Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tak širokou nabídku jako dnes Škoda ve své historii neměla, říká její ředitel Maláček

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 10. 12. 2021 • 17:36
52
11
Zobrazit náhledy (52)
Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80 Škoda Enyaq iV 80

Na rozhovor do podcastu Auto.cz tentokrát přijal pozvání Jiří Maláček, šéf českého zastoupení značky Škoda. Řeč byla nejen o budoucnosti.

Už i mladoboleslavská Škoda má svůj první samostatný elektromobil – SUV Enyaq iV, které v příštím roce doplní jeho druhé karosářské provedení SUV-kupé. Do roku 2030 chce značka představit minimálně tři další elektromobily.

Přesto si šéf českého zastoupení Jiří Maláček nemyslí, že by se zájemci o tradiční pohony měli něčeho obávat. „Škoda se ke konci spalovacích motorů nevyjadřuje. Tak široká nabídka, jakou máme dnes, tu ještě nikdy v historii nebyla,“ uvedl mimo jiné v rozhovoru pro Auto.cz.

Celé interview si můžete pustit ve videu přiloženém výše. Pokud preferujete tradiční podcastový formát třeba cestou v autě, náš rozhovor najdete už nyní ve službách Spotify, Apple Podcast a YouRadio Talk.

video

Související články

Témata
Avatar - lyon667
15. 12. 2021 09:44
Re: Nabídka
Cítím to podobně. Široká nabídka, přesto není z čeho vybírat. Navíc se škodovka rozhodla upřednostnit kvantitu před kvalitou, přitom cenová politika tomu neodpovídá.
11. 12. 2021 14:09
jen náklady a snížení produktivity
Mnoho podobných modelů a řešení stovek až tisíců kombinací není výhra pro nikoho, znamená jen zvyšení nákladů a snížení produktivity a konkurenceschopnosti, viz VW panika z úspěchu Tesly :-!
Avatar - 3_diamanty
11. 12. 2021 12:01
Re: Nikdy nebyla nabídka tak široká…
A to si este zoberme ponuku mimo europu... povedzme kodiaq gt ... kushaq ci chystana slavia.... skoda vali ... len skoda ze v eu uz nema to najzaujimavejsie z jej globalnej ponuky
11. 12. 2021 11:43
Re: Nikdy nebyla nabídka tak široká…
Koukám, že redakce nelení a mínusuje... 7 mínusů během hodiny, to je slušný výkon ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 12. 2021 10:50
Re: hlavně to nepřehnat
Som zvedavy co bude so scalou tak za 3-4 roky... ale po boku octavky a novej dospelej fabky uz ani nevidim miesto na nastupcu... rovnako sucasne predaje na pomery skody ma scala vyslovene slabe... a dost mozno ju poziera este aj kamiq... cize bez sance... pritom je to konecne da sa povedat rodinny skodovacky hatch aky znacke vzdy chybal ... len ako na potvoru prisiel uz v nevhodnu eko-suv-crossoverovu dobu... ja o nej celkom do buducna aj uvazujem v ramci sirsieho vyberu ... nakolko predsa len je to uz vacsie ako fabia a aj nadalej docela jednoduche ( aj s moznostou klasickych budikov ) a kukatelne auto ... aj ked nastupcu fakt uz za mna nedostane... uvidime

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud