Novinky
Baterka 60 kWh a cena něco nad milion 😢
Možná tomu nerozumím ale prostou matematikou mi vychází při spotřebě 15,8 kwh / 100km potřeba dostupné kapacity baterie na 47,4 kwh a ne 40.
Tady tím průměrem se nedá moc řídit, i když 16 kWh je poměrně uvěřitelné. S baterkou 40 kWh po 200 km začne blikat "hladové oko" protože bude na 20 % a vyjíždět baterku někam k nule se silně nedoporučuje.
V oficiálním ceníku (a přebral to i redaktor) je uvedeno, že spotřeba je 15,8 Wh/100 km, z toho by vycházel dojezd 253 000 km, takže by k autu ani nebyla potřeba nabíječka 😁
Ale když odhlédneme od té chyby, tak spotřeba je v oficiálním ceníku dle WLTP, zatímco dojezd není specifikován, ale pravděpodobně bude dle NEDC, aby to vypadalo více sluníčkově.
Ale když odhlédneme od té chyby, tak spotřeba je v oficiálním ceníku dle WLTP, zatímco dojezd není specifikován, ale pravděpodobně bude dle NEDC, aby to vypadalo více sluníčkově.
Dalši kripl z řad elektrospotřebiču, ktery přichazi zachranit naši planetu.
Dalsi diskuter z rad hejteru, ktery se prisel vyzvracet.
Maš smulu, ale u mě je zvraceni teměř vyloučene jen narozdil od tebe nemam misto mozku jističe a řitniho otvoru zasuvku. Elektroodpad je stejně škodlivy jako ten lidsky.
Dalsi diskuter z rad hejteru, ktery se prisel vyzvracet.
Tak to se bude prodavat jako housky na krame 😁 To je priserna cena a priserny parametry. Inu EV. Neco takovyho nema sanci nahradit spalovaci auta 😁
Amaterasu
To fakt moc ne PROTO je VW v takovejch pVWoblémech
Zkus (konečně) nejen Camry a hybridní hatchback Toyota ale tu https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu
Náhrazování spalováků (ptal sem se tady na to 100x a nikdy nikdo z vás popíračů odpůrců neodpověděl = maximálně jako ty napíše ELEKTRO je leda na ježdění kolem komína https😐/fdrive.cz/…ektromobily-6946 ) bude probíhat mnoho desítek let. Tesla je tu 20 let a odhady pro EU sou spalováky do 2050 = co se celý planety týče ještě delší doba = dřív si nechápal moje JE TO PROCES NA CELÝ LIDSKÝ ŽIVOT = no tak teď už (snad) ANO
VĚTŠINA z popíračů (určitě starobní důchodce DEMAGOG par excellence Macek = ČKD odborník na kolejová vozidla😉 bude do důchodu jezdit ČÍM CHCE
a pak za město napást se trávy (protože důchody se budou MUSET SNÍŽIT a do důchodu CHODIT POZDĚJI😊 se holt bude jezdit sockou no 😁 :-!
Zkus (konečně) nejen Camry a hybridní hatchback Toyota ale tu https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu
Náhrazování spalováků (ptal sem se tady na to 100x a nikdy nikdo z vás popíračů odpůrců neodpověděl = maximálně jako ty napíše ELEKTRO je leda na ježdění kolem komína https😐/fdrive.cz/…ektromobily-6946 ) bude probíhat mnoho desítek let. Tesla je tu 20 let a odhady pro EU sou spalováky do 2050 = co se celý planety týče ještě delší doba = dřív si nechápal moje JE TO PROCES NA CELÝ LIDSKÝ ŽIVOT = no tak teď už (snad) ANO
VĚTŠINA z popíračů (určitě starobní důchodce DEMAGOG par excellence Macek = ČKD odborník na kolejová vozidla😉 bude do důchodu jezdit ČÍM CHCE
a pak za město napást se trávy (protože důchody se budou MUSET SNÍŽIT a do důchodu CHODIT POZDĚJI😊 se holt bude jezdit sockou no 😁 :-!
Ty žiješ neustále v mylný představě, že probíhá nějaký proces nahrazování ICE v rámci celýho světa. Kde si na takovou hovadinu přišel? Nic takovýho se neděje. Teď se rozjela módní vlna EV v Evropě. Jakou část koláče si EV uzmou v následujících 10 letech se teprve uvidí. S ohledem na fakt, že parametry EV jsou zatím dost mizerný a cena vysoká viz tento nekoupitelný Megane si to asi zákazníci dost rozmyslí. Proč si totiž koupit horší auto než to co máš doma? Nikam s tím nedojedeš, baterka ještě před životností auta zralá na výměnu a jediný pozitivum je konstrukční jednoduchost motoru a možnost dobíjet si to doma. Pokud máš na střeše soláry tak občas i zadarmo.
Amaterasu
První 4 věty = to je fakt BEZ KOMENTÁŘE 😲 :😉 😁 :-!
Parametry mizerný = to je TAKY SÍLA = nikdy si nic s výkonem jako (třeba) Nissan Leaf 160kW neměl = ani dynamiky blbýho BMW i3😉
NEstav všechno na ROZSÁHLÉM ROZSAHU SVÝCH NEZNALOSTÍ = (po)uč se (od věcí znalejších) https😐/video.aktualne.cz/…b18ac1f6b220ee8/ viz tady Čína!
a tady se pouč (a taky ZMĚŇ NÁZOR😉 zde oficilní uniklé odposlechy (z) HRADu https😐/www.seznamzpravy.cz/…dokumenty-187625 :😉 😁 :-!
Parametry mizerný = to je TAKY SÍLA = nikdy si nic s výkonem jako (třeba) Nissan Leaf 160kW neměl = ani dynamiky blbýho BMW i3😉
NEstav všechno na ROZSÁHLÉM ROZSAHU SVÝCH NEZNALOSTÍ = (po)uč se (od věcí znalejších) https😐/video.aktualne.cz/…b18ac1f6b220ee8/ viz tady Čína!
a tady se pouč (a taky ZMĚŇ NÁZOR😉 zde oficilní uniklé odposlechy (z) HRADu https😐/www.seznamzpravy.cz/…dokumenty-187625 :😉 😁 :-!
Ale kde si na takovou věc přišel? Myslíš, že v Kanadě nebo celý jižní, střední Americe, Africe, Rusku a zemích od Řecka na východ o takových hovadinách uvažují a mají plány na to jak za 20 let budou všichni dobíjet svá auta místo tankování benzínu? Navíc až narazíme na prostý fakt, že proudu prostě nebude dostatek, protože nápady jako zavírat JE a naivně si myslet, že nám je nahradí slunce nebo vítr způsobují, že je nedostatek elektřiny i v dobách kdy nefouká nebo nesvítí slunce. Čím pak taková auta budeme dobíjet bohužel stále není jasné.
Amaterasu
ANO = probrali jsme to za ta léta (včetně odkazů) asi SET-krát!!!
jedno jetli jižní nebo severní amerika EUropa nebo Asie a Austrálie = snad možná Afrika, tam asi ještě nějakou dobu.. :-!
takže VÍŠ že ne za 20 let všichni = ale jinak (zjednodušeně) ANO
ČÍM je budeme dobíjet je také JASNÉ = i ty už víš a změnil si své původní JE POTŘEBA 11 TEMELÍNů
taky si prognózoval HROUCENÍ nabíječek s vyšším výkonem (v dobách kdy měly daleko menší než dnes😉 nebude to furt dokola jen O TOBĚ a TVÉM (chybném) vyhodnocování?
Takže CO se poučit u znalejších = viz třeba jen to video v 10:02
myšleno TO PRVNÍ rozhodně NE to druhé! :-!
tam už si ZMĚNIL NÁZOR?😉
jedno jetli jižní nebo severní amerika EUropa nebo Asie a Austrálie = snad možná Afrika, tam asi ještě nějakou dobu.. :-!
takže VÍŠ že ne za 20 let všichni = ale jinak (zjednodušeně) ANO
ČÍM je budeme dobíjet je také JASNÉ = i ty už víš a změnil si své původní JE POTŘEBA 11 TEMELÍNů
taky si prognózoval HROUCENÍ nabíječek s vyšším výkonem (v dobách kdy měly daleko menší než dnes😉 nebude to furt dokola jen O TOBĚ a TVÉM (chybném) vyhodnocování?
Takže CO se poučit u znalejších = viz třeba jen to video v 10:02
myšleno TO PRVNÍ rozhodně NE to druhé! :-!
tam už si ZMĚNIL NÁZOR?😉
Probrali, ale ty to pořád nechápeš, že k ničemu takovýmu celý svět nesměřuje 😁 No 11 Temelínů by potřeba byla, ale to je jaksi utopistická myšlenka je postavit, takže se budeme muset smířit s dostavbou Dukovan a Temelína. O žádném hroucení nabíječek jsem nikdy nepsal, takže si nevymýšlej. Psal jsem o tom, že není možný budovat všude rychlonabíječky, protože pro ně prostě nebudeš mít pro všechny dostatečný příkon pokud by podíl EV na trhu a tím i poptávka po nabíjení významně vzrostla.
Amaterasu
ano NEchápu TĚ 😄
doslova NECHÁPU = i starobní důchodce Macek co důchod zasvětlil boji PROTI elektromobilitě = ti vysvvětlil že na VŠECHNY AUTA V ČESKU STAČÍ jeden Temelín 😄
a vono asi NIKDY NEbudou úplně všechny na elektřinu😉
o tom že větší dobíjecí stanice se MUSÍ zHROUTIT = tu psal hádal se (opakovaně roky) NĚKDO s tvým nickem. Tak SI tam UDĚLEJte POŘÁDEK :-!
CO by si dělal s výkonem 11 dalších Temelínů???? 😲 😁
Prostě na BEV co tu jednou budou a přechod bude trvat třeba do roku 2050 (o to ses TAKY HÁDAL😊 je potřeba ca JEDEN temelín (bavili jsme se o 3. bloku Flamanville = 1600 MW
doslova NECHÁPU = i starobní důchodce Macek co důchod zasvětlil boji PROTI elektromobilitě = ti vysvvětlil že na VŠECHNY AUTA V ČESKU STAČÍ jeden Temelín 😄
a vono asi NIKDY NEbudou úplně všechny na elektřinu😉
o tom že větší dobíjecí stanice se MUSÍ zHROUTIT = tu psal hádal se (opakovaně roky) NĚKDO s tvým nickem. Tak SI tam UDĚLEJte POŘÁDEK :-!
CO by si dělal s výkonem 11 dalších Temelínů???? 😲 😁
Prostě na BEV co tu jednou budou a přechod bude trvat třeba do roku 2050 (o to ses TAKY HÁDAL😊 je potřeba ca JEDEN temelín (bavili jsme se o 3. bloku Flamanville = 1600 MW
Tak teď si rozmysli co chceš vlastně tvrdit. Takže budou jednou všechna auta na elektřinu nebo nebudou? Do teď si tvrdil, že jde sice o dlouhý proces, ale počítáš s tím, že v Evropě všechna spalovací auta kolem roku 2050 skončí a najednou tvrdíš, že NIKDY NEBUDOU úplně všechna na elektřinu?
Lžeš o hroucení dobíjecích stanic jsem nikdy nic nepsal. Nechápu ani co by se na nich mělo hroutit?
Lžeš o hroucení dobíjecích stanic jsem nikdy nic nepsal. Nechápu ani co by se na nich mělo hroutit?
Amaterasu
vynikající ČERNÝ HUMOR že TY píšeš (furt něco jako) PRIMITIVe a přitom viz (třeba) tenhle text nevíš neznáš neorientuješ se a dokonce i když máš (jako tady) všechny info ode mne = nedáš si je (správně) dohromady
Fajn posun u těch dobíjeích míst (nebo 99% ropy na paliva) a tak = většinou to trvá a je to provázený PRIMITIVama apod. ale nakonec..
takže jo ASI NIKDY NEbudou všechny auta (jen) na elektřinu = zatím jsme jen -krát (a jen několik LET) probírali PROČ NE https😐/logistika.ekonom.cz/…a-vznikne-dvacet
Fajn posun u těch dobíjeích míst (nebo 99% ropy na paliva) a tak = většinou to trvá a je to provázený PRIMITIVama apod. ale nakonec..
takže jo ASI NIKDY NEbudou všechny auta (jen) na elektřinu = zatím jsme jen -krát (a jen několik LET) probírali PROČ NE https😐/logistika.ekonom.cz/…a-vznikne-dvacet
Jo takhle to myslíš, takže budou jen na elektřinu ze zásuvky nebo jen na elektřinu z vodíku. Důležitý je že se dobereme k tomu kam tvá autistická mysl směřuje 😁
Amaterasu
tohle už není ani (mega)trapný = ty po 100 vysvětleních KONEČNĚ něco POCHOPÍŠ (asi si měl SAKRA HODNĚ bohatý rodiče že😊 a okažitě napíšeš svou DEBILNÍ TRAPNOST o autismu = no mimochodem autisti BEJVAJ https😐/www.csfd.cz/…ain-man/prehled/ chytřejší než ty
no a smutný že TY k tomu ABY ti to došlo potřebuješ těch 100 vysvětlení = JAK TO že to(též co já = když furt tak machruješ) ZASE NEVÍŠ (i beze mě????
jo Macek ŽVANIL = víš KDYŽ tomu (něčemu) rozumíš POZNÁŠ žvanila
tak dneska UŽ VÍŠ že netřeba 11 temelínů UŽ VÍŠ že dobíjecí místa a sítě se NEHROUTÍ atd.
a já vím že většinou když se snažíš urážet (až překvapivě ČASTO) píšeš sám o sobě
no a smutný že TY k tomu ABY ti to došlo potřebuješ těch 100 vysvětlení = JAK TO že to(též co já = když furt tak machruješ) ZASE NEVÍŠ (i beze mě????
jo Macek ŽVANIL = víš KDYŽ tomu (něčemu) rozumíš POZNÁŠ žvanila
tak dneska UŽ VÍŠ že netřeba 11 temelínů UŽ VÍŠ že dobíjecí místa a sítě se NEHROUTÍ atd.
a já vím že většinou když se snažíš urážet (až překvapivě ČASTO) píšeš sám o sobě
Já jen aby ti došlo, že obě tyhle řešení jsou elektromobily a jezdí tudíž na elektřinu 😉
Amaterasu
no a TAKHLE TRAPNÝ si vždy = když TY něco fatálně zvoráš
tak aby ses cítil OPRAVDU TRAPNĚ = na tom VŮBEC NEzáleží jak to funguje že? má to vliv NULA = když se bavíme o nabíjení = čistá NULA
takže JAK TO že ti i takhle základní (pra)jednoduchý věci utečou nechápeš = že asi NIKDY nebudou všechny auta dobíjet????????
u nákladní dopravy možná dokonce VĚTŠINA bude na vodík = a to je VELKÝ MNOŽSTVÍ energie
tak aby ses cítil OPRAVDU TRAPNĚ = na tom VŮBEC NEzáleží jak to funguje že? má to vliv NULA = když se bavíme o nabíjení = čistá NULA
takže JAK TO že ti i takhle základní (pra)jednoduchý věci utečou nechápeš = že asi NIKDY nebudou všechny auta dobíjet????????
u nákladní dopravy možná dokonce VĚTŠINA bude na vodík = a to je VELKÝ MNOŽSTVÍ energie
Amaterasu
správná otázka je CO máš místo mozku 😉
Protože to co ty a jak ty = to píšou spíš lidi jako
a) Vávra Musk já DonVito atd. atp.
b) Arese Ryccardo atd. atp.
Nebylo by lepší kdyby skupina B se snažila chápat a být jako A = než obráceně (jak to furt DOKOLA a DOKOLA chcete? :😉
Protože to co ty a jak ty = to píšou spíš lidi jako
a) Vávra Musk já DonVito atd. atp.
b) Arese Ryccardo atd. atp.
Nebylo by lepší kdyby skupina B se snažila chápat a být jako A = než obráceně (jak to furt DOKOLA a DOKOLA chcete? :😉
Vávra je obcas taky trochu *** 😁
Amaterasu
Vávra byl vždycky trochu cáklej = ale ne ***! Myslí mu to SAKRA dobře
***y snad lze nazvat spousty Neználků co NEVÍ NEZNAJÍ ale ostře diskutují = že svět těch Musků a Vávrů je proti nim a jejich znalostem a mozkům.. :😉
Mimochodem Neználkové se šíří = už dorazili (ve velkém) i do hifi. Není výjímkou že (testuje se týdny) do diskuze napíší výrobek NEZNÁM s ani žádným podobným (je to hlavně o nových výrobcích z přenosu dat) jsem se NESETKAL problematice NEROZUMÍM technicky NEUMÍM posoudit = ale je MI jasné že to je (od výrobce) PODVOD a jasně že recenze KECÁ 😲 😁 :-!
to NEPŘEHÁNÍM! 😁
a napsal sem ho protože je známej propagátor elektřiny (místo aut na ropu PLUS tu samou elektřinu který spotřobováváme OBŘÍ MNOŽSTVÍ ABY ROPA tak JEN na elektřinu😉 je to VÝBORNEJ analytik :yes: 😄
no a podstata = bylo by HODNĚ FAJN aby skupina B... :-!
***y snad lze nazvat spousty Neználků co NEVÍ NEZNAJÍ ale ostře diskutují = že svět těch Musků a Vávrů je proti nim a jejich znalostem a mozkům.. :😉
Mimochodem Neználkové se šíří = už dorazili (ve velkém) i do hifi. Není výjímkou že (testuje se týdny) do diskuze napíší výrobek NEZNÁM s ani žádným podobným (je to hlavně o nových výrobcích z přenosu dat) jsem se NESETKAL problematice NEROZUMÍM technicky NEUMÍM posoudit = ale je MI jasné že to je (od výrobce) PODVOD a jasně že recenze KECÁ 😲 😁 :-!
to NEPŘEHÁNÍM! 😁
a napsal sem ho protože je známej propagátor elektřiny (místo aut na ropu PLUS tu samou elektřinu který spotřobováváme OBŘÍ MNOŽSTVÍ ABY ROPA tak JEN na elektřinu😉 je to VÝBORNEJ analytik :yes: 😄
no a podstata = bylo by HODNĚ FAJN aby skupina B... :-!
No tobě to zase hodně dobře píše, ale obsah nula. Kolovrátek. A do toho oblíbené tvé kapitálky, abys zvýraznil/a/o svoji omezenost.
Amaterasu
znáš to ZLODĚJ KŘIČÍ CHYŤTE ZLODĚJE? tak tohle je (vlastně) to samý :-!
obsah NULA = znamená v tvé řeči (zkratku) JÁ SEM zase NIC NEPOCHOPIL?
hele UŽ si (konečně) pochopil že NAFTA JE DOTOVANÁ?
hele a UŽ si (konečně) pochopil že BEZ TOHO zvýhodnění NEMÁ proti benzínu ŠANCI?
hele ty teda NEJSI střední třída https😐/video.aktualne.cz/…b18ac1f6b220ee8/
HELE a jak ty si to vlastně celý představuješ? Je to SPIKNUTÍ inteligentnějších vzdělanějších (vědců i novinářů) PROTI lidem jako ty? (ale ty se NEdáš? 😄
fakt by mě to zajímalo
obsah NULA = znamená v tvé řeči (zkratku) JÁ SEM zase NIC NEPOCHOPIL?
hele UŽ si (konečně) pochopil že NAFTA JE DOTOVANÁ?
hele a UŽ si (konečně) pochopil že BEZ TOHO zvýhodnění NEMÁ proti benzínu ŠANCI?
hele ty teda NEJSI střední třída https😐/video.aktualne.cz/…b18ac1f6b220ee8/
HELE a jak ty si to vlastně celý představuješ? Je to SPIKNUTÍ inteligentnějších vzdělanějších (vědců i novinářů) PROTI lidem jako ty? (ale ty se NEdáš? 😄
fakt by mě to zajímalo
Jj furt ty samy blaboly a hlavne do toho nasekat hodne rovnitek.
Amaterasu
viz já 12😁6 :😉
ty holt nejsi střední třída https😐/video.aktualne.cz/…b18ac1f6b220ee8/
a že zrovna TY máš míváš realitu za blábol a hoax za realitu = to nemusíš to netřeba znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a..... opakovat😉
Jinak realita je (dynamika co si neumíš představit) https😐/www.hybrid.cz/…sla-jsou-36-000/
ty holt nejsi střední třída https😐/video.aktualne.cz/…b18ac1f6b220ee8/
a že zrovna TY máš míváš realitu za blábol a hoax za realitu = to nemusíš to netřeba znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a znovu a..... opakovat😉
Jinak realita je (dynamika co si neumíš představit) https😐/www.hybrid.cz/…sla-jsou-36-000/
V jednom mas pravdu. Ze nahrazovani ICE za parametrove vyrazne horsi a nesmirne drahy EV bude na dlouho. Mozna se ale EU do ty dokonce rozpadne, protoze lidi zacnou kvuli tem napadum byt celkem nas,rany. Jo do takovyho krapu jako tady Renault prezentuje me proste nikdo nedostane.
Amaterasu
ale to NEMÁ NIC s nějakou EU žejo (i když ty máš za svý životní poslání bojovat PROTI ní 😉
Viz OH v Japonsku nebo teď v Číně = náskok maj už i ve vodíku. Což ale MÍSTNÍM zpátečníkům nebrání volat CHCEME BÝT POZADU JEŠTĚ VÍC :-!
a KDY zhruba nastane protnutí cen spalovák elektro = to už sem tu napsal taky dostkrát NIKDO z těch co tu kvíkali proti to nevěděl JAK TO UŽ POPÍRAČŮ ODMÍTAČŮ KRITIKŮ všech a všeho nad sebou = bývá 😒
fakt zajímavý jak všude ve všem funguje Vaculíkovo pravidlo = klidně i jen v https😐/www.auto.cz/diskuse/83827/1?…
Viz OH v Japonsku nebo teď v Číně = náskok maj už i ve vodíku. Což ale MÍSTNÍM zpátečníkům nebrání volat CHCEME BÝT POZADU JEŠTĚ VÍC :-!
a KDY zhruba nastane protnutí cen spalovák elektro = to už sem tu napsal taky dostkrát NIKDO z těch co tu kvíkali proti to nevěděl JAK TO UŽ POPÍRAČŮ ODMÍTAČŮ KRITIKŮ všech a všeho nad sebou = bývá 😒
fakt zajímavý jak všude ve všem funguje Vaculíkovo pravidlo = klidně i jen v https😐/www.auto.cz/diskuse/83827/1?…
Promin ja zapomnel ze to Cina a USA nam diktujou jaky zakony si musime v EU vytvaret. Cena EV a spalovaku se k tomu protnuti zatim moc nechysta. A dokud nebudou baterky stat pulku co stoji ted, tak k tomu ani nikdy nedojde. Ted je to absolutne nepouzitelna technologie s tema cenama a parametrama.
Amaterasu
Neprominu = zase si to popletl 😄
Ale CHYSTÁ se to PŘIJDE to = (ty teda asi ne = my co čteme jak ČASTO kritizuješ = fakt TRAPNO TRAPNĚ se MI snažíš za čtení vysmívat😉 my to víme už rokY = i když teď to maličko moh narušit čínskej dar lidstvu a z toho vyplývající celoplanetární chaos včetně toho s čipama
takže znovu do reality = někde v rozsahu let 2025-30 mj dál padající cena baterií a měnící se poměr výroby aut na ropu a na elektřinu TO ZMĚNÍ. Lidi co to nevěděli (a neví) léta kvíkají = no tak jak dnes tady v diskuzi :-!
jinak TY si napsal mnoho vět že si PROTI BEV ale současně i věty že NEJSI BOJOVNÍK proti = tak jak vidím zrovna dnes platí.. 😁
Že čech najede za den pár km víš odkaz(y) znáš = jen si nikdy celý roky nenapsal kolik BĚŽNÝ DEN TY (asi víš proč😉
a že ujet s Teslou 3 i maximální vzdálenost co kdy čech jede (do Chorvatska s jednou pauzou u mekáče = kde i dobiješ) to znáš taky. Jen holt realita utíká a přání ZŮSTAT za světem POZADU vítězí 😉
a sranda s těma parametrama = desítkama vět ses teď u BMW i3 hádal že má ZBYTEČNĚ SKVĚLÝ parametry = fakt by sis měl UJASNIT kde jak chceš zrovna OPONOVAT (vyspělému) světu😉
a NEvymýšlet si = viz tady ty dálnice https😐/www.auto.cz/diskuse/83827/1 a rychlosti (dost absurdní je že lepší odpich TI VADÍ a fakt už dost problematická maximálka ROZHODNĚ NE
holt (asi) program VŽDY PROTI :-!
holt nejsi střední třída https😐/video.aktualne.cz/…b18ac1f6b220ee8/
hele PROČ furt dokola píšeš EU? když ti to bylo X-Y-Z-krát vysvětleno VČETNĚ odkazů https😐/www.novinky.cz/…na-auta-40385974
Ale CHYSTÁ se to PŘIJDE to = (ty teda asi ne = my co čteme jak ČASTO kritizuješ = fakt TRAPNO TRAPNĚ se MI snažíš za čtení vysmívat😉 my to víme už rokY = i když teď to maličko moh narušit čínskej dar lidstvu a z toho vyplývající celoplanetární chaos včetně toho s čipama
takže znovu do reality = někde v rozsahu let 2025-30 mj dál padající cena baterií a měnící se poměr výroby aut na ropu a na elektřinu TO ZMĚNÍ. Lidi co to nevěděli (a neví) léta kvíkají = no tak jak dnes tady v diskuzi :-!
jinak TY si napsal mnoho vět že si PROTI BEV ale současně i věty že NEJSI BOJOVNÍK proti = tak jak vidím zrovna dnes platí.. 😁
Že čech najede za den pár km víš odkaz(y) znáš = jen si nikdy celý roky nenapsal kolik BĚŽNÝ DEN TY (asi víš proč😉
a že ujet s Teslou 3 i maximální vzdálenost co kdy čech jede (do Chorvatska s jednou pauzou u mekáče = kde i dobiješ) to znáš taky. Jen holt realita utíká a přání ZŮSTAT za světem POZADU vítězí 😉
a sranda s těma parametrama = desítkama vět ses teď u BMW i3 hádal že má ZBYTEČNĚ SKVĚLÝ parametry = fakt by sis měl UJASNIT kde jak chceš zrovna OPONOVAT (vyspělému) světu😉
a NEvymýšlet si = viz tady ty dálnice https😐/www.auto.cz/diskuse/83827/1 a rychlosti (dost absurdní je že lepší odpich TI VADÍ a fakt už dost problematická maximálka ROZHODNĚ NE
holt (asi) program VŽDY PROTI :-!
holt nejsi střední třída https😐/video.aktualne.cz/…b18ac1f6b220ee8/
hele PROČ furt dokola píšeš EU? když ti to bylo X-Y-Z-krát vysvětleno VČETNĚ odkazů https😐/www.novinky.cz/…na-auta-40385974
A kdy tak odhaduješ, že spadne cena baterky natolik, že takový Megane jako tu recenzují bude stát o stovky tisíc méně a vyjde levněji než spalovací, který stojí polovic? Klika je že Renault se ještě nezbláznil a pořád nabízí benzínový i naftový motorizace, takže tenhle elektrickej výstřelek si koupí hrstka nadšenců. Hele pokud by stál o 300 tis míň a i měl stejný parametry jako má, tak se na to dá nahlížet úplně jinak. Sice teda kapacita baterky je naprosto žalostná a je to fakt na ježdění kolem komína. Do Prahy bych se s tím už bál jet. Kde si přišel na to, že by se s tím dalo jet do Chorvatska s jednou pauzou u Mekáče teda nevím. Jak to prosím tě počítáš? 😁 😁
Amaterasu
hele JAK TO ŽE TAK MOC zapomínáš? o to ses dlouhodobě opakovaně HÁDAL (že BEV jsou na jízdu leda kolem komína) https😐/www.novinky.cz/…l-teslu-40372360 = to se tam STŘÍDÁTE a nepředáváte si (takhle zásadní) info? 😲 😁
Jo do chorvatska s 1 pauzou = ty si tehdy vymyslel že si jel podobnou nejdelší trasu do... pamatuješ si to KAM?😉
Jo do chorvatska s 1 pauzou = ty si tehdy vymyslel že si jel podobnou nejdelší trasu do... pamatuješ si to KAM?😉
Ano to taky stále platí, že BEV jsou na jízdu kolem komína. Rozhodně se nemůžeš splašit a říct si že pojedeš zítra lyžovat do Alp nebo v létě k Balatonu nebo na služebku na jih Německa. Takže myslíš, že fakt nastane v dohledný době nějaký průlom ve vývoji baterií, který je výrazně zlevní? Tohle nikdo kupovat za 900 tis nebude, takže jestli za 5 let technologie natolik pokročí, že stejné auto bude za půlku, tak proč ne. Já si ho pak klidně pořídím, ale EV jsou stále nepoužitelná technologie s mizernýma parametrama a životností.
Amaterasu
zajímavý jak POPÍRÁŠ i odkazy = co si dostal a komentoval a rozebíral
a zajímavý že autům s DRTIVĚ LEPŠÍMA parametrama říkáš MIZERNÝ = CO to se tebou je?
Ekvivalent TVÉHO vozu (s mizernýma nebo aspoň nic moc parametrama na třídu) je https😐/www.hybrid.cz/…h-do-chorvatska/ má drtivě lepší podvozek i parametry i bezpečnost = všechno
a zajímavý že autům s DRTIVĚ LEPŠÍMA parametrama říkáš MIZERNÝ = CO to se tebou je?
