Novinky
Výrobou elektrozkratů posílíme svoji závislost na Číně.
Nenamlouvej si že Čína je lepší než Rusko, stejní šílenci, stejná rizika.
V této době může horovat za elektroprdy jen totální cvok.
Nenamlouvej si že Čína je lepší než Rusko, stejní šílenci, stejná rizika.
V této době může horovat za elektroprdy jen totální cvok.
Zase pěkná márovina - "Mezi těmito vozy ale mělo ale jen 2.184, což je v celkovém srovnání dost nízké číslo."
Holt je tady na auto.cz po čtenářích dlouhodobě vyžadován um tzv. čtení mezi řádky 😁
Alespoň nějaké rozptýlení v této době 😉 ...
Holt je tady na auto.cz po čtenářích dlouhodobě vyžadován um tzv. čtení mezi řádky 😁
Alespoň nějaké rozptýlení v této době 😉 ...
Nikdo netvrdí, že Čína není dál. Ať si jsou kam chtějí, třeba i do zadele.
Problém je v tom, že spousta materiálů používaných v elektrozkratech je buď přímo z Číny nebo je má Čína pod palcem. A pokud toto nějaký elektrohujer nevidí, tak je cvok právě on.
Problém je v tom, že spousta materiálů používaných v elektrozkratech je buď přímo z Číny nebo je má Čína pod palcem. A pokud toto nějaký elektrohujer nevidí, tak je cvok právě on.
Ano. Stále stejný příběh. Určitě se dozvíme od těch zkratoprdů že to byla potisícáté opět jen náhoda, co se stává jednou za tisíc let 😒]
Mať Teslu bolo a je in.
Ale za chvíľu budú títo majitelia za ťulpasov, že kupujú fušerinu za hromadu peňazí!!
Ale za chvíľu budú títo majitelia za ťulpasov, že kupujú fušerinu za hromadu peňazí!!
TÜV Report se v roce 2022 poprvé podrobněji zaměřil na čtyři v Německu populární elektromobily. Tesla dosáhla v tomto srovnání obzvláště špatných výsledků.
Tak co vy zkratobezmozci, kde je ta kvalita Tesly o které tady v diskusi pořád tak básníte??? 😒] 😒] 😒]
Nejhůře si ve srovnání čtyř elektromobilů vedla Tesla Model S. I v jejím případě se vyskytovaly problémy se světlomety, ale také závady na podvozku, které mají za následek obrovskou míru neúspěšnosti 10,7 %! To znamená, že přibližně každá desátá Tesla neprojde napoprvé technickou kontrolou. Tím se dostala nejen do spodní „červené“ části žebříčku, ale také celkově na třetí místo od konce. Hůře jsou na tom pouze Dacia Duster a Dacia Logan.
Tak co vy zkratobezmozci, kde je ta kvalita Tesly o které tady v diskusi pořád tak básníte??? 😒] 😒] 😒]
Nejhůře si ve srovnání čtyř elektromobilů vedla Tesla Model S. I v jejím případě se vyskytovaly problémy se světlomety, ale také závady na podvozku, které mají za následek obrovskou míru neúspěšnosti 10,7 %! To znamená, že přibližně každá desátá Tesla neprojde napoprvé technickou kontrolou. Tím se dostala nejen do spodní „červené“ části žebříčku, ale také celkově na třetí místo od konce. Hůře jsou na tom pouze Dacia Duster a Dacia Logan.
Mně devět dní nepřipadá dlouho, myslel jsem že to bude lepší než to nabít na 100 %. Ty jsi jednou psal, že se ti nedobilo CitiGo přes noc, bylo to tím, že to dobíjení řídíš přes telefon?
Neviem akú sekačku si kúpil u Číňana, ale tá moja BriggsSratton funguje na brnk od roku 2003.
Akurát som vymenil sviečky, bowden a jedno koliesko.
A automotive štandardy? Tak si pozri štatistiky kvality a poruchovosti/závad - dokonca bežné u prémie!
Akurát som vymenil sviečky, bowden a jedno koliesko.
A automotive štandardy? Tak si pozri štatistiky kvality a poruchovosti/závad - dokonca bežné u prémie!
Kdyz vidim problemy s benzinovou sekackou po dvou letech, jak muze auto najet 100.000km?
Podobna blbost...
Slysel jsi nekdy neco o automotive standardech?
Ne?
Podobna blbost...
Slysel jsi nekdy neco o automotive standardech?
Ne?
Este by sa hodilo vysvetlenie, ake problemy moze mat tesla so svetlami? Ved to ma urcite ledky, s vypalenou ziarovkou nepride. Zeby nesvietili ledky? Podvozok je ina vec, podla mna 10% malo zhrdzavene zadne brzdy a brali to vazne a nepresli kontrolou. Alebo je ine vysvetlenie?
kto si necha v zime dlhodobo vybitu baterku na 19%? mozno tak v garazi, ale aj tak je to dost malo
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Edit: Dneska jsem četl, že výrobci elektroauta šidí, protože musejí moc platit do dodávané trakční baterie. To asi dokresluje i moje originální baterie 12V, která je nějaký noname 40 Ah Made in Italy. V pohodě se do "kastlíku" vejde i 52 Ah (třeba Yuasa YBX 3012).