Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW se chystá ukončit výrobu i3, poslední kusy opustí linku v létě

148 komentářů

Avatar - MS-sport
MS-sport
9 let, 250tis kusů nesmyslů tedy 27 777 hřebíků do rakve ročně. :-! :no:
ryccardo
Hlavně jestli už vyhodili toho neschopnýho designéra co tuhle neprodejnou hrůzu vytvořil.
Tam není problém, že to bylo EV, tak to nikdo nechtěl, ale že to auto je neforemný a hnusný.
Avatar - MS-sport
MS-sport
takže ty tento totální ekonomický provar přisuzuješ pouze designu? 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Prošlapávání nových cest je vždycky problematický = vono VĚTŠINA lidí je (spíš) jako ryccardo

ZÁKLADní hrubka tý většiny je CHCI VŠECHNO DÁL NAVĚKY POSTARU
Avatar - MS-sport
MS-sport
Evoluce s sebou přináší i slepou vývojovou větev. Což je přesně tohle. :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Jj VELKÁ CHYBA že dav si občas protlačí to svý = v tomhle případě (ve všem horší) karoserii SUV

stejně tak (lidi co se rozhodují JEN podle vzhledu = to samý znám dokonce i z hifi 😒 dopadlo geniální řešení https😐/www.designmag.cz/…-jde-na-trh.html

prostě CHCI DÁL VŠECHNO NAVĚKY POSTARU (protože neumím posoudit co jak v čem je lepší/horší tak prostě a jednoduše POSTARU 😉
Avatar - MS-sport
MS-sport
motory na fosilní paliva jsou neporovnatelně technologicky výše než elektromotor! :-! jestli pak víš co je evolucí elektromotoru když se oháníš tím "POSTARU" :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
CO to je v tvém světě představ VÝŠe? VÍŠ že mají násobně MENŠÍ efektivitu ne(bo😉?

no a proto si i taková krabička jako i3 dá po městě drtivou většinu aut = a krok s ní drží jen to BMW M3 = ostatně vlastně o tom byl kdysi Ozzyho letištní test https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 a naprostý respekt k Alfě s motorem Ferrari která ten elektromotůrek Toyoty sfoukla :yes: :😉
baron518
Ve všem horší? Zkuste s tím elektroprdítkem zajet do trošku horšího terénu, na silně zasněženou cestu a třeba jen se dostat po mokré louce k rybníku, chatě a podobně. Pak pochopíte, že taková Dacia Duster 4x4 to zvládne levou zadní (kde to ani obří Q7 a X5 a X7 neprojedou - zde s Vámi souhlas. Toto je naprostá zbytečnost). Mám výhodu, že si mohu koupit, co chci. Proto mám do terénu SUV, do města Smarta a za zákazníky jezdím s autem na LPG. Za 1,-Kč na kilák, které stálo třetinu toho Báwa i3.

.
ryccardo
Tak ona ta auta co jmenujete nejsou moc do terénu ani ve spalovací ani v EV verzi. Q7, X5 atd jsou auta pro někoho kdo má malý péro a potřebuje si na něčem dohnat ego. Do terénu stavěná nejsou. 😉
Hendly
Původně jsem nechtěl reagovat, ale přece jen k té poznámce o řídicích Q7.
Zkus si představit, že na to máš. Pošleš manželku s dětma do dnešního provozu radši ve Fabii a nebo v Q7?....
ryccardo
Ani jedno ani druhé. V něčem co dokáže zaparkovat a na druhé straně v něčem co ji poskytuje přiměřenou míru bezpečí, takže nějaký auto nižší střední, ideálně hatchback (Focus, Golf, Oktávka něco takovýho). Proč vybíráš zrovna extrémy?
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
ona nepotřebuje zaparkovat když má Q, nechá to na přechodě, zastávce nebo v křižovatce.
Hendly
A nelzes si trochu do kapsy? 😄
Opravdu koupíš manželce golf místo q7 když na to máš? 😄
ryccardo
A k čemu Q7? To ji radši koupím nějaký líbivý kupé a né kraksnu, se kterou se nikam nevejde. Nekoupil bych Q7 ani sobě, protože mi takové stodoly na kolech nic neříkají.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
:yes: 😄

pochopitelně KDYŽ UŽ (je potřeba) SUV tak https😐/www.auto.cz/…superauta-142460 :😉

Já SUV (jako nejhorší typ auta = jj zlatý kupé https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 :yes: ) teda fakt nemusím ale (stydím se) ale tohle https😐/www.forbes.com/…22-lexus-lx-600/ se mi (vzhledově i technikou) LÍBÍ 😁
ryccardo
To je aspoň auto co zvládne terén, ale jinak taky nevím k čemu by mi taková stodola byla. Salaš žádnou nevlastním, ani nebydlím uprostřed lesů, takže na co Land Cruiser?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
SUV SALAŠe nejsou drtivý většině k ničemu = přesto prodeje (stále ještě) dál rostou a ROSTOU

daleko VÍC lidí by bylo bývalo užilo něco jako (další) BMW i3 = prostorem slušný dynamikou skvělý emisně čistý auto do (pří)městského provozu. Ale VÍC lidí si holt koupí ty SALAŠe
traveldrive
Duster voči EV do mesta? Trošku súdnosti by neškodilo. V opačnom garde to funguje, drvivá väčšina SUV sa mimo asfalt prakticky nepozrie, ale prečo preboha by mestský EV mal zvládať nejaký "trošku horší terén"?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ano SUV karoserie (je nejhorší z běžných typů karoserie) JE NEJHORŠÍ = to jste nevěděl kolego? 😲

Jo když potřebujete auto do terénu tak https😐/www.auto.cz/…psi-forme-138050 mluvím o silnicích a dálnicích téhle planety

i když zrovna u nás https😐/www.idnes.cz/…5_eko-doprava_jj 😁 :-!
ryccardo
Ano :yes: 😁 Tak z toho BMW radši v tichosti vycouvalo a následníka vyrábět nebude 😁
Hendly
BMW nedělá EV?
ryccardo
Následníka této obludnosti.
Hendly
Trh se posunul, EV už nemusí tolik zaujmout designem.
ryccardo
Řekl bych, že na tom bude mít zásadní podíl. Dát milion za EV bych ještě chápal, ale dát ty prachy za superhnusný auto a ještě EV to už zjevně moc zákazníků ochotno nebylo a taky to auto přišlo v době kdy EV nikdo nechtěl a EU je netlačila.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
auto a hifi ZÁSADNĚ podle vzhledu :😉

na vzhled docela dám když si chci udělat dobře https😐/www.lightinthebox.com/…na_p7745527.html?… 😉

podle aut cos měl = neděláš ty to OBRÁCENĚ :-!
ryccardo
Jo to si kup *** boty na jehlách a nejlíp se v nich i přeraž 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
tvůj ROZPOR s profíky všech oborů je fascinující https😐/www.red-dot.org/…ect/bmw-i3-31932

Tohle bylo geniální autíčko do (pří)městského provozu = z karbonu který ujede skoro všemu = včetně tvýho Supu. POZOR v městkých rychlostech = má STEJNOU dynamiku jako BMW M3!

To ocenění je za až neuvěřitelnou kombinaci vnitřního prostoru a přitom do města ideální velikosti
Avatar - MS-sport
MS-sport
Prodáno 27 777 kusů ročně na celém světě..... :-! NE V PRAZE.....ale na CELÉM SVĚTĚ :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ano jak jsem napsal v 9:11 (napříč planetou odbornou veřejností (o)ceněné) ale dav VĚTŠINA CHCE DÁL NAVĚKY VŠECHNO POSTARU 😉
baron518
To, že odbornou veřejností je dílo Piccasa vysoce ceněné, ještě neznamená, že se všem tyto patlaniny budou líp. Já dávám přednost staré italské a holandské škole. S auty je to ale trošku jinak.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Nojo já Picassa taky nemusim = ani auto 😉

ale tady jde (spíš) o FUNKČNOST designu = a ty ocenění jsou na místě :yes:

a jak to (často až většinou) bývá (jedno jestli u hudby filmu tady designu auta) ODBORNÁ veřejnost to často vidí jinak až přesně OPAČNĚ

no prostě tohle autíčko s městkou dynamikou BMW M3 do (pří)městského provozu :yes: :yes:
Avatar - MS-sport
MS-sport
seš úplně mimo! Automobily na fosilní paliva se neustále technicky vyvíjí. Elektromotor je cca stejně stará a daleko technicky zastaralejší technologie co se týče spotřeby. Jediné co se v rámci této slepé, co do účinnosti, větve vyvíjí jsou baterie.....na úkor celé Planety tedy zejména flóry a fauny.

Auta na fosilní paliva: neustále snaha o nižší hmotnost, nižší spotřebu a větší výkon
Elektrovozíky. pasivní účinnost v porovnání s auty na fosilní paliva neměřitelná, spotřeba v přímé úměře k výkonu.

Závěr: využívejme(fosilní paliva) co nám Planeta nabízí, ale nezneužívejme(elektrovozíky) toho! :-!
traveldrive
Ty to máš v tej makovici riadne pomotané....
Avatar - MS-sport
MS-sport
PŘÍRODNÍ ZÁKONY :-! ty je sice ignoruješ nebo nedávals ve škole pozor, což je dneska IN, ale realitu stejně nepopřeš.... :-! :yes:
traveldrive
Ešte keby si mal tušenie, o čom pletieš, ťuňťo...
Avatar - MS-sport
MS-sport
Na rozdíl od tebe JÁ VÍM a ty NEMÁŠ ANI to TUŠENÍ.... :-! :yes:
Hendly
Co je pojem : pasivní účinnost?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ad ZÁVĚR = možná si byl zrovna za školou ale fosilní paliva podporujeme jak šílení https😐/csve.cz/…ionu-usd-mmf/509 ale DOJDOU = na 100% dojdou

a protože to nebude za 1000 let ale spíš tak za 100 = pomaličku to začíná SPĚCHAT něco za ně najít (zkus promyslet KOLIK LET bude trvat celo světová obměna aut na ropu = až to budeš mít zkus si vzpomenout CO VŠECHNO se z ropy vyrábí = až TOhle budeš mít zkus ty dva závěry zkombinovat s odhadem na kolik let je ještě ropa BUDEŠ možná asi docela ČUČET 😉
Avatar - MS-sport
MS-sport
nedojdou.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Wooow :-!
ryccardo
Ano trh se většinou mýlí, proto je potřeba mu nakázat z Bruselu co si vlastně chce kupovat. Mladý komunista jak vyšitý 😁 Chlapečku ty si asi nepochopil, že nejde o to, že to bylo EV, ale hnusý EV, který jednoznačně trh odmítl, tak ho BMW stáhlo.
traveldrive
Jasne, a trvalo im to 10 rokov, kým na to prišli... Kámo, ty radšej choď robiť kabaret, s takými drístami budeš mať úspech.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Starý (volič) komunista = si (bohužel) TY (jak VÍŠ ;-\

a komunista je VE VŠEM POSTARU a špatně a PROTI čemukoliv co může být (byť vzdáleně😉 EKOLOGIE 😁

vydrželo ti to = letos to bude 33 let co pustili otrokářské řízení státu = který dovedli (téměř) k bankrotu a(le rozhodně) do obřího zaostání (doporučuju jen Zemanův text v ´89)

