Technika
Suzuki Vitara už nabízí zcela nový hybrid. Využívá vlastní konstrukci s neobvyklou převodovkou
15 komentářů
ASG zní hrozivě, ale třeba to bude fungovat. Když bude stát méně než Yaris Cross, tak určitě zajímavá alternativa.
naco potřebuješ odpojovat elektromotor? Počkáme na testy a jestli je tam jenom jeden elektromotor, tak je to asi jenom přechodný řešení.
Tych 85kW je na urovni Yaris Cross, myslim ze to bude mestske a primestke riesenie, kvoli ´´klasickemu´´ robot manualu by to mohlo vsak dostojne fungovat aj na dialnici (pevne otacky) na rozdiel od rieseni s e-cvt.
Ja som dost zvedavy ake to bude, diverzita potesi, lepsie nez vsetko odkopirovat od Toyoty.
Ja som dost zvedavy ake to bude, diverzita potesi, lepsie nez vsetko odkopirovat od Toyoty.
kardan, ale jak píši, bude to určitě přechodný řešení, má to spalovákem poháněnou klimu přes klínák a tudy cesta k hybridu nevede.
Proc?
To by nahodou fungovat mohlo.
Ten elektromotor udela moment v nizkych otackach, kterej atmobenzinu trochu chybi.
Za me ok.
To by nahodou fungovat mohlo.
Ten elektromotor udela moment v nizkych otackach, kterej atmobenzinu trochu chybi.
Za me ok.
85kw je úplně v pohodě. Ale narážím na tech 24kw elektromotoru.
A ten robot no...s tím mám zkušenosti jen kdysi z ayga, a i v autoškole to bylo prijemnejsi
A ten robot no...s tím mám zkušenosti jen kdysi z ayga, a i v autoškole to bylo prijemnejsi
To opravdu na nějakou EV jízdu nebude. Možná to couvání a popojizdeni v koloně, a to ještě hodně malé popojíždění.
bez benzinu to nepojde, takze je zhruba jedno kolko kW ma motor, keby ma elektromotor napr 50kW a spalovak 35kW je to ovela horsie (vybite baterie), takto je uplne v poriadku, ze to potiahne hlavne benál... kto by ti vyhovel 😲 😁