Novinky
Je fajn jak hodne lidi si bere posledni dobou do huby bmw, ze neni to co driv. A nebo jak se hejtuje ze nejdou s dobou a snazi se stihat teslu a pod. No, M2 si porad koupis a tohle i3 vyslo tenkrat v dobe jako tesla a kvalitama presvedcuje do dnes. To ze je to komplet zeleny auto je pro vegany pecka, my ostatni ocenime lehkost s jakou to auto proplouva provozem.
Kamaráde, jak som zvyknutý na tvoje drsnejšie hodnotenia, tak tento príspevok by som dal zarámovať. :yes:
Sundáš nohu z "plynu" tedy elektriky a stoji to na fleku :-!
Ako keby si v tom niekedy sedel...
sedel. :-!
Ale prd. Podľa toho, aký odpor voči všetkým EV prejavuješ, tak by si sa *** prv, ako by si otvoril dvere.
chápu, že seš zoufalej.... :-! proto ti radím to učivo fyziky na základní škole a matematiky. Pak se uklidníš 😄 :yes:
Čo sa s tým učivom ZŠ stále oháňaš? Že si ho nezvládol ty, neznamená, že ho nezvládli všetci.
protože seš úplně mimo a ještě seš natolik v rámci anonymity internetu drzej, že používáš věty, který by sis jinak napřímo nedovolil. :-!
Amaterasu
já klidně = sem stejně chytrej jako krásnej a v kondici https😐/www.hifi-voice.com/…udrzet-v-kondici
tak co sis odnesl ze ZŠ = krom toho že kaustobiolity NIKDY NEdojdou :😉
tak co sis odnesl ze ZŠ = krom toho že kaustobiolity NIKDY NEdojdou :😉
To mi tu káže ten pravý. Ramenaté reči si nechaj. Ak tu niečo platí, tak inteligencia, ale tú si doteraz nijak zvlášť neprejavil.
Jo to on dela s oblibou. V realu by koukal kdyby mu priletelo par facek 😁
Takže ďalšie zaujímavé auto nahradí generické SUV. Je to škoda, i3 som mal rád najmä pre jeho nadčasovosť. Vďaka nemu dnes môže elektrické Mini stáť toľko čo mainstreamová konkurencia. S oboma som čo to odjazdil a stále by som si vybral i3 z dnešnej ponuky mestských elektromobilov. Fakt mi už tie SUV lezú na nervy. Na čo mi v meste bude zas o pol metra dlhšie auto.
Vyzkoušejte Smart. Mimo jiných aut, ho mám ve své stáji a do města nic lepšího neznám. Z hlediska velikosti je lepší, než i3. A ano, do měst mi obří SUV typu Q7 a X7 smysl nedávají.
Vec názoru. Okrem toho i3 je minimálne 2+2, Smart je len dvojmiestny, ak sa nemýlim?
Trošku ano. Jsou dvě verze ForTwoo a ForFour. Ta druhá je čtyřmístná. Mám obě. Já měl ale na mysli dvoumístné. Proč vozit vzduch a řešit, kde zaparkovat? S ním parkuji kolmo k obrubníku. Mají tridionový rám, takže z hlediska bezpečnosti mnohem lepší, než i3.
Do města jezdím na kole nebo si ho vezu v aute na fosilní paliva MB Vito a jakmile zaparkuji na placeném parkovišti, usednu na kolo a vše si objezdím :-!
Není lepší Smart s délkou 2,5m, který zaparkujete v každé škvíře a v naftě má spotřebu 3 litry? Dnes na kole jezdí mimo cyklostezky jen sebevrah bez úcty k vlastnímu životu.
Elektrický Smart resp. Renault Twingo je pri danej cene dosť mizéria. Veľká škoda, lebo Smartu fandím, ale hrozne zaspali. Mal to byť Smart, kto ukáže ako má vyzerať poriadne mestské elektro.
Nový Smart už spaľovacím motorom dlhšie nie je v ponuke, ale cenovo to tiež nikdy nebol zázrak. Zas až tak malé auto nechcem, aby sa v ňom odviezli len dvaja ľudia.
Nový Smart už spaľovacím motorom dlhšie nie je v ponuke, ale cenovo to tiež nikdy nebol zázrak. Zas až tak malé auto nechcem, aby sa v ňom odviezli len dvaja ľudia.
Presne tak. Vpodstate i3 veľmi konkurenciu nemá a po jeho odchode zostane na trhu prázdne miesto. Možno by to chcelo niečo klasickejšie, teda plech, možno nejaký plast namiesto karbónu, ale ten dizajnový jazyk a štýl mi je oveľa sympatickejší ako to, čo na posledných elektrách BMW predvádza.
SUV neznamená delší auto. Naopak. i3 musela skončit, už byla šíleně zastaralá, v této branži utíká čas velmi rychle.
i3 je taká malá fantázia. Má najpríjemnejší interiér, v akom som kedy sedel.
Souhlas. Ale já preferuji zábavu za volantem. A ta tam jaksi není. Auto není o tom, cítit se tam jako v obýváku, ale aby vás spolehlivě dovezlo z bodu A do bodu B. No a pro pár nadšenců, aby to byla zábava ve stylu Rallye v provozu. Což znamená, že nesmí být ani přetáčivé a ani nedotáčivé. Proto čtyřkolky jsou zde nejlepší. Dnes např. Toyota Gr Yaris, která veškerá M-ková BMW v každodenním provozu deklasuje naprosto v pohodě.
Prečo? Ja sa potrebujem v aute cítiť dobre. To za prvé. A za druhé - i3 snáď nie je schopné spoľahlivo voziť z bodu A do bodu B? Mimochodom, čo to má spoločné so zábavou za volantom? Samozrejme, každý preferuje niečo iné, ale netreba preto pliesť všetko dohromady.
Ano, vy se v autě kocháte, já při jízdě vnímám to, co se děje mimo auto. Tudíž z hlediska "pohodlí" mě zajímá jen to, zda sedačka mě umí dobře podržet v zatáčkách...😊 Nevnímám při jízdě měkčené plasty, obložení dřevem, masážní a ventilované sedačky, desítka asistentů.... To vše jsem měl v BMW sedmě. Ale byla to těžká kráva. V tom se lišíme. Jak řídím, vnímám jen vozovku pod zadkem a to, co se děje za čelním sklem. Zadek neřeším, je jen promile aut, co by mě předjela.
Tam není problém, že to bylo EV, tak to nikdo nechtěl, ale že to auto je neforemný a hnusný.
ZÁKLADní hrubka tý většiny je CHCI VŠECHNO DÁL NAVĚKY POSTARU
stejně tak (lidi co se rozhodují JEN podle vzhledu = to samý znám dokonce i z hifi 😒 dopadlo geniální řešení https😐/www.designmag.cz/…-jde-na-trh.html
prostě CHCI DÁL VŠECHNO NAVĚKY POSTARU (protože neumím posoudit co jak v čem je lepší/horší tak prostě a jednoduše POSTARU 😉
no a proto si i taková krabička jako i3 dá po městě drtivou většinu aut = a krok s ní drží jen to BMW M3 = ostatně vlastně o tom byl kdysi Ozzyho letištní test https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 a naprostý respekt k Alfě s motorem Ferrari která ten elektromotůrek Toyoty sfoukla :yes: :😉
.
Zkus si představit, že na to máš. Pošleš manželku s dětma do dnešního provozu radši ve Fabii a nebo v Q7?....
Opravdu koupíš manželce golf místo q7 když na to máš? 😄
pochopitelně KDYŽ UŽ (je potřeba) SUV tak https😐/www.auto.cz/…superauta-142460 :😉
Já SUV (jako nejhorší typ auta = jj zlatý kupé https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 :yes: ) teda fakt nemusím ale (stydím se) ale tohle https😐/www.forbes.com/…22-lexus-lx-600/ se mi (vzhledově i technikou) LÍBÍ 😁
daleko VÍC lidí by bylo bývalo užilo něco jako (další) BMW i3 = prostorem slušný dynamikou skvělý emisně čistý auto do (pří)městského provozu. Ale VÍC lidí si holt koupí ty SALAŠe
Jo když potřebujete auto do terénu tak https😐/www.auto.cz/…psi-forme-138050 mluvím o silnicích a dálnicích téhle planety
i když zrovna u nás https😐/www.idnes.cz/…5_eko-doprava_jj 😁 :-!
na vzhled docela dám když si chci udělat dobře https😐/www.lightinthebox.com/…na_p7745527.html?… 😉
podle aut cos měl = neděláš ty to OBRÁCENĚ :-!
Tohle bylo geniální autíčko do (pří)městského provozu = z karbonu který ujede skoro všemu = včetně tvýho Supu. POZOR v městkých rychlostech = má STEJNOU dynamiku jako BMW M3!
To ocenění je za až neuvěřitelnou kombinaci vnitřního prostoru a přitom do města ideální velikosti
ale tady jde (spíš) o FUNKČNOST designu = a ty ocenění jsou na místě :yes:
a jak to (často až většinou) bývá (jedno jestli u hudby filmu tady designu auta) ODBORNÁ veřejnost to často vidí jinak až přesně OPAČNĚ
no prostě tohle autíčko s městkou dynamikou BMW M3 do (pří)městského provozu :yes: :yes:
Auta na fosilní paliva: neustále snaha o nižší hmotnost, nižší spotřebu a větší výkon
Elektrovozíky. pasivní účinnost v porovnání s auty na fosilní paliva neměřitelná, spotřeba v přímé úměře k výkonu.
Závěr: využívejme(fosilní paliva) co nám Planeta nabízí, ale nezneužívejme(elektrovozíky) toho! :-!
a protože to nebude za 1000 let ale spíš tak za 100 = pomaličku to začíná SPĚCHAT něco za ně najít (zkus promyslet KOLIK LET bude trvat celo světová obměna aut na ropu = až to budeš mít zkus si vzpomenout CO VŠECHNO se z ropy vyrábí = až TOhle budeš mít zkus ty dva závěry zkombinovat s odhadem na kolik let je ještě ropa BUDEŠ možná asi docela ČUČET 😉
a komunista je VE VŠEM POSTARU a špatně a PROTI čemukoliv co může být (byť vzdáleně😉 EKOLOGIE 😁
vydrželo ti to = letos to bude 33 let co pustili otrokářské řízení státu = který dovedli (téměř) k bankrotu a(le rozhodně) do obřího zaostání (doporučuju jen Zemanův text v ´89)
hele CHLAPEČKU (kolik ti je že nás takhle oslovuješ?) to ani po tolika odkazech a vysvtlěních NEVÍŠ NECHÁPEŠ že jsme s BEV docela pozadu? a že to NEMÁ a ekologický auta NIDY NEMĚLY nic s EU? že už od začátku https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 je to CELO SVĚTOVÁ záležitost???
Kdo v té době koupil Ev tak taky chtěl, aby bylo vidět, že ev má.
(nejen) já mluvím o tom co je SPRÁVNĚ (ne o davu = tam platí spíš Vaculíkovo pravidlo 😒
HELE DÁME TEST radši https😐/zpravy.aktualne.cz/…7d40cc47ab5f122/ :yes: nebo BABIŠe? :no:
hlasujte Janeček :yes: a babiš :no:
DÍKy 😄
Ostatně podobně sou vymyšlený hybridy Toyoty = tak jak se smí jezdit fantazie = s argumentem ZCELA MIMO LIMITY tam už ne, ale nelze než SOUHLASit 😉
MĚ teda dnes a denně auta rozjíždějící se jak hlemýždi (až) S.E.ROU
Na to v 80 km/h slušně předjet stačí i tohle prdítko = až ho nakonec dojedeš. Ale pojede povolenou 90tkou naprosto v pohodě = jen tam bude daleko dřív než ty. Do těch 60 km/h mu stačí leda to M3
Obas i se zavratnyma vykonama...
Vyrazit se spalovakem rychle z místa se neobejde bez snahy a zvukové to tedy taky není vec co chceš na každý křižovatce.
realita je = že auta se rozdíjždí šíleně pomalu. Jak pomalá reakce na zelenou (to fakt možná čumění do mobilu nebo kam) tak pak pomalej rozjezd. To je PRINCIP ROZDÍL mezi elektromotorem (plnej výkon i krouťák hned = fakt křivej DEMAGOGa MACEK) a spalovák kde Z PRINCIPu pomalejší dál zpomaluje reakce lidí = ať řazení tak práce spojka plyn
Výsledek (opět bez přehánění) často jsme ZA křižovatkou když auto za mnou (teprve) vyrazí. Opět bez přehánění = často mě to samý auto pak předjede (dost) nadlimitní rychlostí (tolik k těm závodům
BTW co taky s de-bilem, který zahrabe na semaforech a po dosažení 50 km/h přestane zrychlovat a dál už jen překáží? Jedině předjet.
To že sou auta (i o hodně) pomalejší v rozjezdu = stejně jako řidiči na které se (s představou že mezi auty není rozdíl = hele JAK si vysvětluješ ty naměřený hodnoty?😉 VÝHRADNĚ soustřeďuješ ty :😉
asi ti FAKT HRABE když o svižnějších autech než máš ty = furt mluvíš o HRABÁNÍ 😲 😁 :-! :😉
to že když ti drtivě ujedou a pak jedou víceméně předpisovou městskou rychlostí tobě zbává JEDINĚ PŘEDJET = to viz já včera 12:09 první věta 😄
Pochop = že je to zase přesně naopak (a UŽ JE NAČASE abys to pochopil 😄
v nabídce třeba BMW do těch (městkých) 60ti km/h = jen M3 a i3 😉
jo tys vlastně (opakovaně) psal že kámoš si nemohl koupit 760i a má jen 750 = tak to V8 by tomu i3 asi možná snad stačilo :😉
Tohle bylo skvělý auto na (pří)městský provoz se skvělou dynamikou = takový OPAK fabky HTP kterou preferuješ (dokonce vlastníš) ty
a PROČ tomu vlastně říkáš ZÁVODĚNÍ?? Prostě přišlápneš STEJNĚ plyn a jede to zrychluje to (i3 nebo hybrid) rychlejš = a do další červený projede 2násobek aut jako je i3 = než Supů a HaŤaPek jako máš ty
TO je CELÝ
S BMW 750 se rozjíždíš plynule. Ne že hamstneš na plyn jako dobytek. Jasně, že těch 500 koní umí vystřelit daleko líp než nějaká I3 chrchla, ale který majitel to asi dělá? To je ten fakt, který ti pořád nedochází. NIKDO se na semaforech nerozjíždí na plný plyn, aby protočil kola jak závodník a byl na dalších semaforech zase první, přičemž ho všichni ostatní dojedou během 100 metrů. To dělá jen puberťák nebo pako tvojí úrovně. V reálu by si mi neujel, ani kdybych jel tou chcíplou haťapkou, která je do města naprosto ideální vozítko za pár korun ve srovnání s I3 a navíc s ní můžeš jet klidně na druhý konec republiky, což bohužel s tou I3 nemůžeš.
až do 60 km/h = je i3 (co nad ním ohrnuješ nos) STEJNĚ RYCHLÝ jako M3 (nad kterym slintáš). Marný TI něco cokoliv vysvětlovat (ocenění designu = práce s prostorem = bylo na místě stejně jako ocenění recenzentů nad dynamikou auta). K tobě HaŤaPka (plus klasický KECY jak sou proti tobě všichchni v BMW po mě blbí :😉
zoufalý jak se snažíš použít jakejkoli argument PROTI = SÁM si přitom zdůrazňoval že HaŤapku máš JEN na město = no a tohle BMW je LEPŠÍ dynamičtější auto jen na MĚSTO rsp. příměstský provoz 😉
Speciál pro tebe už i Británie má (přes) polovinu energie z OZE https😐/oenergetice.cz/…rnych-elektraren my díky ANO NEmakáme nejsme ani na tý plánovaný snadno dostupný čtvrtině
Víš, že mě vůbec nezajímá kolik má z OZE Británie? Mě zajímá, abychom měli dostatek proudu my a z jakýho zdroje je mi úplně jedno 😉
a do (velko)města (typu Mnichov kde se narodilo nebo třeba Praha) daleko lepší než https😐/www.cimbu.cz/…uto-moto_htp.pdf je třeba BMW i3 (nebo alespoň hybrid)
FASCINUJÍCÍ co (zase) zkoušíš vokecat = tentokrát ROZDÍL 44kW/108Nm a (rychleji nabíhajících elektrických) 135kW 270Nm = i slabší verze to dala za 3,5 vteřiny https😐/www.motortrend.com/…ime-tech-385069/ Fabka HaŤaPka 0-100 za 16 a půl?
