A práve preto, že sa to k nám nevozilo, nám môže byť ukradnuté, či je krásne, či končí výroba, alebo vlastne čokoľvek o ňom. Potešíš sa pár obrázkom a zabudneš.
Takže ty chceš být informován jen o modelech, které si v čím dál automobilově přiblbější Evropě můžeš koupit? Tak to by tedy tvé automobilové obzory byly sakra omezené! :-[]:no:
Tedy mně se zdá, že ten fiátek vypadá spíš jako Panda. Jestli si to soudruzi v Brazílii nepopletli. A autor zdejšího textu se o tom nezmíní ani slovem! Jinak ovšem moc pěkné autíčko. :-!
Z této ošklivky Fiat vytvořil druhou generaci Pandy. Ta první byla navržená úplně od základu, druhá je jen upravené jihoamerické UNO, což je docela ostuda. Proto je současná Panda taková hnusně oteklá ve srovnání s tou předchozí, která byla i autem roku. https://www.idnes.cz/…150_automoto_jim
I po 10 letech pořád ta (skoro) samá hovadina. Jednak současná (od roku 2012) panda není druhá, ale třetí (!) generace. První, druhá i třetí generace jsou evropská, v Evropě vyvinutá auta. Třetí generace je evolucí techniky té druhé, akorát má buclatý design, který je obdobný jako na tom brazilském unu. Nic víc. V současné situaci je to celkem zásadní fakt, protože díky tomu může Fiat používat komponenty pro výrobu 500, na které má vyšší marži a technicky jsou to v podstatě totožná auta.
No, nechci sýčkovat, ale už úplně vidím to nové placaté "Punto" alias Peugeot 208, reso. Opel Corsa, se směšně krátkými zadními dvířky na paltformě PSA - čili naprostý protipól předchozích generací, které bodovaly u zákazníků hlavně svými nadprůměrně vysokými a prostornými karoseriemi... :-O:-O:-O:-( A to ještě hrozí, že nové Punto nebude mít skvělé motory FireFly, ale tříválec od PSA! :-O:-O:-O:no:
Že by se frantíci chytili za nos a vzali si z FCA alespoň něco z toho, co mají Italové lepší?
Po tom, co udělali s Opelem se mi nechce věřit. Ale bylo by to fajn. A moudré.
GP bylo v širším kruhu rodinném, jel jsem v něm, kousek i řídil. Už to bude drahně let. Byl jsem strašně překvapený jak moc dobré a prostorné auto to je. O úžasném designu nemluvě.
I bráno měřítkem dnešní doby by to auto bylo skvělé - stačilo by přidat do interiéru nějakej ten naroubovanej tablet (fuj) a pár elektronických asistentů a hotovo. Mechanicky i dnes úplně cajk.
Tablet to ani nepotrebuje! :-)
Stihnul jsem jedno koupit v cervnu 2018. Tesne pred ukoncenim vyroby.
Objednal jsem do nej uplne vsechno, co slo.
Omezenim byla jen barva, uz se dal objednat jen ve 4. :-(
Je bezvadnej. Mam k nemu jen dve vyhrady: umisteni tlacitek vyhrivani sedacek je nesikovne.
A je o dost hlucnejsi, nez byla 1.2 v puvodmim Grande.
Az me to prekvapilo.
Je to cena za emise - ma katalyzator vysoko u motoru, jeste v litinovem sbernem potrubi. A to zvysuje hlucnost.
Nastesti ten zvuk neni neprijemnej, takze uz jsem mu to odpustil.