Novinky
Zpět na článek
Dacia Jogger odhaluje české ceny, 7 míst a dojezd 1000 km nabídne pod 400.000 Kč
29 komentářů
msifa
Ceny plus/mínus stejné jako v německu. Tady o to bude zájem. Poměr/prostor/výbava/cena bez konkurenční. A i z venku to vypadá k světu :yes:
AurisHSD
To bude v čechách hit za ty peníze. Tvrdé plasty se oželí, prostor/cena asi moc jiných aut nemá.
ericn
Njn, ale ten Logan MCV byl výrazně levnější než Berlingo 😉 Tady je to stejný... Tak proč by firmy dávali víc peněz než je nutné, za auto, které má pracovat. Ceny servisních prací jsou u Citroenu už taky docela vysoko... Rozhodně výš než u Dácie 😉
Beefcake
Omyl, tu nezmyselnu kritiku uz vopred si mal odpustit ten nadomnou.
Takychto "argumentov" sa najde na kazde auto 30.
Takychto "argumentov" sa najde na kazde auto 30.
Emel
Jo... možná kuriozně... je to tak dobrý, až je ten litr jako jediná motorizace největší slabinou toho auta.
Mikesus
Souhlasím, levné, jednoduché, prostorné, za dobré peníze a jako bonus i docela líbivé.
msifa
Tak, chápu že některé firmy šetří za každou cenu. Ale pro takové určení je lepší dodávka v osobní verzi.
msifa
Tak parta servisáků s vybavením pro cestování stovky km nebudou cílovou skupino uživatelů. To jen někteří mají potřebu vymýšlet různá okrajová využití pro různá auta......
traveldrive
To si si mohol odpustiť. Však má pravdu. Nalož do toho partiu servisákov, materiál, náradie a uvidíš, ako bude to auto po roku vyzerať a v akom stave bude motor.
Beefcake
Toto bude trhak a nie eclipse krizik.
Skvela volba, ak niekto nechce utratit vagon penazi a potrebuje univerzalne auto.
Hlavne v tom LPG.
Skvela volba, ak niekto nechce utratit vagon penazi a potrebuje univerzalne auto.
Hlavne v tom LPG.
msifa
Ano to máte pravdu. Korando je úrovní a zpracováním velice pěkné.... Ale má i své chyby. Ta největší je šílená spotřeba - reálně ta jedna pětka v benzínu jezdí za 8 litrů (při celkem klidné jízdě) a na dálnici kolem 10 litrů. A druhou slabinou jsou doslova tragická světla - halogenová (a ani příplatková LED na tom nejsou o moc lépe).
ericn
to asi jo, jen český zákazník musí oželet i motor 😄 110k nevypadá na papíře špatně, ale je to poměrně velké auto (i když relativně lehké) z 1l 3hrnku... No ale za ty prachy, neber to 😉
traveldrive
Asi to som tým chcel povedať. Tá Dáčka to síce tiež zvládne, ale treba počítať s tým, že sa to na nej podpíše. Neznamená to automaticky, že je to zlé auto a nezvládne voziť partu servisákov.
ericn
Spíš bych raději viděl v nabídce 1.3TCe 96kW s +30tis Kč k ceně a byla by to fajn nabídka a auto by dostalo zajímavý motor :yes:
Btw k tý partě servisáků, Logan MCV 7m využívali dost malé stavební firmy na svážení lidí na stavbu, velký auto za málo peněz a ne úplné ohleduplný zacházení 😉
Btw k tý partě servisáků, Logan MCV 7m využívali dost malé stavební firmy na svážení lidí na stavbu, velký auto za málo peněz a ne úplné ohleduplný zacházení 😉
3_diamanty
Zda sa ze nie... ta je stale vyhradena len pre duster... je to ale skoda lebo ked do joggera das 5-6 ludi tak nejaky silnejsi motor s vykonom aspon 100-110kw by tu iste prisiel vhod... snad casom na to v renaulte pridu a daciu uz prestanu v tomto obmedzovat...
traveldrive
Maximum 110 koní môže byť vcelku slušná motorizácia aj pre auto tejto veľkosti. Že to má trojvalec je holt choroba doby,
nlsk
Tak to máte ešte super. Na Sk je akualne Sandero o 200 až 500 euro drahšie ako v Nemecku (Comfort). Pri rovnakej výbave .
ericn
No blbý je, když to budeš využívat do mrtě, tam ten 3 hrnek umře. Na normální ježdění kolem a po městě, na chalupu s rodinkou 2+2+bagáž, to bude asi v pohodě. Jen po tom nesmíš chtít víc 😉
mahojakotycku
To teda třeba Korando je tedy minimálně o level výš….tuším za 450 tis. i s čtyřválcem.
nippon
Autá s rovnakým motorom a lacnejšie je to, kde je navyše nádrž na lpg, potrubie a splynovac. Trochu odveci.
LPG je s 1,0 s nepriamym vstrekom a 100 PS
benzin je iny 1,0 s priamym vstrekom a 110 PS
Prvy motor je lacnejsi, ale predrazuje ho zastavba LPG, ale ta zase znizuje emisie a pokuty.