Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW se chystá ukončit výrobu i3, poslední kusy opustí linku v létě

Výroba malého městského elektromobilu trvala celkem 9 let a celkem vzniklo 250.000 kusů. Jeho nástupcem se stane elektrický crossover.
Zpět na článek
31. 1. 2022 08:46
31. 1. 2022 09:02
31. 1. 2022 09:43
31. 1. 2022 11:12
31. 1. 2022 10:49
31. 1. 2022 11:13
31. 1. 2022 11:17
31. 1. 2022 12:02
31. 1. 2022 12:02
31. 1. 2022 09:52
31. 1. 2022 11:18
31. 1. 2022 10:41
31. 1. 2022 11:18
31. 1. 2022 18:25
31. 1. 2022 12:08
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 08:23
Neoddiskutovatelná realita!
9 let, 250tis kusů nesmyslů tedy 27 777 hřebíků do rakve ročně. :-! :no:
Rozbalit vlákno
112
31. 1. 2022 08:44
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Hlavně jestli už vyhodili toho neschopnýho designéra co tuhle neprodejnou hrůzu vytvořil.
Tam není problém, že to bylo EV, tak to nikdo nechtěl, ale že to auto je neforemný a hnusný.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 09:06
Re: Neoddiskutovatelná realita!
takže ty tento totální ekonomický provar přisuzuješ pouze designu? :-)
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 09:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 09:14
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Evoluce s sebou přináší i slepou vývojovou větev. Což je přesně tohle. :-!
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 09:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 09:57
Re: Neoddiskutovatelná realita!
motory na fosilní paliva jsou neporovnatelně technologicky výše než elektromotor! :-! jestli pak víš co je evolucí elektromotoru když se oháníš tím "POSTARU" :-!
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 10:12
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ve všem horší? Zkuste s tím elektroprdítkem zajet do trošku horšího terénu, na silně zasněženou cestu a třeba jen se dostat po mokré louce k rybníku, chatě a podobně. Pak pochopíte, že taková Dacia Duster 4x4 to zvládne levou zadní (kde to ani obří Q7 a X5 a X7 neprojedou - zde s Vámi souhlas. Toto je naprostá zbytečnost). Mám výhodu, že si mohu koupit, co chci. Proto mám do terénu SUV, do města Smarta a za zákazníky jezdím s autem na LPG. Za 1,-Kč na kilák, které stálo třetinu toho Báwa i3.

.
31. 1. 2022 10:33
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Tak ona ta auta co jmenujete nejsou moc do terénu ani ve spalovací ani v EV verzi. Q7, X5 atd jsou auta pro někoho kdo má malý péro a potřebuje si na něčem dohnat ego. Do terénu stavěná nejsou. ;-)
31. 1. 2022 13:29
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Původně jsem nechtěl reagovat, ale přece jen k té poznámce o řídicích Q7.
Zkus si představit, že na to máš. Pošleš manželku s dětma do dnešního provozu radši ve Fabii a nebo v Q7?....
31. 1. 2022 13:49
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ani jedno ani druhé. V něčem co dokáže zaparkovat a na druhé straně v něčem co ji poskytuje přiměřenou míru bezpečí, takže nějaký auto nižší střední, ideálně hatchback (Focus, Golf, Oktávka něco takovýho). Proč vybíráš zrovna extrémy?
Avatar - petr petrumr
31. 1. 2022 16:52
Re: Neoddiskutovatelná realita!
ona nepotřebuje zaparkovat když má Q, nechá to na přechodě, zastávce nebo v křižovatce.
1. 2. 2022 08:09
Re: Neoddiskutovatelná realita!
A nelzes si trochu do kapsy? :-)
Opravdu koupíš manželce golf místo q7 když na to máš? :-)
1. 2. 2022 11:15
Re: Neoddiskutovatelná realita!
A k čemu Q7? To ji radši koupím nějaký líbivý kupé a né kraksnu, se kterou se nikam nevejde. Nekoupil bych Q7 ani sobě, protože mi takové stodoly na kolech nic neříkají.
Avatar - Amaterasu
1. 2. 2022 11:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 2. 2022 14:47
Re: Neoddiskutovatelná realita!
To je aspoň auto co zvládne terén, ale jinak taky nevím k čemu by mi taková stodola byla. Salaš žádnou nevlastním, ani nebydlím uprostřed lesů, takže na co Land Cruiser?
Avatar - Amaterasu
2. 2. 2022 06:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 11:12
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Duster voči EV do mesta? Trošku súdnosti by neškodilo. V opačnom garde to funguje, drvivá väčšina SUV sa mimo asfalt prakticky nepozrie, ale prečo preboha by mestský EV mal zvládať nejaký "trošku horší terén"?
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 10:31
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ano :yes: :D Tak z toho BMW radši v tichosti vycouvalo a následníka vyrábět nebude :-D
31. 1. 2022 12:09
Re: Neoddiskutovatelná realita!
BMW nedělá EV?
31. 1. 2022 13:15
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Následníka této obludnosti.
31. 1. 2022 14:38
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Trh se posunul, EV už nemusí tolik zaujmout designem.
31. 1. 2022 10:30
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Řekl bych, že na tom bude mít zásadní podíl. Dát milion za EV bych ještě chápal, ale dát ty prachy za superhnusný auto a ještě EV to už zjevně moc zákazníků ochotno nebylo a taky to auto přišlo v době kdy EV nikdo nechtěl a EU je netlačila.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 14:36
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Jo to si kup *** boty na jehlách a nejlíp se v nich i přeraž :D
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 09:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 09:13
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Prodáno 27 777 kusů ročně na celém světě..... :-! NE V PRAZE.....ale na CELÉM SVĚTĚ :-!
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 09:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 09:45
Re: Neoddiskutovatelná realita!
To, že odbornou veřejností je dílo Piccasa vysoce ceněné, ještě neznamená, že se všem tyto patlaniny budou líp. Já dávám přednost staré italské a holandské škole. S auty je to ale trošku jinak.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 09:55
Re: Neoddiskutovatelná realita!
seš úplně mimo! Automobily na fosilní paliva se neustále technicky vyvíjí. Elektromotor je cca stejně stará a daleko technicky zastaralejší technologie co se týče spotřeby. Jediné co se v rámci této slepé, co do účinnosti, větve vyvíjí jsou baterie.....na úkor celé Planety tedy zejména flóry a fauny.

Auta na fosilní paliva: neustále snaha o nižší hmotnost, nižší spotřebu a větší výkon
Elektrovozíky. pasivní účinnost v porovnání s auty na fosilní paliva neměřitelná, spotřeba v přímé úměře k výkonu.

Závěr: využívejme(fosilní paliva) co nám Planeta nabízí, ale nezneužívejme(elektrovozíky) toho! :-!
31. 1. 2022 10:55
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ty to máš v tej makovici riadne pomotané....
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 10:59
Re: Neoddiskutovatelná realita!
PŘÍRODNÍ ZÁKONY :-! ty je sice ignoruješ nebo nedávals ve škole pozor, což je dneska IN, ale realitu stejně nepopřeš.... :-! :yes:
31. 1. 2022 11:09
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ešte keby si mal tušenie, o čom pletieš, ťuňťo...
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 11:14
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Na rozdíl od tebe JÁ VÍM a ty NEMÁŠ ANI to TUŠENÍ.... :-! :yes:
31. 1. 2022 12:10
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Co je pojem : pasivní účinnost?
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 14:52
Re: Neoddiskutovatelná realita!
nedojdou.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 15:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 10:48
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ano trh se většinou mýlí, proto je potřeba mu nakázat z Bruselu co si vlastně chce kupovat. Mladý komunista jak vyšitý :D Chlapečku ty si asi nepochopil, že nejde o to, že to bylo EV, ale hnusý EV, který jednoznačně trh odmítl, tak ho BMW stáhlo.
31. 1. 2022 11:09
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Jasne, a trvalo im to 10 rokov, kým na to prišli... Kámo, ty radšej choď robiť kabaret, s takými drístami budeš mať úspech.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 14:38
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Hele ty se nauč nejdřív odpovídat na otázky. Hlavně jestli už umíš vysvětlit těch 600 mld.
Avatar - žlababa
31. 1. 2022 09:34
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Od tohohle typu nikdo nečekal, že bude trhat prodejní rekordy
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 09:55
Re: Neoddiskutovatelná realita!
a kdo a co od toho čekal? :-)
31. 1. 2022 10:50
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Myslíš, že automobilka draze vyvíjí nějaký model a počítá dopředu s tím, že se to nebude prodávat? To trošku popírá principy podnikatelský činnosti.
31. 1. 2022 11:07
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Občas automobilka vyvíja a vyrába model, hlavne aby zistila, ako sa daný typ áut bude predávať.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 11:20
Re: Neoddiskutovatelná realita!
:D :D :D no to je blbost, tohle nikdo nedělá, protože by zkrachoval! :-!
31. 1. 2022 13:19
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ano ale v každém případě čeká, že na něm bude vydělávat a bude se prodávat. Nicméně neznám původní plány BMW na roční prodeje I3. Možná to skutečně bylo jen 30 tis aut ročně.
31. 1. 2022 13:51
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Určite chce každý zarábať, ale niekedy sa s finančnou stratou počíta - aj keď priamo stratou by som to nenazval, lebo ako protihodnotu získavajú informácie, ktoré by si inak nekúpili. Podobne niekedy výrobcovia investujú do modelov, ktoré sú finančne stratové, ale zase budujú image značky, alebo obsadia dieru na trhu skôr ako konkurencia. Nie všetko sa dá spočítať len peniazmi.
31. 1. 2022 12:14
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Model udělat EV vzhledu klasického auta totiž nefungoval.
Kdo v té době koupil Ev tak taky chtěl, aby bylo vidět, že ev má.
31. 1. 2022 13:55
Re: Neoddiskutovatelná realita!
K tomu by som dodal, že po počiatočnom šoku verejnosť tvary i3 prijala veľmi dobre (možno k tomu prispel aj ešte futuristickejší i8, ktorý som na ceste párkrát videl a bol to skutočne v pozitívnom zmysle zjav). Dnes vnímame i3 celkom prirodzene a mne osobne je aj trochu ľúto, že sa náhrada v podobnom duchu nechystá. Nakoniec ani technicky nie je i3 žiadna tragédia, len cena je, hlavne na peňaženku našinca, predsa len privysoká.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 14:41
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Tak do ceny malého auta tu drahou baterku neschováš, takže SUV jsou naprosto logický počin. Typický zákazník takového auta přežije jestli bude auto o 200-300 tis dražší. V autě velikosti Fabia je EV zatím nemyslitelný, protože by to nikdo nekoupil. Až budou existovat levnější baterie, tak prosím, ale do té doby si holt musíme zvyknout na SUV EV ačkoliv chápu, že ti to přijde jako šílenost. Mě taky.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 18:18
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ne vole zadnej dav. Je to logicky ciste z ekonomickych duvodu. Male EV do mesta za pul milionu se neproda, protoze na to cilova skupina nema. SUV za 1.3 mio si holt majetni lide koupi.
31. 1. 2022 09:31
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Do města tohle auto má smysl, stejně jako CityGo, Smart a podobná auta. Ale že ujede všemu? Mě rozesmějete. Mám rád jednoduchá auta, bez desítek asistentů. Proto jsem z BMW přešel na Dacii. Nové Sandero 1,0TCe LPG má v základu sice jen 100 kobyl a 170Nm, ale dá se poladit na 130 k a 200Nm. Pak dělá 0-100km/h za 8s. Což je jen o 0,2s více, než má i3. Samozřejmě, že těch úprav tam mám povícero. Ale už v žádném případě nemái3 lepší zrychlení, než M3. RAno, myslel jste spíše zrychlení 0-50km/h, kde elektroauta skutečně porážejí i mnohé rádobysporťáky. Jenže pak vyjedete na okresky a jaké byly veškeré ty Tesly, Enyaqy a další auta na baterky? Jen Porsche se díky elektronice může rovnat mému Sanderu, které váží 1,1 tuny a tudíž tam, kde tyto vozy projedou točku s bídou 120km/h a hrnou se ven po točně, tam já v pohodě jedu mnohem více.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 09:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 09:47
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ano, do šedesáti. Trošku ještě do 130km/h. Ale pak si ho dá ke svačince trochu lépe motorizovaná Dacie. Za méně než třetinovou cenu...:) A maximálka je dnes směšná, navíc, s těmito auty jejich majitelé jezdí na spotřebu, takže mě většinou brzdí.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 10:20
Re: Neoddiskutovatelná realita!
nesmíš zároveň s tím ale pustit rozmrazování oken a vyhřívání sedaček..... :-!
31. 1. 2022 10:38
Re: Neoddiskutovatelná realita!
A k čemu je to dobrý? Ty jezdíš nějaký sprinty na zrychlení do 60 km/h? Mě uniká smysl k čemu to mám potřebovat. Já spíš potřebuju auto, který dokáže v 80 km/h předjet pomalejší auto. Ne hrabat na semaforech a snažit se být první na druhých, abych tam mohl zase stát.
31. 1. 2022 11:09
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ano, měl jsem kdysi supersporty, ale byla to nuda. Teď upravuji Dacie a mám držku od ucha k uchu, jak tyto Rumunské socky to na rozjezdech vě městě a okreskách natřou většině současných aut. Především řidiči koncernu to málokdy vydýchávají. Byť mi je přes šedesát, tak stále puberťák. Já potřebuji auto, které na okreskách drží stopu i ve 160km/h...:) Denně na cestách za zákazníky, makám 7 dní v týdnu a toto je takové mé odreagování a udržování se v kondici. Najeto přes 1,5Mio (musím zaklepat - zatím bez nehod).
31. 1. 2022 13:25
Re: Neoddiskutovatelná realita!
To je zajímavé. Popravdě jsem ani netušil, že se Dacie dají nějak ladit a upravovat respektive, že se úpravou vůbec někdo zabývá ;-) :yes:
31. 1. 2022 18:21
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Do aut dělám celý život. Už v osmdesátkách jsem ze 120M udělal 130, která TEHDY měla zrychlení 0-100km/h za 13s a z kopce s větrem v zádech jela přes 180km/h. Duster 4x4 má vzadu víceprvek a je radost s ním při váze ńecelých 1,3 tuny vymetat okresky a ukazovat záda ostatním. Stačí jen drobné úpravy motoru a podvozku (třeba větší šířka pneu a ET disků - 5cm větší rozchod kol znamená plusc20km/h v zatáčkách). Na rovinkách výkon ničím nenahradíš. V zatáčkách rozhoduje hmotnost. A Sandero s váhou 1,1 tuny a výkonem 130 k a 210 Nm, pokud ji máte na LPG, tak díky lehoučkému tříhrnku vepředu a dvěma nádržím vzadu na okreskách v pohodě sekunduje všem RS od Škody, Báwům a Audinám. Pokud tedy tato auta neřídí skuteční machři, kteří ale taková auta nekupují.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 14:44
Re: Neoddiskutovatelná realita!
tak se chlapečku nauč, že ve městě se nezávodí. Chodí tam totiž chodci. Jezdi opatrně a pak tě nebudou srát auta, která mají 0-50 horší zrychlení, nebo prostě jen jejich řidiči nemají potřebu jezdit stylem brzda plyn. ;-) Do 60 km/h ti stačí i litrová Fabka. Na takový rychlosti nepotřebuješ závratný výkony.
31. 1. 2022 18:46
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Tobe fakt nevadi, jak se lidi pomalu rozjizdi od semaforu?

Obas i se zavratnyma vykonama...
31. 1. 2022 19:13
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Jenze hlavni problem je v takovym pripade ze tam chrapou za volantem a ne slabej motor s malym zrychlenim jak to maluje Hamuna.
Avatar - xxc
31. 1. 2022 19:50
Re: Re: Neoddiskutovatelná realita!
V i3 chápať nebudú, len stlačia akcelerátor a pôjdu. Tu vidno človeka bez skúseností z mesta.
1. 2. 2022 07:59
Re: Re: Neoddiskutovatelná realita!
Jo hned jak položí telefon a dopíšou zprávu. Pochop, že na to způsob pohonu nemá vůbec žádný vliv. Rychle vyrazit ze semaforu můžeš i se spalovací slabou chrchlou, když nebudeš zevlovat co kde kolem lítá nebo čumět do mobilu.
1. 2. 2022 08:06
Re: Re: Neoddiskutovatelná realita!
Reálně je ev daleko pohotovejsi a pružnější než spalovak.
Vyrazit se spalovakem rychle z místa se neobejde bez snahy a zvukové to tedy taky není vec co chceš na každý křižovatce.
1. 2. 2022 11:18
Re: Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ano to máš pravdu, ale to není limitující faktor na semaforech. Kdyby si to testoval na sprintech kde budeš s očima na šťopkách hypnotizovat, až ti skočí zelená s cílem být nejrychlejší, tak bude EV o něco rychlejší i když nijak výrazně (limit je v takovým případě adheze gum), nicméně taková realita na křižovatkách vůbec není. Ona i ta prašivá 1,2 HTP umí vyrazit tak prudce, že se jí protočí při rozjezdu kola. Přijměte hoši fakt, že na křižovatce při rozjezdu málokdo závodí a každý se ležérně rozjíždí.
Avatar - Amaterasu
1. 2. 2022 11:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 2. 2022 14:50
Re: Re: Neoddiskutovatelná realita!
No kdyby si byl aspoň mentálně zdatnej pochopit, že na semaforech se to hýbe pomalu ne kvůli slabým výkonům aut, ale kvůli jejich řidičům. Bohužel tvůj intelekt nepostačuje na pochopení tak sofistikované myšlenky.

BTW co taky s de-bilem, který zahrabe na semaforech a po dosažení 50 km/h přestane zrychlovat a dál už jen překáží? Jedině předjet.
Avatar - Amaterasu
2. 2. 2022 06:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
1. 2. 2022 08:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 2. 2022 11:30
Re: Re: Neoddiskutovatelná realita!
Protože většina aut je svižných dostatečně na to, aby se rozjela rychle na 50 km/h. V mým případě nemusím třeba ani řadit. Ano je to naopak než si zase vysnila tvá autistická palice. To je tak ale vždycky naopak se vším:-D

S BMW 750 se rozjíždíš plynule. Ne že hamstneš na plyn jako dobytek. Jasně, že těch 500 koní umí vystřelit daleko líp než nějaká I3 chrchla, ale který majitel to asi dělá? To je ten fakt, který ti pořád nedochází. NIKDO se na semaforech nerozjíždí na plný plyn, aby protočil kola jak závodník a byl na dalších semaforech zase první, přičemž ho všichni ostatní dojedou během 100 metrů. To dělá jen puberťák nebo pako tvojí úrovně. V reálu by si mi neujel, ani kdybych jel tou chcíplou haťapkou, která je do města naprosto ideální vozítko za pár korun ve srovnání s I3 a navíc s ní můžeš jet klidně na druhý konec republiky, což bohužel s tou I3 nemůžeš.
Avatar - Amaterasu
1. 2. 2022 11:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 2. 2022 14:54
Re: Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ano takže dál jen kecáš a nic si nepochopil :D Ano HTP mám na město, protože mě nebaví se motat po městě Superbem, který má sice 160 koní, ale v reálnu je na semaforech naprosto stejně rychlý jako ta HTP a vůbec v provozu po městě ten prasecký výkon k ničemu nepotřebuješ. Si stejně rychlý jako okolní provoz i s tou chcíplou HTP. Nepotřebuješ ani BMW i3 ani M3. Ve městě je to úplně jedno jen Hamuna to pořád nepochopil. :D

Víš, že mě vůbec nezajímá kolik má z OZE Británie? Mě zajímá, abychom měli dostatek proudu my a z jakýho zdroje je mi úplně jedno ;-)
Avatar - Amaterasu
2. 2. 2022 06:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
1. 2. 2022 07:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 2. 2022 08:04
Re: Neoddiskutovatelná realita!
No je vidět, že seš solidní pacient podle toho co píšeš. Hlavně, že si na semaforech o vteřinu první. Ono to bude způsobený asi tím, že s tebou nikdo nezávodí ty pako :-D Kolit ti je ty šašku a kam pospícháš? Na další semafor? Mnohem efektivnější je se v klidu rozjet hned jak blikne zelená a ne prohrabat rozjezd na každým semaforu. Jak sám přiznáváš, tak tě stejně nakonec všichni dojedou, takže otázka je v čem sis pomohl?
