Novinky
Ozzman
6
Ale Hyundai a Genesis jsou dvě věci, neříkám, že tohle nové Genesis bude na stejné úrovni, jako Sklasse, ale proč by teoreticky nemohlo ? Peníze na to mají.
Přejít do diskuze
Nezlob se na mne, ale ty si viděl už tento Genesis ? Nebo dle čeho to soudíš, že je to jen laciný derivát ? Že to není renomovaná značka, co vyrábí prémii znamená, že se tím nemůže stát ? Pokud vím, tak poslední modely Genesis byly hodnoceny kladně... takže jen proto, že jsou od Hyundai, to nejde ?
Naopak je to moc pěkný a povedený. Proti tomu je ten koncept BMW co tu dnes na ACZ proběhl designově zastaralá plečka.
ale v Evropě přece nikdo nedá peníze za prémii, aby skončil v (klidně sebeluxusnějším) kundaji. To je prostě fakt, viz jak dopadla Kia s tím s svým (na Kiu těžce předraženým) Stingerem o dva levely níže a on i VW (Phaeton) by mohl vyprávět.
A včíl mínusujte 😁 :yes:
A včíl mínusujte 😁 :yes:
Já si tak říkám, jestli ten interiér je vůbec z tohohle auta, známe zdejší "fotogaleristy" 😁 Ale mne se extra nelíbí, jen si nemyslím, že obrovská automobilka jako Hyundai by neměla prostředky a možnosti postavit luxusní auto se vším všudy, které by takovému Sku mohlo konkurovat, Kdybych to bral dle sebe, tak polovina luxusních aut se mi ani nelíbí, jak vypadají, třeba takové ty prasárny jako SUV od RR či Bentley, fuj 😁 Jen to neznamená, že auta nesplnují ostatní prvky toho být luxusními.
Jistě máš za sebou nějakou tu jízdu v novém G90, že máš tak jasno, co je a není levné 😁 Kde se s tím dá projet? Taky bych si dal říct...
Za mňa nevyzerá zle ale....keby ste si mohli vybrať auto v tejto kategórii za 120 000 € +/- do čoho by ste išli.Ja Mercedes S- klasse.A teraz sa ukážte Hyundaisti či by ste boli ochotný dať peniaze za G 90.
MartinNejedly
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Na úvodní fotce to vypadá opravdu zajímavě, další pohledy už tak přesvědčivé nejsou. Nicméně vůbec to není špatné.
S čím to chce hyundai redefinovať zažitok z luxusu? Žiaľ je to len lacný derivát a pokus chytiť nemeckú kočku za chvost. Nemecké značky napr. porsche robí kvalitu a luxus u všetkých modelov a aj basic model je vlastne prémiový kus. Kórejci robia dobré modeli, ale stale je to viac busines clase ako premium či luxus. Jeden model navyše s cenou nižšou ako u nemcov či talianov a britov dieru v segmente top luxus neurobí. A 5 displejov a kamier či kožený interier už dávno nie sú luxus.
Ale může. Sračko-automobilka se může prokopat do mainstreamu a nově vzniknuvší značka se může stát prémií a nebo alternativou, jen to chce spoustu času. Lexus už dnes mainstream není, ale bere se jako prémie a prodává se za prémiové ceny. A původně křápy od HMC, kterým se šéf VW u stánku pochechtával před víc jak dvaceti lety, dohnaly a někde předehnaly tradiční evropské automobilky. A v případě elektriky už jsou dál než adekvátní konkurence v Evropě.
Ale neodpověděl jsi, kde jsi v G90 jel?
Ale neodpověděl jsi, kde jsi v G90 jel?
pajaweb
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ten interier pochadza este z aktualnej G90. Interier novej generacie este nebol predstaveny.
"V podbězích se pak zabydlely 20“ litá kola s novým designem. Celkově pak design vznikal v duchu designového jazyka" - ach jo.
pajaweb
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Že to není renomovaná značka, co vyrábí prémii znamená, že se tím nemůže stát ? Odpoveď - nemôže! Premium je o precíznosti ktorú je zákazník ochotný zaplatiť. Korejci dnes vedia robiť dizajn a vedia sa pohrať aj s interiérom a to je všetko. Ak staviaš auto luxusné, ideš od počiatku na detaily a nie na cenu. Cenu berie zákazník ako priepustku do sveta luxusných aut. Každá automobilka používa koncernové diely, komponenty a spoločné súčiastky. A tu je odpoveď prečo je hyunday lacný a mercedes drahý. Je to schopnosť automobilky predať identický diel v čo najširšej palete aut. Kým Maserati, Porsche,... autonomne skladá každý model osobitne, Kia ci Hyunday to lepí kanagonom z čo najväčšieho počtu továrenských dielov. Takže bude to krabica kde je všetko možné, ale pod drobnohľadom zistíš, že je to iba to lepšie továrenske z Kórei.
Faktem je, že kdybys k tomu nedával ty příklady "osobitne skladanych modelov", pak by to tvoje blábolení nebylo tak legrační. Zrovna akt. modely maserati, jsou naprosto dokonalým příkladem koncernového puzzle. 😁
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mercedes s motory z dacie, porsche s tlacitky z fabie a maserati s motorem a infotainmentem z jeepu? Genesis bude mit tech unifikovanych dilu mnohem mene.
Ale u tých redaktorov to mrzí zvlášť. Materinský jazyk by mali pestovať a nie przniť. V slovenských médiách je to, žiaľ, podobné. Ešte o to horšie, že sa stále viac používajú jak české, tak aj iné cudzie slová, hoci slovenských výrazov dosť a dosť.
Já už jsem rezignoval, nemá smysl na podobné věci upozorňovat, velká část čtenářů ty hrůzy ani nepostřehne, jsou na tom stejně jako redaktoři.
Úroveň jazyka odráží úroveň vzdělanosti, úpadek je, bohužel, zjevný a nezastavitelný.
Úroveň jazyka odráží úroveň vzdělanosti, úpadek je, bohužel, zjevný a nezastavitelný.