Je to už více než 20 let, co Volkswagen do modelu Passat posadil neobvyklý zážehový osmiválec. V nabídce nevydržel dlouho, dnes jde tedy o poměrně vzácnou motorizaci.
Použij druhé slovo svého výplodu + smaž "e" + doplň "si myslí" a zkombinuj s "Ano je to GENIÁLNÍ řešení a CELÁ koncepce VR motorů je GENIÁLNÍ.." :-)
Možná můžeš na začátek dát "Jen" :-!
jak to děláš že si FURT v PŘESNÉM OPAKU s odbornou veřejností = věcí znalými? :-O:*)
N E rozhodně podobnou kraVWinu Toyota nemá :D
Normální V12 a V8 ve více objemech a měli R6 (Lexus) i V6 (co léta používá Lotus) atd. ale leVWné řešení s jednou hlavou VWálců ála VW = rozhodně samozřejmě pochopitelně NEEEE :-)
Špatný auto za 100 litrů = jako investice? to není starý Maserati = to je 20 let starej pašík
ad PS: jo pravda a láska a fakta (že věci jsou jinak než si mysleli = lidi jako ty) SEROU = takže když jde dát BAN za nadávání PO začátku války PRO RUSKÝ SVI..NI co vyhrožuje paragrafy za nadávání Putinovi = tak ANO možná :D
Chápeš debile, že kdybych si to koupil tak jako uloženku, kterou bych následně prodal dráž a rozhodně mě absolutně nezajímá jakej to má podvozek nebo jakou to má spolehlivost? Rozhodně bych s tím neplánoval jezdit ani závody do vrchu, aby mě limitoval podvozek ani do Chorvatska, aby mi vadila spolehlivost. Je to prostě rarita, která poroste na ceně. To je důvod proč se mi to líbí.
A fakt, že to má jen jednu hlavu kupodivu vím. Ano je to geniální řešení a celá koncepce VR motorů je geniální, protože umožňuje vyrábět kompaktní víceválcové motory. Má Toyota něco takového?
PS: kdy myslíš, že dostaneš ban i na tenhle profil?