Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Avantime
Infotainmenty vo VW Group síce patria k tým intuitívnejším, ale najlepšie teda rozhodne nie sú. Okrem zamŕzania ma napríklad štve navigácia v Enyaqu, ktorá komplikovanejšie úseky ako križovatky nezobrazuje detailne a občas je tiež spomalená. V zásade na úrovni Stellantisu.
Mne by vôbec nevadilo, keby sa už všetci vybodli na vlastný vývoj a prešli na Google. Vyzerá, že Renault a Volvo to už pochopili a ako používateľ Androidu to vítam. Je pritom úplne logické, že keď má niekto mobil s Androidom, chce ho mať aj na tablete, tak prečo nie aj v aute.
Mne by vôbec nevadilo, keby sa už všetci vybodli na vlastný vývoj a prešli na Google. Vyzerá, že Renault a Volvo to už pochopili a ako používateľ Androidu to vítam. Je pritom úplne logické, že keď má niekto mobil s Androidom, chce ho mať aj na tablete, tak prečo nie aj v aute.
Akorát s android asistentem se nedomluvíš, protože neumí česky. Nefunguje ani komolit jména anglicky.
ty sa s autom rozpravas?
nikdy som ani na Superb ani na GLC nezistil ako to funguje.
na 99.9% ma zle rozumie, alebo uplne spravi daku kravinu. hlasove ovladanie - pockam az ked to bude fungovat ako v star treku
radsej si vsetko naklikam, otocim, nastavim sam.
nikdy som ani na Superb ani na GLC nezistil ako to funguje.
na 99.9% ma zle rozumie, alebo uplne spravi daku kravinu. hlasove ovladanie - pockam az ked to bude fungovat ako v star treku
radsej si vsetko naklikam, otocim, nastavim sam.
umí česky, musíš být čech, ona si to přeloží, dvakrát řekne nevím jak pomoci a když sprostě nadáš, tak začne překládat.
Určitě je dneska lepší navigovat s Waze než s nějakou Columbus whatever navigací.
Zároveň ale většina lidí bude chtít používat věci z mobilu - seznam kontaktů, posledních hovorů, datové připojení.
Jedna cesta je AndroidAuto - navi jede z telefonu, telefon taky (buď přes AA nebo napřímo), hudba umí oboje, ovládání auta (klima, nastavení individualizace podvozku a řízení apod.) je holt v tom nativním prostředí.
Druhá cesta je mít vyloženě Androidový infotainment, do toho nějak hezky integrovaný ovládání auta, nainstalovanou Waze rovnou tam, přes BTHF zapojený telefon... a pak je otázka, přes co budeš datovat.
Dřív bych napsal, že výhoda telefonu je v tom, že si ty appky stáhneš doma přes WiFi a nečerpáš data... ale dneska už je tohle asi skoro jedno.
Zároveň ale většina lidí bude chtít používat věci z mobilu - seznam kontaktů, posledních hovorů, datové připojení.
Jedna cesta je AndroidAuto - navi jede z telefonu, telefon taky (buď přes AA nebo napřímo), hudba umí oboje, ovládání auta (klima, nastavení individualizace podvozku a řízení apod.) je holt v tom nativním prostředí.
Druhá cesta je mít vyloženě Androidový infotainment, do toho nějak hezky integrovaný ovládání auta, nainstalovanou Waze rovnou tam, přes BTHF zapojený telefon... a pak je otázka, přes co budeš datovat.
Dřív bych napsal, že výhoda telefonu je v tom, že si ty appky stáhneš doma přes WiFi a nečerpáš data... ale dneska už je tohle asi skoro jedno.
Androidí infotainment .. pfff.....to je pro každého.... frajeři maj infotainment od Microsoftu :-! :-[]
Áno, už to bude asi jedno a hlavne sa tomu človek nevyhne. Ja sa pri cestách do zahraničia stále snažím všetko si pripraviť, napríklad Google offline mapy a nemíňať dáta, ale už to bez toho nepôjde (aktuálna dopravná situácia hlavne) a radšej takto ako si platiť služby nejakej vstavanej navigácie, ktorá mi vlastne ani celkom nevyhovuje.
Důležitý je aby infotaiment měl podporu Apple car play nebo Android auto, bezdrátové připojení a je klid. Data nereš, v celý EU je to za stejný peníze jako doma ;-) :yes:
Jo, akorát třeba Srbsko nebo Švýcarsko v Unii nejsou, občas se podívám i někam dál... ale pro kupce novejch aut tohle není téma už dneska a za chvíli to nebude téma pro nikoho.
rohYpnol
Titulek-nejlepší INFOTAINMENT...
Video - absolutně mimo, jen obecné řeči o ergonomii a ovládacích prvcích... :-O :'-( :no:
Tohle se vážně nepovedlo.
Video - absolutně mimo, jen obecné řeči o ergonomii a ovládacích prvcích... :-O :'-( :no:
Tohle se vážně nepovedlo.
rohYpnol
Nejlepší infotainment = žádný infotainment. Auto má být autem a ne elektronikou s životností jednoho volebního období :-!
Jinak když už infotainment, tak aspoň iDrive nebo MMI. Cokoliv dotykového přes display bych při řízení blokoval a nedovolil ovládat :-! :-! Je to hazard s bezpečností.
Jinak když už infotainment, tak aspoň iDrive nebo MMI. Cokoliv dotykového přes display bych při řízení blokoval a nedovolil ovládat :-! :-! Je to hazard s bezpečností.
petr petrumr
řidiče nezajímá jestli je to nejlepší, ale škodovkáře ano a to je velký rozdíl mezi řidičem a škodovkářem. Po stránce bezpečnosti u škodovky musíš klopit zrak dolů a tohle se u druhých aut už douho neděje, ale co už, kodiaqa mají ti co jezdí od rána do večera po dálnici a jsou už deprimovaný, že ani ty směrovky nedávají, rozvádí se, večeři nemají, oběd kafé u benzinky, prostě jsou zalezlí v té konzervě a je jim dobře( lžou si), ale nechme jim to, mají jen to.
kozakm
Na video jsem nekoukal, ale stare novinarske pravidlo zni, ze kdyz je v nadpisu clanku otazka, odpoved zni automaticky “ne” ;-)
Ale třeba už to na rozdíl od těch nových tragických infotainmentů vychytali :)
ani ked mas napriklad zapnute navigovanie v android auto tak skodovacku mapu nemozes zapnut v pristrojovke.
to je najvacsia slabina dnesnych infotainmentov. automobilky su 300 rokov za celym IT svetom.
cely ten kolumbus mam v superb a je to cele des. ergonomiu nastaveni robil asi niekto na drogach.
nehovoriac o tom, ze niektore nastavenia sa same od seba vypinaju (asistencne systemy)
"Jezdí to dobře, ale neseje to" :-)