Ekvivalent TVÉHO vozu (s mizernýma nebo aspoň nic moc parametrama na třídu) je https😐/www.hybrid.cz/…h-do-chorvatska/ má drtivě lepší podvozek i parametry i bezpečnost = všechno
Tak jako jestli tenhle Megan nedojede v reálu dál než mizerných 200 km, tak to je hodně mizerný parametr nemyslíš? Jestli nevydrží baterka celou životnost auta, tak to je taky mizerný parametr. Jestli nabíjení trvá významně déle než tankování benzínu je taky mizérie a jestli auto stojí jednou tolik co spalovací verze, tak je to jen třešnička na dortu. Fakt že to bude asi o vteřinu rychleji z 0-50 km/h což je parametr životně důležitý hlavně pro tebe, už to nijak nezachrání. A ten drtivě lepší podvozek proti spalovací verzi Meganu se projevuje v čem prosím tě? Že to má mizernou užitnou hodnotu, protože s tím na otočku nedám ani Prahu a přitom to stojí 2x tolik co spalovák ti nevadí?
Amaterasu
ano VE VŠEM mívají BEV lepší parametry = už poslední co odpůrcům zbylo je dojezd https😐/fdrive.cz/…ektromobily-6946
přece PROTO sis tehdy vymyslel že si byl... už si to nepamatuješ? to je tak když si (to) člověk VYMÝŠLÍ (pravdu si spíš pamatuješ)
tak znovu MÁŠ Sup s mizerným podvozkem (který i při nic moc výkonu hrabe = jak si psal) a VE VŠEM LEPŠÍ ekvivalent https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu je prostě (drtivě) ve všem lepší auto https😐/www.youtube.com/watch?…
ale je to NOVÝ a JINÝ a při té minulé extázi PROTI EV (co si JAK TO?? nepamatuješ) https😐/www.hybrid.cz/…h-do-chorvatska/ nebo lžeš že nepamatuješ nebo CO (se tam střídáte?😊 si měl PROBLÉM že musíš (je vhodné) použít apku v mobilu = kde tankovat
tak není to SPÍŠ O TOM = než o tom že to je drtivě ve všem naprosto jasně LEPŠÍ AUTO než to tvoje?
přece PROTO sis tehdy vymyslel že si byl... už si to nepamatuješ? to je tak když si (to) člověk VYMÝŠLÍ (pravdu si spíš pamatuješ)
tak znovu MÁŠ Sup s mizerným podvozkem (který i při nic moc výkonu hrabe = jak si psal) a VE VŠEM LEPŠÍ ekvivalent https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu je prostě (drtivě) ve všem lepší auto https😐/www.youtube.com/watch?…
ale je to NOVÝ a JINÝ a při té minulé extázi PROTI EV (co si JAK TO?? nepamatuješ) https😐/www.hybrid.cz/…h-do-chorvatska/ nebo lžeš že nepamatuješ nebo CO (se tam střídáte?😊 si měl PROBLÉM že musíš (je vhodné) použít apku v mobilu = kde tankovat
tak není to SPÍŠ O TOM = než o tom že to je drtivě ve všem naprosto jasně LEPŠÍ AUTO než to tvoje?
Hele už mě s tebou ty primitive debata fakt nebaví. Ano dojezd je naprosto zásadní parametr a pokud je jen něco přes 200 km za optimálních podmínek u nové baterie, tak je takové auto nepoužitelné a za tu cenu tuplem. A že Superb hrabe při prudkým rozjezdu není podvozkem (ten na to nemá žádný vliv) ale 160 koňma, který prostě přes 2 hnaný kola najednou na silnici nepřeneseš. Jen ukazuješ svoji neodbornost a plácání ty podvozku, takže se tady radši už dál neztrapňuj. Takže si kup tenhle křáp za mega a jeď s tím do Chorvatska. Už vidím jak každý 200 km hledáš nabíječku, protože ten hypotetický dojezd určitě není počítaný při cestovní rychlosti 140-150 za hodinu a puštěný klimě. Tam budeš rád tak za 150 km dojezd. Na rodinnou cestu do Chorvatska jako dělaný. Vlastně s tím nedojedeš pořádně nikam. Ano jak píšu kolem komína 😁
Amaterasu
Tak tys myslel že to je POČÍTANÝ? vím že máš krom EXTRÉMNÍ vulgarity EXTRÉMNÍ neschopnost zpraco(vá)vat text ale POČÍTANÝ?
chápu že auto velikosti SUPu na podvozku Golfu se s pouhejma 160koníkama NE PŘES DVĚ ale přes 2 PŘEDNÍ nápravy (to je setSAKRA ROZDÍL) nedostane, ale ty si (zase) zapomněl že za sebou mám(e) přes 200t. km v C5 = co těch koní na přední měla SAKRA VÍC (ale taky JINÝ uložení motoru a trakci = to jo
je to ZASE jen ty o VW a já o AUTECH
chápu že auto velikosti SUPu na podvozku Golfu se s pouhejma 160koníkama NE PŘES DVĚ ale přes 2 PŘEDNÍ nápravy (to je setSAKRA ROZDÍL) nedostane, ale ty si (zase) zapomněl že za sebou mám(e) přes 200t. km v C5 = co těch koní na přední měla SAKRA VÍC (ale taky JINÝ uložení motoru a trakci = to jo
je to ZASE jen ty o VW a já o AUTECH
No pořád ten Sup s pouhejma 160 koníkama jede líp, než ta tvoje střela, ve kterým si myslíš, že to natřeš každýmu 😁
Hlavně si spočítej kolikrát budeš muset v takovým EV dobíjet než dojedeš do Chorvatska ty jedno pauzo u Mekáče 😁
Hlavně si spočítej kolikrát budeš muset v takovým EV dobíjet než dojedeš do Chorvatska ty jedno pauzo u Mekáče 😁
Amaterasu
kde líp? v rozjezdu = ne. V zatáčkách = ne
takže SIS VZPOMNĚL že dojezd jsme probírali a dostal si odkazY a jen si to vypustil a ZNOVU začal opakovat nesmysly o dojezdu (v zemi kde je průměrný denní nájezd = viz odkaz :😉
ANO moje střela ti ujede a má lepší trakci i rozložení hmotnosti i lepší těžiště = co naděláš. Smutný že to je TAK MOC pekáč = že neumí (nic moc) výkon přenést na vozovku
takže SIS VZPOMNĚL že dojezd jsme probírali a dostal si odkazY a jen si to vypustil a ZNOVU začal opakovat nesmysly o dojezdu (v zemi kde je průměrný denní nájezd = viz odkaz :😉
ANO moje střela ti ujede a má lepší trakci i rozložení hmotnosti i lepší těžiště = co naděláš. Smutný že to je TAK MOC pekáč = že neumí (nic moc) výkon přenést na vozovku
ve zrychlení, v rychlosti a v zatáčkách je to o řidiči, ale málokdy jedu tak rychle, abych se dostal na limity auta. Ty jezdíš v zatáčkách rychle možná tak jen hubou ty teoretiku, takže v těch zatáčkách bych ti ujel asi i s takovou nemotornou lodí jako je Sup 😁 Nikdy jsem se nehádal o tom, že je to nemotorný těžkopádný auto, ale ono se taky běžně po silnicích nezávodí a do zatáček nenajíždí s pískacíma kolama a utíkající zádí, takže to běžně majitele superbů nijak nelimituje. Myslíš, že někdy tenhle prostý fakt pochopíš nebo budeš dál mlít ty svoje nesmysly o lepším rozložení hmotnosti a těžišti jak kdybychom tady snad debatovali o závodním speciálu 😁 😁 Taky jsem zvědav jestli někdy pochopíš, že přenos výkonu na vozovku je o pneumatikách a ne o podvozku. Zatím ti to zdá se nedošlo.
Amaterasu
vím že nejsi nic moc řidič = to si pro jednou napsal pravdu. Ale ve STEJNÉ sérii zatáček je v rukou průměrného řidiče = jedno za našich aut (drtivě) rychlejší. Je to o KONSTRUKCI vozu = zavěšení kol (lepší) + těžiště (lepší) + rozložení hmotnosti mezi nápravy (lepší)
ty evidentně NIKDY NIC NEPOCHOPÍŠ = viz ten vodík = furt JEN PLÁCÁŠ a MACHRUJEŠ
a jo pneumatiky mám TAKY lepší = ale i to VÍŠ (takže fakt už ZOUFALSTVÍ nadoraz z tvé strany 😐
zoufalství v znalostech aut je domněnka že to je (jen) o pneu a zavěšení kol a rozložení hmotnosti (v případě tý C5 uložení motoru) nemá na chování vozu v tomhle případě trakci = až tak vliv 😲 😲 😲 :😉 😁 :-!
tak JAK TO že sis nepamatoval (už je to nějakej rok) tu 1 pauzu do Chorvatska? a protože sis to VYMYSLEL a většinou si jen vymýšlíš = nepamatuješ si co sis tehdy vymyslel kde si byl (svou popelnicí s podprůměrným podvozkem)?
hele CHÁPEŠ že když se udělá auto správně (líp než SUP = eště děsivější trakci měl pašík CC) tak není problém přenést přes pření nápravu = i docela razantně víc? Ta C5 měla mimochodem MICHELINy = a to nemluvím o tom že když důsledně odmítáš kvalitnější (čistící) benzín a máš nájezd co máš = motor už dávno nebude dávat ani těch 118kW
ty evidentně NIKDY NIC NEPOCHOPÍŠ = viz ten vodík = furt JEN PLÁCÁŠ a MACHRUJEŠ
a jo pneumatiky mám TAKY lepší = ale i to VÍŠ (takže fakt už ZOUFALSTVÍ nadoraz z tvé strany 😐
zoufalství v znalostech aut je domněnka že to je (jen) o pneu a zavěšení kol a rozložení hmotnosti (v případě tý C5 uložení motoru) nemá na chování vozu v tomhle případě trakci = až tak vliv 😲 😲 😲 :😉 😁 :-!
tak JAK TO že sis nepamatoval (už je to nějakej rok) tu 1 pauzu do Chorvatska? a protože sis to VYMYSLEL a většinou si jen vymýšlíš = nepamatuješ si co sis tehdy vymyslel kde si byl (svou popelnicí s podprůměrným podvozkem)?
hele CHÁPEŠ že když se udělá auto správně (líp než SUP = eště děsivější trakci měl pašík CC) tak není problém přenést přes pření nápravu = i docela razantně víc? Ta C5 měla mimochodem MICHELINy = a to nemluvím o tom že když důsledně odmítáš kvalitnější (čistící) benzín a máš nájezd co máš = motor už dávno nebude dávat ani těch 118kW
Aha a to mi říká někdo komu v autě nechybí ruční brzda, vypínatelné ESP a vystačí si s tou "průvanovou" CVT převodovkou, která si dělá co chce. Ano proti Superbu je v zatáčce lepší kde co. Píšu ti to už asi po 150tý, že je to nemotorný a těžkopádný auto. Ano vím to a většina majitelů to ví, ale protože si to nekoupili na závody do vrchu, ale jako bezpečný velký auto pro rodinu, tak jim to nevadí. Kdy to tvoje autistická hloupá palice pochopí? Pneumatiky máš úplně nejlepší a já ty nejhorší. Je už náš rozmazlený chlapeček spokojen?
Debílku to že důsledně odmítám kvalitnější benzín sis vymyslel jak. Jezdím výhradně k Benzině a přidávám do paliva pravidelně VIF. Tomu říkáš důsledný odmítání kvalitního benzínu ty pražská nulo? 😁
Debílku to že důsledně odmítám kvalitnější benzín sis vymyslel jak. Jezdím výhradně k Benzině a přidávám do paliva pravidelně VIF. Tomu říkáš důsledný odmítání kvalitního benzínu ty pražská nulo? 😁
Amaterasu
TY si začal s jízdními vlastnostmi a zábavou ANO je to takový rozdíl = mezi parníkem na podVWozku Golfu s převisy jak kráva co má slabou trakci = já to vím ty to (už) víš
a tvoje nepřijatelně urážlivé chování = na faktech nikdy nic nezměnilo (jen si k důkazu že nevíš neznáš nechápeš viz teď naposled vodík) jen k MÍNUSu nevím přidáš MÍNUS chování
a tyhle dva MÍNUSy plus nedělaj
a tvoje nepřijatelně urážlivé chování = na faktech nikdy nic nezměnilo (jen si k důkazu že nevíš neznáš nechápeš viz teď naposled vodík) jen k MÍNUSu nevím přidáš MÍNUS chování
a tyhle dva MÍNUSy plus nedělaj
Takze znova. Uvedomujes si jakym krapem jezdis a meles tady o jizdnich vlastnostech a jak to v zatacce kazdymu natres? Ja superba nikdy jizdne nevychvaloval. Kdy to konecne pochopis?
Amaterasu
ano uvědomuju si čím jezdím = ty zjevně (dodnes) ne 😄
PROTO ti léta říkám JDI a sám si VYZKOUŠEJ!
ty furt jen MÁŠ PŘEDSTAVU nikoli (technickou) znalost = CO to znamená zavěšení kol (leVWné např. tvém velkém autě) a lepší dokonce špičkové (lepší není) na hatchbacku. A k tomu zavěšení i těžiště (které automobilky mezigeneračně i u sportovních verzí pracně o milimetřík snižují = protože TO dělá jak se auto chová). No a taky rozložení hmotnosti mezi nápravy = nebo po koncernoVWsku uložení motoru před nápravou (aby byla větší kabina ALE aby taky byla HORŠÍ TRAKCE = hrabe to i při ni moc výkonu
jo já si uvědomuju co a jak = proto sem ti NEdoporučil SUPa VR6 = nic moc motor který podvozek už nezvládá = a nejVWyšší verze modelu je tak paradoxně jízdně nejhorší
Jinak jak to že ti nedošel ten https😐/www.hybrid.cz/…y-ve-vysoke-hre/ ? že asi NIKDY NEbudou všechny auta na eletkřinu? což někdo úrovně důchodce Macka VÍ = i proto je DEMAGOG (ten blábol na náplavce o rozjezdu elektromotoru = fakt smutný
PROTO ti léta říkám JDI a sám si VYZKOUŠEJ!
ty furt jen MÁŠ PŘEDSTAVU nikoli (technickou) znalost = CO to znamená zavěšení kol (leVWné např. tvém velkém autě) a lepší dokonce špičkové (lepší není) na hatchbacku. A k tomu zavěšení i těžiště (které automobilky mezigeneračně i u sportovních verzí pracně o milimetřík snižují = protože TO dělá jak se auto chová). No a taky rozložení hmotnosti mezi nápravy = nebo po koncernoVWsku uložení motoru před nápravou (aby byla větší kabina ALE aby taky byla HORŠÍ TRAKCE = hrabe to i při ni moc výkonu
jo já si uvědomuju co a jak = proto sem ti NEdoporučil SUPa VR6 = nic moc motor který podvozek už nezvládá = a nejVWyšší verze modelu je tak paradoxně jízdně nejhorší
Jinak jak to že ti nedošel ten https😐/www.hybrid.cz/…y-ve-vysoke-hre/ ? že asi NIKDY NEbudou všechny auta na eletkřinu? což někdo úrovně důchodce Macka VÍ = i proto je DEMAGOG (ten blábol na náplavce o rozjezdu elektromotoru = fakt smutný
Jezdíš vole obyčejným konfekčním Aurisem u kterýho chybí vypínatelný ESP, manuální ručka a nějaká rozumná převodovka kde si aspoň můžeš zařadit rychlost. Všechny tyhle parametry z toho dělají obyčejný nudný kombi nebo hatchback, který tě akorát odveze z bodu A do B bez emocí a levně, takže nechápu na co si hraješ.
Ještě bych tě rád upozornil, že umístění motoru před nebo nad nápravou naopak zlepšuje trakci, protože máš větší zatížení nápravy než když motor posuneš dozadu. Sice se ti auto stává hodně nedotáčivý, ale v zimě se s ním zase o poznání lépe jezdí, protože víc zatížená přední náprava znamená lepší trakci víš ty kluku 😉 Mě dochází, že EV budou tvořit jen část vozového parku. Ty meleš o totální náhradě ICE v rámci celýho světa.
Ještě bych tě rád upozornil, že umístění motoru před nebo nad nápravou naopak zlepšuje trakci, protože máš větší zatížení nápravy než když motor posuneš dozadu. Sice se ti auto stává hodně nedotáčivý, ale v zimě se s ním zase o poznání lépe jezdí, protože víc zatížená přední náprava znamená lepší trakci víš ty kluku 😉 Mě dochází, že EV budou tvořit jen část vozového parku. Ty meleš o totální náhradě ICE v rámci celýho světa.
Amaterasu
no takže dál KECÁNÍ BLBÁBOLENÍ URÁŽENÍ a oslovování KLUKU (to je tak ŠÍLENĚ TRAPNÝ že to nekončící machrování musí bejt TRAPNÝ už i tobě)
tak SEBER tu svou TUPOU NEZNALOU hlavu a dojdi si KONEČNĚ PŮJČIT ten hatchback!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a když tam budeš půjč si taky tu Camry jak jsme ti před LETY doporučili = ať NEVYMÝŠLÍŠ nemysly jak o hatchbacku tak o Camry + ať VÍŠ jak je to s trakcí (když se motor neukládá ála VW = co znamená lepší těžiště lepší rozložení hmotnosti lepší uložení motoru a lepší zavěšení kol, že by i LEPŠÍ TRAKCI?😊
tvoje umístění "PŘED NÁPRAVOU ZLEPŠUJE TRAKCI" (Vaculíkovo pravidlo jak řemen😊 = to už je moc i na mě supertrpělivýho k tvým MEGA BLEKOTOBLÁBOLÁNÍM (jak by PODLE TEBE asi to tvoje hrabalo KDYBY byl motor uložen /dle NEJEN méh👋 správně😉 😲 :😉 😁 :-! 😒]
hele CO JE MOC je MOC = ty si VŠECHNO JEN a FURT VYMÝŠLÍŠ = nula znalost nula nastudováno JEN VYMÝŠLENÍ si (a to Vaculíkovo pravidlo = jako tady😊
to je v diskuzích o autech (ještě) TUPĚJŠÍ než že z 99% ropy se vyrábí paliva a další perly co z tebe během těch let povypadaly. No ZAČALO to popletením USA a KSČm takže čemu se divím 😐
tak SEBER tu svou TUPOU NEZNALOU hlavu a dojdi si KONEČNĚ PŮJČIT ten hatchback!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a když tam budeš půjč si taky tu Camry jak jsme ti před LETY doporučili = ať NEVYMÝŠLÍŠ nemysly jak o hatchbacku tak o Camry + ať VÍŠ jak je to s trakcí (když se motor neukládá ála VW = co znamená lepší těžiště lepší rozložení hmotnosti lepší uložení motoru a lepší zavěšení kol, že by i LEPŠÍ TRAKCI?😊
tvoje umístění "PŘED NÁPRAVOU ZLEPŠUJE TRAKCI" (Vaculíkovo pravidlo jak řemen😊 = to už je moc i na mě supertrpělivýho k tvým MEGA BLEKOTOBLÁBOLÁNÍM (jak by PODLE TEBE asi to tvoje hrabalo KDYBY byl motor uložen /dle NEJEN méh👋 správně😉 😲 :😉 😁 :-! 😒]
hele CO JE MOC je MOC = ty si VŠECHNO JEN a FURT VYMÝŠLÍŠ = nula znalost nula nastudováno JEN VYMÝŠLENÍ si (a to Vaculíkovo pravidlo = jako tady😊
to je v diskuzích o autech (ještě) TUPĚJŠÍ než že z 99% ropy se vyrábí paliva a další perly co z tebe během těch let povypadaly. No ZAČALO to popletením USA a KSČm takže čemu se divím 😐
urcite to pojdem vyskusat, ale okrem vzhladu a vyssej svetlej vysky ma id3 vsetko lepsie. cena pri podobnej konfiguracii podobna.
Nejsem narocny na kvalitu interieru, ale id.3 vypada fakt nuzne.
To bych asi neprekousnul.
Enyaq uz ano. Id.3 ne.
Renault je uplne jinde.
Ale jako obvykle je to o prioritach.
Id.3 ma zase zadni pohon...
To bych asi neprekousnul.
Enyaq uz ano. Id.3 ne.
Renault je uplne jinde.
Ale jako obvykle je to o prioritach.
Id.3 ma zase zadni pohon...
Dovolil sis hodně.... napsat, že Renault má lepší interiér jak VW..... A já si tu pod tebe dám malé plus 1, protože u hodně modelů už to vnímám stejně, neříkám, že všude, ale Renault šel dost nahoru a VW dost šetří, příkladem je novej Tiguan a Troc a Tcross.
Minimalne na fotkach vyzera lepsie, ked to cele bude vrzgat, tak lepsi ten interier nebude 😄 Neviem, cim Renault siel hore, ale aktualne je na dne, uz moze ist len hore 😁
Jezdil jsem hodně Renaultama, vrzalo to v těch fakt starejch, ale těm bylo cca 15-20 let, jinak si to nevybavuji, kolik kusu Renaultu si zkoušel ty, že soudíš ? Ani ten náš z roku 2008 nevrže...
Dvomi, mojim a pri reklamacii mi dali pojazdit uplne novym, rovnakym autom, pripravenym na predaj. Vrzgali a hucali tak isto 😄 To je uplne jedno, kto cim jazdil, na to vrzganie sa stazuje kazdy, ci uz v testoch, alebo bezni ludia, co maju trochu sudnosti. Ale co bolo, bolo, pod Di Meom Renault slubuje najvacsie pohodlie v triede 😄
Znám hodně majitelů a stěžuješ si jen ty 😁 Renault má hodně chyb, ale ty si extrém, buď si měl fakt smulu, nebo si matlák... myslím, že B je správně 😁
Ja si myslim, ze ked ine auta nehucia a nevrzgaju, nie je dovod sa urazat a osocovat. To nie je moj vymysel, staci otvorit oci.
Jak ti to jen říct... v Rodině jsme měli a máme hodně aut, i pár Renaultů a opravdu jsem si nevšiml, že by tam bylo v tomto ohledu něco jinak.
Aktuálně máme 2x Ford, 1x Renault, 1x Toyota a 1x Honda moto a fakt nic nevrže, nic se nekazí, staráme se o to a funguje to... asi jsme divní, nebo nevím kde je chyba...
Aktuálně máme 2x Ford, 1x Renault, 1x Toyota a 1x Honda moto a fakt nic nevrže, nic se nekazí, staráme se o to a funguje to... asi jsme divní, nebo nevím kde je chyba...
A kolik jich bylo nových? On to může být rozdil. O2 nevrzala ani po 220tis km, u passatu nebo leonu z r.2019 už se to nedá říct.
Takze proč by novy renault nevrzal ( ta predvadecka meganu vrzala a talisman taky, i když to nebylo nějak extra otravné)
Takze proč by novy renault nevrzal ( ta predvadecka meganu vrzala a talisman taky, i když to nebylo nějak extra otravné)
Ale Clio nevrzalo i na R17. U Talismana si to nevybavuji, protoze to pak vrza vse a u me vMeganu si jel a taky nevrza.
Jasne ze kazde auto je nejake, vrzat muze cokoliv (o3 sluzebni taky vrze) jen tady xxc pise po zkusenosti s jednim autem, ke kteremu se chova jak id…t a pak se divi.
Jasne ze kazde auto je nejake, vrzat muze cokoliv (o3 sluzebni taky vrze) jen tady xxc pise po zkusenosti s jednim autem, ke kteremu se chova jak id…t a pak se divi.
To uz je slepota vlastnej garaze, hore kolega napise, ze vrzgalo a aj tak bude popierat 😄 Potom tazko diskutovat, k autam sa spravam dobre, ku kazdemu rovnako, ku Renaultu este lepsie, lebo je to moje oblubene. Tam ani deti jest nemozu 😄
Precti si moje recenze na auta, jestli mam slepotu na vlastni garaz. To ty zvelicujes verejne sve matlactvi v autech 😁
Mikesus navic mluvil o Meganu 4, ten nemam …a ano ten tak divne povrzaval. Nauc se cist
Mikesus navic mluvil o Meganu 4, ten nemam …a ano ten tak divne povrzaval. Nauc se cist
To vrzani vetsinou zpusobuji interierovy plasty a jejich spatne zvolena kombinace. Muze se to v prubehu vyroby modelu zmenit, takze spis bude vrzat fungl novy model auta a po FL se to vetsinou uz vychyta a materialy se pripadne zmeni. Specielne Skodovka je v tomhle trochu marna. Hlavne jeji tier1 dodavatele, kde chybi odbornici a dily tam navrhuji lide, ktery plastum nerozumi nebo si nenechaji poradit a vysledek je pak nekdy slyset nebo holt poradne nefunguje.
Znal jsem BMW co vrzalo a i jine znacky. 😉
Tiez som sa bal, na X1 sa v teste stazovali a nasa ani nezrzne. Ale je rozdiel nieco zmontovat horsie a projektovat auta tak, aby neboli naschval pevne a vrzgali. Teraz tu nebudem hladat, ale tie veci su vseobecne zname. Teraz sa nebudem bit za to, ze BMW nevrzga, lebo ja mam nevrzgajuce, ale je dobre, ked ludia upozornia a daju si pozor. Jasne, aj ine znacky su, naposledy som to pisal u EQA, ze im to vrzgalo a ludia aj tak nepochopili. A vw id3 a id4 su udajne pevne, nevrzgaju, tak je otazka, ci sa tomu priblizi nova platforma Renaultu, alebo ich aj v tomto prekona.
Jj ta ID3 je interiérový mrzák, laciné šedé plasty, silonové potahy a když bouchneš dveřmi, zní to jak stodváca, výplně dveří vlastně nejsou a pak ty 2 tlačítka na ovládání 4oken, totální fail… Auto za milion+… zvracel bych :no:
Možná tomu jen špatně rozumíme, jsou to eko recyklované plasty a je to “in”, pokud myslíš spravně 😉 Jen si pak nesmíš sednout třeba i do toho Enyaqu nebo i do OIV, které jsou o parník dál …
Možná tomu jen špatně rozumíme, jsou to eko recyklované plasty a je to “in”, pokud myslíš spravně 😉 Jen si pak nesmíš sednout třeba i do toho Enyaqu nebo i do OIV, které jsou o parník dál …
Amaterasu
No viz včera Honda má lepší interiér a Renault taky = pVWopad jakým koncern léta prochází je skoro až nepochopitelný. Nejspíš začal ještě PŘED Dieselgate = kde už byli tak v ryži že místo nových motorů (a viz 2.0 EVO = UMÍ udělat výbornou emise splňující naftu) zkusili tu megalevárnu (1 pašík emise jako 10 autobusů = to je moc 😐
a poslední dobou se to u VW projevuje docela hodně právě na interiérech
a poslední dobou se to u VW projevuje docela hodně právě na interiérech
Vazne neni videt pokrok?
Za stejnou cenu jako B segment doposud (Zoe) mnohem luxusnejsi C segment.
Mne tohle neurazi ani v zakladu.
Uzasny interier, minimalne z fotek.
https😐/www.auto.cz/…o-vsechno-nabizi?…
Obzvlast v porovnani s koncernem (VW)...
Za stejnou cenu jako B segment doposud (Zoe) mnohem luxusnejsi C segment.
Mne tohle neurazi ani v zakladu.
Uzasny interier, minimalne z fotek.
https😐/www.auto.cz/…o-vsechno-nabizi?…
Obzvlast v porovnani s koncernem (VW)...
Ako moze neurazit v zaklade? Kto bude ovladat manualnu klimu? Bude to ako na Dacii, ze ked si vecer neprekruti clovek manualne ovladace na teplo, tak si rano nebude vediet spustit vyhrievanie? 😄 Sedadla uz nemaju moznost predlzovat sedak? Ale je fakt, ze na fotke ten interier vyzera lepsie, ako na idckach.
U EV a nezavislosti na otackach motoru bych s manualni klimou mozna taky nemel problem.
Lol, to nemyslíš vážně, Kde jinde má automatická klima smysl, když ne v EV?
U spalovaku kde je vykon klimy zavisly na otackach motoru. 😉
Zajímavé, nikdy jsem si nevšiml.
Vyplyva to i z podstaty pohonu kompresoru... 😉
Jezdil jsem kdysi nejaky cas s takovym autem. Pri konstantnich otackach nebyl problem.
Jezdil jsem kdysi nejaky cas s takovym autem. Pri konstantnich otackach nebyl problem.
u dobrých spalováků je kompresor klimy na elektřinu a nemá s otáčkama motoru nic společnýho.
Myslím, že když se připlatí za tepelný čerpadlo 25tkč, tak klima bude automat, nevím to jistě jenom si to myslím a nikde jsem to nenašel.
Myslím, že když se připlatí za tepelný čerpadlo 25tkč, tak klima bude automat, nevím to jistě jenom si to myslím a nikde jsem to nenašel.
ja som tiez kedysi jazdil takym autom a finta je v tom, ze nie klimatizacia je skodliva, ale zle nastavenie je skodlive 😄 ale mozno by to bolo pouzitelne, na citigu je automaticka klimatizacia a v zime jazdim vacsinou s manualne vypnutou 😁 vsetko je o pouzitelnosti, ci si v Renaulte povedali, ze spravia dobre auto, alebo sa budu snazit zakaznikov nastvat
Dávno tomu tak není.
A i to HTP v naší ex Fabii jí vychladilo v horku i na volnoběh a v zimě vytopilo... To se o EV říct nedá.
Fanatismus v přímém přenosu
A i to HTP v naší ex Fabii jí vychladilo v horku i na volnoběh a v zimě vytopilo... To se o EV říct nedá.
Fanatismus v přímém přenosu
Nějaká aktuální zkušenost, že EV netopí nebo nechladí?
EV obvykle v zimě topí mnohem rychleji než spalovák.
I když nepoužiješ temperování předem! :-!
Bajky z nulté generace EV už jsou pryč. 😉
PS Jsou informace, které jsou pravdivé (vyplatí se jet na dálnici za kamionem) a pak existuje spousta mýtů o topení nebo chlazení...
EV obvykle v zimě topí mnohem rychleji než spalovák.
I když nepoužiješ temperování předem! :-!
Bajky z nulté generace EV už jsou pryč. 😉
PS Jsou informace, které jsou pravdivé (vyplatí se jet na dálnici za kamionem) a pak existuje spousta mýtů o topení nebo chlazení...
Proč kecáš? Zoe stojí 745 tisíc Kč a má 52 kWh.
