Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Genesis odhaluje nový sedan G90, chce redefinovat zážitek z luxusních vozů

Prémiová divize automobilky Hyundai začíná představovat svou novou vlajkovou loď, která by se mohla stát vážným konkurentem německých prémiových sedanů. Bohužel nikoliv na evropských trzích.
Zpět na článek
30. 11. 2021 13:37
30. 11. 2021 13:59
30. 11. 2021 14:20
30. 11. 2021 14:25
30. 11. 2021 14:30
30. 11. 2021 14:34
30. 11. 2021 16:11
30. 11. 2021 14:42
30. 11. 2021 14:44
30. 11. 2021 15:17
30. 11. 2021 19:47
30. 11. 2021 15:17
30. 11. 2021 19:13
1. 12. 2021 12:58
1. 12. 2021 08:47
30. 11. 2021 14:16
30. 11. 2021 14:19
30. 11. 2021 14:21
30. 11. 2021 17:18
30. 11. 2021 13:41
1. 12. 2021 08:38
30. 11. 2021 14:25
30. 11. 2021 15:50
30. 11. 2021 20:44
30. 11. 2021 13:37
...
S čím to chce hyundai redefinovať zažitok z luxusu? Žiaľ je to len lacný derivát a pokus chytiť nemeckú kočku za chvost. Nemecké značky napr. porsche robí kvalitu a luxus u všetkých modelov a aj basic model je vlastne prémiový kus. Kórejci robia dobré modeli, ale stale je to viac busines clase ako premium či luxus. Jeden model navyše s cenou nižšou ako u nemcov či talianov a britov dieru v segmente top luxus neurobí. A 5 displejov a kamier či kožený interier už dávno nie sú luxus.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Ozzman
30. 11. 2021 13:59
Re: ...
Nezlob se na mne, ale ty si viděl už tento Genesis ? Nebo dle čeho to soudíš, že je to jen laciný derivát ? Že to není renomovaná značka, co vyrábí prémii znamená, že se tím nemůže stát ? Pokud vím, tak poslední modely Genesis byly hodnoceny kladně... takže jen proto, že jsou od Hyundai, to nejde ?
30. 11. 2021 14:20
Re: ...
Že to není renomovaná značka, co vyrábí prémii znamená, že se tím nemůže stát ? Odpoveď - nemôže! Premium je o precíznosti ktorú je zákazník ochotný zaplatiť. Korejci dnes vedia robiť dizajn a vedia sa pohrať aj s interiérom a to je všetko. Ak staviaš auto luxusné, ideš od počiatku na detaily a nie na cenu. Cenu berie zákazník ako priepustku do sveta luxusných aut. Každá automobilka používa koncernové diely, komponenty a spoločné súčiastky. A tu je odpoveď prečo je hyunday lacný a mercedes drahý. Je to schopnosť automobilky predať identický diel v čo najširšej palete aut. Kým Maserati, Porsche,... autonomne skladá každý model osobitne, Kia ci Hyunday to lepí kanagonom z čo najväčšieho počtu továrenských dielov. Takže bude to krabica kde je všetko možné, ale pod drobnohľadom zistíš, že je to iba to lepšie továrenske z Kórei.
Avatar - Ozzman
30. 11. 2021 14:25
Re: ...
Ale Hyundai a Genesis jsou dvě věci, neříkám, že tohle nové Genesis bude na stejné úrovni, jako Sklasse, ale proč by teoreticky nemohlo ? Peníze na to mají.
30. 11. 2021 14:30
Re: ...
Na úvodní fotce to vypadá opravdu zajímavě, další pohledy už tak přesvědčivé nejsou. Nicméně vůbec to není špatné.
Avatar - Ozzman
30. 11. 2021 14:34
Re: ...
Já si tak říkám, jestli ten interiér je vůbec z tohohle auta, známe zdejší "fotogaleristy" :D Ale mne se extra nelíbí, jen si nemyslím, že obrovská automobilka jako Hyundai by neměla prostředky a možnosti postavit luxusní auto se vším všudy, které by takovému Sku mohlo konkurovat, Kdybych to bral dle sebe, tak polovina luxusních aut se mi ani nelíbí, jak vypadají, třeba takové ty prasárny jako SUV od RR či Bentley, fuj :D Jen to neznamená, že auta nesplnují ostatní prvky toho být luxusními.
30. 11. 2021 16:11
Re: Re: ...
Ten interier pochadza este z aktualnej G90. Interier novej generacie este nebol predstaveny.
