Tak ze by jsme se konecne dockali Raptoru s motorem?!? V severni americe se kvuli tomu Raptor vubec neprodava, protoze si nemohli dovolit ho vypustit se chciplym moturkem, tak jako v EU.
Tahle 2.7V6 umi pekne zacvicit i s F150 (ikdyz Ranger asi nebude o moc lehci) a ma vykonove parametry skoro jako V8.
Amerika je země neomezených možností. Nebo Kanada? Kolega si teď pořídil Raptora s tím dvoulitrovým dieselem a říkal - no 11,5 - žádný zázrak se nekoná, velké těžké auto 4x4. Dejme tomu, že kdyby se uklidnil, dostal by se na deset. A o metr větší F150ka s benzínovým 2,7 EB jezdí za 10,5? Dobře, ale v kanadském provozu - tzn. z města do města 100 km daleko...
Ano nizsi spotreba je dana jinym jizdnim stylem, kdy clovek da tempomat a jen se veze, v tom souhlasim, Evropa je proste vic nahustena a neda se jezdit plybule. Proto by pro eu byl ideal asi diesel sestivalec. Ale tady se bavime o Raptoru, kdy spotreba neni narjdulezitejsi parametr.
Ja jsem schpny se Silveradem davat delsi cesty s 5.3l V8 za 11.5l dlouhodobe 12.5l, ale taky se uplne neloudam
on to používá prostě ve městě, na dálnici i na okreskách. spritmonitor píše 10,5. to co píšeš ty je pravděpodobně to, co se v Evropě udává jako mimoměstský cyklus.
Ano to co rikam je hlavne mimo mesto a v malem mesta a to nic moc. Ja za svym moc netaham, ale cele leto jsem tahal se Sierrou 3500 s 6.6l Duramax a to 8m dlouhy 3m vysoky a 5.5t tezky trailer a dlouhodobe za 17l nafty.
A ano jezdim do 125km/ dalnice 115 okresky a docela predjizdim, pekny kick down a plny a jen si uzivam zrychleni a zvuk motoru
Když při cestování po západním pobřeží řídila přítelkyně, tak měla opakovaně s Dodge Journey 3.6 průměr kolem 9l. A nikdo tomu taky nechtěl věřit. Další roky jsem už pujcoval V8, ale při těch cenách benzínu vtip.