Autofun
Stejsn
3
To ano. Obecně si myslím, že "investiční auta" jsou nafouknutá bublina, která pro 90 procent těch obyčejnějších (kterých je už teď přetlak) časem splaskne, až bude obtížné je provozovat. Obraz v galerii visí a nic jiného se od něj nečeká, ale auta - kromě těch opravdu muzejních - by měla i jezdit, jinak pro majitele nejsou moc zajímavá. BTW mi v článku chybí odkaz na zdroj, zajímalo by mě, jaká investiční auta byla ve výběru v minulých ročnících.
Přejít do diskuze
Měl jsem přesně takového v červené, jaký je na fotce v galerii, stál mě tehdy (asi před dvaceti lety) možná třicet tisíc, používali jsme ho na odviják pro paragliding. Po pár letech jsem ho prodal za nějaký legrační peníz a dnes tu čtu, že to zjevně byla investiční chyba... 😁
11BL, Matchless, Fiat 500-110F, Imperia 11/24 HP, Mirafiori, Intregrála, Sierra cosw., jen namátkou.
Prodej téměř každého z nich však byl základem pro nákup něčeho dalšího, takže mít je všechny stejně nešlo. A čistě teoreticky jen náklady na parkování a stabilizaci stavu po desítky let by přesáhly jistě i aktuální prodejní cenu asi každého z nich.
Mě se investice do aut netýká, nejsem sběratel.
Prodej téměř každého z nich však byl základem pro nákup něčeho dalšího, takže mít je všechny stejně nešlo. A čistě teoreticky jen náklady na parkování a stabilizaci stavu po desítky let by přesáhly jistě i aktuální prodejní cenu asi každého z nich.
Mě se investice do aut netýká, nejsem sběratel.
Bohužel padáky stárnou, jak morálně, tak fyzicky, ještě výrazně rychleji než auta, z padáku z roku 2000 určitě nebude dobrá investice. 😄 😉