Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Dán propadl Škodě 110. Za 27 let s ní po Evropě najezdil statisíce kilometrů

15 komentářů

gil54
A umí se ke káře i stylově voháknout.

Škoda jen, že to jediné zajímavé z celého článku - jestli našel ty brejle - jsme se nedozvěděli. 😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Přesně to jsem hledal taky!
😄
moan78
Presne. Sandalky, biele ponozky…
Avatar - Anonym
Anonym
"Samozřejmě jsem věděl, že české vozy existují, ostatně v Dánsku patřily už tehdy k nejpopulárnějším."
Avatar - Stejsn
Stejsn
Zajímavé, chtěl bych vědět, jak je to s motorem. Tyhle jednotky byly většinou po 100 tisících zralé na generálku, neměly už tlaky. Tak jestli nemá za sebou tři generálky, je to zázračný agregát.
Arese
No, každopádně pokud tam nenechal dát 5kvalt, tak jezdit se stodesitkou takové dálky je slušná tortura... 😒]
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To asi ani ne.
Je to řidič městského autobusu. Takže ho hádám na zažitou rychlost 80 km/hod.

A to 110 dává i na 4 ještě v pohodě.
Je v důchodu, nikam nespěchá.

Já si takhle hodlám užívat se svým Fiatem z roku 2008. I když jeho 50 se teda fakt nedožiju.
😒
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, každá dlouhá cesta začíná i končí u kamaráda na severu Čech, který mu auto servisuje...
😄

Takže nějakou péči jistě má za sebou.
Ale to každé auto.
šofér
V pohodě, vymění sadu vložek válců, písty ,ojnice a čepy, přebrousí kliku, dá větší šálky, nasadila se druhá hlava válců, popřípadě pokud byla možnost rychle přebrousila či přelapovala a tradá.... ty motory se daly opravovat fakt jednoduše, sám jsem to dělal v tátové garáži za víkend i s demontáží motoru. Hlavu jsme měl v rezervě a sadu na výměnu taky. Něco ta doba Do-Do měla do sebe, nebyl čas na pí*oviny 😊
Já Prvni_1
No, a i to muze mit za sebou jen jednou.
Kdyz se vcas vymeni vlozky a krouzky, a jezdi se na dobrej olej, tak ten "pajsl" chvili vydrzi.
😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
... není co řešit :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Je to tak.
😄
Avatar - Anonym
Anonym
tak sem se dneska hodně smál, jak tu tvrdíte že nejezdí po Praze a vůbec po republice už žádný starý auta, že registry sou plný 120 v kopřivách a že silnice sou plný moderních aut 😄 😄 😄

Tak bud dneska všichni důchodci brlai důchod, nebo někde měli super slevy, protože sem za trasu 30 km + jedno vleký parkoviště před obhodákem, kde sem se zastavil prosváču viděl cca 15 Felicií, 1x Peugeot 405x , 3 hodně starý fiesty, max tak rok 2000, jedno starý Clio, VW T3 a 1 Favorit.

Takže vůbec to nejezdí po silnici....mno v 7-8 ráno asi ne 😄
Já Prvni_1
Bariku, a fakt ti prijde omracujici, ze jsi potkal celkem 22 aut, ktera nebyla na aktualni operativni leasing?
Stihnuls spocitat, kolik jsi potkal aut celkem?
Avatar - Anonym
Anonym
Ne to jsem fakt nepočítal, ale na to že to nemá po čr natož po Praze jezdit a má to hnít jen na dvorcích v kopřivách a zvyšovat věkový průměr ve statistikcáh toho byla nějak moc co.

Hlavně těch Felicií 😄

A takovej Peugeot 405, vyráběný v letech 1987-1997 je taky slušná raritka, auto starý nejméně 25 let, ale hádám spíš silně ke 30. A furt to jezdí a furt s tzím někdo jezdí, divný co.

Jestli to nebude tím, že stačí vyjet mimo hodiny co jezdí běžní lidi do práce (těma novejma autama) a pak potkáš ty poklady co maj hnít v kopřivách v provozu.....A když tohle Jezdí po Praze, tak chci vidět chudší kraje. To asi bude hodně zajímavé.

Jo a v pondělí sem viděl Audi 80 B4, to je taky věc vyráběná v letech 91-96. Taky to jezdí.