Elektromobilita
lefild
1
Bylo by to zajímavé, kdyby se tomu dalo věřit. To auto má odhadem tak 7,5m na délku a váhu s bateriemi (i když nevíme, jak velkými) min. 5t. Vzhledem k tomu, jak (ne)fungují bateriová auta, pokud jsou těžká (viz EQV se spotřebou kolem 40 kWh/100 km na dálnici), pak toto bude žrát tak 60 kWh což by znamenalo baterii skoro 300 kWh. Už jen ta baterie bude vážit 1,5t. možná více a určitě by byla větší, než jaká je na obrázku. A to nemluvím o tom, že dojet je jedna věc, ale pak zůstat třeba víkend v zimě na místě a jet zpět, to je jiná. Ještě je třeba nějakou doložnost (alespoň 500-600kg) a i ten odhad 5t je málo. Pro bydlíky si elektropohon zatím opravdu představit nedokážu.
Othello
1
Vzhledem k tomu že nezveřejnili kromě dojezdu ani jediný další parametr se obávám že máš pravdu. Taky si nedovedu představit jak by tohle mohlo fungovat, zázraky se asi nedějí
petr petrumr
0
kraje mají odsouhlaseny čerpání dotací na karavingové stání s přípojkama elektriky, vody a odpadu. Když ty stání budou v každým městě, tak není problém dojet z východu na západ a poznávat cestou města a vesnice. Akorát nevidím na střeše soláry.
koupím si obytňáka, abych s ním jezdil kolem baráku 480 km a to nesmí foukat, být moc zima nebo moc horko a nesmí být moc naloženej, nesmí být velkej provoz a musím jezdit jenom po rovině..... :no:
Když si vezmu, že základním atributem karavaningu je svoboda a flexibilita, tak tu aktuální eletroauta nenabídnout ani omylem... je to děs, co všechno nám bude ještě nabídnuto pod nápisem pokroku a světlých zítřků..
Krom elektromobility tu máme ještě svobodu očkování, projevu slova (mj. ve zdravotnictví) a další...
Vítejme v neo-totalitní době...
Krom elektromobility tu máme ještě svobodu očkování, projevu slova (mj. ve zdravotnictví) a další...
Vítejme v neo-totalitní době...