Prémiová divize automobilky Hyundai začíná představovat svou novou vlajkovou loď, která by se mohla stát vážným konkurentem německých prémiových sedanů. Bohužel nikoliv na evropských trzích.
S čím to chce hyundai redefinovať zažitok z luxusu? Žiaľ je to len lacný derivát a pokus chytiť nemeckú kočku za chvost. Nemecké značky napr. porsche robí kvalitu a luxus u všetkých modelov a aj basic model je vlastne prémiový kus. Kórejci robia dobré modeli, ale stale je to viac busines clase ako premium či luxus. Jeden model navyše s cenou nižšou ako u nemcov či talianov a britov dieru v segmente top luxus neurobí. A 5 displejov a kamier či kožený interier už dávno nie sú luxus.
Nezlob se na mne, ale ty si viděl už tento Genesis ? Nebo dle čeho to soudíš, že je to jen laciný derivát ? Že to není renomovaná značka, co vyrábí prémii znamená, že se tím nemůže stát ? Pokud vím, tak poslední modely Genesis byly hodnoceny kladně... takže jen proto, že jsou od Hyundai, to nejde ?
Že to není renomovaná značka, co vyrábí prémii znamená, že se tím nemůže stát ? Odpoveď - nemôže! Premium je o precíznosti ktorú je zákazník ochotný zaplatiť. Korejci dnes vedia robiť dizajn a vedia sa pohrať aj s interiérom a to je všetko. Ak staviaš auto luxusné, ideš od počiatku na detaily a nie na cenu. Cenu berie zákazník ako priepustku do sveta luxusných aut. Každá automobilka používa koncernové diely, komponenty a spoločné súčiastky. A tu je odpoveď prečo je hyunday lacný a mercedes drahý. Je to schopnosť automobilky predať identický diel v čo najširšej palete aut. Kým Maserati, Porsche,... autonomne skladá každý model osobitne, Kia ci Hyunday to lepí kanagonom z čo najväčšieho počtu továrenských dielov. Takže bude to krabica kde je všetko možné, ale pod drobnohľadom zistíš, že je to iba to lepšie továrenske z Kórei.
Ale Hyundai a Genesis jsou dvě věci, neříkám, že tohle nové Genesis bude na stejné úrovni, jako Sklasse, ale proč by teoreticky nemohlo ? Peníze na to mají.
Já si tak říkám, jestli ten interiér je vůbec z tohohle auta, známe zdejší "fotogaleristy" :D Ale mne se extra nelíbí, jen si nemyslím, že obrovská automobilka jako Hyundai by neměla prostředky a možnosti postavit luxusní auto se vším všudy, které by takovému Sku mohlo konkurovat, Kdybych to bral dle sebe, tak polovina luxusních aut se mi ani nelíbí, jak vypadají, třeba takové ty prasárny jako SUV od RR či Bentley, fuj :D Jen to neznamená, že auta nesplnují ostatní prvky toho být luxusními.
Ale může. Sračko-automobilka se může prokopat do mainstreamu a nově vzniknuvší značka se může stát prémií a nebo alternativou, jen to chce spoustu času. Lexus už dnes mainstream není, ale bere se jako prémie a prodává se za prémiové ceny. A původně křápy od HMC, kterým se šéf VW u stánku pochechtával před víc jak dvaceti lety, dohnaly a někde předehnaly tradiční evropské automobilky. A v případě elektriky už jsou dál než adekvátní konkurence v Evropě.
Mercedes s motory z dacie, porsche s tlacitky z fabie a maserati s motorem a infotainmentem z jeepu? Genesis bude mit tech unifikovanych dilu mnohem mene.
Faktem je, že kdybys k tomu nedával ty příklady "osobitne skladanych modelov", pak by to tvoje blábolení nebylo tak legrační. Zrovna akt. modely maserati, jsou naprosto dokonalým příkladem koncernového puzzle. :D
Já už jsem rezignoval, nemá smysl na podobné věci upozorňovat, velká část čtenářů ty hrůzy ani nepostřehne, jsou na tom stejně jako redaktoři.
Úroveň jazyka odráží úroveň vzdělanosti, úpadek je, bohužel, zjevný a nezastavitelný.
Ale u tých redaktorov to mrzí zvlášť. Materinský jazyk by mali pestovať a nie przniť. V slovenských médiách je to, žiaľ, podobné. Ešte o to horšie, že sa stále viac používajú jak české, tak aj iné cudzie slová, hoci slovenských výrazov dosť a dosť.
Chápu, že v Korei, Africe nebo možná i Americe se to bude pr
ale v Evropě přece nikdo nedá peníze za prémii, aby skončil v (klidně sebeluxusnějším) kundaji. To je prostě fakt, viz jak dopadla Kia s tím s svým (na Kiu těžce předraženým) Stingerem o dva levely níže a on i VW (Phaeton) by mohl vyprávět.
A včíl mínusujte :D:yes:
Za mňa nevyzerá zle ale....keby ste si mohli vybrať auto v tejto kategórii za 120 000 € +/- do čoho by ste išli.Ja Mercedes S- klasse.A teraz sa ukážte Hyundaisti či by ste boli ochotný dať peniaze za G 90.