30. 11. 2021 14:42
Re: ...
Nemáš nižšie nejakého podivného "mirrora"? Predpokladám, že nick "pajaweb" Tvoj nebude, ale inšpirácia je tam zreteľná.
Avatar - Ozzman
30. 11. 2021 14:44
Re: ...
To je zase ten chorej mozek, co tu už bude skoro rok s námi otravovat diskuze
30. 11. 2021 15:17
Re: ...
Komu není shůry dáno... ;-)
30. 11. 2021 19:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 11. 2021 15:17
Re: ...
Ale může. Sračko-automobilka se může prokopat do mainstreamu a nově vzniknuvší značka se může stát prémií a nebo alternativou, jen to chce spoustu času. Lexus už dnes mainstream není, ale bere se jako prémie a prodává se za prémiové ceny. A původně křápy od HMC, kterým se šéf VW u stánku pochechtával před víc jak dvaceti lety, dohnaly a někde předehnaly tradiční evropské automobilky. A v případě elektriky už jsou dál než adekvátní konkurence v Evropě.

Ale neodpověděl jsi, kde jsi v G90 jel?
30. 11. 2021 19:13
Re: ...
Mercedes s motory z dacie, porsche s tlacitky z fabie a maserati s motorem a infotainmentem z jeepu? Genesis bude mit tech unifikovanych dilu mnohem mene.
Avatar - Barrichello
1. 12. 2021 12:58
Re: ...
Kdyby z Jeepu, ale chrysleru/dodge 2011, stejně tak ovladače sedaček, světel atd atd
Avatar - Dinar
1. 12. 2021 08:47
Re: ...
Faktem je, že kdybys k tomu nedával ty příklady "osobitne skladanych modelov", pak by to tvoje blábolení nebylo tak legrační. Zrovna akt. modely maserati, jsou naprosto dokonalým příkladem koncernového puzzle. :D
30. 11. 2021 14:16
Re: ...
Jistě máš za sebou nějakou tu jízdu v novém G90, že máš tak jasno, co je a není levné :-D Kde se s tím dá projet? Taky bych si dal říct...
Avatar - MartinNejedly
30. 11. 2021 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 11. 2021 14:21
Re: ...
Naopak je to moc pěkný a povedený. Proti tomu je ten koncept BMW co tu dnes na ACZ proběhl designově zastaralá plečka.
Avatar - twistedTSD
30. 11. 2021 17:18
Re: ...
Mě fakt baví, jak se podíváš na nějaké rendery a řekneš, že je to laciný derivát.
Avatar - Stejsn
30. 11. 2021 13:41
Čeština
"V podbězích se pak zabydlely 20“ litá kola s novým designem. Celkově pak design vznikal v duchu designového jazyka" - ach jo.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
1. 12. 2021 08:38
Re: Čeština
Já už jsem rezignoval, nemá smysl na podobné věci upozorňovat, velká část čtenářů ty hrůzy ani nepostřehne, jsou na tom stejně jako redaktoři.
Úroveň jazyka odráží úroveň vzdělanosti, úpadek je, bohužel, zjevný a nezastavitelný.
1. 12. 2021 13:15
Re: Čeština
Ale u tých redaktorov to mrzí zvlášť. Materinský jazyk by mali pestovať a nie przniť. V slovenských médiách je to, žiaľ, podobné. Ešte o to horšie, že sa stále viac používajú jak české, tak aj iné cudzie slová, hoci slovenských výrazov dosť a dosť.
30. 11. 2021 14:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
30. 11. 2021 14:57
Chápu, že v Korei, Africe nebo možná i Americe se to bude pr
ale v Evropě přece nikdo nedá peníze za prémii, aby skončil v (klidně sebeluxusnějším) kundaji. To je prostě fakt, viz jak dopadla Kia s tím s svým (na Kiu těžce předraženým) Stingerem o dva levely níže a on i VW (Phaeton) by mohl vyprávět.
A včíl mínusujte :D :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hugino
30. 11. 2021 15:50
Úprimne.....
Za mňa nevyzerá zle ale....keby ste si mohli vybrať auto v tejto kategórii za 120 000 € +/- do čoho by ste išli.Ja Mercedes S- klasse.A teraz sa ukážte Hyundaisti či by ste boli ochotný dať peniaze za G 90.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
30. 11. 2021 20:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
1. 12. 2021 12:59
Genesis v USA boduje
a má tam i výborné hodnocení co se týče spolehlivosti. Korejci šli hodně nahoru.
Rozbalit vlákno
0