Motorky
Vypada fakt dobre, je to moje krevni skupina, je to motorka do terenu i na silnici, dovedu si predtavit ject na ni ve dvou na dovo treba na Kamcatku nebo do Francie to je jedno. 😉
No,uz to zde nechci moc virit,ale-prece.Jasne,obcas se neco takoveho co vy pisete objevi,ale-bez zkusenosti,do sestidenni nelez.A opravdu blazinec-vyjezd do vrchu na temer cemkoliv,to uz je opravdu :no: jo,a reka-dnesni ochranari?Ty to nepusti skoro ani po ceste
Já nevím, moc ty závody 6denní nesleduji, ale ty jejich jízdy v řece, kde to polovina jezdců utopí, nebo po skalách, kde to druhá půlka zahodí (ale vždy se ty krosky zvednou a pak jedou dál) a ti, co nejsou zramovaní, se pak snaží projet les se sklonem 16 a víc procent, kde je plno stromů a při pádu se jich pár zramuje... prostě mega těžký terén, hustí bikeři, ale suma sumárum bláznivý závod 😉
Bláznivá šestidenní?To se zase pro zmenu nechytam ja.Tam aspon clovek pokouka po prirode,kdyz uz to nejde-na rozdil od,,blaznivych"silnicnich,,ctyriadvaceti… se jezdi stale dokola,a dokola,a potom pro zmenu zase dokola. P.S.Tezky teren=blato,to ano,ale v nem pulmetrove koleje,kde se pod nezkusenym vedenim nechytaji ani Ktm.Ktm= :yes:
Vypadá celkem robustně, to jo, a určitě zvládne takový terén jako její soupeři, ale vypadá fakt šíleně. Společně s novyým Transalpem jsou to nejhnusnější mašiny kategorie malých cestovních endur.
Nesouhlasím s tím, že to je jak z Číny. Motorka na první pohled zaujme a na druhý už se líbí.
K té konkurenci, BMW i KTM budou cenově hodně nad Yamahou a nový Transalp je pěkně hnusný. Kdybych měl teď volit, tak Yamaha je jasnou jedničkou! :yes:
K té konkurenci, BMW i KTM budou cenově hodně nad Yamahou a nový Transalp je pěkně hnusný. Kdybych měl teď volit, tak Yamaha je jasnou jedničkou! :yes:
Nabízí se otázka, co si člověk vybaví pod pojmem těžký terén 😉 Myslím si, že Tenere je dostatečně vybaveno na prostupnost terénem typu: hlína, bláto, písek, šotolina, les, brody atd. = to je pro mě (jakožto silničáře) těžký terén.
Pokud ale máte na mysli závody 6denní (nevím teď přesně název tohoto bláznivého závodu), pak je jasné, že tady by se Tenerka nechytala... A taky je důležité, co od motorky čekáte. Jet na krosce WR250F mimo les nebo polňačku je utrpení, navíc to má malou nádrž a být v sedle krosky déle než hodinu v tahu je téměř tortura.
Takže si myslím, že srovnávat obtížnost terénu pro WR250F a Tenere je nesmysl, každá motorka je pro jiný typ ježdění.
Pokud ale máte na mysli závody 6denní (nevím teď přesně název tohoto bláznivého závodu), pak je jasné, že tady by se Tenerka nechytala... A taky je důležité, co od motorky čekáte. Jet na krosce WR250F mimo les nebo polňačku je utrpení, navíc to má malou nádrž a být v sedle krosky déle než hodinu v tahu je téměř tortura.
Takže si myslím, že srovnávat obtížnost terénu pro WR250F a Tenere je nesmysl, každá motorka je pro jiný typ ježdění.
jáááááá měl na mysli, že do terénu jsou určené krosky typu WR250F a né toto endurko. Pamatuju staré Tenere, tohle se mi vzhledově moc nelíbí, ty boční plasty na nádrži vypadají jako z Činy 😉
Jinak je to vcelku povedená motorka, jen si konstruktéři mohli odpustit tu hliníkovou kyvku, místo ní nechat XTčkovou ocelovou a ušetřené peníze vrazit do lepší vidlice ;-\