Dnes, nedavno stal ale stejne.
https😐/www.auto.cz/…-nej-date-122048
"V obou výbavách koupíte i variantu (Zoe) Q90 za 847.900 Kč, respektive 907.900 Kč"
O tom byl ten prispevek. Co se misto napadani zeptat, jak to bylo mysleno? 😄
Keep calm 😉
https😐/www.auto.cz/…-nej-date-122048
"V obou výbavách koupíte i variantu (Zoe) Q90 za 847.900 Kč, respektive 907.900 Kč"
O tom byl ten prispevek. Co se misto napadani zeptat, jak to bylo mysleno? 😄
Keep calm 😉
Chápeš význam slova "doposud"?
Hluboce se omlouvam za nepresnost.
Timto opravuji "doposud" na "nedavno".
Dekuji za upozorneni.
Je ti lip?
Timto opravuji "doposud" na "nedavno".
Dekuji za upozorneni.
Je ti lip?
Děkuji, nicméně pořád stálo méně.
Takže parita za rok? Jak myslíš, já ti to rád připomenu. 😁
Chybne zjednodusujes.
Tohle melo podporit muj puvodni prispevek, ze cena EV klesa a nedavno 😉 za obdobnou cenu bylo auto o tridu niz.
Tu paritu nelze takto zjednodusovat, jak to delas.
V nekterych tridach uz je parita dnes.
https😐/mercedesblog.com/…500-4matic-long/
V nizsich segmentech to bude pozdeji.
Tohle melo podporit muj puvodni prispevek, ze cena EV klesa a nedavno 😉 za obdobnou cenu bylo auto o tridu niz.
Tu paritu nelze takto zjednodusovat, jak to delas.
V nekterych tridach uz je parita dnes.
https😐/mercedesblog.com/…500-4matic-long/
V nizsich segmentech to bude pozdeji.
Opravdu není.
Rozdíl v ceně plus minus srovnatelných variant (srovnává se to velmi obtížně) je cca 200 tisíc. Kdyby takový rozdíl byl Clio vs. Mégane, tak by to bylo hodně.
Ale hlavně už roky se mluví o tom, že do 5 let budou mít elektromobily stejnou cenu jako klasická auta. Jenže klasický Mégane stojí i v roce 2022 polovinu toho, co jeho elektrický protějšek.
Rozdíl v ceně plus minus srovnatelných variant (srovnává se to velmi obtížně) je cca 200 tisíc. Kdyby takový rozdíl byl Clio vs. Mégane, tak by to bylo hodně.
Ale hlavně už roky se mluví o tom, že do 5 let budou mít elektromobily stejnou cenu jako klasická auta. Jenže klasický Mégane stojí i v roce 2022 polovinu toho, co jeho elektrický protějšek.
Uz nejaky cas se mluvi o roce 2025....
Tak to má Renault co dělat, aby tu cenu za 3 roky srazil o půl milionu.
nevím, ale já si myslím, že megan spalovák zdraží než obráceně.
On s tím Renault pořád čaroval, asi jako Škodovka s tím cígem. V roce 2020😒br />
Ceníková cena R110 v provedení Life je 835 000 Kč, ale akční začíná na 695 000 Kč.
https😐/www.hybrid.cz/…-zajimava-koupe/
Tady máš auto o třídu větší za cenu o 200t vyšší, s menší baterkou, pokud bys chtěl srovnatelný dojezd tak zaplatíš o 300t víc... no žádnej zázrak.
https😐/www.hybrid.cz/…-zajimava-koupe/
Tady máš auto o třídu větší za cenu o 200t vyšší, s menší baterkou, pokud bys chtěl srovnatelný dojezd tak zaplatíš o 300t víc... no žádnej zázrak.
Není, až bude za ty prachy takovejhle EL Megan, pak to uznám😒br />
http😐/media.autohled.cz/…ndtour-1080w.jpg
:-!
http😐/media.autohled.cz/…ndtour-1080w.jpg
:-!
Proč místo pádel nedají na rekuperaci páčku jak to mají autobusy nebo to nezabudují do řadičky. Ve městě kde se rekuperace nejvíce používá je blbé ovládat směrovky a ještě pádla při zatáčení.
Tuhle stiznost slysim poprve.
Vlastni zkusenost?
Vlastni zkusenost?
já mám rekuperaci v brzdovým pedále a vlastně páčku pod volantem, tam když snižuji rychlost tempomatem, tak to rekupuruje, to je vlastně náhrada pádla a je to otravný, odvádí to pozornost.
Ty rekuperujes - vracis energii do baterie?
Ale padlem tu jen nastavujes intenzitu rekuperace kdyz pustis "plyn".
Neprijde mi, ze to odvadi pozornost.
Zkousel jsem zatim asi jen v Honde CR-V (myslim) a nemel jsem problem.
Nesrovnavej to proboha s nastavenim tempomatu.
Ale padlem tu jen nastavujes intenzitu rekuperace kdyz pustis "plyn".
Neprijde mi, ze to odvadi pozornost.
Zkousel jsem zatim asi jen v Honde CR-V (myslim) a nemel jsem problem.
Nesrovnavej to proboha s nastavenim tempomatu.
když máš u elektra nastaven na jednopedál, tak pustíš plyn a rekuperuje to a tím pádlem měníš rekuperaci, já měním rekuperaci brzdovým pedálem-vidíš to na budíku. Když jedu na tempomat a máčkám páčku na - tak vypne motor a začne to rekuperovat a když to pomačkám třeba o třicet km, tak je to i 30kW třeba na 10km. To stejný je když adapt tem vidí auto a musí zastavit - to mám u toyoty Někde v testu to kritizovali, že někdo nemá měněnou rekuperaci a zbytečně to brzdí moc. Zkušenosti s autobusem mám s hydraulickým retardérem, s hybridním jsem nejel, kde to rekuperuje do baterek na střeše a rozjíždí se to podobně jak honda na elektriku.
Hele, nic ve zlym, ale myslim, ze porovnavas trochu jabka s hruskama.
Padlama menis INTENZITU rekuperace po ubrani "plynu".
Padla nejsou "retarder". Jako "retarder" - rekuperace funguje ubrani "plynu" (v pripade nastaveni vysoke rekuperace) a nebo taky ne (v pripade ze mas padlem "minus" nastavenou az nulovou rekuperaci a plachtis).
Doporucuju vyzkouset. 😉
Padlama menis INTENZITU rekuperace po ubrani "plynu".
Padla nejsou "retarder". Jako "retarder" - rekuperace funguje ubrani "plynu" (v pripade nastaveni vysoke rekuperace) a nebo taky ne (v pripade ze mas padlem "minus" nastavenou az nulovou rekuperaci a plachtis).
Doporucuju vyzkouset. 😉
vždyt to píši a jaký je rozdíl mezi rekuperací a retardérem v brždění? Hybrid a elektro rekuperuje elektřinu do baterek, retardér to přemění v teplo, ale oboje brzdí, tady já probírám to, že pádlama měnit rekuperaci ve městě není vhodný, někdo nestíhá dávat ani blinkry.
Na ty padla kdyz nechces, nemusis ani sahnout.
Nastavis si to nekam doprostred a muzes tak jezdit furt. Nebo treba na nulu a budes furt plachtit. A rekuperovat budes jen brzdovym pedalem.
Na padla sahas, kdyz MAS cas...
Edit: Ted jsem se dozvedel, ze nastaveni padly ma 3 urovne. 😁
Myslim, ze bys to mohl i ve meste zvladnout.
Nastavis si to nekam doprostred a muzes tak jezdit furt. Nebo treba na nulu a budes furt plachtit. A rekuperovat budes jen brzdovym pedalem.
Na padla sahas, kdyz MAS cas...
Edit: Ted jsem se dozvedel, ze nastaveni padly ma 3 urovne. 😁
Myslim, ze bys to mohl i ve meste zvladnout.
V Renaultu asi neslyšeli, že EV mají zlevňovat, protože tohle je zoufalost. Základní specifikace je nekoupitelná, rozumný střed 1.1 milionu, dojezd průměrný. Do Česka se nemusejí namáhat to vozit.
cena je rovnaka ako id3. lenze na id sa caka nejak 8 mesiacov a viac, tak to by mohla byt "vyhoda"
Je to cca. normálka... ID.3 je na tom podobně - 58kW 150kW... na plecháčích, zase třeba s tepelným čerpadlem... 1.030.
Tak id.3 je taky pěkně drahé. Ale hlavně je na trhu nějakou dobu a VW má supermainstreamové ceny skoro u všeho. Že Renault přijde o pár let později s Mégane za 1.1 mega a žádnou technickou zajímavostí kromě rozměrů baterie, je zklamání.
Zaujimave ani nemusi byt, skor je otazka, ci to bude fungovat a pekne jazdit, pohdlne bez vrzgania. ID3 jazdne chvalia, tazko sa potom hladaju dovody na kupu Renaultu. Ale ktovie, snad to bude este lepsie, kvalitnejsie za rovnaku cenu 😄 Je to drahe, ale ktore porovnatelne auto je lacnejsie?
e-C4, byť bych to teda nechtěl, stojí 814 s 50kWh baterií.
Nie, to su uz male baterky, to mozem jazdit dalej Citigom za 14 kwh, ako eC4 za 20 kwh, dojdem rovnako 😄
e-C4 reálný dojezd v zimě (z plny. baterky) 130km! 😲 8-s 😁 😒]
https😐/www.stream.cz/…problem-64303382
40kwh elektromobil je absolutni nesmysl, i 60kwh je zoufalost.
https😐/www.stream.cz/…problem-64303382
40kwh elektromobil je absolutni nesmysl, i 60kwh je zoufalost.
On ten Enyaq ale už taky není za mega... prostě ceny rostou. Tohle je drahý, jasně... ale tak normálně drahý, jako všechny EV. Mně se to zvenku docela líbí, ty nízký světla vpředu a tak... a právě, tohle je novinka, třeba nějaký akční ceny časem přijdou.
Pořád jsme masírováni klesajícími cenami baterií a blížící se paritou, a Renault předvede tohle? To není ok. Ano, jinak bych to bral stokrát radši než id.3, ale ceny jsem čekal odlišné.
Enyaq mi přijde poněkud specifický, je to SUV soupeřící s Kodiaqem a dle mého názoru se mimořádně povedl, takže je pochopitelné, že ceny nezůstaly ve vodách id.3.
Enyaq mi přijde poněkud specifický, je to SUV soupeřící s Kodiaqem a dle mého názoru se mimořádně povedl, takže je pochopitelné, že ceny nezůstaly ve vodách id.3.
Cena je znacne ovlivnena letitou inflaci, to co stalo pred 10 lety milion tak dnes jen diky inflaci musi stat 1,3 milionu, a dat v roce kdy je inflace podle narodnich bank okolo 6-7% a v realu tak 15+% je proste nemyslitelne
a parita cen nepujde od domacich automobilek, na to tu mame automobilky mimo Evropu, dost silne ted tlaci v Evrope Hyundai/Kia a casem zacnou tlacit i American a Cinani
a parita cen nepujde od domacich automobilek, na to tu mame automobilky mimo Evropu, dost silne ted tlaci v Evrope Hyundai/Kia a casem zacnou tlacit i American a Cinani
Na co tlačí Hyu? Ioniq je dlouhodobě z jedno z nejméně výhodných EV, Kona/Nir👋Soul jak má mít aspoň 60 kWh, taky žádná levnota, Ioniq 5 a EV6 se nevymykají cenové úrovni Enyaqu. Američani nic tlačit nebudou a Číňani, to je spíš takový mýtus. Viz DongFeng.
Hele, zkus víc číst, co ti lidi píšou. A pak si to nech projít hlavou.
To co píše Ipace dává smysl.
Čína je hlavně BYD nebo třeba Nio. 😉
A k těm Američanům ti dám malou nápovědu😒br />https😐/fdrive.cz/…tvira-brany-7853
''...při využití maximální teoretické kapacity by továrna dokázala chrlit novou karoserii každých 45 sekund. To je 80 za hodinu, 1 920 denně a téměř 700 000 za rok.''
Někdo tomu říká ''tlačit''.
Někdo ne.
Pro mě to je slušný přírůstek k plug-inům v Evropě (2,3 milionu v 2021).
Já bych to klidně za ''tlačení'' označil.
To co píše Ipace dává smysl.
Čína je hlavně BYD nebo třeba Nio. 😉
A k těm Američanům ti dám malou nápovědu😒br />https😐/fdrive.cz/…tvira-brany-7853
''...při využití maximální teoretické kapacity by továrna dokázala chrlit novou karoserii každých 45 sekund. To je 80 za hodinu, 1 920 denně a téměř 700 000 za rok.''
Někdo tomu říká ''tlačit''.
Někdo ne.
Pro mě to je slušný přírůstek k plug-inům v Evropě (2,3 milionu v 2021).
Já bych to klidně za ''tlačení'' označil.
1) Tesla bude především vyrábět tolik, kolik prodá.
2) TM3 paritu kompaktních EV opravdu nepřiblížila.
2) TM3 paritu kompaktních EV opravdu nepřiblížila.
Tvl uz zase.
Precti si komenty i clanky lidi par let zpatky (mozna i svy).
O tom, co se stane s Teslou, az se do EV pusti tradicni automobilky. 😁
https😐/www.auto.cz/…onkurenti-123128
Citace z roku 2018 😁 😁 😁 😒br /> "A na základě zjištěných výsledků tvrdí, že ještě v příštím roce si Tesla uchová pozici nejsilnějšího výrobce elektromobilů, již dva roky nato však bude všechno jinak. V roce 2021 už bude na tom nejlépe koncern Daimler (respektive jeho značka Mercedes-Benz), následovat budou BMW a díla aliance Renault-Nissan-Mitsubishi. Tesla bude najednou až sedmým v pořadí."
Takovej bullshit...
Tesla proste proda kolik vyrobi!
Kdyz bude zajem malej, tak snizi cenu.
To je vyhoda Tesly.
Marze.
Diky inovacim, technologiim, investicim, vertikalni integraci atd. atd.
Uz to tu pisu par let dokola. 😉
PS Tady je muj koment z toho hloupeho clanku z r. 2018😒br /> "Uhel pohledu
Muzeme diskutovat o tom, kde bude Tesla za dva roky.
Ale zatim je trend prudce vzestupny"
:-!
Precti si komenty i clanky lidi par let zpatky (mozna i svy).
O tom, co se stane s Teslou, az se do EV pusti tradicni automobilky. 😁
https😐/www.auto.cz/…onkurenti-123128
Citace z roku 2018 😁 😁 😁 😒br /> "A na základě zjištěných výsledků tvrdí, že ještě v příštím roce si Tesla uchová pozici nejsilnějšího výrobce elektromobilů, již dva roky nato však bude všechno jinak. V roce 2021 už bude na tom nejlépe koncern Daimler (respektive jeho značka Mercedes-Benz), následovat budou BMW a díla aliance Renault-Nissan-Mitsubishi. Tesla bude najednou až sedmým v pořadí."
Takovej bullshit...
Tesla proste proda kolik vyrobi!
Kdyz bude zajem malej, tak snizi cenu.
To je vyhoda Tesly.
Marze.
Diky inovacim, technologiim, investicim, vertikalni integraci atd. atd.
