Veterán
MS-sport
4
vzpomínám a to zejména kvůli dnešní opět navrácené totalitě.
Přejít do diskuze
"snad i vzduchové měchy na zadní či obou (????) nápravách"
na obou, mělo to nastavování světlé výšky podobně jako Citroeny
na obou, mělo to nastavování světlé výšky podobně jako Citroeny
JJ, tehdejší zaoblená 626, k té se fialové sako, divoce barevná kravata a bílé ponožky snad fasovaly. Ale auto to bylo výborné .
Měl jsem dokonce tu čest párkrát se svézt v Renaultu Safrane / Baccara... Pro člověka zvyklého na vozy socialistické provenience to byl neskutečný luxus. Smetanově nažloutlá jemňoučká a měkkoučká kůže, velurové koberečky v barvě bílé kávy, tmavě zelená metalíza, snad i vzduchové měchy na zadní či obou (????) nápravách - a cena, za kterou se tehdy daly koupit dva až tři domky v menším městě.
Měl jsem dokonce tu čest párkrát se svézt v Renaultu Safrane / Baccara... Pro člověka zvyklého na vozy socialistické provenience to byl neskutečný luxus. Smetanově nažloutlá jemňoučká a měkkoučká kůže, velurové koberečky v barvě bílé kávy, tmavě zelená metalíza, snad i vzduchové měchy na zadní či obou (????) nápravách - a cena, za kterou se tehdy daly koupit dva až tři domky v menším městě.
...já považuji za nejvíc inovativní - v té době - veselé, praktické a cenově přijatelné Twingo. Nakonec i z pohledu běžného, jen trošku lépe situovaného, devadesátkového Čecha. Na 626 už to chtělo "fialový sako", vlastně trochu i na to Mondeo a šafrána. (Myšleno finančně.)