Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Čínský XPeng nadále upevňuje svou přítomnost v Evropě dalšími pobočkami

27 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Cinane
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nepoustejte sem tu chamrad.

Je to porad stejne: statem rizeny dumping, likvidace konkurence a pak zneuziti ovladnuti trhu.
Arese
Přesně tak, jako Evropan bych se hambou propadl, kdybych si něco takového pořídil! 😲 😲 😲 :no:
PepeST
to je hnus... :no:
Avatar - sushi7474
sushi7474
Fakt si treba asi zacat uvedomovat, ze kupovanim "dalsich" cinskych vyrobkov sa len podporuje cinsky komunisticky rezim, ktory dal svetu covid, kupovanie vplyvu na EU politiku, vplyv na OSN alebo trebars Olympijsky vybor. 😉
Jeden odporny rezim, ktory svojim obcanom priznava "socialne skore", podla toho, ako su POSLUSNI- a podla toho si napriklad mozu (alebo nemozu) trebars kupit listok na vlak. Toto by nam, minimalne v Strednej Europe, malo byt dost povedome a fakt by sme mali vediet, preco to nechceme.

Takze CINSKE AUTO FAKT ANI OMYLOM :no:
Avatar - xxc
xxc
kedy pridu ku nam, zatial tu ponukali len odpad
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
evropské na lopatky, nemohou ani vyrábět auta o které je zájem. No a asiati nám nebudou prodávat čipy, ale celá auta.
Freddka
https😐/en.xiaopeng.com/p7.html

Ja si to nemyslim… :-!
Freddka
Zakaznik se sam rozhodne, jaky auto si koupi.

Uplne stejny to bylo s japoncema. Jak pres kopirak.
A pokud se sebou evropske automobilky neco neudelaji, bude to tak i pokracovat.
mrazik
Proboha co na nem je vzhledove bomba ? Tam neni jedina krivka zajimava.
Xylo
Tohle popsal už Adam Smith ve svém dílku Pojednání o podstatě a původu bohatství národů vydaném v roce 1776. Evropské automobilky se zaměřily na bohaté klienty (firmy) a na zákazníka, který kupuje auto okolo 250 - 350 tisíc Kč kašlou, takže není divu, že se někdo někde najde, kdo nějaký samohyb pro plebs vyrobí.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Dongfeng je tusim uz u nas.... a celkom zaujimave kusky ponuka
Avatar - Atomas
Atomas
že vítězem trhu bude ten, kdo nabídne na trhu v budoucnu žádanou ojetinu. Tenhle číňan vypadá obstojně, je však otázkou, jak ho přijmou kupci ojetin... Na trhu v podstatě zatím neexistuje EV, po kterém by někdo vyloženě toužil...
zlysoused
nastane masivní rozšíření čínských aut v Evropě. Nechápu, že ještě někdo pochybuje o tom, že by Číňané zvládli vyrobit kvalitní a spolehlivé auto. Zvládli to kdysi Japonci, zvládli to Korejci a zvládají to už i Číňané. Evropané navíc s nástupem elektromobility a s koncem spalovacích motorů ztrácejí svůj největší náskok. U elektromobilů se karty rozdávají znova, což hezky ukazuje Tesla.

Radost z toho nemám.
PowerHouse
P7 je vzhledově bomba
PowerHouse
kritizuje auto za 20 000.

Když chcete hezčí, můžete mít i ten dražší Xpeng P7.
traveldrive
Je to úbohý mix prvkov ukradnutý u Tesly a ďalších. Dozajnovo je to odpad a technicky - to sa uvidí. Mimo bateriek toho Číňania, čo sa týka áut, ešte veľa nepredviedli. Resp. hej, ale len jedno fiasko za druhým.
traveldrive
Nevymýšľaj si.
traveldrive
Snívajte s nami. Ty si iný idealista.
traveldrive
A si zdravý? Je jedno, aký je to odpad, hlavne že je to lacné? Daj si na hlavu uterák, chlape.
Avatar - wakantanka
wakantanka
A čo je na nich zaujímavé? Ani cena, ani technika, ani vzhľad, proste nič.
mrazik
Elektroauta ceka velke probuzeni, jiz brzy.
Arese
Nekupuju a nikdy si nekoupím. A je jedno odkud. 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
😁 :yes:
Xylo
Za předloňský rok se nic neplatilo a nevšiml jsem si, že by někdo nějak skučel, kolik musel zaplatit za 2021. Spíše se všude píše jaké dotace čerpaly automobilky ze státních podpor.
Xylo
Myslím si, že evropskou konkurenci předčit není žádná velká práce, která by potřebovala dumping.
PowerHouse
Od příštího roku tam na auta podpora není.

Nyní kupujete Tesly z Ćíny.