hele CHLAPEČKU (kolik ti je že nás takhle oslovuješ?) to ani po tolika odkazech a vysvtlěních NEVÍŠ NECHÁPEŠ že jsme s BEV docela pozadu? a že to NEMÁ a ekologický auta NIDY NEMĚLY nic s EU? že už od začátku https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232 je to CELO SVĚTOVÁ záležitost???
ryccardo
Hele ty se nauč nejdřív odpovídat na otázky. Hlavně jestli už umíš vysvětlit těch 600 mld.
Avatar - žlababa
žlababa
Od tohohle typu nikdo nečekal, že bude trhat prodejní rekordy
Avatar - MS-sport
MS-sport
a kdo a co od toho čekal? 😄
ryccardo
Myslíš, že automobilka draze vyvíjí nějaký model a počítá dopředu s tím, že se to nebude prodávat? To trošku popírá principy podnikatelský činnosti.
traveldrive
Občas automobilka vyvíja a vyrába model, hlavne aby zistila, ako sa daný typ áut bude predávať.
Avatar - MS-sport
MS-sport
😁 😁 😁 no to je blbost, tohle nikdo nedělá, protože by zkrachoval! :-!
ryccardo
Ano ale v každém případě čeká, že na něm bude vydělávat a bude se prodávat. Nicméně neznám původní plány BMW na roční prodeje I3. Možná to skutečně bylo jen 30 tis aut ročně.
traveldrive
Určite chce každý zarábať, ale niekedy sa s finančnou stratou počíta - aj keď priamo stratou by som to nenazval, lebo ako protihodnotu získavajú informácie, ktoré by si inak nekúpili. Podobne niekedy výrobcovia investujú do modelov, ktoré sú finančne stratové, ale zase budujú image značky, alebo obsadia dieru na trhu skôr ako konkurencia. Nie všetko sa dá spočítať len peniazmi.
Hendly
Model udělat EV vzhledu klasického auta totiž nefungoval.
Kdo v té době koupil Ev tak taky chtěl, aby bylo vidět, že ev má.
traveldrive
K tomu by som dodal, že po počiatočnom šoku verejnosť tvary i3 prijala veľmi dobre (možno k tomu prispel aj ešte futuristickejší i8, ktorý som na ceste párkrát videl a bol to skutočne v pozitívnom zmysle zjav). Dnes vnímame i3 celkom prirodzene a mne osobne je aj trochu ľúto, že sa náhrada v podobnom duchu nechystá. Nakoniec ani technicky nie je i3 žiadna tragédia, len cena je, hlavne na peňaženku našinca, predsa len privysoká.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Jo = a protože tohle před -nácti lety vyvinuli jsou na tom dneska s BEV docela slušně. Osobně si tipnu že se spíš k něčemu takovému automilky vrátí = do města nejde nic moc lepšího = SUV šílenství JE ŠÍLENSTVÍ (vyrábět auto s vyšší efektivitou provozu a úmyslně používat nejNEvhodnější karoserii = fakt prča že si říkáme homo sapiens :-!
ryccardo
Tak do ceny malého auta tu drahou baterku neschováš, takže SUV jsou naprosto logický počin. Typický zákazník takového auta přežije jestli bude auto o 200-300 tis dražší. V autě velikosti Fabia je EV zatím nemyslitelný, protože by to nikdo nekoupil. Až budou existovat levnější baterie, tak prosím, ale do té doby si holt musíme zvyknout na SUV EV ačkoliv chápu, že ti to přijde jako šílenost. Mě taky.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Nojo ale LOGICKÉ pro ten dav = což je TEN PROBLÉM ;-\

(nejen) já mluvím o tom co je SPRÁVNĚ (ne o davu = tam platí spíš Vaculíkovo pravidlo 😒

HELE DÁME TEST radši https😐/zpravy.aktualne.cz/…7d40cc47ab5f122/ :yes: nebo BABIŠe? :no:

hlasujte Janeček :yes: a babiš :no:

DÍKy 😄
ryccardo
Ne vole zadnej dav. Je to logicky ciste z ekonomickych duvodu. Male EV do mesta za pul milionu se neproda, protoze na to cilova skupina nema. SUV za 1.3 mio si holt majetni lide koupi.
baron518
Do města tohle auto má smysl, stejně jako CityGo, Smart a podobná auta. Ale že ujede všemu? Mě rozesmějete. Mám rád jednoduchá auta, bez desítek asistentů. Proto jsem z BMW přešel na Dacii. Nové Sandero 1,0TCe LPG má v základu sice jen 100 kobyl a 170Nm, ale dá se poladit na 130 k a 200Nm. Pak dělá 0-100km/h za 8s. Což je jen o 0,2s více, než má i3. Samozřejmě, že těch úprav tam mám povícero. Ale už v žádném případě nemái3 lepší zrychlení, než M3. RAno, myslel jste spíše zrychlení 0-50km/h, kde elektroauta skutečně porážejí i mnohé rádobysporťáky. Jenže pak vyjedete na okresky a jaké byly veškeré ty Tesly, Enyaqy a další auta na baterky? Jen Porsche se díky elektronice může rovnat mému Sanderu, které váží 1,1 tuny a tudíž tam, kde tyto vozy projedou točku s bídou 120km/h a hrnou se ven po točně, tam já v pohodě jedu mnohem více.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Nojo JE TO FAKT BŽUNDA = v městských rychlostech do 60 km/h = měla tehdy tahle krabička STEJNÝ ZRYCHLENÍ jako BMW M3 😉
baron518
Ano, do šedesáti. Trošku ještě do 130km/h. Ale pak si ho dá ke svačince trochu lépe motorizovaná Dacie. Za méně než třetinovou cenu...😊 A maximálka je dnes směšná, navíc, s těmito auty jejich majitelé jezdí na spotřebu, takže mě většinou brzdí.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
ano PŘESNĚ tak = proč by jezdilo po městech (víc jak) 130 km/h? 😁

Ostatně podobně sou vymyšlený hybridy Toyoty = tak jak se smí jezdit fantazie = s argumentem ZCELA MIMO LIMITY tam už ne, ale nelze než SOUHLASit 😉
Avatar - MS-sport
MS-sport
nesmíš zároveň s tím ale pustit rozmrazování oken a vyhřívání sedaček..... :-!
ryccardo
A k čemu je to dobrý? Ty jezdíš nějaký sprinty na zrychlení do 60 km/h? Mě uniká smysl k čemu to mám potřebovat. Já spíš potřebuju auto, který dokáže v 80 km/h předjet pomalejší auto. Ne hrabat na semaforech a snažit se být první na druhých, abych tam mohl zase stát.
baron518
Ano, měl jsem kdysi supersporty, ale byla to nuda. Teď upravuji Dacie a mám držku od ucha k uchu, jak tyto Rumunské socky to na rozjezdech vě městě a okreskách natřou většině současných aut. Především řidiči koncernu to málokdy vydýchávají. Byť mi je přes šedesát, tak stále puberťák. Já potřebuji auto, které na okreskách drží stopu i ve 160km/h...😊 Denně na cestách za zákazníky, makám 7 dní v týdnu a toto je takové mé odreagování a udržování se v kondici. Najeto přes 1,5Mio (musím zaklepat - zatím bez nehod).
ryccardo
To je zajímavé. Popravdě jsem ani netušil, že se Dacie dají nějak ladit a upravovat respektive, že se úpravou vůbec někdo zabývá 😉 :yes:
baron518
Do aut dělám celý život. Už v osmdesátkách jsem ze 120M udělal 130, která TEHDY měla zrychlení 0-100km/h za 13s a z kopce s větrem v zádech jela přes 180km/h. Duster 4x4 má vzadu víceprvek a je radost s ním při váze ńecelých 1,3 tuny vymetat okresky a ukazovat záda ostatním. Stačí jen drobné úpravy motoru a podvozku (třeba větší šířka pneu a ET disků - 5cm větší rozchod kol znamená plusc20km/h v zatáčkách). Na rovinkách výkon ničím nenahradíš. V zatáčkách rozhoduje hmotnost. A Sandero s váhou 1,1 tuny a výkonem 130 k a 210 Nm, pokud ji máte na LPG, tak díky lehoučkému tříhrnku vepředu a dvěma nádržím vzadu na okreskách v pohodě sekunduje všem RS od Škody, Báwům a Audinám. Pokud tedy tato auta neřídí skuteční machři, kteří ale taková auta nekupují.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Nojo = taky OBRÁCENĚ

MĚ teda dnes a denně auta rozjíždějící se jak hlemýždi (až) S.E.ROU

Na to v 80 km/h slušně předjet stačí i tohle prdítko = až ho nakonec dojedeš. Ale pojede povolenou 90tkou naprosto v pohodě = jen tam bude daleko dřív než ty. Do těch 60 km/h mu stačí leda to M3
ryccardo
tak se chlapečku nauč, že ve městě se nezávodí. Chodí tam totiž chodci. Jezdi opatrně a pak tě nebudou srát auta, která mají 0-50 horší zrychlení, nebo prostě jen jejich řidiči nemají potřebu jezdit stylem brzda plyn. 😉 Do 60 km/h ti stačí i litrová Fabka. Na takový rychlosti nepotřebuješ závratný výkony.
DonVito
Tobe fakt nevadi, jak se lidi pomalu rozjizdi od semaforu?

Obas i se zavratnyma vykonama...
ryccardo
Jenze hlavni problem je v takovym pripade ze tam chrapou za volantem a ne slabej motor s malym zrychlenim jak to maluje Hamuna.
Avatar - xxc
xxc
V i3 chápať nebudú, len stlačia akcelerátor a pôjdu. Tu vidno človeka bez skúseností z mesta.
ryccardo
Jo hned jak položí telefon a dopíšou zprávu. Pochop, že na to způsob pohonu nemá vůbec žádný vliv. Rychle vyrazit ze semaforu můžeš i se spalovací slabou chrchlou, když nebudeš zevlovat co kde kolem lítá nebo čumět do mobilu.
Hendly
Reálně je ev daleko pohotovejsi a pružnější než spalovak.
Vyrazit se spalovakem rychle z místa se neobejde bez snahy a zvukové to tedy taky není vec co chceš na každý křižovatce.
ryccardo
Ano to máš pravdu, ale to není limitující faktor na semaforech. Kdyby si to testoval na sprintech kde budeš s očima na šťopkách hypnotizovat, až ti skočí zelená s cílem být nejrychlejší, tak bude EV o něco rychlejší i když nijak výrazně (limit je v takovým případě adheze gum), nicméně taková realita na křižovatkách vůbec není. Ona i ta prašivá 1,2 HTP umí vyrazit tak prudce, že se jí protočí při rozjezdu kola. Přijměte hoši fakt, že na křižovatce při rozjezdu málokdo závodí a každý se ležérně rozjíždí.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
a teď normální verze: NEčumím vlevo vpravo nebo (dokonce) do mobilu a když blikne zelená přišlápnu = to je celý. Ve výsledku rychlejš než většina (no to M3 holt... a jednou mi ujelo i 340i 😄


realita je = že auta se rozdíjždí šíleně pomalu. Jak pomalá reakce na zelenou (to fakt možná čumění do mobilu nebo kam) tak pak pomalej rozjezd. To je PRINCIP ROZDÍL mezi elektromotorem (plnej výkon i krouťák hned = fakt křivej DEMAGOGa MACEK) a spalovák kde Z PRINCIPu pomalejší dál zpomaluje reakce lidí = ať řazení tak práce spojka plyn

Výsledek (opět bez přehánění) často jsme ZA křižovatkou když auto za mnou (teprve) vyrazí. Opět bez přehánění = často mě to samý auto pak předjede (dost) nadlimitní rychlostí (tolik k těm závodům
ryccardo
No kdyby si byl aspoň mentálně zdatnej pochopit, že na semaforech se to hýbe pomalu ne kvůli slabým výkonům aut, ale kvůli jejich řidičům. Bohužel tvůj intelekt nepostačuje na pochopení tak sofistikované myšlenky.

