Elektromobilita
To vymyslíš akušroubovák a pak akuvrtačku pojmenuješ jako nový vynález nebo jak to mysleli.
Tyhle kravinky budou to poslední na co si zákazník vzpomene po další neplánované návštěvě servisu a že jich s těmahle krumplama je. Lituju zákazníky, co si od nich cokoliv koupili a to říkám jako člověk s velkou slabostí pro jejich design.
Jen pro info - i s těmahle odepsanými aku chtějí dělat veřejné nabíječky co budou nabíjet stovkami/tisícemi kW, aniž by to položilo síť nebo vyžadovalo extrémní připojení nabíjecí stanice na síť. Ovšem ani tohle řešení není ekonomicky moc šetrné - riziko vadného článku výrazně vyrostlo, nároky na diagnostiku/řízení takového stacionárního mega aku vzrostou.
Jen pro info - i s těmahle odepsanými aku chtějí dělat veřejné nabíječky co budou nabíjet stovkami/tisícemi kW, aniž by to položilo síť nebo vyžadovalo extrémní připojení nabíjecí stanice na síť. Ovšem ani tohle řešení není ekonomicky moc šetrné - riziko vadného článku výrazně vyrostlo, nároky na diagnostiku/řízení takového stacionárního mega aku vzrostou.
Zrovna som to tyzden dozadu pocul od managera Skodovky... uz len kto koho skopiroval z napadom...
Sienna Maraboli
Příspěvek podléhá schvalování.
Poslední poctivý Jaguar bylo osmiválcové XJ a XF 😄
XF - že to prodejně není žádná hitparáda je fakt, ale jestli za to může design, to nevím... podle mě je design v pořádku - XF je pro mě o kousek vyváženější než 5er, možná pro někoho nevýrazný... ale za mě je v téhle třídě priorita spíš ta konzervativní elegance.
Měl sem to rok, hodně rychle sem se toho zbavil a sem moc rád. Zlatej Charger, navíc ta 5,7 jezdí na LPG za měnší peníze jak ta 3,0 TT nafta. Sranda co