Jádro není a ve výhledu 20+ let ani nebude hlavním zdrojem. Takže pokud nebude plyn, zbývá jen špinavé uhlí se všemi negativními důsledky pro život, navíc za stále rostoucí ceny :no:
Neni tam nahodou, ze chce byt kompletne elektrikovan?
To by znamenalo, ze v kazde modelove rade bude elektricka alternativa.
A dost mozna do toho pocita i hybridni verze.
Uvadi novy motor a uplne novou, alektrifikovanou prevodovku.
Ze by chtel investici vyuzivat jenom 5 let?
Jádro je stabilní zdroj, ale jako záložní zdroj, u kterého je potřeba flexibilní regulace, je pro OZE naprosto nevhodné. Nehledě, že výstavba znamená 20+ let.
Ovšem otázkou zůstává, zda ho v tomto "chtění" podpoří i zákazníci.
Vzhledem k tomu, jak moc Fiat svou nabídku redukoval, tak "masově prodávanýmL modeelm je vlastně už jenom 500.
A jestliže "obyčejná" 500 stojí 400-450 TKč a elektrifikovaná stojí prakticky dvakrát tolik...
Už vídím ty miliony zákazníků, jak se rvou o elektrickou 500 za 900.000 Kč :D:D:D
A jak byste si představoval nezávislost, když zde žádné zdroje surovin pro "čistou" energetiku nejsou. A jak se nám to nemusí líbit, tak prodej EV je zde z důvodu chudoby jeden z nejhorších v EU, v řádu jednotek tisíc ks za rok, což neřeší naprosto nic.
Myslis si, ze neco vysvetlis cloveku, ktery tvrdi, ze spalenim nafty se vycisti vzduch???
https://www.motortrend.com/…-diesel-engines/
I v idealnim svete se "jen" spali kyslik a vznikne nedychatelny co2, coz samo o sobe se neda povazovat jako cisteni...
Realita je samozrejme daleko jinde. I u EU6.