dostal z autorizaku nabidku na 1700E za celni sklo na mondeo. To se taky pocita mezi ameriky? 😁
Já osobně těmto autům moc nefandím, ale mám kamaráda, který si dlouhá léta právě Grand Cherokee chtěl koupit. Koncem minulého roku si tento sen splnil a jednoho si konečně pořídil. Nechal si ho dovézt až z Ameriky, jenže narazil na jeden problém. Jak bylo auto určené pro americký trh, tak v něm nebylo nic v češtině. Celé menu bylo pouze v angličtině. Nakonec se mu tento problém ale povedlo vyřešit tak, že si tam od https😐/www.cestinadoaut.cz/ nechal nahrát český překlad.
Když už má to auto McIntosh audio, čekal jsem, že se o něm také něco dozvím... Co už by z oem audia mělo hrát pořádně...
Ne mě jsou emise CO2 u aut naprosto ukradený. Nicméně když se budeme bavit o těch škodlivých, tak ty nejsou přímo úměrné spotřebě. Záleží hlavně na zvládnutí procesu spalování v motoru a následném zpracování spalin (EGR, DPF). Takže třeba stará Oktavia TDI, která jezdí za 5 litrů produkuje rozhodně víc škodlivin než o 10 let novější TDI, které žere stejných 5 litrů.
Tak m.z. má ešte daleko lepší vozový park ako napr ja. Jemu to fakt vysvetlovať nemusíš.
Tos mě pobavil, doma F-150 V8 s kompresorem a pod, ještě chvilku mi vykládej o nízkých nákladech na benzín. 😁
Ovšem pokud s tou tvou AMG najedeš 10tkm ročně, tak pak ano. Já mám nájezd okolo 60tkm.
Ovšem pokud s tou tvou AMG najedeš 10tkm ročně, tak pak ano. Já mám nájezd okolo 60tkm.
Ja myslim skodlivy emise. Ne CO2. Nicmene emise CO2 generuji auta v naprosto zanedbatelny mire, kdyz uz si to vytahnul.
Jenže to věčné vzpomínané oteplování dělaj ty globální emise víš, to je ten problém.
Ty lokálně absolutně NIC NERESI!!!
Ty lokálně absolutně NIC NERESI!!!
tvl, musíš přijet dřív, než se ti to rozpadne. Abychom se s Ozzmanem mohli aspoň jednou podívat 😒]
Nerikam,ze je. Ale i kdybych najel 5 tis za mesic ,tak zadny plyn,nikdy. Naklady na palivo jsou totiz zanedbatelne male oproti jinym nakladum (depreciace,kupr.). Nekupujes V8 abys setril. Kdyz na banany nemas,nekupuj si opici. Je to podobne jako kdyz si prodavacka v Bille koupi novy iPhone a pak tri mesice ji suchy chleb.
Jen marketinogý název. HEMI od roku 2003 nemá s těmi motory z 50 let nic společného.
Jinak vypínání válců a VVT nejsou moderní technologie? Co bys tam chtěl dál? Turbo? Tak si kup 6,2 s kompresorem.
Přímý vstřik aby to nešlo dát na LPG? Ne fakt díky, nechceme.
Jinak vypínání válců a VVT nejsou moderní technologie? Co bys tam chtěl dál? Turbo? Tak si kup 6,2 s kompresorem.
Přímý vstřik aby to nešlo dát na LPG? Ne fakt díky, nechceme.
nejsou auta, individuální dovoz je vždy dražší a navíc tohle jsou 7místné verze v plné výbavě, proto je to drahé no. A ještě stoupá dolar...
Fakt až takhkle vysoko? V Durangu mi Hemi točí na osmičku při 160 km/h max. 2600 ot./min.
