Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Tato auta se teď prý vyplatí koupit. Jejich cena má už jen růst

8 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
cena obyčejných youngtimerů fakt neporoste.
Avatar - speedfred
speedfred
Súhlas. Tý bohatší to potichu predajú a čierny Peter ostane už iných v rukách.
Xylo
Někteří potichu, jiní nahlas. Dost mě překvapovalo, že v posledních "inflačních" měsících bylo hodně zpráv o prodejích "sbírkových veteránů". Možná to bude tím, že úroky na termínovaných vkladech a i spořících jsou nejzajímavější (=nejvyšší) za posledních cca 20 let.
Avatar - Stejsn
Stejsn
To ano. Obecně si myslím, že "investiční auta" jsou nafouknutá bublina, která pro 90 procent těch obyčejnějších (kterých je už teď přetlak) časem splaskne, až bude obtížné je provozovat. Obraz v galerii visí a nic jiného se od něj nečeká, ale auta - kromě těch opravdu muzejních - by měla i jezdit, jinak pro majitele nejsou moc zajímavá. BTW mi v článku chybí odkaz na zdroj, zajímalo by mě, jaká investiční auta byla ve výběru v minulých ročnících.
Avatar - Dinar
Dinar
Měl jsem přesně takového v červené, jaký je na fotce v galerii, stál mě tehdy (asi před dvaceti lety) možná třicet tisíc, používali jsme ho na odviják pro paragliding. Po pár letech jsem ho prodal za nějaký legrační peníz a dnes tu čtu, že to zjevně byla investiční chyba... 😁
Michal Urban
Mohl sis vybrat, jestli si nechas auto, nebo padak, a ty sis vybral padak? 😁
Avatar - Dinar
Dinar
Bohužel padáky stárnou, jak morálně, tak fyzicky, ještě výrazně rychleji než auta, z padáku z roku 2000 určitě nebude dobrá investice. 😄 😉
gil54
11BL, Matchless, Fiat 500-110F, Imperia 11/24 HP, Mirafiori, Intregrála, Sierra cosw., jen namátkou.

Prodej téměř každého z nich však byl základem pro nákup něčeho dalšího, takže mít je všechny stejně nešlo. A čistě teoreticky jen náklady na parkování a stabilizaci stavu po desítky let by přesáhly jistě i aktuální prodejní cenu asi každého z nich.

Mě se investice do aut netýká, nejsem sběratel.