Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Elektrický Ford F-150 se může proměnit v třídenní powerbanku pro celý dům

23 komentářů

Já Prvni_1
Jen skoda, ze to pomaha resit problemy, ktere vyvolava rostouci pocet elektromobilu.
😄
Mimochodem - moje Ducato to umi taky.
A pri spotrebe 0.5 litru na hodinu a 70 litrove nadrzi to vydrzi skoro 6 dni v kuse.
😄
Dalibor Zacios
Příspěvek podléhá schvalování.
Renoo
Ono tohle bude řešit zásadní problém solární energie. Té je nadbytek, když ji nikdo nechce. Nicméně tohle je vychytávka vhodná pro USA. Jižní státy mají potenciál pro solární energii obrovský. Je jedno, zda je léto nebo zima, panely vyrábí pořád stejně a místa mají všude dost. Obří bateriové úložiště jsou drahé a velké a investoři se do toho nehrnou. Ta baterie v autě prostě být musí, tak je dobré ji využít pro další účely.
U nás je to pase. V zimě panely vyrobí horko těžko 20 % toho, co v létě a spotřeba energie je v zimě vyšší. Místa tu máme málo.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No to určitě nebude, protože si nemůžeš vybírat mezi tím, jestli jezdíš, nebo máš elektřinu.
gutex
Akumulace energie se hodí všude, protože umožní domácnostem provoz za ceny nízkého tarifu po celý den (úměrně kapacitě baterie a spotřebě), který máte i v ČR, přestože je v ČR podíl OZE minimální.
DonVito
Ducato vydrzi.
Ale rodina umre na otravu emisemi.
V lepsim pripade se jen priotravi.
Tvl mit 6 dni pred domem (nedej boze byt v nem) nastartovany Ducato, to je zlej sen.
:no: :no: :no:
moan78
Kolko wattov to ducato vie stabilne davat? A btw urcite si berie viac ako 0,5 l/h.
Avatar - MS-sport
MS-sport
který nemá vůbec nic společného s realitou. Ford si vytváří, zcela správně, dojem a obranu před ekoblázny, že je to automobilka "jdoucí s dobou".... :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Ze zásuvky přece.
A tatínku, a co když v té zásuvce dojde?
To se jednoduše připojí elektromobil k domečku a v zásuvce bude zase elektřiny dost.
A tatínku, co když v tom elektromobilu dojde?
Tak se zase ten elektromobil dobije.
A odkud?
Z té zásuvky přece.

Tím rozhovor skončil, protože tatínek si uvědomil, že vymyslel perpetuum mobile a běžel rychle na patentový úřad. Cestou skočil nepozorně pod právě akcelerující Teslu jedoucí na autopilota a tím náš příběh končí celý.
Renoo
Ale jinak článek chápeš?
Avatar - Anonym
Anonym
Ne, jinak se to chápat nedá.
Tiborek
Vy jste úplný Hemingvej.
DonVito
😁 :-! 😁
gil54
Tatínkovo schéma dobrý, ale postrádám v něm výbornou kávičku u Humpolce.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ani trochu je nenapadlo jak rychle jde vývoj, už se neřeší jak nabít, ale jak vybít. Ale já mám nápad, kdyby Panda měla zásobník vody o váze běžné baterky, tak by si přizvedla limit CO2 díky vyšší váze a tou teplou vodou z odpadního tepla motoru by mohla vytápět dům nebo by byla na koupání. :yes:
Avatar - MS-sport
MS-sport
:-! :yes:
Já Prvni_1
To je napad!
😁

Takze donedavna se hmotnost aut umela snizovala.
Ted se bude zvysovat.
I kdyby tu vodu pak vypustila, tak zaplati mensi "pokutu" za CO2.

To je vynalez!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
😄 😄 😄 Homologační vodní zátěž :yes: :yes: :yes:
Arese
A tebe zase nenapadlo, že každá baterie má určitý počet nabíjecích a vybíjecích cyklů, které zvládne, než odejde do věčných lovišť. Z čehož logicky vyplívá, že majitelé elektrozkratů si sakra rozmyslí, jestli její omezenou životnost budou vyplýtvávat na podobné vylomeniny, jaké jsou uvedeny v článku. 😄
Dalibor Zacios
Příspěvek podléhá schvalování.
topten
2tis cyklu a 100kWh = 200MWh
tedy pro prumernou emerickou domacnost tenhle prifouklej monoclanek vydrzi cca 20 roku nez se vycykluje
co tam mas dal ??
Arese
Jsi prostě nenapravitelný zkratooptimista. Co tam máš dál? 😄
martina k.
Ford novinky naleznete na jednom miste>http😐/www.fordauto.sk/