Keď nechápeš plyn tak dúfam že rovnako nechápeš ani dízel, alebo hybrid. Keďže každé z nich si si zrejme kupoval skrz nižšie prevádzkové náklady 😒] 😒]
Tak pokud jsi sám a jezdíš nula nula prd, tak to určitě nemá smysl řešit. Taky neřeším litr sem litr tam, obzvlášť když čas je důležitější. Ale při představě už jen u mého auta s najezdem cca 50tis/rok, že by to mělo brát 11. To uz i těch 6.5 co mám jsme si musel zvykat. To jen u mne by bylo ročně zbytečně vyhozenych při dnešních cenách kolem 80tis ročně. A to mluvím jen o jednom autě. Kdyz bych to měl vzít na celou flotilu, tak to už by bylo ročně 7ciferné číslo jak nic. A plyn by to fakt nezachránil. Jen by to bylo vyhození v řádu možná 6ciferneho čísla.
No je to podle mého trochu jinak. Bohatí lidi si to dokáží spočítat moc dobre a ví, co si můžou dovolit ( narozdil od těch dědiců, synů, zlatokopek,... ) A pohodlí je pro ně důležitější než šetřit. Určitě se pár výjimek najde, ale ti lidi se můžou placnout vic přes kapsu. Takze přesně takoví ten plyn dělat nebudou, protoze si koupí něco stejne výkonného s nižší spotřebou.
a to nemusíš být nutně lakomec. Já, jakožto člen jednočlenné sro mám auto i palivo služební a mohlo by mi být ukradený, kolik to žere, páč toho nenajezdím tolik a v tech obratech se to ztratí, ale... i když BY mi to melo být jedno, kolikrát se pristihnu, že si říkám... sakra, zase tankovat? a to jezdím za 11. 20 už by me fakt štvalo.
plus ten plyn zvýší vyrazne radius. proč ne
plus ten plyn zvýší vyrazne radius. proč ne
S-klasse tam přepodkládám má tři zadnice senzorů, akustickou vrstvu, termovrstvu... u američanů tomu příliš nevěřím.
Asi tak, auta jako 45e nemluve o Q7 phev nebo Cayenne (ale taky e😜loreru..) budou mnohem lip jezdit za tretinovy naklady a stojej stejne (krom Cayenne). Tohle je krom pak kusu rocne u nas a jinde v EU neprodejny.
když vyfiltruju Jeepy nad 300 koní od roku 2020 nahoru tak průměr je 17 litrů.... Mimochodem to je zajímavá libůstka koupit si V8 Jeepa a psát si to na Spritmonitor.... 😉
https😐/www.spritmonitor.de/…lle_Modelle.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…lle_Modelle.html?…
😁 😁 no jo... a Barik a jeho vypisování, tabulky, šedé dovozy atd.... Prostě to kupuje naprosto malinké množství lidí, je to naprosto marginální záležitost...
ty ceny za jeep jsou palba, tohle stávala minulá srt, auta to jsou dobrý ale min generace stála do 1.5m s v8
No, to jo. Ale Jeep většinou vždy měl extrémě krátkou 1. a 2. Což potom ve zrychlení 0-100 znevýhodňuje, notabene když automaty v Jeepech nikdy nebyly z nejrychlejších. U pružnýho zrychlení je to jedno.
4xe bude. Bude se dovážet ofiko do EU (zatím vím jen o krátké verzi, uvidíme).
Vidíš, a já bych bral to V8 - tady má to LPG smysl. A deaktivace vypínání 4 válců je jasná.
Ps. dle testu bere 14, ne 20.
Vidíš, a já bych bral to V8 - tady má to LPG smysl. A deaktivace vypínání 4 válců je jasná.
Ps. dle testu bere 14, ne 20.
Já nevim, u Jeepu s nižší kvalitou interiéru než má D3 či Volvo tak nějak počítám, stejně tak i s jistou spartánskostí (což nový GCh teda nesplňuje).
Bral "bych" rozhodně krátkou verzi, tohle je autobus. V6 "by" stačil, na druhou stranu - když už, tak už 😉
Řešit u Jeepu věci jako zrychlení apod. - nevím, no, tohle je off-road s váhou tanku, řešit údaj z 0-100 mi přijde takový ... zbytečný. Předpokládám i velmi krátké první stupně.
Pružnost asi bude víc než cajk (u starého teda sakra byla).
Bral "bych" rozhodně krátkou verzi, tohle je autobus. V6 "by" stačil, na druhou stranu - když už, tak už 😉
Řešit u Jeepu věci jako zrychlení apod. - nevím, no, tohle je off-road s váhou tanku, řešit údaj z 0-100 mi přijde takový ... zbytečný. Předpokládám i velmi krátké první stupně.
Pružnost asi bude víc než cajk (u starého teda sakra byla).
Je pravda že na Galaxy chceli v autorizáku 31t + práca a lepidlo. Bolo aspoň vyhrievané.
Cenu neřeším, já SUV vůbec nevyhledávám, takže když už bych musel, tak tohle se mi líbí.. cena už ne 😁 Stejně na to nemam 😁
Docela jo. Třeba dekory na volantu bych trošku šetřil, přece jen hliník + dřevo + lesklý plast je možná trošku moc... ale celkově to vypadá slušně, tohle je ten odstín dřeva co se mi i docela líbí.
No že ti přijde divný dát ho do auta jako je to v článku. Mě naopak přijde, že si o to ten motor přímo říká mít možnost s ním jezdit na plyn, čímž majitel získá auto s normálním motorem a zároveň příznivou spotřebu. To mě taky zaráží proč to tak málo automobilek nabízí a když už tak je počet modelů značně omezen. Přitom koho znám, že jezdí na LPG nebo CNG, tak si to chválí. Taky by mi to v autě nevadilo.
Byla nová r.2019 a skoro 4kila ročně mi nepřijdou jako zanedbatelný náklad. A počítat fakt neumím, jinak bych si nekupoval furt samé podobné ***iny.
A nikdy nebyl, to jsou taková ta neználkovská klišé, nesmrtelná americká V8. Jenže většina těch small blocků, big blocků atp. jsou motory původem ze zemědělské techniky, hodně železa, malé otáčky, prd výkon, ale hemi je jiná story. To je původně závodní motor, stavěný na výkon, a to nikdy není předpoklad spolehlivosti. Hemi je nejlepší us motor, ale nesmrtelnost k jeho kvalitám nepatří.
Ta V8 tím že jede na lpg ztrácí proje a charakteristiku? Odkdy? Jel si v tom někdy? Já v tom jezdím přes 2 roky, tak asi vím jak to funguje. Znovu říkám, že to na lpg jede stejně jako benzín, rozdíl nejde poznat.
Přesně tak, když jsem konfiguroval auto 2019 tak byl Cherokee od 920 000 Kč a Grand Cherokee od 1 250 000 Kč
Ceny jsou dost mimo, teď Compas PHEV za 1 200 000 Kč - 1 300 000 Kč, kolik teda bude potom stát Grand Cherokee EU a PHEV
Ceny jsou dost mimo, teď Compas PHEV za 1 200 000 Kč - 1 300 000 Kč, kolik teda bude potom stát Grand Cherokee EU a PHEV
Je to mozne, nic osobne, bohatych lakomcov je vela 😄 Co mas za nove auto s dodatocnou dorabkou plynu ?
Jo 😁 Ale to není nic divného, už na MK4 vyhřívané z neofiko servisu mi řekli kolem 20 ti a to bylo tak 7 let nazpět. Nepříjde mi tedy divné, že na moderní nové auto za cenovku pres milion za to chtějí 60 tisíc
mám již druhý Jeep G Cherokee 5,7HEMI....jsem znechucen novým modelem 2021 jak 6 tak 7 místným prodlouženým autobusem...to chtějí tímto autobusem nahradit Commander jestli nebudou dělat kratší verzi 5ti místnou tak mě naštvou....když budu chtít USA auto pro více osob, tak si koupím Dodge Durango Citadel...svět už není co býval a menší modely Jeep jsou zmršeny italskými duče fiaťáky...dokonce motory 1,3 alias fabia....a teď i Grand Cherokee je devastován autobusovým rodinným modelem alias rodinný Citroen
Pokud si to nekoupíš jako rozvážkovou službu do Prahy tak určitě nebudeš jezdit za 20l.