Elektromobilita
Jeho uzasny spotrebic i-pace je neskutocny prepadak.... len sa potvrdzuje to co tiez stale tvrdim.. ze o takuto zehlickovu radobypremiu nikto nestoji... zlate xj presne tak :yes:
Tyhle kravinky budou to poslední na co si zákazník vzpomene po další neplánované návštěvě servisu a že jich s těmahle krumplama je. Lituju zákazníky, co si od nich cokoliv koupili a to říkám jako člověk s velkou slabostí pro jejich design.
Jen pro info - i s těmahle odepsanými aku chtějí dělat veřejné nabíječky co budou nabíjet stovkami/tisícemi kW, aniž by to položilo síť nebo vyžadovalo extrémní připojení nabíjecí stanice na síť. Ovšem ani tohle řešení není ekonomicky moc šetrné - riziko vadného článku výrazně vyrostlo, nároky na diagnostiku/řízení takového stacionárního mega aku vzrostou.
Jen pro info - i s těmahle odepsanými aku chtějí dělat veřejné nabíječky co budou nabíjet stovkami/tisícemi kW, aniž by to položilo síť nebo vyžadovalo extrémní připojení nabíjecí stanice na síť. Ovšem ani tohle řešení není ekonomicky moc šetrné - riziko vadného článku výrazně vyrostlo, nároky na diagnostiku/řízení takového stacionárního mega aku vzrostou.
XE souhlas, kombík by se hodil.
XF - že to prodejně není žádná hitparáda je fakt, ale jestli za to může design, to nevím... podle mě je design v pořádku - XF je pro mě o kousek vyváženější než 5er, možná pro někoho nevýrazný... ale za mě je v téhle třídě priorita spíš ta konzervativní elegance.
XF - že to prodejně není žádná hitparáda je fakt, ale jestli za to může design, to nevím... podle mě je design v pořádku - XF je pro mě o kousek vyváženější než 5er, možná pro někoho nevýrazný... ale za mě je v téhle třídě priorita spíš ta konzervativní elegance.
xe je fajn, ale nie je kombi a i v uk ho d3ka cenovo bije, co vidno na predajoch a xf je davno mrtve, po uspesnej prvej generacii ta druha je hlavne dizajnovo nevyrazna a aj v uk je umenie nejaku vidiet mimo muzea. suvecka su krok vedla, domaci si radsej kupuju sestersky land rover/rr.
Nikdo od nikoho. Ten nápad je tady už hodně dlouho a není nijak unikátní - časem by na něj přišel úplně každý.
To byla plečka od PSA vycházející ze slavné 2,7 V6, toho je plný bazos, na díly, zadřený motor atd.
Měl sem to rok, hodně rychle sem se toho zbavil a sem moc rád. Zlatej Charger, navíc ta 5,7 jezdí na LPG za měnší peníze jak ta 3,0 TT nafta. Sranda co
Měl sem to rok, hodně rychle sem se toho zbavil a sem moc rád. Zlatej Charger, navíc ta 5,7 jezdí na LPG za měnší peníze jak ta 3,0 TT nafta. Sranda co
velmi to nesledujem, ale mala prist nova rada radovych 6valcov a nakoniec skoncili pri 4valcoch.
Aha, tam už jsou jen dvoulitry? No tak to je mizérie... ještě pár let zpátky byl třílitr v benzínu i naftě.
prvy xf sa mi velmi pacil, druhy mi pripada dost nudny a motoricky nema k 5er velmi co ponuknut
Zrovna som to tyzden dozadu pocul od managera Skodovky... uz len kto koho skopiroval z napadom...
Poslední poctivý Jaguar bylo osmiválcové XJ a XF 😄