Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektromobily jsou prý méně spolehlivé než auta se spalovacími motory, tvrdí průzkum

Průzkum mezi vlastníky elektromobilů a vozů se spalovacími motory, kteří vlastní stroj již déle než čtyři roky, přinesl zajímavé výsledky.
Zpět na článek
4. 3. 2022 14:21
4. 3. 2022 14:44
4. 3. 2022 16:46
5. 3. 2022 14:39
4. 3. 2022 18:42
5. 3. 2022 07:25
5. 3. 2022 10:37
5. 3. 2022 11:09
Avatar - Dzakobo
4. 3. 2022 14:21
Ale ale...
Zase pěkná márovina - "Mezi těmito vozy ale mělo ale jen 2.184, což je v celkovém srovnání dost nízké číslo."
Holt je tady na auto.cz po čtenářích dlouhodobě vyžadován um tzv. čtení mezi řádky :D
Alespoň nějaké rozptýlení v této době ;-) ...
Rozbalit vlákno
11
4. 3. 2022 14:44
Re: Ale ale...
Myslím si, že zásadní část článku je v této části: "Podle průzkumu spolehlivosti se totiž až 31 % oslovených majitelů elektromobilu setkalo během prvních čtyř let vlastnictví vozu s nějakými problémy, zatímco u naftových vozů to bylo 29 % vlastníků a u benzínových spalovacích vozů jen 19 % vlastníků." Já osobně jsem také řešil problém hned po 6 měsících užívání a to vybitou baterku (12V malou). Provozování elektroauta má určitá specifika a ještě se o tom tolik nemluví, výrobci o tom možná ani neví. V mém případě šlo o můj odpor k vánočním a novoročním svátkům, kdy jsem auto nepoužíval devět dní a trakční baterii jsem měl nabitou na 19 %. Zřejmě dochází k dobíjení "malé" baterie z trakční, je tam takové hodně zvláštní napojení, ale jen pokud není nízký stav trakční baterie, který auto hlásí, když se dosáhne 20 %. Baterku jsem přes noc dobil klasickou nabíječkou a od té doby ji občas přeměřuji a nepozoruji žádné problémy.
Edit: Dneska jsem četl, že výrobci elektroauta šidí, protože musejí moc platit do dodávané trakční baterie. To asi dokresluje i moje originální baterie 12V, která je nějaký noname 40 Ah Made in Italy. V pohodě se do "kastlíku" vejde i 52 Ah (třeba Yuasa YBX 3012).
Avatar - Amaterasu
4. 3. 2022 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
4. 3. 2022 16:19
Re: Ale ale...
Výrobou elektrozkratů posílíme svoji závislost na Číně.
Nenamlouvej si že Čína je lepší než Rusko, stejní šílenci, stejná rizika.
V této době může horovat za elektroprdy jen totální cvok.
4. 3. 2022 16:46
Re: Ale ale...
proc myslis ze na chine ???
Avatar - Amaterasu
4. 3. 2022 16:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 3. 2022 09:48
Re: Ale ale...
Nikdo netvrdí, že Čína není dál. Ať si jsou kam chtějí, třeba i do zadele.
Problém je v tom, že spousta materiálů používaných v elektrozkratech je buď přímo z Číny nebo je má Čína pod palcem. A pokud toto nějaký elektrohujer nevidí, tak je cvok právě on.
Avatar - xxc
4. 3. 2022 18:42
Re: Ale ale...
kto si necha v zime dlhodobo vybitu baterku na 19%? mozno tak v garazi, ale aj tak je to dost malo
5. 3. 2022 07:25
Re: Ale ale...
Mně devět dní nepřipadá dlouho, myslel jsem že to bude lepší než to nabít na 100 %. Ty jsi jednou psal, že se ti nedobilo CitiGo přes noc, bylo to tím, že to dobíjení řídíš přes telefon?
Avatar - xxc
5. 3. 2022 10:37
Re: Ale ale...
Nie, ale tak dlhodobo nechavam 40-60%. Ale parkuje to vonku.
5. 3. 2022 11:09
Re: Ale ale...
Já mám auto v baráku, ale už si na to dávám bacha.
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2022 18:03
A zlým snem roku 2022 se stává
TÜV Report se v roce 2022 poprvé podrobněji zaměřil na čtyři v Německu populární elektromobily. Tesla dosáhla v tomto srovnání obzvláště špatných výsledků.

Tak co vy zkratobezmozci, kde je ta kvalita Tesly o které tady v diskusi pořád tak básníte??? :-[] :-[] :-[]

Nejhůře si ve srovnání čtyř elektromobilů vedla Tesla Model S. I v jejím případě se vyskytovaly problémy se světlomety, ale také závady na podvozku, které mají za následek obrovskou míru neúspěšnosti 10,7 %! To znamená, že přibližně každá desátá Tesla neprojde napoprvé technickou kontrolou. Tím se dostala nejen do spodní „červené“ části žebříčku, ale také celkově na třetí místo od konce. Hůře jsou na tom pouze Dacia Duster a Dacia Logan.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - rohYpnol
4. 3. 2022 18:38
Re: A zlým snem roku 2022 se stává
Ano. Stále stejný příběh. Určitě se dozvíme od těch zkratoprdů že to byla potisícáté opět jen náhoda, co se stává jednou za tisíc let :-[]
4. 3. 2022 21:51
Re: A zlým snem roku 2022 se stává
Omlouvám se za dublování těch odkazů, nejdřív to vypadalo, že se to poprvé nezobrazilo. :-)
Avatar - rohYpnol
5. 3. 2022 10:14
Re: A zlým snem roku 2022 se stává
Mě se dokonce stává že příspěvek se vloží nepochopitelně pod jinou diskusi... ;-)
4. 3. 2022 18:24
Re: A zlým snem roku 2022 se stává
náhradných batérií do notebookov - Potěš Pánbůh :-( :-(
4. 3. 2022 18:29
Re: A zlým snem roku 2022 se stává
Mať Teslu bolo a je in.
Ale za chvíľu budú títo majitelia za ťulpasov, že kupujú fušerinu za hromadu peňazí!!
Avatar - xxc
4. 3. 2022 18:45
Re: A zlým snem roku 2022 se stává
Este by sa hodilo vysvetlenie, ake problemy moze mat tesla so svetlami? Ved to ma urcite ledky, s vypalenou ziarovkou nepride. Zeby nesvietili ledky? Podvozok je ina vec, podla mna 10% malo zhrdzavene zadne brzdy a brali to vazne a nepresli kontrolou. Alebo je ine vysvetlenie?
4. 3. 2022 18:22
Keď vidím, aké problémy sú s kvalitou...
náhradných batérií do notebookov - Potěš Pánbůh :-( :-(
Rozbalit vlákno
3
4. 3. 2022 20:33
Re: Keď vidím, aké problémy sú s kvalitou...
Kdyz vidim problemy s benzinovou sekackou po dvou letech, jak muze auto najet 100.000km?

Podobna blbost...

Slysel jsi nekdy neco o automotive standardech?
Ne?
4. 3. 2022 21:20
Re: Keď vidím, aké problémy sú s kvalitou...
Neviem akú sekačku si kúpil u Číňana, ale tá moja BriggsSratton funguje na brnk od roku 2003.
Akurát som vymenil sviečky, bowden a jedno koliesko.
A automotive štandardy? Tak si pozri štatistiky kvality a poruchovosti/závad - dokonca bežné u prémie!
4. 3. 2022 21:35
Re: Keď vidím, aké problémy sú s kvalitou...
Mluvim o srovnani spotrebni elektroniky a automotive, ktere je silne zavadejici.