Jeho uzasny spotrebic i-pace je neskutocny prepadak.... len sa potvrdzuje to co tiez stale tvrdim.. ze o takuto zehlickovu radobypremiu nikto nestoji... zlate xj presne tak :yes:
xe je fajn, ale nie je kombi a i v uk ho d3ka cenovo bije, co vidno na predajoch a xf je davno mrtve, po uspesnej prvej generacii ta druha je hlavne dizajnovo nevyrazna a aj v uk je umenie nejaku vidiet mimo muzea. suvecka su krok vedla, domaci si radsej kupuju sestersky land rover/rr.
XE souhlas, kombík by se hodil.
XF - že to prodejně není žádná hitparáda je fakt, ale jestli za to může design, to nevím... podle mě je design v pořádku - XF je pro mě o kousek vyváženější než 5er, možná pro někoho nevýrazný... ale za mě je v téhle třídě priorita spíš ta konzervativní elegance.
To byla plečka od PSA vycházející ze slavné 2,7 V6, toho je plný bazos, na díly, zadřený motor atd.
Měl sem to rok, hodně rychle sem se toho zbavil a sem moc rád. Zlatej Charger, navíc ta 5,7 jezdí na LPG za měnší peníze jak ta 3,0 TT nafta. Sranda co
Tyhle kravinky budou to poslední na co si zákazník vzpomene po další neplánované návštěvě servisu a že jich s těmahle krumplama je. Lituju zákazníky, co si od nich cokoliv koupili a to říkám jako člověk s velkou slabostí pro jejich design.
Jen pro info - i s těmahle odepsanými aku chtějí dělat veřejné nabíječky co budou nabíjet stovkami/tisícemi kW, aniž by to položilo síť nebo vyžadovalo extrémní připojení nabíjecí stanice na síť. Ovšem ani tohle řešení není ekonomicky moc šetrné - riziko vadného článku výrazně vyrostlo, nároky na diagnostiku/řízení takového stacionárního mega aku vzrostou.