Tak ze by jsme se konecne dockali Raptoru s motorem?!? V severni americe se kvuli tomu Raptor vubec neprodava, protoze si nemohli dovolit ho vypustit se chciplym moturkem, tak jako v EU.
Tahle 2.7V6 umi pekne zacvicit i s F150 (ikdyz Ranger asi nebude o moc lehci) a ma vykonove parametry skoro jako V8.
Mig_35
0
jestli vidím správně, tak stávající 2,3 EB má 300 koní a 2,7 koní 335. deset procent mi zase nepřijde takový rozdíl.
WinDiesel
0
Jako diesel to opravdu nezní, ale kdo to bude kupovat?
Mig_35
2
reálně, skoro nikdo. evropský trh je o dost jiný. a kupující Fordu 15litrovou spotřebu v takovém autě moc neocení.
curwasportiva
1
15 litrovou spotrebu nemam ani ve velkem V8 pickupu 😁
Tenhle motor umi v f150 jezdit kolem 10,5l…
Ta 2.7 ma hlavne 540 Nm, coz v tezkem aute ocenis.
Mig_35
2
Amerika je země neomezených možností. Nebo Kanada? Kolega si teď pořídil Raptora s tím dvoulitrovým dieselem a říkal - no 11,5 - žádný zázrak se nekoná, velké těžké auto 4x4. Dejme tomu, že kdyby se uklidnil, dostal by se na deset. A o metr větší F150ka s benzínovým 2,7 EB jezdí za 10,5? Dobře, ale v kanadském provozu - tzn. z města do města 100 km daleko...
curwasportiva
1
Ano nizsi spotreba je dana jinym jizdnim stylem, kdy clovek da tempomat a jen se veze, v tom souhlasim, Evropa je proste vic nahustena a neda se jezdit plybule. Proto by pro eu byl ideal asi diesel sestivalec. Ale tady se bavime o Raptoru, kdy spotreba neni narjdulezitejsi parametr.
Ja jsem schpny se Silveradem davat delsi cesty s 5.3l V8 za 11.5l dlouhodobe 12.5l, ale taky se uplne neloudam
Mig_35
1
on to používá prostě ve městě, na dálnici i na okreskách. spritmonitor píše 10,5. to co píšeš ty je pravděpodobně to, co se v Evropě udává jako mimoměstský cyklus.
WinDiesel
1
Jsi pohádkář.
Mig_35
0
není. jenom prostě pořád jezdí "štreku". Ve spojení s maximálkou 110 to v pohodě sedí. Ale stačí za to něco zapřáhnout a jde to o pět litrů nahoru.
curwasportiva
0
Ano to co rikam je hlavne mimo mesto a v malem mesta a to nic moc. Ja za svym moc netaham, ale cele leto jsem tahal se Sierrou 3500 s 6.6l Duramax a to 8m dlouhy 3m vysoky a 5.5t tezky trailer a dlouhodobe za 17l nafty.
A ano jezdim do 125km/ dalnice 115 okresky a docela predjizdim, pekny kick down a plny a jen si uzivam zrychleni a zvuk motoru
curwasportiva
0
Tak urctite, ja narozdil od tebe ty auta kazdy den pouzivam…
Masari12
1
Když při cestování po západním pobřeží řídila přítelkyně, tak měla opakovaně s Dodge Journey 3.6 průměr kolem 9l. A nikdo tomu taky nechtěl věřit. Další roky jsem už pujcoval V8, ale při těch cenách benzínu vtip.
curwasportiva
0
A hlavne ten rozdil ve spotrebe je minimalni, litr sem litr tam…
speedfred
1
5.7 V8 diaľky svižne do 14 (aj menej), mesto 16-17 , 3,5t vozík do 19l
R6 d je do takéhoto auta ideál, čo si budeme hovoriť/písať.
Tahle 2.7V6 umi pekne zacvicit i s F150 (ikdyz Ranger asi nebude o moc lehci) a ma vykonove parametry skoro jako V8.
Tenhle motor umi v f150 jezdit kolem 10,5l…
Ta 2.7 ma hlavne 540 Nm, coz v tezkem aute ocenis.
Ja jsem schpny se Silveradem davat delsi cesty s 5.3l V8 za 11.5l dlouhodobe 12.5l, ale taky se uplne neloudam
A ano jezdim do 125km/ dalnice 115 okresky a docela predjizdim, pekny kick down a plny a jen si uzivam zrychleni a zvuk motoru
R6 d je do takéhoto auta ideál, čo si budeme hovoriť/písať.