Avatar - Amaterasu
1. 2. 2022 08:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 2. 2022 11:46
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Ano dělám to taky tak. Proč se plížit když můžu jet rychlejc? To pak takový paka zase dojedou na další červenou za mnou ;-) Mě se stačí rozjíždět normálně bez hvízdajících pneumatik. Nikam nepospíchám. Těch pár vteřin mě fakt nezabije co TY naženeš. To přenechám blbečkům tvého kalibru závodit na semaforech a užívat si svý chvilky slávy, kdy předjeli celý peloton, který vůbec netuší, že ten pitomec v Aurisu se s nima honí :D
Avatar - Amaterasu
1. 2. 2022 12:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 2. 2022 14:56
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Jasně v Praze všichni hrabou a pískají jim gumy jen co blikne zelená. V ostatních městech po republice se jezdí úplně jinak. To se mi snažíš namluvit? A co ještě se v tvé autistické palici takhle honí? Poděl se s náma o své myšlenky :-D
Avatar - Amaterasu
2. 2. 2022 06:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
1. 2. 2022 08:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 2. 2022 11:47
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Byl bych moc rád, kdybych to mohl s-rát takhle každý den. Škoda, že bydlíš v Praze :D
Avatar - Amaterasu
1. 2. 2022 12:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 10:35
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Tak určitě. Zřejmě proto, že je to takový zázrak, jak píšeš, se tak mizerně prodávalo :D :D Trh ho nedokázal docenit a všichni zákazníci jsou pitomci, jen ty víš všechno nejlíp :D :D
Jediný v čem máš pravdu, že do města mělo dobrou velikost, ale to i Fabie za zlomek ceny, takže proč si kupovat tenhle krám?
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 14:50
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Zase chyba - viz objemy prodejů. Ta Fabka je totiž do města daleko lepší a za prachy co stálo tohle nový sis jich koupil 5, takže k čemu tenhle krám? Ano hybridní Auris do města proč ne, ale vodíkový auto? Co s tím? Možná tak za 5-10 let. Teď je to naprosto nepoužitelný.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 15:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 18:22
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Tak se tam nastehuj chytroline. Co existuje tam ma nulovy dopad na to co existuje tady a tim autem budes jezdit tady. Chapes to ty vedatore? Takze vodikovy auto je ti tady k nicemu.
Avatar - fOE
31. 1. 2022 09:10
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Kolik lidi tolik chuti. Nebudu tvrdit ze je i3 vytvor hodny cerveneho koberce, ale za me je docela hezke (v tech proporcich co tomu chteli autori dat), a hlavne za ty roky co je na trhu podle me temer nezestarlo, to si cenim.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 09:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 11:01
Re: Neoddiskutovatelná realita!
To je tiež fakt, to auto vyzerá stále aktuálne. Je to škoda, že nedostane podobného nástupcu. za tie roky si vybudoval lepší image ako F500 so všetkými jeho verziami.
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 10:34
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Nepredajná hrôza? A preto sa v roku 2020 navyšovala výroba, že? Prestaň už piť. i3 je parádne futuristické autíčko. Fantastický nteriér mu môže závidieť hafo áut.
31. 1. 2022 10:39
Re: Neoddiskutovatelná realita!
A proto ho skoro nikdo nekupoval a nemá nástupce. Fakt parádní autíčko za ty prachy.
31. 1. 2022 10:49
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Jasne, že ho nikto nekupoval, majú ich plné sklady...
31. 1. 2022 08:44
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Co to meleš?
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 10:05
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Doporučuji učivo fyziky na základní škole i matematiky..... :-! :yes:
31. 1. 2022 10:34
Re: Neoddiskutovatelná realita!
Netrep. Píšeš hlúposti.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 10:42
Re: Neoddiskutovatelná realita!
ŘÍKÁM přesně jak to je. Nepíšu. :-!
31. 1. 2022 10:48
Re: Neoddiskutovatelná realita!
To je len v tvojich pomýlených predstavách.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 10:50
Re: Neoddiskutovatelná realita!
ne, to jsou PŘÍRODNÍ ZÁKONY :-!
31. 1. 2022 10:58
Re: Neoddiskutovatelná realita!
No na tebe sa tá príroda teda riadne "vyřádila"...
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 11:01
Re: Neoddiskutovatelná realita!
no na tobě ne....proto zůstals bokem :-! :-!
31. 1. 2022 08:46
super auto
Je fajn jak hodne lidi si bere posledni dobou do huby bmw, ze neni to co driv. A nebo jak se hejtuje ze nejdou s dobou a snazi se stihat teslu a pod. No, M2 si porad koupis a tohle i3 vyslo tenkrat v dobe jako tesla a kvalitama presvedcuje do dnes. To ze je to komplet zeleny auto je pro vegany pecka, my ostatni ocenime lehkost s jakou to auto proplouva provozem.
Rozbalit vlákno
13
31. 1. 2022 10:42
Re: super auto
Kamaráde, jak som zvyknutý na tvoje drsnejšie hodnotenia, tak tento príspevok by som dal zarámovať. :yes:
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 10:47
Re: super auto
Sundáš nohu z "plynu" tedy elektriky a stoji to na fleku :-!
31. 1. 2022 10:59
Re: super auto
Ako keby si v tom niekedy sedel...
31. 1. 2022 11:05
Re: super auto
Ale prd. Podľa toho, aký odpor voči všetkým EV prejavuješ, tak by si sa *** prv, ako by si otvoril dvere.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 11:16
Re: super auto
chápu, že seš zoufalej.... :-! proto ti radím to učivo fyziky na základní škole a matematiky. Pak se uklidníš :-) :yes:
31. 1. 2022 11:22
Re: super auto
Čo sa s tým učivom ZŠ stále oháňaš? Že si ho nezvládol ty, neznamená, že ho nezvládli všetci.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 14:55
Re: super auto
protože seš úplně mimo a ještě seš natolik v rámci anonymity internetu drzej, že používáš věty, který by sis jinak napřímo nedovolil. :-!
Avatar - Amaterasu
31. 1. 2022 15:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2022 16:26
Re: super auto
To mi tu káže ten pravý. Ramenaté reči si nechaj. Ak tu niečo platí, tak inteligencia, ale tú si doteraz nijak zvlášť neprejavil.
31. 1. 2022 18:23
Re: super auto
Jo to on dela s oblibou. V realu by koukal kdyby mu priletelo par facek :D
31. 1. 2022 20:00
Re: super auto
Ďalší Rambo? Keď nie sú argumenty, ťaháš facky? Tak to mi vás je oboch ľúto. Chlapci, zdá sa, že ste si pomýlili diskusiu o autách s puberťáckym pokecom. To fakt radšej zaparkujte tam, decká.
1. 2. 2022 08:05
Re: super auto
To byla reakce na Hamunu ne na tebe.
31. 1. 2022 09:02
Škoda ho
Takže ďalšie zaujímavé auto nahradí generické SUV. Je to škoda, i3 som mal rád najmä pre jeho nadčasovosť. Vďaka nemu dnes môže elektrické Mini stáť toľko čo mainstreamová konkurencia. S oboma som čo to odjazdil a stále by som si vybral i3 z dnešnej ponuky mestských elektromobilov. Fakt mi už tie SUV lezú na nervy. Na čo mi v meste bude zas o pol metra dlhšie auto.
Rozbalit vlákno
20
31. 1. 2022 09:43
Re: Škoda ho
Vyzkoušejte Smart. Mimo jiných aut, ho mám ve své stáji a do města nic lepšího neznám. Z hlediska velikosti je lepší, než i3. A ano, do měst mi obří SUV typu Q7 a X7 smysl nedávají.
31. 1. 2022 10:41
Re: Škoda ho
Vec názoru. Okrem toho i3 je minimálne 2+2, Smart je len dvojmiestny, ak sa nemýlim?
31. 1. 2022 11:12
Re: Škoda ho
Trošku ano. Jsou dvě verze ForTwoo a ForFour. Ta druhá je čtyřmístná. Mám obě. Já měl ale na mysli dvoumístné. Proč vozit vzduch a řešit, kde zaparkovat? S ním parkuji kolmo k obrubníku. Mají tridionový rám, takže z hlediska bezpečnosti mnohem lepší, než i3.
31. 1. 2022 11:20
Re: Škoda ho
Je len jedna verzia. Fourfour je minulosť.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 10:49
Re: Škoda ho
Do města jezdím na kole nebo si ho vezu v aute na fosilní paliva MB Vito a jakmile zaparkuji na placeném parkovišti, usednu na kolo a vše si objezdím :-!