s převahou výhody (okamžitého = zdravíme starce Macka😊 záběru elekttromotoru. Neřadíš jen mírně přišlápneš = jedeš RYCHLEJI = tady zrychluješ STEJNĚ JAKO M3
to že část lidí s (pomalejším) řazením a pomalejším spalovacím motorem NAVÍC JEŠTĚ zaspí = vo tom žádná
TAKHLE to maluju = tvůj obrázek má silný nedodělky (podstata je to https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 co Ozzy naměřil PLUS ROZDÍL že elektromotoru stačí přišlápnout = co všechno děláš s kvrdlačkou a spojkou než rozpohybuješ spalovací motor víš sám
moje mnohaletá praxe (kvůli které vzniklo to "ověření" měření na letišti) je = že na každý křižovatce bejvám první za ní a až pak na omezení (jedno jestli 50 nebo 70 km/h = kde víceméně dodržuju rychlost) daleko za ní ty který na semaforu spali mě dojedou a (občas i silně) nepředpisovou rychlostí předjedou
prostě ELEKTROmotor ANO = viz srovnávačky Tesly a (klidně) supersportů. ty dopadaj vlastně stejně jako tohle BMW průkopnický prdítko = co fakt do 60 km/h zrychluje stejně jako M3 = takže KLOBOUK DOLŮ
TO může obhajovat = jen ten kdo je asi ten šnek. Asi si nikdy nejezdil v žádným (jen trochu větším) městě. Na další semafor právě ty lemra pomalý dojedou na červenou = no některý to pomalý probuzení když už dávno svítí zelená doháněj pak (silně) přes limit to je docela ČASTÝ
Děláš to taky tak? obhajovat POMALÝ rozjezdy spaní na semaforech = to je FAKT SÍLA :😉 😁 :-!
se Supem 1.8 natož fabií HTP to jako fakt NEJDE se rozjet jako s i3 (ani) TO NEVÍŠ? 😲
ŽE ty holt budeš z tý většiny co na semaforech ty svižnější zdržujou a než si všimnou zelený a než zařadí a než šlápnou na plyn = tak by projely 3 i3 a 2 hybridy? :-!
ty si TAK MIMO že to pomalý rozjíždění = eště VOKECÁVÁŠ 😁
to samý (fakt už trapně trapný) plácání o autismu = takže HRABE a PÍSKÁ ti v hlavě? 😒
protože JINAK bys realitu (takhle trapně) NEVOKECÁVAL = většina aut HaŤaPce s plynem na podlaze prostě ujede = takový BMW i3 (nebo M3) dokonce DRTIVĚ
Závodníci ve městě sou ***i = to neumíš rozlišit od = zrychluju rychlejš NEŽ ty SI ZVYKLÝ?
Viz já 7:54 = jo ti co (třeba) MĚ PAK za křižovatkou (nadlimitní rychlostí) předjedou TAM SMĚŘUJ SVŮJ KEC o závodění = to chápeš ne(bo😉?
do 60 km/h stačí cokoliv = jen něco jede svižněji (BMW i3 a M3) něco jako ty
Mě loudalové (dnes a denně) s.erou (to že ty si nevymyslel proč svižnější auto ve městech + dokonce se smysl rychlejších zkusil zpochbnit 😲 😁 to je docela SÍLA
a speciál pro tebe = v Británii už dávaj přes polovinu výroby elektřiny z OZE 😉
JINAK tohle patří k DLOOOOOUHÉÉÉMU seznamu věcí co si popíral https😐/www.e15.cz/…stanjura-1387330
proč vlastně VŠECHNO se snažíš tvrdit OPAČNĚ? už z PRINCIPu?
Jediný v čem máš pravdu, že do města mělo dobrou velikost, ale to i Fabie za zlomek ceny, takže proč si kupovat tenhle krám?
ale TY NE = ty máš do města radši tu Fabku s motorem https😐/www.autodiagnostika.jantolak.sk/?…
No a já na město + Středočeský kraj = mě vyšel naposled nejlíp hybrid a letos další hybrid (pak možná časem BEV a těším se jestli mi půjčí https😐/fdrive.cz/…izdni-dojmy-7964
Vedle v Německu nebo v Japonsku nebo Jižní Koreji nebo (už i) https😐/www.novinky.cz/…-hracem-40355446 = jsou normální sítě vodíkovejch čepraček = vedle v německu 3ciferný číslo
Takže v takový zemi = klidně DNES (no i loni😉
jinak TY si psal že si byl v Kalifornii = jsou tam už od roku 2011