BTW co taky s de-bilem, který zahrabe na semaforech a po dosažení 50 km/h přestane zrychlovat a dál už jen překáží? Jedině předjet.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
nojo mentální zdatnost TO JE u hodně lidí PROBLÉM = já těch (dneska už asi víc) než 10 tisíc rozjezdů mám i na kameře = možná KDYBYs čuměl na videa = došlo by ti to?

To že sou auta (i o hodně) pomalejší v rozjezdu = stejně jako řidiči na které se (s představou že mezi auty není rozdíl = hele JAK si vysvětluješ ty naměřený hodnoty?😉 VÝHRADNĚ soustřeďuješ ty :😉

asi ti FAKT HRABE když o svižnějších autech než máš ty = furt mluvíš o HRABÁNÍ 😲 😁 :-! :😉
to že když ti drtivě ujedou a pak jedou víceméně předpisovou městskou rychlostí tobě zbává JEDINĚ PŘEDJET = to viz já včera 12:09 první věta 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
FAKT obhajuješ LEMROIDNÍ ROZJÍŽDĚNÍ na semaforech = dokonce NECHÁPEŠ proč svižnější auto? 😁

Pochop = že je to zase přesně naopak (a UŽ JE NAČASE abys to pochopil 😄

v nabídce třeba BMW do těch (městkých) 60ti km/h = jen M3 a i3 😉
jo tys vlastně (opakovaně) psal že kámoš si nemohl koupit 760i a má jen 750 = tak to V8 by tomu i3 asi možná snad stačilo :😉

Tohle bylo skvělý auto na (pří)městský provoz se skvělou dynamikou = takový OPAK fabky HTP kterou preferuješ (dokonce vlastníš) ty

a PROČ tomu vlastně říkáš ZÁVODĚNÍ?? Prostě přišlápneš STEJNĚ plyn a jede to zrychluje to (i3 nebo hybrid) rychlejš = a do další červený projede 2násobek aut jako je i3 = než Supů a HaŤaPek jako máš ty
TO je CELÝ
ryccardo
Protože většina aut je svižných dostatečně na to, aby se rozjela rychle na 50 km/h. V mým případě nemusím třeba ani řadit. Ano je to naopak než si zase vysnila tvá autistická palice. To je tak ale vždycky naopak se vším😁

S BMW 750 se rozjíždíš plynule. Ne že hamstneš na plyn jako dobytek. Jasně, že těch 500 koní umí vystřelit daleko líp než nějaká I3 chrchla, ale který majitel to asi dělá? To je ten fakt, který ti pořád nedochází. NIKDO se na semaforech nerozjíždí na plný plyn, aby protočil kola jak závodník a byl na dalších semaforech zase první, přičemž ho všichni ostatní dojedou během 100 metrů. To dělá jen puberťák nebo pako tvojí úrovně. V reálu by si mi neujel, ani kdybych jel tou chcíplou haťapkou, která je do města naprosto ideální vozítko za pár korun ve srovnání s I3 a navíc s ní můžeš jet klidně na druhý konec republiky, což bohužel s tou I3 nemůžeš.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
takže DÁL KECY = nic si nepochopil

až do 60 km/h = je i3 (co nad ním ohrnuješ nos) STEJNĚ RYCHLÝ jako M3 (nad kterym slintáš). Marný TI něco cokoliv vysvětlovat (ocenění designu = práce s prostorem = bylo na místě stejně jako ocenění recenzentů nad dynamikou auta). K tobě HaŤaPka (plus klasický KECY jak sou proti tobě všichchni v BMW po mě blbí :😉

zoufalý jak se snažíš použít jakejkoli argument PROTI = SÁM si přitom zdůrazňoval že HaŤapku máš JEN na město = no a tohle BMW je LEPŠÍ dynamičtější auto jen na MĚSTO rsp. příměstský provoz 😉

Speciál pro tebe už i Británie má (přes) polovinu energie z OZE https😐/oenergetice.cz/…rnych-elektraren my díky ANO NEmakáme nejsme ani na tý plánovaný snadno dostupný čtvrtině
ryccardo
Ano takže dál jen kecáš a nic si nepochopil 😁 Ano HTP mám na město, protože mě nebaví se motat po městě Superbem, který má sice 160 koní, ale v reálnu je na semaforech naprosto stejně rychlý jako ta HTP a vůbec v provozu po městě ten prasecký výkon k ničemu nepotřebuješ. Si stejně rychlý jako okolní provoz i s tou chcíplou HTP. Nepotřebuješ ani BMW i3 ani M3. Ve městě je to úplně jedno jen Hamuna to pořád nepochopil. 😁

Víš, že mě vůbec nezajímá kolik má z OZE Británie? Mě zajímá, abychom měli dostatek proudu my a z jakýho zdroje je mi úplně jedno 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Jo HTP je sice https😐/cs-cz.facebook.com/…123928880984136/ ale do (velko)města fakt lepší než Superb

a do (velko)města (typu Mnichov kde se narodilo nebo třeba Praha) daleko lepší než https😐/www.cimbu.cz/…uto-moto_htp.pdf je třeba BMW i3 (nebo alespoň hybrid)

