Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
Dokud budou upřednostňovat a vyrábět EV místo normálních vozů, které zákazníci chtějí, půjdou prodeje do kytek.
A celé to povede sem😒br />https😐/www.autoforum.cz/…lemu-svetu-lhat/?…
Jediné co je otázkou jak dalece nechá vrcholný management ten průšvih zajít. Zatím to vypadá na hodně černou budoucnost. Moje předpověď je že do pěti let pokud si EU nevytáhne hlavu ze zelené zádele bude VAG, Renault i PSA ve vlastnictví Čínské lidové republiky :-!
A celé to povede sem😒br />https😐/www.autoforum.cz/…lemu-svetu-lhat/?…
Jediné co je otázkou jak dalece nechá vrcholný management ten průšvih zajít. Zatím to vypadá na hodně černou budoucnost. Moje předpověď je že do pěti let pokud si EU nevytáhne hlavu ze zelené zádele bude VAG, Renault i PSA ve vlastnictví Čínské lidové republiky :-!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ten Renault je špatný příklad - v roce 2004 prodal v Evropě 1 679 288, v roce 2013 pak pouze 797 577.
Stejně tak Peugeot - v roce 2002 1 289 702, v roce 2013 jen 736 440.
To byly doby ještě normálních motorizací, tam se chyba stala někde jinde, šaptný vedení, špatný dlouhodobý business plán. EV za vývoj těchto konkrétních značek nemohou, lze na ně možná nahlížet jako na poslední hřebíčky do rakve, tu rakev si ale Renault postavil sám.
No a ještě ta lež o půjčce...chudáčci 😢 😒]
Stejně tak Peugeot - v roce 2002 1 289 702, v roce 2013 jen 736 440.
To byly doby ještě normálních motorizací, tam se chyba stala někde jinde, šaptný vedení, špatný dlouhodobý business plán. EV za vývoj těchto konkrétních značek nemohou, lze na ně možná nahlížet jako na poslední hřebíčky do rakve, tu rakev si ale Renault postavil sám.
No a ještě ta lež o půjčce...chudáčci 😢 😒]
kuk
A Škoda přemejšlí zda se z Čínu úplně nestáhne. Měli by urychlit nástup elektroaut a rošířit nabídku nebo se za chvíli nechytnou ani v Evropě a to by byl průs3r. Jen Rusko, Indie a kus Afriky je se spalovacíma popelnicema neuživí. :no: :no: :no: :-!
škoda dělá jednu botu za druhou, ta první byla, že zrušila výrobu aut pro lidi do města a nemá náhradu pro lidi na vesnicích.
Za druhá, že zrušila elektroauto citi go a nahradila ho velkým SUV, dražším, poruchovějším a co má dvakrát větší spotřebu.
Za třetí moc se zaměřila na výrobu pro státní a obchodní fleet.
Za druhá, že zrušila elektroauto citi go a nahradila ho velkým SUV, dražším, poruchovějším a co má dvakrát větší spotřebu.
Za třetí moc se zaměřila na výrobu pro státní a obchodní fleet.
Odkud že má Enyaq Coupe baterie?? Hele, Made in China ... 😒] :no: :-!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Akoda udělala hlavně jednu zásadní chybu tím že popřela sama sebe.
Škoda byla simoly člověk. Kus auta navíc za rozumnou cenu. Levnější a praktičtější VW. Tohle byl její úspěch.
A co je dnes? Dělá drahá auta za ceny takřka prémiové. Často vychází dráž než VW. U nás určitě, v zahraničí úplně nevím. Takže jediné čím se vlastně dnes odlišuje od VW je design. A ten dávno není nekonfliktní jako dřív. Je mnohem výraznější a ne každému sedne.
Je to přesně ten negativní růst a posun. Velmi podobné je na tom Dacia. Ale té se aspoň zatím daří daří držet vlastní identitu mnohem a mnohem lépe. Zatím.
Škoda byla simoly člověk. Kus auta navíc za rozumnou cenu. Levnější a praktičtější VW. Tohle byl její úspěch.
A co je dnes? Dělá drahá auta za ceny takřka prémiové. Často vychází dráž než VW. U nás určitě, v zahraničí úplně nevím. Takže jediné čím se vlastně dnes odlišuje od VW je design. A ten dávno není nekonfliktní jako dřív. Je mnohem výraznější a ne každému sedne.
Je to přesně ten negativní růst a posun. Velmi podobné je na tom Dacia. Ale té se aspoň zatím daří daří držet vlastní identitu mnohem a mnohem lépe. Zatím.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je taková bajka o té Fabii Combi, kterou všichni chtějí, akorát se jí prodá míň, než třikrát dražšího Superbu Combi. Stejně tak ty ceny, u nás Škodovka reálně nikdy nebyla výrazně levnější, než srovnatelný VW.
King of rain
Docela by mne zajímalo proč tihle lidé s poruchou se dají vždycky k zeleným a otravují všem život.
2)OK, můžeš to doložit nějakými nezávislými studiemi, analýzami (prosím ne nic z propagátorských webů ale něco skutečně objektivního )
3)Co máš pořád s tím Norskem? Norsko se tu řešilo 1000x a rozhodně to není trh nepodléhající regulaci a subvenci.
4)Ano ale primární účel je pořád spíš to PR a i jakýsi příklad pokud už některé banky nechtějí spolupracovat s pro ně "non enviroment friendly" firmami. asi to není dost cool.
4)Moc na výběr nebylo, jelikož všechna auta jsou přes spolupráci s dealerem koncernu.
2b)Opět se odkazuješ na něco co reálně neexistuje a tvrdíš že to bude fungovat za 3-8 let. Škálovat to kapacitou výroby jde jen do určité meze, apropo když už teď jsou ty výrobní procesy velmi efektivní. Možná se protnou, ale nebude to kvůli tomu že by se BEV v tomhle horizontu prosadily jako efektivnější forma mobility, ale jen kvůli pokřivení volné ruky trhu. Jinak pak nechápu co myslíš? Pokud mi uvedeš příklady porovnatelných aut z jedné a druhé kategorie můžeme se bavit.
3)ok děkuji že na to máš stejný názor, který v podstatě udává že ne všude má tohle řešení v současnosti smysl.
4)že je VW pozadu se ví, na toyotu a subaru se taky těším co předvedou za cestu.
2b)FYI z extrémních hodnot se vždycky dobře klesá/stoupá, 90% není žádná vypovídající hodnota.Z jakého stavu vycházíš?
Ok nejsem proti. Jsi pro srovnat spotřební dan u benzinu nafty a elektřiny a zrušit VŠECHNY vyjímky????
2b)Opět žádná konkrétní odpověď přesně jak jsem od tebe čekal. Já sem ti psal že tě klidně se zrušením zvýhodnění dieselu podpořím. Jsi tedy ty pro srovnání spotřebních daní a zrušení VŠECH vyjímek u benzinu ,dieselu a elektřiny? Děkuji za jasnou a jednoznačnou odpověď.
Prečítaj si moje príspevky na tému elektro, sú celkom mierne, potrebu väčšej efektivity a zmeny z dlhodobého nespochybňujem.
A ešte jedna, dosť podstatná, keď nám tu dávaš rozumy a kázne, nelietaš stále náhodou na fosilnej toyote? Prípadne si spomeň na storky o C s HDI 😒] 😒] . Tomu sa hovorí farizejstvo