Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Dán propadl Škodě 110. Za 27 let s ní po Evropě najezdil statisíce kilometrů

15 komentářů

Avatar - Ronault.
Ronault.
... není co řešit :yes:
Avatar - Stejsn
Stejsn
Zajímavé, chtěl bych vědět, jak je to s motorem. Tyhle jednotky byly většinou po 100 tisících zralé na generálku, neměly už tlaky. Tak jestli nemá za sebou tři generálky, je to zázračný agregát.
gil54
A umí se ke káře i stylově voháknout.

Škoda jen, že to jediné zajímavé z celého článku - jestli našel ty brejle - jsme se nedozvěděli. 😄
moan78
Presne. Sandalky, biele ponozky…
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Je to tak.
😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To asi ani ne.
Je to řidič městského autobusu. Takže ho hádám na zažitou rychlost 80 km/hod.

A to 110 dává i na 4 ještě v pohodě.
Je v důchodu, nikam nespěchá.

Já si takhle hodlám užívat se svým Fiatem z roku 2008. I když jeho 50 se teda fakt nedožiju.
😒
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Přesně to jsem hledal taky!
😄
Já Prvni_1
No, a i to muze mit za sebou jen jednou.
Kdyz se vcas vymeni vlozky a krouzky, a jezdi se na dobrej olej, tak ten "pajsl" chvili vydrzi.
😄
šofér
V pohodě, vymění sadu vložek válců, písty ,ojnice a čepy, přebrousí kliku, dá větší šálky, nasadila se druhá hlava válců, popřípadě pokud byla možnost rychle přebrousila či přelapovala a tradá.... ty motory se daly opravovat fakt jednoduše, sám jsem to dělal v tátové garáži za víkend i s demontáží motoru. Hlavu jsme měl v rezervě a sadu na výměnu taky. Něco ta doba Do-Do měla do sebe, nebyl čas na pí*oviny 😊
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, každá dlouhá cesta začíná i končí u kamaráda na severu Čech, který mu auto servisuje...
😄

Takže nějakou péči jistě má za sebou.
Ale to každé auto.
Arese
No, každopádně pokud tam nenechal dát 5kvalt, tak jezdit se stodesitkou takové dálky je slušná tortura... 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
"Samozřejmě jsem věděl, že české vozy existují, ostatně v Dánsku patřily už tehdy k nejpopulárnějším."
Avatar - Anonym
Anonym
Ne to jsem fakt nepočítal, ale na to že to nemá po čr natož po Praze jezdit a má to hnít jen na dvorcích v kopřivách a zvyšovat věkový průměr ve statistikcáh toho byla nějak moc co.

Hlavně těch Felicií 😄

A takovej Peugeot 405, vyráběný v letech 1987-1997 je taky slušná raritka, auto starý nejméně 25 let, ale hádám spíš silně ke 30. A furt to jezdí a furt s tzím někdo jezdí, divný co.

Jestli to nebude tím, že stačí vyjet mimo hodiny co jezdí běžní lidi do práce (těma novejma autama) a pak potkáš ty poklady co maj hnít v kopřivách v provozu.....A když tohle Jezdí po Praze, tak chci vidět chudší kraje. To asi bude hodně zajímavé.

Jo a v pondělí sem viděl Audi 80 B4, to je taky věc vyráběná v letech 91-96. Taky to jezdí.
Já Prvni_1
Bariku, a fakt ti prijde omracujici, ze jsi potkal celkem 22 aut, ktera nebyla na aktualni operativni leasing?
Stihnuls spocitat, kolik jsi potkal aut celkem?
Avatar - Anonym
Anonym
tak sem se dneska hodně smál, jak tu tvrdíte že nejezdí po Praze a vůbec po republice už žádný starý auta, že registry sou plný 120 v kopřivách a že silnice sou plný moderních aut 😄 😄 😄

Tak bud dneska všichni důchodci brlai důchod, nebo někde měli super slevy, protože sem za trasu 30 km + jedno vleký parkoviště před obhodákem, kde sem se zastavil prosváču viděl cca 15 Felicií, 1x Peugeot 405x , 3 hodně starý fiesty, max tak rok 2000, jedno starý Clio, VW T3 a 1 Favorit.

Takže vůbec to nejezdí po silnici....mno v 7-8 ráno asi ne 😄