Novinky
gil54
10
Ta reklama je nekorektní. Není v ní třeba černoch, záběr na agresivně protáčející se kolo..... 😄 Centrální mozek lidstva jí musí zakázat.
Přejít do diskuze
... kdy tradiční logo a značka můžou na produktu být naopak přítěží.... Možná už se svět a zákazníci vážně posunuli tak daleko, že důležitější než auto je pro ně mobil, důležitější než podvozek konektivita, důležitější než funkčnost je efekt a počet displejů....
V tomto světě pak jakákoliv tradiční značka, ať už je to Ford, Renault nebo kdokoliv jiný, působí archaicky a má tu zastaralost tak nějak zakódovanou v DNA.... možná to tak lidi ve věku méně než 40 let opravdu vidí.... 😢
V tomto světě pak jakákoliv tradiční značka, ať už je to Ford, Renault nebo kdokoliv jiný, působí archaicky a má tu zastaralost tak nějak zakódovanou v DNA.... možná to tak lidi ve věku méně než 40 let opravdu vidí.... 😢
???
Nevím, jestli jsi pochopil ten příspěvek jako žert, nadsázku a ironii. Ani smajlík nepomohl.
Nevím, jestli jsi pochopil ten příspěvek jako žert, nadsázku a ironii. Ani smajlík nepomohl.
Má pravdu. Až se budu někde shora dívat jak tady na tomto území nebude po válce co žrat, budu se u toho trhat od smíchu. Pokrytecký kapitalismus produkuje také tuny odpadu od zbytečných obalu. Za Komančů jsme měli odpadkový koš 10 litrů a vynášeli ho 1x týdne. Tomu odpovídala i velikost popelnic a popelářských aut. Na silnicích bylo prázdno a co lidi koupili to muselo vydržet nejmíň 20 let. Tak brzdi.
Ne nebylo všechno lepší. Ale probíhal postupný vývoj, evoluce, a ne ty dnešní ekomarxisticky progresivisticko-ekofašistické manévry.
Nemám zájem diskutovat s individuem, které má v každém příspěvku "chápeš ?" avšak samo nechápe prakticky nic. Navíc nezvládá interpunkci a nechápe význam některých operátorů. Takže sbohem pane, prosím nereaguje na mě aniž bych se vás na něco ptal. Děkuji.
Dnes už nelze spojovat ekologii s ekology, protože ekologové jsou vesměs političtí fanatici, kdežto ekologie je stále jen věda, jež se zabývá popisem, analýzou a studiem vztahů mezi organismy a jejich prostředím.....
K popukání je když se mě snaží zkoušet a poučovat člověk méně inteligentní a méně vzdělaný, než jsem já. Ale děkuji za vtipný kvíz.
Hele ale ja nenadavam.... 😉 jen konstatuji ze stare znacky mohou pusobit tak archaicky ze jejich pouziti na novinkach je marketingove skodlive.... a pripada mi to jako velky paradox, pro ktery nenachazim paralelu na jinem trhu.
Jinak at si opravdu koupi kazdy co chce :yes:
Jinak at si opravdu koupi kazdy co chce :yes:
Bezpochyby víc, než typický mileniálový hipster, co má ekologie plnou hubu a přitom v životě nevytáhl řiť z velkoměsta.
I dnešní západní marxista/komunista proti ekologii de facto stále je, protože to, co prosazuje, je jen ideologický zájem. Obsazování orné půdy soláry a těžba lithia s ekologií nemá společného fakt vůbec nic.
Na jednu stranu využít pro el. gazíka tradiční kultovní jméno a na druhou stranu nepoužít jméno se stoletou tradicí. Tak už se neplatí za značku, ale za no name.
je to možno, aspoň časť možno, ale ked si zoberieš ako dnes mladí kupujú značkové veci, tak asi to nebude úplne pravda, alebo si zober mýtus o nemeckých značkách a napr. kvalite VW, totál kravina vytvorená reklamou a masážou médiami
Ford si za to může sám - vždycky to nějak podělá, aktuálně designem alá vykulená ryba. Dále použitím ikonických jmen pro jiný typ aut. Funguje mu F-series a klasický Mustang, zbytek nestojí za řec. Přitom třeba první Focus bylo veleůspěšné auto, co zdatně konkurovalo Golfu i v prodejích, první Mondeo Passatu také. Pak už jen sešup dolu.
Konstrukce podvozku není podle prodejů důležitá pro naprostou většinu zákazníků.
Časy se prostě mění. Chceš zůstat nadávajícim dědkem co říká jak dřív bylo vše jiné a lepší?.)
Časy se prostě mění. Chceš zůstat nadávajícim dědkem co říká jak dřív bylo vše jiné a lepší?.)
Presne s tymto som sa dnes stretol pri Renaulte, uplne to ludia podcenuju. Musel som pred seba pustit na dialnici Mercedes, aby ludia uhybali. Ked vidia za sebou Renault, ani ich nehne. Znacka a povest je dolezita 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jestli svet nebyl takovy vzdy...
Diskuze na acz je samozrejme o necem jinem.
Fakt je, ze vetsinu lidi nezajimalo ani pred deseti lety, ze treba 1er je RWD.
A nezajima je to ani dnes. 😉
Naopak mobily a konektivita zajima 90% zakazniku?
Podvozek auta zajima 20%?
PS Kdo, co urcuje, co lidi zajima? Z jake casti je to PR? FREUDE AM FAHREN
Diskuze na acz je samozrejme o necem jinem.
Fakt je, ze vetsinu lidi nezajimalo ani pred deseti lety, ze treba 1er je RWD.
A nezajima je to ani dnes. 😉
Naopak mobily a konektivita zajima 90% zakazniku?
Podvozek auta zajima 20%?
PS Kdo, co urcuje, co lidi zajima? Z jake casti je to PR? FREUDE AM FAHREN
Ford a Opel nejsou německé značky aut. Zatímco Škoda vznikla v době C. K. mocnářství. Škoda a L&C jsou rozhodně víc německé značky než Ford a Opel (GM).
Nevěřil bych nikdy, co jde potkat za prase v hybridní Toyotě RAV4. Včera v Liberci. Za jedno dopoledne 2 psychopati, ten druhej v nějakém malém pizzavozíku. Kdo chce vidět psychouše, jede se projet v neděli po Liberci.
Jo s tim souhlas. :yes:
Treba skodovka je v tomto (pseudo) "zebricku" velmi vysoko.
Nejhorsi "povest" (despekt) maji obvykle francouzi.
Predjet VW (nedejboze Audi) Citroenem (ke vsemu MPV) je smrtelny hrich. Naopak muzes jet po statovce 130 a stejne te musi vsichni natrit. 😁
A ani Honda/Japonci (ne SUV) na tom neni vubec dobre.
Chces respek? Pak jedine nemecky auto. Mezi ktery se nepocita Ford ani Opel. Ale skodovka jo. 😄
Treba skodovka je v tomto (pseudo) "zebricku" velmi vysoko.
Nejhorsi "povest" (despekt) maji obvykle francouzi.
Predjet VW (nedejboze Audi) Citroenem (ke vsemu MPV) je smrtelny hrich. Naopak muzes jet po statovce 130 a stejne te musi vsichni natrit. 😁
A ani Honda/Japonci (ne SUV) na tom neni vubec dobre.
Chces respek? Pak jedine nemecky auto. Mezi ktery se nepocita Ford ani Opel. Ale skodovka jo. 😄
To kazdopadne.
Ale reklamy autoprumysl umi.
A pusobi jiste i na vzdelane lidi...
https😐/youtu.be/3pFlPd8xoZk
Ale reklamy autoprumysl umi.
A pusobi jiste i na vzdelane lidi...
https😐/youtu.be/3pFlPd8xoZk
"Obsazování orné půdy soláry" když pominu, že existuje tzv agrofotovoltaika, čemu vadí nechat půdu odpočinout? FVE půdě rozhodně nijak neubližuje.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pri Citroene ani nie, aj keď podľa mňa ľudia dosť trpia, keď ich obehne obyčajné Picasso. Ale pri Renaulte je to ešte horšie, normálne sa ľudia chytali za mnou ísť. Alebo si vyjdu rovno pred auto, veď len nejaký Renault je v spätnom zrkadle. Aspoň som vyskúšal asistenčný systém a funguje super.
Stellantis ano. Poslední dva tři roky. Jinak ho téměř sto let vlastnil General Motors. Takže Opel vlastně nikdy německou automobilkou nebyl, protože v době před GM vyráběli hlavně jízdní kola nebo šicí stroje či co.
Ono možná nejde o zákazníky, ale o ty investory. FED bude brzo zvyšovat úrokové sazby a teď je asi na dlouhou dobu poslední šance, jak získat levné peníze na burze vypsáním emise akcií nové neznámé firmy.
Nokia skončila, protože vše vsadila ne jednu kartu, navíc nevyzkoušenou, která se nakonec stala slepou uličkou (Windows Phone). Není bez zajímavosti, že tuto kartu prosadil Steven Elop z Microsoftu, který byl dosazen do čela Nokie a v podstatě sehrál úlohu trojského koně. Ale pochybuju, že by do čela automobilky Fordu někdy mohl nastoupit nějaký bývalý ředitel čínské státní automobilky nebo předesda sdružení ruského autoprůmyslu.
Ono to není jen o značkách, ale i o velikosti aut.
Když jsem měl Fabii, největší problém jsem měl s "hrýdmi" řidiči některých Octavií a Superbů, nikoliv s prémiovkami. Ale může to být tím, že tady u nás "daleko od Prahy" prémiovky moc nejezdí.
Na druhou stranu, jak vidím před sebou nějaké MPV od Citroenu nebo asijské SUV, tak mě taky hned napadne "bože, zase zdržovač" 😁
BTW ÚNejhůře mám "zaškatulkovány" auta typu Citroen Berlingo. Už jsem fakt potkal hodně takových, co jedou po státovce 60 km/h, zdržují všechny včetně přetížených kamionů a nepřijde jim to divné.
Když jsem měl Fabii, největší problém jsem měl s "hrýdmi" řidiči některých Octavií a Superbů, nikoliv s prémiovkami. Ale může to být tím, že tady u nás "daleko od Prahy" prémiovky moc nejezdí.
Na druhou stranu, jak vidím před sebou nějaké MPV od Citroenu nebo asijské SUV, tak mě taky hned napadne "bože, zase zdržovač" 😁
BTW ÚNejhůře mám "zaškatulkovány" auta typu Citroen Berlingo. Už jsem fakt potkal hodně takových, co jedou po státovce 60 km/h, zdržují všechny včetně přetížených kamionů a nepřijde jim to divné.
Pisu o tom vyse.... u obleceni dnes mladi patrne kupuji v klidu zbozi od starych znacek.... ale u aut to zda se ne uplne funguje.... nehodnotim to, jen mi to proste pripada zajimave 😉
Ked uz aj tie stare znacky oblecenia su len znacky, 5x skrachovane a vlastnene uplne inymi spolocnostami. A na trh sa dostavaju celkom nove, ine znacky a asi sa celkom predavaju, ked funguju.
prumerneho uzivatele automobilu podvozek fakt nezajima, ten koho takove veci zajimaji jsou lide kteri se o auta aktivne zajimaji, tedy kuprikldu diskutujici na automobilovych forech a diskuzich, ale tihle lide jsou totalne okrajova minorita pro ktere jsou urcene cilene modely, rekneme casto RS modely a podobna oznaceni kde ten podvozek je casto nejak jiny
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.