...já považuji za nejvíc inovativní - v té době - veselé, praktické a cenově přijatelné Twingo. Nakonec i z pohledu běžného, jen trošku lépe situovaného, devadesátkového Čecha. Na 626 už to chtělo "fialový sako", vlastně trochu i na to Mondeo a šafrána. (Myšleno finančně.)
Jerry.Gunman
1
JJ, tehdejší zaoblená 626, k té se fialové sako, divoce barevná kravata a bílé ponožky snad fasovaly. Ale auto to bylo výborné .
Měl jsem dokonce tu čest párkrát se svézt v Renaultu Safrane / Baccara... Pro člověka zvyklého na vozy socialistické provenience to byl neskutečný luxus. Smetanově nažloutlá jemňoučká a měkkoučká kůže, velurové koberečky v barvě bílé kávy, tmavě zelená metalíza, snad i vzduchové měchy na zadní či obou (????) nápravách - a cena, za kterou se tehdy daly koupit dva až tři domky v menším městě.
del42sa
1
"snad i vzduchové měchy na zadní či obou (????) nápravách"
na obou, mělo to nastavování světlé výšky podobně jako Citroeny
Ozzman
0
Safrane je takový muj "dream car" alespoň se v něm svézt, ideálně v Biturbu.... závidím
MS-sport
4
vzpomínám a to zejména kvůli dnešní opět navrácené totalitě.
Měl jsem dokonce tu čest párkrát se svézt v Renaultu Safrane / Baccara... Pro člověka zvyklého na vozy socialistické provenience to byl neskutečný luxus. Smetanově nažloutlá jemňoučká a měkkoučká kůže, velurové koberečky v barvě bílé kávy, tmavě zelená metalíza, snad i vzduchové měchy na zadní či obou (????) nápravách - a cena, za kterou se tehdy daly koupit dva až tři domky v menším městě.
na obou, mělo to nastavování světlé výšky podobně jako Citroeny