Uz to tu pisu par let dokola. 😉
PS Tady je muj koment z toho hloupeho clanku z r. 2018😒br /> "Uhel pohledu
Muzeme diskutovat o tom, kde bude Tesla za dva roky.
Ale zatim je trend prudce vzestupny"
:-!
Je to drahý, já moc nechápu, jestli to pojede paralelně s Meganem, nebo bude plně nahrazen ? Protože vedle je v nabídce Grandtour TCE160 s EDC v plné palbě za 695 ceníkových.. dojezd omezují jen otevřené benzínky po cestě 😁
Taky bych asi zvolil auto za polovic s dojezdem 5x vyšším, dobitím 10x kratším a kufrem 2x vetším.
A krásným vrcholem downsizovaného motorářství, jezdil si někdy s tím 1,33TCE? To je hoooodně dobrý motor, mnohem lepší, než celej Megan 😊 Sice nemá takovej zvuk jako staré dvoulitry, ale jede ve své kategorii moc dobře.
Nejel, ale neslyšel jsem na něj nic špatného, ba naopak.
Papírově je sice pomalejší, než 1,4 TSI 110kW, ale pocitově je prej mnohem živější, při běžný jízdě.
Papírově je sice pomalejší, než 1,4 TSI 110kW, ale pocitově je prej mnohem živější, při běžný jízdě.
Pocit dělá hodně, ale nesmíš závodit. Jo, to sedí, má totiž krásnou gradaci, to TSI neumí, zkoušel sem hodně TSI od 1.0 po 2.0 a i když fakt jedou, chybí jim gradace, to TCE krásně leze do otáček a příjde ti, že trhá asfalt 😁 Já mam tyhle motory rád, nejsem závodník, ale baví mne to...stejně jako ta užraná atmosféra 😁
To by chtělo zkoušet dýl v provozu, abych na to měl názor.
Mě v běžným provozu gradace nechybí. Stačí mi zátah od 1.500 ot./min. a silnej střed. Moje EVO nevadne do 4.300 ot./min. a ani to nevyužiju.
Mě v běžným provozu gradace nechybí. Stačí mi zátah od 1.500 ot./min. a silnej střed. Moje EVO nevadne do 4.300 ot./min. a ani to nevyužiju.
Tady se diskusně nenosí uznávat diesel 😁 Já ten svuj mam taky rád, třeba jsem si vzpoměl na toho ma**a XXCho, když jsem minulý týden vyrazil na cca 50km trasu na hranici rezervy a domu jsem se vrátil se stejným dojezdem, protože jsem upravil styl jízdy 😁 Diesel má své výhody, zátah, krouťák, spotřeba na dlouhé trase.... sakra, já jdu snad z garáže vyndat diesel a trávit lidi po městě 😁
V Norsku budou benzínky zavírat a tam nikoho nenapadne, aby koupil spalovák, jenom asi v EU mají drahé EV.
Smutná budoucnost nás čeká. Doteď se k nám tahaly naftové ojetiny ze západu. Jenže dnes skvelé diesely na západě prodávat nejde. Takže jestli se k nám začne za pět let tahat tenhle elektrošrot, tak upřímně nebude čím jezdit. Protože tohle už jako nové nikam nedojede. Až se dojezd sníží o dalších 10, 15, 20%, tak mobilita česka bude odpovídat 15-tému století, kdy jezdili koněsspřežky...
Amaterasu
proč si FURT VYMÝŠLÍŠ? jak NEJDE??? https😐/www.alpina-automobiles.com/…d5-s/highlights/ nebo https😐/www.auto.cz/…-400-koni-142619 nebo třeba jen malý 1.5 HDi (taky povedený)
A ty budeš moct nějakou ojetinou (z těhle 22tisíc = jen naftových) dojezdit do konce života https😐/www.tipcars.com/nafta/?…
Nebo si koupit NOVÉ = na vodík (ať jako úložitě energie elektromobil nebo spalovaný), něco na elektřinu, benzín plug-in hybrid, benzín hybrid, jen benzín, naftu, naftu hybrid, naftu plug-in hybird nebo ještě plyn LPG nebo CNG = co chceš 😉
A ty budeš moct nějakou ojetinou (z těhle 22tisíc = jen naftových) dojezdit do konce života https😐/www.tipcars.com/nafta/?…
Nebo si koupit NOVÉ = na vodík (ať jako úložitě energie elektromobil nebo spalovaný), něco na elektřinu, benzín plug-in hybrid, benzín hybrid, jen benzín, naftu, naftu hybrid, naftu plug-in hybird nebo ještě plyn LPG nebo CNG = co chceš 😉
Mohl bych dostat rovnou 3?
Tohle je vůz, pro kterém jsem toužil roky. Dojezd 100-150 km podle varianty za 1,2 mega a k tomu kufr na 2 tašky z Lidlu.
A navíc to umí kouzla s hmotností, alespoň podle profíků z redakce😒br />
"Provozní hmotnost 1.711 kg + maximální zatížení 522 kg nám dává 3.058 kg celkové povolené hmotnosti. Hmmmmmmmmmm.
Tohle je vůz, pro kterém jsem toužil roky. Dojezd 100-150 km podle varianty za 1,2 mega a k tomu kufr na 2 tašky z Lidlu.
A navíc to umí kouzla s hmotností, alespoň podle profíků z redakce😒br />
"Provozní hmotnost 1.711 kg + maximální zatížení 522 kg nám dává 3.058 kg celkové povolené hmotnosti. Hmmmmmmmmmm.
Hned se mi ten náš dvojkovej Megan jeví jako skvělejší auto i přes tu spotřebu 10-15 na sto 😁
15 na 100? Co tam máš za motor? Tam se dávala V6? 😁
2.0 16v s HDM 😁 Když mu dáš napít, tak jede... a pije 😁 9-10 je takovej lehkonohej pruměr příměstskej... jinak umí i na dálku třeba 8,5, ale to musíš okresky
To by mě asi nebavilo...
Přečti si recenzi na MACZ, proč jsem to koupil, je to druhé auto v rodině, na krátké trasy, do práce a pro mou drahou polovičku, byl za ty prachy v unikátním stavu zachovalé. Za ten rok a něco, co to máme jsem si na to strašně zvykl a jezdí se mi s tím dobře 😁 Neboj, já mam doma taky jako ty ještě turbodiesel 4x4 s dvouspojkou 😒] Ale tohle je na ty kolony příjemější 😁 Až na spotřebu...
Tak jestli to je nepřímovstřik a bylo to za super cenu v super stavu, tak se to asi dá pochopit na poskakování po městě.
Jinak já v kolonách nejezdím skoro nikdy a po vyzkoušení HDM v 508 a DSG DQ381, mi víc vyhovuje DSG. I v těch kolonách.
Jinak já v kolonách nejezdím skoro nikdy a po vyzkoušení HDM v 508 a DSG DQ381, mi víc vyhovuje DSG. I v těch kolonách.
Jezdil jsem DSG, HDM v 508 ( s 2.0 HDI 133kw) a i jiné dvouspojky a to HDM mi sedělo mnohem více (nejvíce to v A6 či Pájovo 540i), než DSG. Nicméně, tady je 4st HDM, staré, v US stylu, co tlačí auto vpřed. Je to archaický automat a na tohle je dokonalý... v jiných situací samozřejmě pomalý, ale má sekvenci 😁 Já to vzal proto, že ten automat ( to byla podmínka) je levně opravitelný, motor má nepřímý vstřik a karoserie nerezne.... ve výsledku je to hodně příjemné auto ( jezdil sem Megany všech generací a tohle je možná i lepší, než ten novej v určitých věcech) a ten motor je klenot na dnešní poměry, točí necelých 7 tisíc ot, má pěknej zvuk a jeho základ sloužil v monopostech F1 (nebo taky ve většíně RS verzí, bez turba, i s turbem), takže já mu tu spotřebu odpustim 😁
DSG je tragicky pri rozjezdu (obecne) napr do kopce pri spatne adhezi.
Je tak necitlivy, ze jsem kvuli nemu jednou odrel v garazich cely bok auta. 8-s
HDM je jina liga. Muj nejoblibenejsi byl v MB E-class W210 a W211. :yes:
PS Samozrejme Toyota/Honda hybrid a EV, to neni jina liga, to je uplne jinej sport...
Je tak necitlivy, ze jsem kvuli nemu jednou odrel v garazich cely bok auta. 8-s
HDM je jina liga. Muj nejoblibenejsi byl v MB E-class W210 a W211. :yes:
PS Samozrejme Toyota/Honda hybrid a EV, to neni jina liga, to je uplne jinej sport...
Treba sa pohynat rychlejsie a potom to ide ako cvt, drzi motor v otackach a len meni stupne 😄 Ja mam radsej dvojspojku, ako hdm, aj ked som ju uz raz menil, ale jazdny prejav je lepsi.
Hele, na ty Toyoty mam od středy trochu pifku 😁
Pája mi pujčil po Praze jeho 5er (úžasný auto - nevymění někdo za mojí ledvinu ? 😁 ) a jel v Highlanderu od Mikesuse. Křižovatka, čekal na konec oranžové a i těch asi 250kw mi nestačilo projet... pak se tu Hamunové a ostatní vytauhují, jak jim to jede na semaforech 😁 😁 , jenže tohle je realita 😁
Pája mi pujčil po Praze jeho 5er (úžasný auto - nevymění někdo za mojí ledvinu ? 😁 ) a jel v Highlanderu od Mikesuse. Křižovatka, čekal na konec oranžové a i těch asi 250kw mi nestačilo projet... pak se tu Hamunové a ostatní vytauhují, jak jim to jede na semaforech 😁 😁 , jenže tohle je realita 😁
Uplne jsem te nepochopil.
"Nestacilo projet"?
Bylo to tak, ze 5er byl rychlejsi nez Highlander?
To by pro me nebylo zrovna prekvapeni. 😄
"Nestacilo projet"?
Bylo to tak, ze 5er byl rychlejsi nez Highlander?
To by pro me nebylo zrovna prekvapeni. 😄
Ne, čekali (hybridisti, aby bylo jasno), až přijde konec oranžové a pak projeli 😁 Já neměl šanci 😁 5er je nejlepší sedan současnosti, ten podvozek a řízení a do toho, jak se to auto chová na Hlávkově mostě na dlažbě na R19...chápu, že si to polovina diskutéru zde aktuálně pořídila. Já se omlouvám, že to tady ventiluju, ale málokdy se projedu autem, které bych fakt chtěl 😁 A tohle je druhé, co jsem za asi posledních 5 let fakt chtěl... první bylo Lamalovo Clio a teď tohle 😊
Tvl co to je "projet"?
Co projet? Kam? Skrz co? Kolem ceho?
Asi jsem natvrdlej, ale tu tvou historku vubec nechapu. 😁
Nebo by stacilo napsat, ze BMW bylo rychlejsi?
Co projet? Kam? Skrz co? Kolem ceho?
Asi jsem natvrdlej, ale tu tvou historku vubec nechapu. 😁
Nebo by stacilo napsat, ze BMW bylo rychlejsi?
Semafor 😁 Asi jsi natvrdlej a pokazil si vtip 😁
Ja byl druhej, HL čekal na konec oranžový a já byl za ním a už bych to nestihl 😁 BMW zustalo stát...ale fungujou mu směrovky ! to taky neni jen tak
Ja byl druhej, HL čekal na konec oranžový a já byl za ním a už bych to nestihl 😁 BMW zustalo stát...ale fungujou mu směrovky ! to taky neni jen tak
Aha, vy jste jeli za sebou. 😁
Ja si predstavoval zavod vedle sebe.
Jeste ze jsi nedopadnul takto😒br /> https😐/youtu.be/Y-hAJscWjsU
Ja si predstavoval zavod vedle sebe.
Jeste ze jsi nedopadnul takto😒br /> https😐/youtu.be/Y-hAJscWjsU
v centru Prahy ? 😁 To dělá jen Hamuna 😁
Na zavode 0-50 nevidim nic spatnyho 😄
Dokonce je to legalni...
A maji sanci i dalnicni outsideri (H)EV...
Dokonce je to legalni...
A maji sanci i dalnicni outsideri (H)EV...
K tomu jsme se nedostali, protože mi ujeli a ja je "honil" ze Strahova až do Karlína 😁
U takovejch aut (I6..) je aspon pochopitelny, ze se lidi boji, ze o tohle prijdou, resp. ze provoz bude drazsi.
To je strop spalováků, tam je to bez debat...ale i my, plebs, máme rádi naše čtyřválce 😁 Dneska za 15 na sto, ale zážitek lepší, než v pračce 😁 😁
Ale pracka by te pojezdila. 😄
Ctyrvalec bych si mechal libit Type-R.
Ctyrvalec bych si mechal libit Type-R.
Tomu bych se nebránil, ale já radši ty dvoulitr od Renalutu, přijď si to zkusit 😊
Kampak? Nemyslis ten tvuj automat?
😄
Btw. Kluky jsem asi videl v televizi.
https😐/www.ceskatelevize.cz/…221544160040009/
Cas 51:40?
😄
Btw. Kluky jsem asi videl v televizi.
https😐/www.ceskatelevize.cz/…221544160040009/
Cas 51:40?
O automat nejde, neznamená, že se to nedalo koupit jinak 😁
Jasny.
Ale zas charakterni motor v automatu...
Ten automat bych bral spis jako prinos komfortu.
Ale zas charakterni motor v automatu...
Ten automat bych bral spis jako prinos komfortu.
Nejde vubec o mé auto, jen o to, že benzinovej (ale i naftovej motor) má své kouzlo v té mechanické části 😁 Prostě někomui se to líbí ¨😁
No ten stupnujici se benzin jeste chapu.
Ale diesel ma snad jen ten tah vocpoda.
Ok, kdyz to ma jiny pocet valcu nez ctyri, tak to muze mit i zvuk. 😄
Ale diesel ma snad jen ten tah vocpoda.
Ok, kdyz to ma jiny pocet valcu nez ctyri, tak to muze mit i zvuk. 😄
Když jen 4, tak to má tah "vodspodu" a spotřebu na dalnici 😁
No jo, ale spotrebu neradim mezi zvlast silny emoce. 😄
I kdyz u EV ji taky (na dalnici zrovna moc ne) ocenuju...
A EV ma tah jeste niz.
To neni z prizemi, ale ze sklepa.
Vlastne doslova, EV tahne i v zapornych otackach. 😁
Kdyz zaradis R.
I kdyz u EV ji taky (na dalnici zrovna moc ne) ocenuju...
A EV ma tah jeste niz.
To neni z prizemi, ale ze sklepa.
Vlastne doslova, EV tahne i v zapornych otackach. 😁
Kdyz zaradis R.
Mechanické hodinky jsou taky krásné, ale jak velké zastoupení mají na celkovém trhu?😊
Ja mechanicke hodinky nosim a mam je rad, je to i hezky doplnek, stridam je s temi chytrymi … tam totiz baterka jentak nedojde 😉
Jakou část trhu hodinek představují mechanické hodinky?
Dle vyloh v obchodech docela podstatnou.V kazdem nakupaku jich je …
Nevím jak dřív. Do 2020 jsem jezdil manuály.
Ale s posledním HDM Aisinem v 508 jsem měl při parkování problém a s novým DSG nemám ani v kopci žádný problém. Plazí se pomaloučku na dvojku úplně v klidu a s citem.