FASCINUJÍCÍ co (zase) zkoušíš vokecat = tentokrát ROZDÍL 44kW/108Nm a (rychleji nabíhajících elektrických) 135kW 270Nm = i slabší verze to dala za 3,5 vteřiny https😐/www.motortrend.com/…ime-tech-385069/ Fabka HaŤaPka 0-100 za 16 a půl?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Viz OZZYho test na letišti = je to samozřejmě OBOJE

s převahou výhody (okamžitého = zdravíme starce Macka😊 záběru elekttromotoru. Neřadíš jen mírně přišlápneš = jedeš RYCHLEJI = tady zrychluješ STEJNĚ JAKO M3

to že část lidí s (pomalejším) řazením a pomalejším spalovacím motorem NAVÍC JEŠTĚ zaspí = vo tom žádná

TAKHLE to maluju = tvůj obrázek má silný nedodělky (podstata je to https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 co Ozzy naměřil PLUS ROZDÍL že elektromotoru stačí přišlápnout = co všechno děláš s kvrdlačkou a spojkou než rozpohybuješ spalovací motor víš sám

moje mnohaletá praxe (kvůli které vzniklo to "ověření" měření na letišti) je = že na každý křižovatce bejvám první za ní a až pak na omezení (jedno jestli 50 nebo 70 km/h = kde víceméně dodržuju rychlost) daleko za ní ty který na semaforu spali mě dojedou a (občas i silně) nepředpisovou rychlostí předjedou

prostě ELEKTROmotor ANO = viz srovnávačky Tesly a (klidně) supersportů. ty dopadaj vlastně stejně jako tohle BMW průkopnický prdítko = co fakt do 60 km/h zrychluje stejně jako M3 = takže KLOBOUK DOLŮ
ryccardo
No je vidět, že seš solidní pacient podle toho co píšeš. Hlavně, že si na semaforech o vteřinu první. Ono to bude způsobený asi tím, že s tebou nikdo nezávodí ty pako 😁 Kolit ti je ty šašku a kam pospícháš? Na další semafor? Mnohem efektivnější je se v klidu rozjet hned jak blikne zelená a ne prohrabat rozjezd na každým semaforu. Jak sám přiznáváš, tak tě stejně nakonec všichni dojedou, takže otázka je v čem sis pomohl?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Ono to bude fakt asi tím že si pako = prostě PROČ zrychlovat pomalu jako ty? Některý auta sou rychlejší = a to co se děje ve městech na křižovatkách (většinou se většina rozjíždí jak šneci) je tristní

TO může obhajovat = jen ten kdo je asi ten šnek. Asi si nikdy nejezdil v žádným (jen trochu větším) městě. Na další semafor právě ty lemra pomalý dojedou na červenou = no některý to pomalý probuzení když už dávno svítí zelená doháněj pak (silně) přes limit to je docela ČASTÝ

Děláš to taky tak? obhajovat POMALÝ rozjezdy spaní na semaforech = to je FAKT SÍLA :😉 😁 :-!
ryccardo
Ano dělám to taky tak. Proč se plížit když můžu jet rychlejc? To pak takový paka zase dojedou na další červenou za mnou 😉 Mě se stačí rozjíždět normálně bez hvízdajících pneumatik. Nikam nepospíchám. Těch pár vteřin mě fakt nezabije co TY naženeš. To přenechám blbečkům tvého kalibru závodit na semaforech a užívat si svý chvilky slávy, kdy předjeli celý peloton, který vůbec netuší, že ten pitomec v Aurisu se s nima honí 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
No a další KECY = nemůžeš zrychlovat jako BMW M3 (a i3)! v Jablonci a Liberci (byl si někdy v OPRAVDOVÝM VELKÝM MĚSTĚ?😉 se auta nerozjíždí jak pomalý lemry? 😄

se Supem 1.8 natož fabií HTP to jako fakt NEJDE se rozjet jako s i3 (ani) TO NEVÍŠ? 😲

ŽE ty holt budeš z tý většiny co na semaforech ty svižnější zdržujou a než si všimnou zelený a než zařadí a než šlápnou na plyn = tak by projely 3 i3 a 2 hybridy? :-!

ty si TAK MIMO že to pomalý rozjíždění = eště VOKECÁVÁŠ 😁
ryccardo
Jasně v Praze všichni hrabou a pískají jim gumy jen co blikne zelená. V ostatních městech po republice se jezdí úplně jinak. To se mi snažíš namluvit? A co ještě se v tvé autistické palici takhle honí? Poděl se s náma o své myšlenky 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
nojo HRABE a možná i PÍSKÁ ti = jinak bys takovou kravinu, že auta co odjíždějí HTP hrabou a pískají = nenapsal 😄

to samý (fakt už trapně trapný) plácání o autismu = takže HRABE a PÍSKÁ ti v hlavě? 😒

protože JINAK bys realitu (takhle trapně) NEVOKECÁVAL = většina aut HaŤaPce s plynem na podlaze prostě ujede = takový BMW i3 (nebo M3) dokonce DRTIVĚ
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Zase CHLAPEČKU? je to fakt TRAPNÉ 😐
Závodníci ve městě sou ***i = to neumíš rozlišit od = zrychluju rychlejš NEŽ ty SI ZVYKLÝ?

Viz já 7:54 = jo ti co (třeba) MĚ PAK za křižovatkou (nadlimitní rychlostí) předjedou TAM SMĚŘUJ SVŮJ KEC o závodění = to chápeš ne(bo😉?

do 60 km/h stačí cokoliv = jen něco jede svižněji (BMW i3 a M3) něco jako ty
Mě loudalové (dnes a denně) s.erou (to že ty si nevymyslel proč svižnější auto ve městech + dokonce se smysl rychlejších zkusil zpochbnit 😲 😁 to je docela SÍLA

a speciál pro tebe = v Británii už dávaj přes polovinu výroby elektřiny z OZE 😉
ryccardo
Byl bych moc rád, kdybych to mohl s-rát takhle každý den. Škoda, že bydlíš v Praze 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
SKVĚLE ses definoval = pro jednou :yes:

JINAK tohle patří k DLOOOOOUHÉÉÉMU seznamu věcí co si popíral https😐/www.e15.cz/…stanjura-1387330

proč vlastně VŠECHNO se snažíš tvrdit OPAČNĚ? už z PRINCIPu?
ryccardo
Tak určitě. Zřejmě proto, že je to takový zázrak, jak píšeš, se tak mizerně prodávalo 😁 😁 Trh ho nedokázal docenit a všichni zákazníci jsou pitomci, jen ty víš všechno nejlíp 😁 😁
Jediný v čem máš pravdu, že do města mělo dobrou velikost, ale to i Fabie za zlomek ceny, takže proč si kupovat tenhle krám?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
zase CHYBA = viz hodnocení odborné veřejnosti a (silně nadprůměrných) tvůrců NEJEN já😉

ale TY NE = ty máš do města radši tu Fabku s motorem https😐/www.autodiagnostika.jantolak.sk/?…

No a já na město + Středočeský kraj = mě vyšel naposled nejlíp hybrid a letos další hybrid (pak možná časem BEV a těším se jestli mi půjčí https😐/fdrive.cz/…izdni-dojmy-7964
ryccardo
Zase chyba - viz objemy prodejů. Ta Fabka je totiž do města daleko lepší a za prachy co stálo tohle nový sis jich koupil 5, takže k čemu tenhle krám? Ano hybridní Auris do města proč ne, ale vodíkový auto? Co s tím? Možná tak za 5-10 let. Teď je to naprosto nepoužitelný.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Nojo zase chyba = objemy prodejů viz já (už) v 9😁0 😉

Vedle v Německu nebo v Japonsku nebo Jižní Koreji nebo (už i) https😐/www.novinky.cz/…-hracem-40355446 = jsou normální sítě vodíkovejch čepraček = vedle v německu 3ciferný číslo

Takže v takový zemi = klidně DNES (no i loni😉

jinak TY si psal že si byl v Kalifornii = jsou tam už od roku 2011
ryccardo
Tak se tam nastehuj chytroline. Co existuje tam ma nulovy dopad na to co existuje tady a tim autem budes jezdit tady. Chapes to ty vedatore? Takze vodikovy auto je ti tady k nicemu.
Avatar - fOE
fOE
Kolik lidi tolik chuti. Nebudu tvrdit ze je i3 vytvor hodny cerveneho koberce, ale za me je docela hezke (v tech proporcich co tomu chteli autori dat), a hlavne za ty roky co je na trhu podle me temer nezestarlo, to si cenim.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
však taky získalo(nejen) RED HOT DESIGN AWARD :-!
traveldrive
To je tiež fakt, to auto vyzerá stále aktuálne. Je to škoda, že nedostane podobného nástupcu. za tie roky si vybudoval lepší image ako F500 so všetkými jeho verziami.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
:yes: :yes: :yes:
traveldrive
Nepredajná hrôza? A preto sa v roku 2020 navyšovala výroba, že? Prestaň už piť. i3 je parádne futuristické autíčko. Fantastický nteriér mu môže závidieť hafo áut.
ryccardo
A proto ho skoro nikdo nekupoval a nemá nástupce. Fakt parádní autíčko za ty prachy.
traveldrive
Jasne, že ho nikto nekupoval, majú ich plné sklady...
Tiborek
Co to meleš?
Avatar - MS-sport
MS-sport
Doporučuji učivo fyziky na základní škole i matematiky..... :-! :yes:
traveldrive
Netrep. Píšeš hlúposti.
Avatar - MS-sport
MS-sport
ŘÍKÁM přesně jak to je. Nepíšu. :-!
traveldrive
To je len v tvojich pomýlených predstavách.
Avatar - MS-sport
MS-sport
ne, to jsou PŘÍRODNÍ ZÁKONY :-!
traveldrive
No na tebe sa tá príroda teda riadne "vyřádila"...
Avatar - MS-sport
MS-sport
no na tobě ne....proto zůstals bokem :-! :-!
Tom Pro
Je fajn jak hodne lidi si bere posledni dobou do huby bmw, ze neni to co driv. A nebo jak se hejtuje ze nejdou s dobou a snazi se stihat teslu a pod. No, M2 si porad koupis a tohle i3 vyslo tenkrat v dobe jako tesla a kvalitama presvedcuje do dnes. To ze je to komplet zeleny auto je pro vegany pecka, my ostatni ocenime lehkost s jakou to auto proplouva provozem.
traveldrive
Kamaráde, jak som zvyknutý na tvoje drsnejšie hodnotenia, tak tento príspevok by som dal zarámovať. :yes:
Avatar - MS-sport
MS-sport
Sundáš nohu z "plynu" tedy elektriky a stoji to na fleku :-!
traveldrive
Ako keby si v tom niekedy sedel...
Avatar - MS-sport
MS-sport
sedel. :-!
traveldrive
Ale prd. Podľa toho, aký odpor voči všetkým EV prejavuješ, tak by si sa *** prv, ako by si otvoril dvere.
Avatar - MS-sport
MS-sport
chápu, že seš zoufalej.... :-! proto ti radím to učivo fyziky na základní škole a matematiky. Pak se uklidníš 😄 :yes:
traveldrive
Čo sa s tým učivom ZŠ stále oháňaš? Že si ho nezvládol ty, neznamená, že ho nezvládli všetci.
Avatar - MS-sport
MS-sport
protože seš úplně mimo a ještě seš natolik v rámci anonymity internetu drzej, že používáš věty, který by sis jinak napřímo nedovolil. :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
já klidně = sem stejně chytrej jako krásnej a v kondici https😐/www.hifi-voice.com/…udrzet-v-kondici

