Videa
caliban
6
Méně je někdy více.
3_diamanty
1
Som zvedavy co bude so scalou tak za 3-4 roky... ale po boku octavky a novej dospelej fabky uz ani nevidim miesto na nastupcu... rovnako sucasne predaje na pomery skody ma scala vyslovene slabe... a dost mozno ju poziera este aj kamiq... cize bez sance... pritom je to konecne da sa povedat rodinny skodovacky hatch aky znacke vzdy chybal ... len ako na potvoru prisiel uz v nevhodnu eko-suv-crossoverovu dobu... ja o nej celkom do buducna aj uvazujem v ramci sirsieho vyberu ... nakolko predsa len je to uz vacsie ako fabia a aj nadalej docela jednoduche ( aj s moznostou klasickych budikov ) a kukatelne auto ... aj ked nastupcu fakt uz za mna nedostane... uvidime
… a taky nikdy nebyla tak drahá 😉
Za chvilku zmizí z nabídky stará fabia i s kombíkem a cena od se posune výše, Lid asi se zajímá o hyundai proto, že Nošovice uvádí na trh auta od, kdežto škoda začala éru do. Nevím, ale jaká rodina bude sledovat jestli EŇA bude kupé, když nebudou mět ani na strouhanku na kapra.
....korporátní optimismus v této době ten člověk musí mít hóódně silný žaludek! :😉
P.S. V rozhovoru bohužel vůbec nezaznělo to nejdůležitější téma - zcela bezprecedentní škodovácké zdražovàní.... 😲 😲 😲 :no:
P.S. V rozhovoru bohužel vůbec nezaznělo to nejdůležitější téma - zcela bezprecedentní škodovácké zdražovàní.... 😲 😲 😲 :no:
Dělá jen svou práci za co je placen, nic více. Nic jsme se nedozvěděli kolik má plat, lépe řečeno kolik má čistý příjem za rok abychom si vzali to pro koho ty auta prodává a jestli chápe cenovou politiku firmy.
Asi mají nejvíc modelů v historii, ale nabídka mi zas tak široká nepřijde. Na malá auta kašlou. Citigo už je minulost. Teď jako o malém autě mluví o Fabii a to ještě jedním dechem dodají, že mezigeneračně narostla. Zrovna to Citigo bylo dost tak srovnatelné se zmiňovaným Favoritem. Favorit byl delší z velké části kvůli kufru, ale jinak šířka, rozvor. To bylo rozměrově stejné auto.
A dál to taky není žádná hitparáda. Aktuálně mám Yetiho. Zatím naprosto bez problémů, ale lehce koukám, kdybych se rozhodl pro výměnu a u Škodovky zase narážím. Yeti byl zhruba na úrovní Octavie co se týče cen, výbavy, komfortu. Teď vnímám jako SUV alternativu k Octavii Karoqa, ale ten má o dalších 20 cm navíc než měl Yeti. Mi krátké auto vyhovuje, protože často rozhoduje o tom, jestli ještě zaparkuji před domem. Kamiq má stejnou délku, ale už to auto zase není ono. Je to přizvednutá Scala, auto, které je v hierarchii níž, je vidět, že se víc šetřilo. A navíc se mi designově ani nelíbí, ale to je silně individuální záležitost.
A dál to taky není žádná hitparáda. Aktuálně mám Yetiho. Zatím naprosto bez problémů, ale lehce koukám, kdybych se rozhodl pro výměnu a u Škodovky zase narážím. Yeti byl zhruba na úrovní Octavie co se týče cen, výbavy, komfortu. Teď vnímám jako SUV alternativu k Octavii Karoqa, ale ten má o dalších 20 cm navíc než měl Yeti. Mi krátké auto vyhovuje, protože často rozhoduje o tom, jestli ještě zaparkuji před domem. Kamiq má stejnou délku, ale už to auto zase není ono. Je to přizvednutá Scala, auto, které je v hierarchii níž, je vidět, že se víc šetřilo. A navíc se mi designově ani nelíbí, ale to je silně individuální záležitost.
Mnoho podobných modelů a řešení stovek až tisíců kombinací není výhra pro nikoho, znamená jen zvyšení nákladů a snížení produktivity a konkurenceschopnosti, viz VW panika z úspěchu Tesly :-!