Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKoncern VW chce do roku 2030 omezit nabídku spalovacích aut v Evropě o 60 %
41 komentářů
petr petrumr
zdá se, že VW se nudí, neměl se orientovat na bohaté lidi a neziskovky, kdyby měl manažéry jak má toyota, tak by pro fábii hledal výrobní kapacity a né přemýšlet kdy ji tipnout.
cjoctavian
Len nech vymyslaju podobne samovrazedne greendealove halucinacie...USA a Azia im podakuju 😒]
WinDiesel
Žádná Škoda, nebudou nám chybět.
elektrošroty chybět nebudou , VW s TDI chybět budou a moc. ;-\ ;-\
Ani ty šroty TDI nesplňující emise nebudou.
Tady se člověk dočte hloupostí.
Jo? A dieselgate byl co? Chceš říct, že diesely od VW v reálu měli emise jako při homologaci?
Ale máš pravdu, hloupostí od tebe čteme dost.
Ale máš pravdu, hloupostí od tebe čteme dost.
kruskar
co se vám stalo v Číně, nestačilo. Ale až vás vypíchá Evropa, bude to váš konec.
Arese
....a zároveň sebevražedná politika! VW v podstatě většině svých věrných zákazníků vzkazuje: "Vážení, polibte si p.r.d.e.l. , už mě vůbec nezajímáte!" 😲 😲 😲 :no:
Jo , je to děsně stupidní... budu asi ale moc hledat , kde koupit něco většího s minimálně 2 lirovým dieslem do milionu ;-\
Pitomci!
Green deal s válkou na Ukrajině jim padne , elektřiny bude málo a drahé !
Tak asi budeme jezdit na koních..
Pitomci!
Green deal s válkou na Ukrajině jim padne , elektřiny bude málo a drahé !
Tak asi budeme jezdit na koních..
Do milionu je diesel zbytečný. Tak velká auta, ktera ho potřebuji, stojí víc.
Riadna blbosť, čo píšeš. Jeden známy tiež tak uvažoval a kúpil si benzínového Riftera. Neprejde deň, že by neľutoval.
Jestli má problém s benzínem v malém rifteru, tak to nemá kupovat ani nové auto. To spíš vypadá, že nemá na banány, ale chce opici. Nedávno známý kupoval proace city verso s 1.2 a automatem. A vůbec nelituje, naopak.
V malom Rifteri? Ty fakt nevieš o čom pletieš. Nalož to a švihaj s tým po okreskách a diaľnici, za chvíľu budeš prskať, že tá mrcha žerie aj cez 10 litrov. Kto s tým vozí len vlastný zadok alebo ženu s deťmi, tak to veľmi necíti, ale inak bez nafty ani ťuk. Trojlitrový rozdiel na sto je viac ako dosť a s tými debilnými kecami o banánoch si riadne mimo.
Jo? Tak mi to vysvětlím kdyz jsem mimo. Nebo ten rifter ma boudu, tedy dodavku a jezdi nalozenej? Já mám třeba 2x větší auto než ten rifter a jezdim s benzínem do 7 litrů úplně v pohodě.
Ale radši bych to srovnal s tou proace city, což je vlastně to samé auto. Můžu srovnavat jen s tou 1.2T s automatem. Pokud s tím někdo jezdi za 10, tak buď jako dobytek nebo stále maximálně zatizenej. A pak je v obou případech na spotřebu výhodnější nafta. Což ale nemusí nutně znamenat, že na celkový provoz je výhodnější.
Ale radši bych to srovnal s tou proace city, což je vlastně to samé auto. Můžu srovnavat jen s tou 1.2T s automatem. Pokud s tím někdo jezdi za 10, tak buď jako dobytek nebo stále maximálně zatizenej. A pak je v obou případech na spotřebu výhodnější nafta. Což ale nemusí nutně znamenat, že na celkový provoz je výhodnější.
Musis chapat zazitu optiku prepravy, vacsina prepravy v dodavke a derivatoch je doteraz s plynom na podlahe a neustalom nedodrziavani rychlosti, ohrozovani ostatnich ucastnikov, vysokych emisii za cenu uspory casu na zakazkach, vodicoch a technike - zisk. Tymto zije drviva vacsina prepravcov, rozdiel je len v tom ako moc su zufali, alebo vychcani, podla toho sa odvija extrem.
Takze, ked si kupi Riftera a bude si mysliet ze s tym bude nonstop jazdit 150 po dialnici, cez obce a mesto 60-70 tak mu to tych 10l/100 zrat bude. Nech si to uzije, pripadne nech sa nauci jazdit usporne. 😁
Takze, ked si kupi Riftera a bude si mysliet ze s tym bude nonstop jazdit 150 po dialnici, cez obce a mesto 60-70 tak mu to tych 10l/100 zrat bude. Nech si to uzije, pripadne nech sa nauci jazdit usporne. 😁
Machýrek
Budem jezdit Mustangama asi nakonec
Elektrickým? Jiné brzy nebudou, pokud to takto půjde dál.
pradeda777
...že VW se z ukrajinské krize vůbec nepoučila. Zkrátka VW chce mít čistější vzduch i kdyby při tom procesu měla zkrachovat.... 😒 😒 😒
Btw elektro si strč do míst, kde slunce nesvítí, včerejší test iD4 mě přesvědčil, že tudy cesta nevede…
Ono je pěkné vydělávat na dražších modelech, jen aby nepřišel zlom v tom, že i ti majetnější přestanou snášet neustálé zvyšování ceny jen na úkor zisku automobilky a VW, jakožto klasický mainstream nikdy nebude vnímaný stejně jako Audi, Porsche, Mercedes, BMW... A ruku na srdce, jít si pro odpornost z rodiny ID nebo pro něco například od MBW, AUDI, nebo Porsche.
Dacia se vyhoupne v následujících letech podstatně výš, jelikož většina lidí na nic jiného mít nebude a ani firmy nebudou ochotné platit předražené "omezeně použitelné" elektromobily, ani předražené spalovací varianty vyšších modelů.