Novinky
Jozki
0
V com sa nepodaril 2,0 170 PS ?
Přejít do diskuze
Všechny benzíny od 1,8 až po 3,0 mají bezúdržbové rozvody řetězem a jsou nadmíru trvanlivé a motor 2,0 107 kW/145 PS je považován za vysloveně povedenou motorovou jednotku vhodnou pro auta od Focuse až po Galaxy...
První dva možná, ale pravdou je, že 2,0 170PS se fakt nepovedl... 1,9 150 PS to už je automobilová prehistorie, Zetor s lepším výkonem. Takže v běžné produkci nižší střední a střední třídě VW má podřadné motory s nadprůměrnou cenovkou 😄
musim souhlasit, ač sám Forda mám,že nabídka benzínů, hlavně jejich výkonější varianty je oproti konkurenci trošku papírově v nevýhodě .. horší výkony i spotřeba ... to prověří až čas ... například nesmrtelnej 2,5l motor v Mondeu s řetězovym rozvodem, kterje je shcopnej najet hodně přes půl mega km atd ....
Řekl bych, že to bude podobné jako s turbodiesely. U nich někteří kupující taky nepřemýšlí nad budoucími nákladnými opravami a prodávají se lépe než benzíny, i když třeba já to nedokážu pochopit.
Jsem zvědavej, jak všechny motory s turbem (nejen z produkce VW) budou vypadat po 100.000 km, aby jsme se nakonec nedočkali toho, že ojetina od VW v benzínu bude v bazaru nechtěnej ležák s problémovým motorem...
Daj prosim ta nejaky link ktory potvrdi ze ze : "firemni Skodovky a VW jsou na servisech tak 100% vice nez sluzebni Fordy." Ziaden si nenasiel ? Asi preto ze si si to vymyslel. Tak skus najst aspon nejaky ktory potvrdi ze : "naky 1.4 TFSI se mu tezko ve spolehlivosti nekdy vyrovna!". Zase nic ?
1,4 TDCi, 1,6 TDCi, 2,0TDCi a 2,7TDCi jsou ve svých objemových třídách mnohem lepší motory než produkce z VW
No vtip je v tom, že CO2 nedělá zdaleka takovou "paseku" jako oxidy dusíku, takže by to mělo být přesně naopak!!! Diesly jsou dnes nejméně ekologické motory... Nehledě na to, že spousta dieslů dnes ještě není vybavena fltrem pevných částic a když je, tak je to zatím tak neskutečně poruchová a problémová součást...
Asi se k tomu v praci chovas jako prase. Jak se rika co neni moje to mne neboli. Studene starty na 5000 👋s a tak podobne. Zname to jak jak se jezdi f. vozy, Ale firemni Skodovky a VW jsou na servisech tak 100% vice nez sluzebni Fordy. Navic u Fordu jsou dily levnejsi pro firemni zakazniky nez u VW.
ford neumí nic ani diesel ani benzín, máme jich ve firmě 15, oba druhy a víc jsou v servisu, než na cestách
Hmm, já jen doufám, že až odstraní to úděsné chvění z mého služebního C-MAXu 2.0 TDCI, tak ten motor bude nejspolehlivější. Zatím proti sametu soukromého 2.0TFSI je to děs a hrůza.
Jistěže je to on (nevím teda co myslíte pod pojmem "starý", MZR motory jsou relativně nové). Zatímco nová šestka dostane 2.5 s variabilním sáním i časováním, Mondeu musí stačit stará konfigurace.
Libí se mi ty formulace o tom vyvíjení... 😄
Libí se mi ty formulace o tom vyvíjení... 😄
tak vykon neni vse, benziny od Fordu sice nevynikaji vykony nektere ani spotrebou ale extremni spolehlivosti, 1,6 16v od Fordu je nejspolehlivejsi motor co znam na urovni Mazdy, naky 1.4 TFSI se mu tezko ve spolehlivosti nekdy vyrovna!
Myslim ze tato 2,3 je vzdaleny puvod od Mazdy a byla uz v Maveriku.
Myslim ze tato 2,3 je vzdaleny puvod od Mazdy a byla uz v Maveriku.
Dodatocne danovo zatazit benzinove motory oproti dieslom ? Ale chod ti vtipalku ! Nejde len o CO2 ale o emisie ako celok. A benziny su na tom v porovnani s dieslami stale vyborne a do buducna budu este lepsie a za mensie naklady. Pretoze vyrobit cisty diesel stoji ovela viac, nez vyrobit cisty benzinak !
Je obtížné hodnotit motor jen podle "papírových údajů", ale vzhledem k objemu to moc nevypadá, hlavně točivý moment odpovídá běžnému dvoulitru a je posazen hodně vysoko, kombinovaná spotřeba v Mondeu okolo 10 litrů taky nic moc, no nevím....
Přijde mi, že Fordu zoufale chybí kvalitní benzíny. Stačí srovnat třeba s VW, proti 2.0 TFSI (147kW a 169kW) má 2.5 (166kW) od Volva, který má spotřebu cca o 2 litry větší a je i těžší, proti 1.8 TFSI (118kW) je teď tahle novinka, opět těžší a žravější, proti twinchargerům 1.4 TSI (103kW a 125kW) nenabízí Ford nic a proti 1.4 TFSI (90kW), která brzy nahradí atmosférickou 1.6ku taky Ford nemá zatím adekvátní konkurenci.
Přijde mi, že Fordu zoufale chybí kvalitní benzíny. Stačí srovnat třeba s VW, proti 2.0 TFSI (147kW a 169kW) má 2.5 (166kW) od Volva, který má spotřebu cca o 2 litry větší a je i těžší, proti 1.8 TFSI (118kW) je teď tahle novinka, opět těžší a žravější, proti twinchargerům 1.4 TSI (103kW a 125kW) nenabízí Ford nic a proti 1.4 TFSI (90kW), která brzy nahradí atmosférickou 1.6ku taky Ford nemá zatím adekvátní konkurenci.
hlavne jim chybi v nabidce kvalitni diesel. stavajici 140ti konovy dvoulitr bude ve spojeni s automatem opravdu jen na rodinne svezeni.
Pokud srovname emise CO2 toho motoru s kvalitnimi diesely a vynasobime to poctem benzinovych motoru na celem svete, dochazime k tomu, ze provoz benzinovych motoru by mel byt zatizen dodatecnou ekologickou dani.
Jinak nazev te prevodovky "Durashit" je fakt bomba >😒]
Jinak nazev te prevodovky "Durashit" je fakt bomba >😒]
Mozno za tym treba hladat limity kvoli emisiam. A mozno nie, konkurencia dokaze urobit lepsie motory, to sa musi uznat.