Tych 85kW je na urovni Yaris Cross, myslim ze to bude mestske a primestke riesenie, kvoli ´´klasickemu´´ robot manualu by to mohlo vsak dostojne fungovat aj na dialnici (pevne otacky) na rozdiel od rieseni s e-cvt.
Ja som dost zvedavy ake to bude, diverzita potesi, lepsie nez vsetko odkopirovat od Toyoty.
85kw je úplně v pohodě. Ale narážím na tech 24kw elektromotoru.
A ten robot no...s tím mám zkušenosti jen kdysi z ayga, a i v autoškole to bylo prijemnejsi
boli aj dobre roboty, ak si trocha viac precitas, vypadky zatahu by mal vyhladit elektromotor, takze az tak nezalezi aky bude rychly a hladky robot samotny...
bez benzinu to nepojde, takze je zhruba jedno kolko kW ma motor, keby ma elektromotor napr 50kW a spalovak 35kW je to ovela horsie (vybite baterie), takto je uplne v poriadku, ze to potiahne hlavne benál... kto by ti vyhovel :-O:D