Novinky
xxc
3
kedy pridu ku nam, zatial tu ponukali len odpad
3_diamanty
1
Dongfeng je tusim uz u nas.... a celkom zaujimave kusky ponuka
wakantanka
0
A čo je na nich zaujímavé? Ani cena, ani technika, ani vzhľad, proste nič.
to je hnus... :no:
P7 je vzhledově bomba
kritizuje auto za 20 000.
Když chcete hezčí, můžete mít i ten dražší Xpeng P7.
Když chcete hezčí, můžete mít i ten dražší Xpeng P7.
Nepoustejte sem tu chamrad.
Je to porad stejne: statem rizeny dumping, likvidace konkurence a pak zneuziti ovladnuti trhu.
Je to porad stejne: statem rizeny dumping, likvidace konkurence a pak zneuziti ovladnuti trhu.
Zakaznik se sam rozhodne, jaky auto si koupi.
Uplne stejny to bylo s japoncema. Jak pres kopirak.
A pokud se sebou evropske automobilky neco neudelaji, bude to tak i pokracovat.
Uplne stejny to bylo s japoncema. Jak pres kopirak.
A pokud se sebou evropske automobilky neco neudelaji, bude to tak i pokracovat.
Fakt si treba asi zacat uvedomovat, ze kupovanim "dalsich" cinskych vyrobkov sa len podporuje cinsky komunisticky rezim, ktory dal svetu covid, kupovanie vplyvu na EU politiku, vplyv na OSN alebo trebars Olympijsky vybor. 😉
Jeden odporny rezim, ktory svojim obcanom priznava "socialne skore", podla toho, ako su POSLUSNI- a podla toho si napriklad mozu (alebo nemozu) trebars kupit listok na vlak. Toto by nam, minimalne v Strednej Europe, malo byt dost povedome a fakt by sme mali vediet, preco to nechceme.
Takze CINSKE AUTO FAKT ANI OMYLOM :no:
Jeden odporny rezim, ktory svojim obcanom priznava "socialne skore", podla toho, ako su POSLUSNI- a podla toho si napriklad mozu (alebo nemozu) trebars kupit listok na vlak. Toto by nam, minimalne v Strednej Europe, malo byt dost povedome a fakt by sme mali vediet, preco to nechceme.
Takze CINSKE AUTO FAKT ANI OMYLOM :no:
Od příštího roku tam na auta podpora není.
Nyní kupujete Tesly z Ćíny.
Nyní kupujete Tesly z Ćíny.
evropské na lopatky, nemohou ani vyrábět auta o které je zájem. No a asiati nám nebudou prodávat čipy, ale celá auta.
nastane masivní rozšíření čínských aut v Evropě. Nechápu, že ještě někdo pochybuje o tom, že by Číňané zvládli vyrobit kvalitní a spolehlivé auto. Zvládli to kdysi Japonci, zvládli to Korejci a zvládají to už i Číňané. Evropané navíc s nástupem elektromobility a s koncem spalovacích motorů ztrácejí svůj největší náskok. U elektromobilů se karty rozdávají znova, což hezky ukazuje Tesla.
Radost z toho nemám.
Radost z toho nemám.
Tohle popsal už Adam Smith ve svém dílku Pojednání o podstatě a původu bohatství národů vydaném v roce 1776. Evropské automobilky se zaměřily na bohaté klienty (firmy) a na zákazníka, který kupuje auto okolo 250 - 350 tisíc Kč kašlou, takže není divu, že se někdo někde najde, kdo nějaký samohyb pro plebs vyrobí.
že vítězem trhu bude ten, kdo nabídne na trhu v budoucnu žádanou ojetinu. Tenhle číňan vypadá obstojně, je však otázkou, jak ho přijmou kupci ojetin... Na trhu v podstatě zatím neexistuje EV, po kterém by někdo vyloženě toužil...