Ale s posledním HDM Aisinem v 508 jsem měl při parkování problém a s novým DSG nemám ani v kopci žádný problém. Plazí se pomaloučku na dvojku úplně v klidu a s citem.
Tak ono aj zalezi kolko km rocne to najazdi. Ked je to 5.000 asi je to jedno, keby to bolo 20k tam uz by mi ta spotreba vadila. Btw mne uz asi rok zere 9l 1,4 rka atmosfera v p207 (kedysi 7,4) a ani zaboha neviem prist na to preco. Emisie jako detatko. Ale vzhladom na najazd do 5k rocne to az tak neriesim
Tak ve městě mi žere 9 litrů i diesel, kterej na dálku umí jet za půlku.
Ale to musie mat nejaky vykonny 6 valec. Mne 1.6 diesel v meste berie 5.5 a dialnicu okolo 6. Tato 1.4 brala 8 rokov 7,6 len v poslednej dobe sa nejak rozozrala. Ale je pravda, ze som sofersky nejak zmervoznel…
Ne, mám 2.0 TDI EVO.
Záleží čemu říkáš město.
Jestli myslíš jízdu s teplým motorem někde po okruhu, tak to taky zvládnu za 6, ale přískoky se studeným dieselem po městě znamenají klidně i 10 na 100.
Záleží čemu říkáš město.
Jestli myslíš jízdu s teplým motorem někde po okruhu, tak to taky zvládnu za 6, ale přískoky se studeným dieselem po městě znamenají klidně i 10 na 100.
Mesto hovorim; rano studeny start 7km do prace = 1/3 poskakovanie, 2/3 mestsky okruh. Po obede to same. Ked to bolo nove, vedelo to takuto prevadzku davat za 4,9, ale od kedy som eko micheliny vymenil za zimne dunlopy a letne nokiany sla spotreba o pol litra nahor. Evo uz je ta kategoria motorov ktorej ked slapnes tak idu jak z praku ale si aj cucnu. Ja sa nad 7,6 dostat normalne neviem. 8,4 som mal do chorvatska 160+ a 2 surfy na streche.
Na 7 km nejsem schopný se dostat na 5/100 ani náhodou. To možná v létě s novým olejem a jen na nějakém "rovném" klidném okruhu. U nás v okresním městě to je samá křižovatka a kruháč a brzda plyn a to prostě nejde. Většinou to končí mezi 8 a 12/100 na krátké trase, pokud ji mimořádně musím absolvovat.
Neodkážu jet za 5 ani mimo město na tak krátké trase. Trvá to cca 10 km, než se to ohřeje a pak to začne prudce padat. Na 20 km už se dá jet za 5/100.
Ale diesel nepatří do města a já tyhle trasy nejezdím. Resp. těch 20 km je minimum, co s tím jedu a to většinou hned, nebo po chvíli pokračuju dál. Když jedu 100, 200, 300... km, tak potom dokážu jet za 4,5-5 v klidu mimo dálnice. Ale je to 200+ koní, 1,7 tuny, automat, výška přes 1,5m kombi, takže za mě super. V mixu včetně dálnic jezdím v zimě za 5,5-6/100 a to se svezu a předjíždím a s limity si hlavu moc nelámu a jezdím sportovní pneu. Čistě na dálnici to vezme okolo 6, pokud dodržuju do 140 km/h tacho. Když za to vezmu, tak 8 a víc. Ale to v reálu nejde udržet, takže to zase spadne. Ale tohle přece musí platit pro každý auto a motor. Stejně jako rychlost, tak i profil trasy ovlivní spotřebu. Někdy spěchám do kopce a jedu tam za 6,8 a zpět jedu domů v klidu a jedu za 4,3. Mě tyhle úsekový spotřeby nějak netrápí. Zajímá mě průměr na štrece tam a zpět při návratu na místo startu. A hlavně to, že nemusím 1.200 km k pumpě.
110kW EVO umí až o litr méně.
Co máš za auto?
Neodkážu jet za 5 ani mimo město na tak krátké trase. Trvá to cca 10 km, než se to ohřeje a pak to začne prudce padat. Na 20 km už se dá jet za 5/100.
Ale diesel nepatří do města a já tyhle trasy nejezdím. Resp. těch 20 km je minimum, co s tím jedu a to většinou hned, nebo po chvíli pokračuju dál. Když jedu 100, 200, 300... km, tak potom dokážu jet za 4,5-5 v klidu mimo dálnice. Ale je to 200+ koní, 1,7 tuny, automat, výška přes 1,5m kombi, takže za mě super. V mixu včetně dálnic jezdím v zimě za 5,5-6/100 a to se svezu a předjíždím a s limity si hlavu moc nelámu a jezdím sportovní pneu. Čistě na dálnici to vezme okolo 6, pokud dodržuju do 140 km/h tacho. Když za to vezmu, tak 8 a víc. Ale to v reálu nejde udržet, takže to zase spadne. Ale tohle přece musí platit pro každý auto a motor. Stejně jako rychlost, tak i profil trasy ovlivní spotřebu. Někdy spěchám do kopce a jedu tam za 6,8 a zpět jedu domů v klidu a jedu za 4,3. Mě tyhle úsekový spotřeby nějak netrápí. Zajímá mě průměr na štrece tam a zpět při návratu na místo startu. A hlavně to, že nemusím 1.200 km k pumpě.
110kW EVO umí až o litr méně.
Co máš za auto?
P308 ehdi, tiez kombi. 1.6 84 kw. Ono oproti tvojmu to velmi nejde, ale je to do nejakych 120 km/h sakra usporne a to vratane studeneho startu a mestkrj prevadzky. Za nova sa s tym dalo mimo mesta jazdit do 4 l (teraz skor tak 4,5). Ale ma to velky odpor s 1600kg, takze neplynula jazda resp. dialnica uz vezme 5,5-6. Tiez s tym moc mesto nejazdim. Vlastne je to prevadzkovane na trase Bratislava-Vieden-Brno. A tam to zere od 5 (pri 120) do 6,5 pri 140. Viac s tym nejazdim, uz je pocut motor. Inak pri takejto prevadzke dpf vypaluje kazdych cca 1000 km. Optikou poskytovaneho vykonu je vlastne tvoja spotreba luxusna.
Myslím, že u nových motorů je snaha je co nejdřív ohřát kvůli emisím a tak to paradoxně prvních 10 km žere jako prokopnutý a má to nejspíš spoustu emisí.
Předevčírem jsem auto po týdnu při nula stupních šel projet a trochu dobít baterii.. Jedno kolečko cca 10 km bylo za 8,7/100 (vybitá baterie, všechno studený, výhřev sedaček, volantu atd. a druhý kolečko za 4,3/100, to už bylo všechno teplý a vypnutý, jen muzika a světla byly v akci.
Včera jsem jel 320 km z čehož bylo 120 km státovka a 200 km dálnice. Bylo mi blbě, tak jsem jel na autopilota 100 km/h, občas jsem předjel a vzal za to, hlavně v kopcích. Na dálnici 140 km/h tempomat a to samé. Tam trochu z kopce a spotřeba 5,3 a zpět do kopce a 5,7. Tzn. celkový průměr 5,5/100. A to jsem ještě asi 20 minut stál na místě v autě a motor běžel, abych si mohl topit.
Za mě je ta spotřeba prostě OK, navíc zimní nafta, zimní upuštěné gumy, hustší vzduch = větší odpor... V létě až vyměním olej to určitě padne pod 5.
Mě to točí při 140 km/h rovný 2.000 ot./min. a o motoru moc nevím.
Předevčírem jsem auto po týdnu při nula stupních šel projet a trochu dobít baterii.. Jedno kolečko cca 10 km bylo za 8,7/100 (vybitá baterie, všechno studený, výhřev sedaček, volantu atd. a druhý kolečko za 4,3/100, to už bylo všechno teplý a vypnutý, jen muzika a světla byly v akci.
Včera jsem jel 320 km z čehož bylo 120 km státovka a 200 km dálnice. Bylo mi blbě, tak jsem jel na autopilota 100 km/h, občas jsem předjel a vzal za to, hlavně v kopcích. Na dálnici 140 km/h tempomat a to samé. Tam trochu z kopce a spotřeba 5,3 a zpět do kopce a 5,7. Tzn. celkový průměr 5,5/100. A to jsem ještě asi 20 minut stál na místě v autě a motor běžel, abych si mohl topit.
Za mě je ta spotřeba prostě OK, navíc zimní nafta, zimní upuštěné gumy, hustší vzduch = větší odpor... V létě až vyměním olej to určitě padne pod 5.
Mě to točí při 140 km/h rovný 2.000 ot./min. a o motoru moc nevím.
K tomu zohrievaniu. Tato 1.6 v mojom aute je hlinikova. Okrem vyhody nizkej hmotnosti (motor je rovnako tazky ako 1.6 thp) je vyhoda, ze sa to zohreje po 4 km, aj menej. Mozno preto to zere tak malo.
TDI EVO je v silnější verzi 147kW také hliníkové. Ale stejně to v zimě trvá tak 10 km, než můžu přidat plyn. Čekám až má olej cca 70°C. Prostě bych tento motor nedoporučil nikomu do města. A na cesty po okreskách 20-50 km by byl vhodnější 2.0 TSI. Naopak na dálky a dálnice je naprosto parádní.
Hmm to teda celkem žere. Já jedu s dvoulitrem až o dva litry míň teda. Ale v manuálu.
Vyzerá dobre či exterier tak aj interiér ale prečo ho neponúkajú aj s kvalitným 1.33 tce keď ho majú k dispozícii je nepochopitelne. Renault už opustil segment D /Talisman/ a teraz to vyzerá že s Meganom E-tech zarežú aj C segment .Škoda.
Veď megane s tce ponúkajú, dokonca aj s dieselom.
Ale ja píšem o tomto novom modely ktorý vyzerá moderne.Ten starý je už za zenitom.
Tak do moderného by asi ťažko pasovali motory za zenitom.
Tak tento motor 1.33 tce je vo svojej kubatúre špička však ho robili s Nissanom a Mercedesom.Keď ho mohli dať do nového Qashqaia a asi ho nasadia aj do nového Renault Atlas prečo by ho nemohli dať do Megana.Viac krát sa stalo že prišiel nový model ale pohonné ustrojenstvo ostalo z predošlej generácie napr. G VII/G VIII s 1.5 tsi.Ak Megane nechajú len ako čisté EV tak definitívne skončí pri týchto cenách.
Nesmysl. 1.33 TCe robil Renault!!! Ostatní ho jen převzali. Renault totiž uměl jedny z nejlepších spalovacích motorů.
Renault robil 1.2 tce a ten bol problémový.Potom ho nahradili týmto 1.33 tce ktorý vyvíjala aliancia Renault/Nissan spolu s Mercedesom a preto ho všetky tri automobilky stále používajú.
Ne. Problemova byla pouze jedna generace 1.2 TCe.
Ta novejsi . Malokdo vi, ze prvni TCe 1.2 je spolehlivy motor, ktery je jeste bez primeho vstrikovani, je to oturbena atmosfera 1.2 co se davala do Clii a Thalii
u slabsi verze 1612+508 = 2120
u silnejsi verze 1711+522 = 2233
at pocitam jak pocitam, do uvadenych 2545 u slabsi verze, resp. 3058 u silnejsi dost chybi
nejspis jde o celkovou hmotnost za pohybu, protoze jak vsichni vime, podle teorie relativity hmotnost roste s rychlosti, kdy pri rychlosti blizici se rychlosti svetla se hmotnost blizi nekonecnu.
u toho vykonnejsiho auta tu hmotnost odhaduju pri rychlosti 200tis km/s 😲
kam se hrabe posser se svoji bugatkou
u silnejsi verze 1711+522 = 2233
at pocitam jak pocitam, do uvadenych 2545 u slabsi verze, resp. 3058 u silnejsi dost chybi
nejspis jde o celkovou hmotnost za pohybu, protoze jak vsichni vime, podle teorie relativity hmotnost roste s rychlosti, kdy pri rychlosti blizici se rychlosti svetla se hmotnost blizi nekonecnu.
u toho vykonnejsiho auta tu hmotnost odhaduju pri rychlosti 200tis km/s 😲
kam se hrabe posser se svoji bugatkou
Nie je to celková prípustná hmotnosť jazdnej súpravy, aj s prívesom 750 kg u silnejšieho?
Přívěs? Haha vážně? To se ještě smí? Vždyť v rámci vyššího dobra by to mohlo mít vyšší spotřebu energie a pak by ta skvělá 40kWh baterie nemusela vydržet ani na 100km 😒]
Amaterasu
Na vyšší dobro většina z vysoka s..e ale ono jde spíš o přežití = i když tomu většina (dodnes!) odmítá věřit :😉
Navíc ta základka = vona ta ropa fakt asi nakonec SPÍŠ DOJDE :-!
Navíc (řekněme) střední = ta obměna ca 2 miliard aut na NE na ropu = bude trvat... 😉
Navíc ta základka = vona ta ropa fakt asi nakonec SPÍŠ DOJDE :-!
Navíc (řekněme) střední = ta obměna ca 2 miliard aut na NE na ropu = bude trvat... 😉
Prosim tě, nech si ty bláboly o přežití. Než dojde ropa, bude elektrika tak drahá, že těma elelktrošuplíkama nebude nikdo jezdit…
Amaterasu
Částečný souhlas = NECH SI TY BLÁBOLY = s kterými (jak SNAD alespoň VÍŠ jsi v přímém ROZPORu s vědeckou částí planety = to jsou ti co ví VÍC NEŽ TY kdybys nevěděl😉
Protože auta jezdí buď
a) na elektřinu NEBO
b) na tutéž elektřinu PLUS ropu
tak cena elektřiny = nehraje až tak roli žejo 😁
ale fajn že SOUHLASíš že ropa jednou dojde = a zkus odhadnout
a) za jak dlouho dojde
b) jak dlouho bude trvat (celosvětový) přechod na auta NE na ropu
porovnej a) a b) :😉
Můžeš k tomu přidat školní znalost co všechno se z ropy dělá (není nutný jí JEN jízdou do práce a na nákup proměňovat na svinské malé PEVNÉ ČÁSTEČKY + na OXID UHELNATÝ + na OXIDy DUSÍKU a na UHLOVODÍKy
i když spousta lidí si život bez týhle výroby rakoviny (asi) neumí představit 😄
KDO by chtěl jet jen na tu elektřinu (radši s ní dopravovat a zpracovávat a čerpat tu ropu BEZ TOHO by to NEBYLO ONO :-!
Nebo na https😐/www.enviweb.cz/rss/265118 neni nad https😐/csve.cz/…ionu-usd-mmf/509 :😉
Protože auta jezdí buď
a) na elektřinu NEBO
b) na tutéž elektřinu PLUS ropu
tak cena elektřiny = nehraje až tak roli žejo 😁
ale fajn že SOUHLASíš že ropa jednou dojde = a zkus odhadnout
a) za jak dlouho dojde
b) jak dlouho bude trvat (celosvětový) přechod na auta NE na ropu
porovnej a) a b) :😉
Můžeš k tomu přidat školní znalost co všechno se z ropy dělá (není nutný jí JEN jízdou do práce a na nákup proměňovat na svinské malé PEVNÉ ČÁSTEČKY + na OXID UHELNATÝ + na OXIDy DUSÍKU a na UHLOVODÍKy
i když spousta lidí si život bez týhle výroby rakoviny (asi) neumí představit 😄
KDO by chtěl jet jen na tu elektřinu (radši s ní dopravovat a zpracovávat a čerpat tu ropu BEZ TOHO by to NEBYLO ONO :-!