31. 1. 2022 11:13
Re: Škoda ho
Není lepší Smart s délkou 2,5m, který zaparkujete v každé škvíře a v naftě má spotřebu 3 litry? Dnes na kole jezdí mimo cyklostezky jen sebevrah bez úcty k vlastnímu životu.
Avatar - MS-sport
31. 1. 2022 11:17
Re: Škoda ho
nemám to takhle nastavený....pro mě je tato kombinace, co mám, naprosto dokonalá. :-! :yes:
31. 1. 2022 12:02
Re: Škoda ho
2,5 metrů měla první verze ještě s dvouválcema.
31. 1. 2022 12:02
Re: Škoda ho
Elektrický Smart resp. Renault Twingo je pri danej cene dosť mizéria. Veľká škoda, lebo Smartu fandím, ale hrozne zaspali. Mal to byť Smart, kto ukáže ako má vyzerať poriadne mestské elektro.
Nový Smart už spaľovacím motorom dlhšie nie je v ponuke, ale cenovo to tiež nikdy nebol zázrak. Zas až tak malé auto nechcem, aby sa v ňom odviezli len dvaja ľudia.
31. 1. 2022 13:58
Re: Škoda ho
Presne tak. Vpodstate i3 veľmi konkurenciu nemá a po jeho odchode zostane na trhu prázdne miesto. Možno by to chcelo niečo klasickejšie, teda plech, možno nejaký plast namiesto karbónu, ale ten dizajnový jazyk a štýl mi je oveľa sympatickejší ako to, čo na posledných elektrách BMW predvádza.
Avatar - žlababa
31. 1. 2022 09:52
Re: Škoda ho
SUV neznamená delší auto. Naopak. i3 musela skončit, už byla šíleně zastaralá, v této branži utíká čas velmi rychle.
31. 1. 2022 10:37
Re: Škoda ho
Mohla dostať modernejšieho nástupcu. Ale každý zaujímavý končiaci model je obvykle nahradený nejakým SUV/crossoverom. A samozrejme v tomto prípade to bude podstatne dlhšie akuto ako i3. Svet sa obrátil v riť a obracia sa stále ďalej v ešte väčšiu riť.
31. 1. 2022 10:35
Re: Škoda ho
i3 je taká malá fantázia. Má najpríjemnejší interiér, v akom som kedy sedel.
31. 1. 2022 10:41
Re: Škoda ho
Souhlas. Ale já preferuji zábavu za volantem. A ta tam jaksi není. Auto není o tom, cítit se tam jako v obýváku, ale aby vás spolehlivě dovezlo z bodu A do bodu B. No a pro pár nadšenců, aby to byla zábava ve stylu Rallye v provozu. Což znamená, že nesmí být ani přetáčivé a ani nedotáčivé. Proto čtyřkolky jsou zde nejlepší. Dnes např. Toyota Gr Yaris, která veškerá M-ková BMW v každodenním provozu deklasuje naprosto v pohodě.
31. 1. 2022 10:45
Re: Škoda ho
Prečo? Ja sa potrebujem v aute cítiť dobre. To za prvé. A za druhé - i3 snáď nie je schopné spoľahlivo voziť z bodu A do bodu B? Mimochodom, čo to má spoločné so zábavou za volantom? Samozrejme, každý preferuje niečo iné, ale netreba preto pliesť všetko dohromady.
31. 1. 2022 11:18
Re: Škoda ho
Ano, vy se v autě kocháte, já při jízdě vnímám to, co se děje mimo auto. Tudíž z hlediska "pohodlí" mě zajímá jen to, zda sedačka mě umí dobře podržet v zatáčkách...:) Nevnímám při jízdě měkčené plasty, obložení dřevem, masážní a ventilované sedačky, desítka asistentů.... To vše jsem měl v BMW sedmě. Ale byla to těžká kráva. V tom se lišíme. Jak řídím, vnímám jen vozovku pod zadkem a to, co se děje za čelním sklem. Zadek neřeším, je jen promile aut, co by mě předjela.
Avatar - petr petrumr
31. 1. 2022 16:57
Re: Škoda ho
to snad ne? Máš řidičák B?
31. 1. 2022 12:08
Re: Škoda ho
Presne, pre pár nadšencov. Tej väčšine je úplne jedno, že to nie je zábavné vozenie á la Yaris GR. ;-)