Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePrvní elektrické Bentley nabídne unikátní design, testovat se začne ještě letos
8 komentářů
Othello
1
musí být radost otevřít ty výklopné dveře v dešti 😄
DonVito
Tohle bude nedostizny komfort pohonu. :yes:
Vysvětli, prosím, blíže co znamená výraz "komfort pohonu", aby si to náhodou někdo nevysvětlil špatně, zvláště když k pohonu připojíš obrázek sevřené dlaně s palcem nahoru.
Kultivovanost, plynulost, tichost, síla, zátah...
Velmi důležité vlastnosti pro pohon luxusního auta.
V tom všem je elektrický pohon nedostižný.
https😐/www.auto.cz/…at-v-behu-137309
''Opravdu to připomíná anglického gentlemana, který se naprosto elegantně a s nadhledem rozběhne do mimořádného sprintu. Nebo ještě jedno přirovnání – jakoby zde byl osmiválec pouze v roli generátoru a točivý moment na kola přenášel elektromotor. Natolik je akcelerace jemná, nenucená. Samozřejmě cítíte, že se s vámi děje něco velmi rychlého, je to ale velmi elegantní sprint.''
V8 se chová v Bentley SKORO (''jakoby'') jako elektrický pohon. 😉
Velmi důležité vlastnosti pro pohon luxusního auta.
V tom všem je elektrický pohon nedostižný.
https😐/www.auto.cz/…at-v-behu-137309
''Opravdu to připomíná anglického gentlemana, který se naprosto elegantně a s nadhledem rozběhne do mimořádného sprintu. Nebo ještě jedno přirovnání – jakoby zde byl osmiválec pouze v roli generátoru a točivý moment na kola přenášel elektromotor. Natolik je akcelerace jemná, nenucená. Samozřejmě cítíte, že se s vámi děje něco velmi rychlého, je to ale velmi elegantní sprint.''
V8 se chová v Bentley SKORO (''jakoby'') jako elektrický pohon. 😉
kuk
Na každý auto musí koncern přihodit 20 000 euro. Vedle Seatu další “výdělečnej” podnik. :-! Ještě že jim na to jejich dojná kráva Škodovka vydělá, aby to měli boháčům, pasákům a drogovejm dýlerům z čeho zaplatit. 😁
Vloni už Bentley vykázal zisk, a to dokonce největší v historii značky. Ta automobilka byla dlouhodobě v hajzlu a bez nového vlastníka by nepřežila. Nemám žádný problém s tím, když se někdo snaží zachránit něco hodnotného. Bugatti taky není ziskový podnik, ale jsem rád, že existuje a že ta auta vznikla. Všechno se nedá poměřovat ziskem. Některé věci - třeba u automobilek tzv. halo modely - se dělají i jako svého druhu reklama. Zvyšují prestiž celé firmy. A bývají to ty nejikoničtější, po kterých bychom nejvíc brečeli.
Já se třeba na elektrické Bentley těším.
Já se třeba na elektrické Bentley těším.