Nebo na https😐/www.enviweb.cz/rss/265118 neni nad https😐/csve.cz/…ionu-usd-mmf/509 :😉
na vyrobu litru benzinu spotrebujes 1.6kWh elektriky
tedy benzinovy auto velikosti megana spotrebuje 7 litru benzinu + 11kWh elektriky na 100 km
elektricky auto velikosti megana spotrebuje cca 15kWh elektriky na 100 km
to mi neprijde zas o tolik vic, nez kolik elektriky je potreba jen k samotny vyrobe benzinu
tedy benzinovy auto velikosti megana spotrebuje 7 litru benzinu + 11kWh elektriky na 100 km
elektricky auto velikosti megana spotrebuje cca 15kWh elektriky na 100 km
to mi neprijde zas o tolik vic, nez kolik elektriky je potreba jen k samotny vyrobe benzinu
A čo majú EV spoločné so zásobami ropy? Ropa má množstvo podstatne užitočnejších využití. Prehnať ju výfukmi je ten najdementnejší spôsob jej využitia.
Si zaujatý voči EV a píšeš rovnaké hlúposti ako Hammuna, len v opačnom zmysle.
Si zaujatý voči EV a píšeš rovnaké hlúposti ako Hammuna, len v opačnom zmysle.
Jaký hlouposti, povídej. Zaujatý nejsem, jen mi aktuálně elektroauta nedávají smysl. Není to pro auto se spalovacím motorem ekvivalent. Zatím se této technologii musí přizpůsobit uživatel a to je špatně 😉
Ekvivalent k spaľováku nie je. Užívateľ sa musí prispôsobovať a užívateľ sa prispôsobí. Neustály nárek, ako sú tie EV na prd, prezývanť ich elektrošuplíkmi a vehiklami a neviem ešte ako, to už je trochu pod úroveň, nemyslíš? EV sú tu a keď budeš chcieť jazdiť, budeš musieť jazdiť aj na elektrinu. Už by sme si konečne mali uvedomiť, že naša vôľa a naše názory sú podružné - pravidlá určuje niekto iný. Tak si z toho bordelu treba vybrať to najlepšie - lebo ti ostane len balast. Už som to tu niekde písal - obvykle najdlhšie a najlepšie pržije ten, čo sa prispôsobí. Neprispôsobiví majú smolu. Skoč na vlnu a surfuj. Postav sa jej, a zabije ťa. Keby sme mali moc niečo zmeniť, ale nemáme. Chceli sme do EÚ, tlieskali kapitalizmu, demokracii a globalizácii - tak sme to všetko dostali. Už je neskoro pýtať sa na cenu a mnohí ju nevidia doteraz, aj keď priam bije do očí.
To zní jako rezignace. Nevidím důvod se přízpůsobovat nedokonalé technologii. Až bude srovnatelná s konvenčním pohonem, pak možná, s aktuálním stavem říkám ne. 😉
Nemusíš sa prispôsobiť. Ja Ti len píšem, že na vlastnú škodu. Určitá rezignácia z mojej strany to je - pretože čokoľvek sa proti tomu budeš snažiť robiť, nič nezmeníš. Čo nedokážem zmeniť, tomu sa prispôsobím. Tak ako vo všetkých ostatných oblastiach života, kde robíš kompromisy často bez toho, aby si to nejako zvlášť riešil.
No je to tvůj přístup, v pohodě. Dokážu si představit, koupit si full hybrid, třeba od Toyoty, ale nic nabíjecího mě vážně neláká. Nejde o peníze, ale o tu prudu, že musím pořád plánovat, kdy a kde nabít a že mi to nevystačí, když se zrovna rozhodnu jet někam dál. Nebo to jednoduše zapomenu dát nabít (stane se), a jsem v pytli. To se mi s benzínem, ani s CNG prostě nestane - vezmu prostě po cestě a jedu dál :yes:
Ale stane, zase mam 2 palicky v nadrzi a uz mam naplanovane, kde asi budem tankovat. Aj nabijanie sa moze zabudnut, potom treba ist skor a niekde po ceste dobijat. Skor mam pocit, ze elektromobily nie su vhodne pre hlupakov. Clovek moze mat nejake nadanie, byt inteligentny v inom, ale na tieto veci moze byt hlupak. Aj zena ma niekedy 9% baterky v mobile, neviem kde s tym chce ist, ale bal by som sa jej dat nejaky jednoduchy elektromobil na pouzivanie. Na druhej strane, v zivote netankovala, len mi hlasi, ze ma malo nafty, ze je v cervenom 😄 Tento Megane by mozno skor mohla pouzivat, tam sa da nastavit maximalne dobitie baterie na 80% a pichnut konektor vie, aj vytiahnut a nestarat sa.
Máme automobilky za blázny, ale oni taktizují s dlouhodobými cíly... Prostě zjistili, že se stávající garniturou se nedá rozumně domluvit. Odepíší tedy jednu dekádu, nebo generaci vozidel tak, aby dokázali, že je elektro slepá větev. Čím rychleji se tato větev odřeže, tím rychleji bude nahrazena novým trendem, pouze to chce čas... jinak si nedokážu racionálně vysvětlit vznik těchto neaut... 😒]
Amaterasu
no a nebo je tu verze JEŠTĚ si NEPOCHOPIL
a tak nějak (bez urážky) viz já 9😁8
a tak nějak (bez urážky) viz já 9😁8
Pro normálního člověka nenabízí vůbec, ale vůbec NIC. A ro je ten průšvih.
Mám řešení, jen to chce dopilovat...
Koupit 2x Mégane plus podvál. Druhý táhnout za sebou na podválu. Za Jihlavou u Humpolce přehodit, ten vybitý hodit na podvál a zapřáhnout nabitý 😁 😁
Jen to má problém, že to 2t neutáhme.... Tak třeba v příští generaci... 😁 😁
Koupit 2x Mégane plus podvál. Druhý táhnout za sebou na podválu. Za Jihlavou u Humpolce přehodit, ten vybitý hodit na podvál a zapřáhnout nabitý 😁 😁
Jen to má problém, že to 2t neutáhme.... Tak třeba v příští generaci... 😁 😁
Tvoja úroveň myslenia je obdivuhodná. Takýto premakaný plán s tou jedinou zdravou mozgovou bunkou, to je na gratuláciu, chlape.
Obávám se, že progresivní elektromyšlení způsobuje ztrátu pro humor a ironii... Patrně nás čeká doba elektrická a neskutečně suchá... I když je fakt, že mne by s takovým autem asi taky nebylo moc do smíchu 😄
Díky. Jsem rád že taková mega kapacita jako ty mě obdivuje :yes:
On je ten tvoj humor už trošku kŕčovitý. Jak sa na obzore zjaví elektromobil, si evidentne vyvedený z miery. Zvykaj si, lepšie nebude. A čím viac budeš protestovať, tým viac budeš rozladený a nespokojný. Ale nič sa nezmení, aj keď sa budeš stresovať sebeviac. Proti vetru sa bez újmy čúrať nedá. Takže je lepšie obrátiť sa a vietor chytať chrbtom. Lepšie sa rozmýšľa, keď ti neudiera do tváre a nefúka ti do očí prach. A potom, keď si to rozmyslíš, môžeš ísť aj proti nemu. Ale priamo to ide ťažko. Nápoveda: vieš ako kedysi plachetnice plávali po mori, aj keď vietor fúkal opačne, ako potrebovali? 😉 (Rozumieme sa?)
Ale už je pozdný večer, resp. hlboká noc. Neskoro na také filozofické myšlienky.
Ale už je pozdný večer, resp. hlboká noc. Neskoro na také filozofické myšlienky.
Ano vím jak to myslíš.
Nicméně nečekej ode mě, že podlehnu zelené ideologické lži. Vždy budu psát věci tak jak jsou ať se to komu líbí blbost ne.
O tom, jak dalece to znamennejakou moji vnitřní newpokojenost, to je už moje osobní záležitost. Taky vím, že nic nezměním. Ale moje svědomí je čisté. Podívej se do historie, k čemu vedla laxnost k pravdě a přehlížení reality. Nápověda. 1939. :-!
Nicméně nečekej ode mě, že podlehnu zelené ideologické lži. Vždy budu psát věci tak jak jsou ať se to komu líbí blbost ne.
O tom, jak dalece to znamennejakou moji vnitřní newpokojenost, to je už moje osobní záležitost. Taky vím, že nic nezměním. Ale moje svědomí je čisté. Podívej se do historie, k čemu vedla laxnost k pravdě a přehlížení reality. Nápověda. 1939. :-!
Chceš tím snad říct, že se tím co tu píšeš cítíš stejně jako bojovnící proti fašismu?...... 😒]
Tihle primitove si mysli, ze bojujou za neco uslechtilyho. :no😒br />
https😐/www.cistoustopou.cz/…ut-zabijeji-1016
Realita je presne opacna.
"Vlivem znečištěného ovzduší zemře v ČR 10x více lidí než při dopravních nehodách. Tedy více jak 7000 lidí ročně. Na Prahu pak připadá 561 zemřelých."
https😐/www.cistoustopou.cz/…ut-zabijeji-1016
Realita je presne opacna.
"Vlivem znečištěného ovzduší zemře v ČR 10x více lidí než při dopravních nehodách. Tedy více jak 7000 lidí ročně. Na Prahu pak připadá 561 zemřelých."
Off topic: Done ty jsi taky nějak zradikalizoval.)
Neber to jako výtku, ale můj názor. Dřív jsi psal hlavně data bez nutnosti označovat "protivníky" hanlivě.
Stále jde přece o diskuze.
Neber to jako výtku, ale můj názor. Dřív jsi psal hlavně data bez nutnosti označovat "protivníky" hanlivě.
Stále jde přece o diskuze.
"Podívej se do historie, k čemu vedla laxnost k pravdě a přehlížení reality. Nápověda. 1939."
Myslim, ze se tu radikalizuje nekdo jiny. A tva reakce na to byla spravna.
To prirovnavani ke genocide, fasismu nebo komunismu je na me moc.
Takze mas pravdu osobni utoky nejsou v poradku. :yes😒br /> Omlouvam se timto rohYpnolovi za vyraz primitiv.
Od nej bych ocekaval to same, ve vztahu pouzivani roku 1939 v diskuzi o autech.
Tak radeji zpet do vecne roviny.
Pro ty "bojovniky" tu mam odkaz primo z automobilky. Takze vlastne vubec nechapu za co bojuji resp. proti cemu.
Proti Skoda-Auto?
Smutne.
https😐/www.skoda-storyboard.com/…-elektromobilite
Myslim, ze se tu radikalizuje nekdo jiny. A tva reakce na to byla spravna.
To prirovnavani ke genocide, fasismu nebo komunismu je na me moc.
Takze mas pravdu osobni utoky nejsou v poradku. :yes😒br /> Omlouvam se timto rohYpnolovi za vyraz primitiv.
Od nej bych ocekaval to same, ve vztahu pouzivani roku 1939 v diskuzi o autech.
Tak radeji zpet do vecne roviny.
Pro ty "bojovniky" tu mam odkaz primo z automobilky. Takze vlastne vubec nechapu za co bojuji resp. proti cemu.
Proti Skoda-Auto?
Smutne.
https😐/www.skoda-storyboard.com/…-elektromobilite
Myslím, že nejen Škoda bude dlouho a těžce bojovat s jediným, přesto zásadním mýtem: Mýtus č. 1) na trhu je dostatek zákazníků, kteří si chtějí pořídit elektromobil a tím zajistí další finanční existenci automobilky...
K poslednému riadku - paralela tu predsa je. Keď padol socík, bezhlavo sme sa vrhli na západ. Hurá, bez rozmýšľania. Tak ako Nemci nadšene zdvíhali pravicu k Hitlerovi, ktorý im sľuboval blahobyt, tak sme si mysleli, že nás západné štáty prijmú s otvorenou náručou a mávnutím čarovného prútika sa budeme mať tak dobre ako oni. Realitu, totiž že za všetko sa platí, a nie je všetko zlato, čo sa blyští, sme vidieť nechceli a mnohí ju nechcú vidieť a nevidia doteraz. Teraz sme v štádiu, keď sa to nedá vrátiť späť.
Inú paralelu nájdeš v prírode. Či prírodné katastrofy, zmeny klímy alebo činnosť človeka často radikálne menia životné prostredie zvierat - tie, ktoré nie sú schopné sa prispôsobiť, sa dostávajú na pokraj vyhynutia, alebo vyhynú. Tie, ktoré sa prispôsobia, žijú ďalej a dokonca sa im darí ešte lepšie. Nehovorím, že je to správny trend - ale taká je realita.
Máme výhodu v tom, že sa nemusíme nijak radikálne adaptovať - na prispôsobenie sa nám stačí vlastná vôľa a neveľká dávka tolerancie voči veciam, ktoré nám síce nevyhovujú, ale vyhnúť sa im nedá.
Inú paralelu nájdeš v prírode. Či prírodné katastrofy, zmeny klímy alebo činnosť človeka často radikálne menia životné prostredie zvierat - tie, ktoré nie sú schopné sa prispôsobiť, sa dostávajú na pokraj vyhynutia, alebo vyhynú. Tie, ktoré sa prispôsobia, žijú ďalej a dokonca sa im darí ešte lepšie. Nehovorím, že je to správny trend - ale taká je realita.
Máme výhodu v tom, že sa nemusíme nijak radikálne adaptovať - na prispôsobenie sa nám stačí vlastná vôľa a neveľká dávka tolerancie voči veciam, ktoré nám síce nevyhovujú, ale vyhnúť sa im nedá.
Já si myslím, že stačí za něj zapnout elektrocentrálu a dojezd bude skoro nekonečný
https😐/www.idnes.cz/…841_automoto_fdv
https😐/www.idnes.cz/…841_automoto_fdv
https😐/www.autoforum.cz/…zenku-a-prirodu/
https😐/www.autoforum.cz/…jde-vnutit-vsem/
https😐/www.autoforum.cz/…i-popsat-dopady/
https😐/www.autoforum.cz/…jde-vnutit-vsem/
https😐/www.autoforum.cz/…i-popsat-dopady/
Skoda ma enyaq ale nadalej aj octavku.... vw ma id4 ale nadalej aj golfa.... len v renaulte akoby si asi mysleli ze elektrikou plnohodnotne nahradia podstatne dostupnejsiu a pouzitelnejsiu klasiku... nenahradia... a uz tento rok pocty renaultov na eu trhu zrejme citelne padnu dole... to budete koukat
Logicky se to bude ve Francii a v Nemecku prodavat lip. 😉
A logicky to tu za tyhle ceny nikdo nekupuje...
Ve vykonu ani kapacite bych problem nevidel.
V cene jo.