tak co sis odnesl ze ZŠ = krom toho že kaustobiolity NIKDY NEdojdou :😉
traveldrive
To mi tu káže ten pravý. Ramenaté reči si nechaj. Ak tu niečo platí, tak inteligencia, ale tú si doteraz nijak zvlášť neprejavil.
ryccardo
Jo to on dela s oblibou. V realu by koukal kdyby mu priletelo par facek 😁
traveldrive
Ďalší Rambo? Keď nie sú argumenty, ťaháš facky? Tak to mi vás je oboch ľúto. Chlapci, zdá sa, že ste si pomýlili diskusiu o autách s puberťáckym pokecom. To fakt radšej zaparkujte tam, decká.
ryccardo
To byla reakce na Hamunu ne na tebe.
Avantime
Takže ďalšie zaujímavé auto nahradí generické SUV. Je to škoda, i3 som mal rád najmä pre jeho nadčasovosť. Vďaka nemu dnes môže elektrické Mini stáť toľko čo mainstreamová konkurencia. S oboma som čo to odjazdil a stále by som si vybral i3 z dnešnej ponuky mestských elektromobilov. Fakt mi už tie SUV lezú na nervy. Na čo mi v meste bude zas o pol metra dlhšie auto.
baron518
Vyzkoušejte Smart. Mimo jiných aut, ho mám ve své stáji a do města nic lepšího neznám. Z hlediska velikosti je lepší, než i3. A ano, do měst mi obří SUV typu Q7 a X7 smysl nedávají.
traveldrive
Vec názoru. Okrem toho i3 je minimálne 2+2, Smart je len dvojmiestny, ak sa nemýlim?
baron518
Trošku ano. Jsou dvě verze ForTwoo a ForFour. Ta druhá je čtyřmístná. Mám obě. Já měl ale na mysli dvoumístné. Proč vozit vzduch a řešit, kde zaparkovat? S ním parkuji kolmo k obrubníku. Mají tridionový rám, takže z hlediska bezpečnosti mnohem lepší, než i3.
traveldrive
Je len jedna verzia. Fourfour je minulosť.
Avatar - MS-sport
MS-sport
Do města jezdím na kole nebo si ho vezu v aute na fosilní paliva MB Vito a jakmile zaparkuji na placeném parkovišti, usednu na kolo a vše si objezdím :-!
baron518
Není lepší Smart s délkou 2,5m, který zaparkujete v každé škvíře a v naftě má spotřebu 3 litry? Dnes na kole jezdí mimo cyklostezky jen sebevrah bez úcty k vlastnímu životu.
Avatar - MS-sport
MS-sport
nemám to takhle nastavený....pro mě je tato kombinace, co mám, naprosto dokonalá. :-! :yes:
Xylo
2,5 metrů měla první verze ještě s dvouválcema.
Avantime
Elektrický Smart resp. Renault Twingo je pri danej cene dosť mizéria. Veľká škoda, lebo Smartu fandím, ale hrozne zaspali. Mal to byť Smart, kto ukáže ako má vyzerať poriadne mestské elektro.
Nový Smart už spaľovacím motorom dlhšie nie je v ponuke, ale cenovo to tiež nikdy nebol zázrak. Zas až tak malé auto nechcem, aby sa v ňom odviezli len dvaja ľudia.
traveldrive
Presne tak. Vpodstate i3 veľmi konkurenciu nemá a po jeho odchode zostane na trhu prázdne miesto. Možno by to chcelo niečo klasickejšie, teda plech, možno nejaký plast namiesto karbónu, ale ten dizajnový jazyk a štýl mi je oveľa sympatickejší ako to, čo na posledných elektrách BMW predvádza.
Avatar - žlababa
žlababa
SUV neznamená delší auto. Naopak. i3 musela skončit, už byla šíleně zastaralá, v této branži utíká čas velmi rychle.
traveldrive
Mohla dostať modernejšieho nástupcu. Ale každý zaujímavý končiaci model je obvykle nahradený nejakým SUV/crossoverom. A samozrejme v tomto prípade to bude podstatne dlhšie akuto ako i3. Svet sa obrátil v riť a obracia sa stále ďalej v ešte väčšiu riť.
Avatar - MS-sport
MS-sport
😁 😁 😁
traveldrive
i3 je taká malá fantázia. Má najpríjemnejší interiér, v akom som kedy sedel.
baron518
Souhlas. Ale já preferuji zábavu za volantem. A ta tam jaksi není. Auto není o tom, cítit se tam jako v obýváku, ale aby vás spolehlivě dovezlo z bodu A do bodu B. No a pro pár nadšenců, aby to byla zábava ve stylu Rallye v provozu. Což znamená, že nesmí být ani přetáčivé a ani nedotáčivé. Proto čtyřkolky jsou zde nejlepší. Dnes např. Toyota Gr Yaris, která veškerá M-ková BMW v každodenním provozu deklasuje naprosto v pohodě.
traveldrive
Prečo? Ja sa potrebujem v aute cítiť dobre. To za prvé. A za druhé - i3 snáď nie je schopné spoľahlivo voziť z bodu A do bodu B? Mimochodom, čo to má spoločné so zábavou za volantom? Samozrejme, každý preferuje niečo iné, ale netreba preto pliesť všetko dohromady.
baron518
Ano, vy se v autě kocháte, já při jízdě vnímám to, co se děje mimo auto. Tudíž z hlediska "pohodlí" mě zajímá jen to, zda sedačka mě umí dobře podržet v zatáčkách...😊 Nevnímám při jízdě měkčené plasty, obložení dřevem, masážní a ventilované sedačky, desítka asistentů.... To vše jsem měl v BMW sedmě. Ale byla to těžká kráva. V tom se lišíme. Jak řídím, vnímám jen vozovku pod zadkem a to, co se děje za čelním sklem. Zadek neřeším, je jen promile aut, co by mě předjela.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
to snad ne? Máš řidičák B?
baron518
Dokonce D...😊
Avantime
Presne, pre pár nadšencov. Tej väčšine je úplne jedno, že to nie je zábavné vozenie á la Yaris GR. 😉