U nás by tě ČKP sežrala - pokud to má značky, nikoho nezajímá jestli to jezdí nebo je to pod senem, prostě ručení platit musíš. Ale nevím, jak je to ve Švédsku.
U nás ne, ale musíš dát značky do depozitu na úřad.
Edit: "European Union countries require that a driver have third-party liability insurance prior to registering a car. This insurance covers the other party's property damage and injuries due to an at-fault accident in any EU country.
Překlad DeepL: Země Evropské unie vyžadují, aby měl řidič před registrací vozidla pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla. Toto pojištění kryje škody na majetku a zranění druhé strany v důsledku zaviněné nehody v kterékoli zemi EU.
To je přidělaná patina. Tyhle stodolní nové nálezy mi připomínají videa na youtube, kde ze starých zrezlých (nerezových) hodinek, gameboyů, pistolí, bot, čajových konvic a dalšího smětí dělají krásné nové super hodnotné starožitnosti :D
Design a celkové pojetí odpovídá roku vzniku, což je rok 1960. Že se to ve výrobě udrželo 20 let (konec výroby 1980), je mi taky záhadou. Mít tohle třeba v roce 1990, tak to vypadá, že člověk jezdí ve veteránu a ona by to byla teprve 10 let stará funglovka :D .
Ale zase v roce 1960 to byla myslím docela pecka. :yes: