Novinky
Zpět na článek
Koncern VW chce do roku 2030 omezit nabídku spalovacích aut v Evropě o 60 %
41 komentářů
twistedTSD
15
On se najde někdo, kdo zákazníky chce.
Přejít do diskuze
ericn
Jj, tohle je jasný vzkaz. Zákazníci “se*eme na vás”, jde nám jen o zvyšování zisku. Tak fajn, milý VW, pořád ještě nejsi na trhu sám :yes😒br />
Btw elektro si strč do míst, kde slunce nesvítí, včerejší test iD4 mě přesvědčil, že tudy cesta nevede…
Btw elektro si strč do míst, kde slunce nesvítí, včerejší test iD4 mě přesvědčil, že tudy cesta nevede…
kruskar
co se vám stalo v Číně, nestačilo. Ale až vás vypíchá Evropa, bude to váš konec.
cjoctavian
Len nech vymyslaju podobne samovrazedne greendealove halucinacie...USA a Azia im podakuju 😒]
petr petrumr
zdá se, že VW se nudí, neměl se orientovat na bohaté lidi a neziskovky, kdyby měl manažéry jak má toyota, tak by pro fábii hledal výrobní kapacity a né přemýšlet kdy ji tipnout.
traveldrive
Riadna blbosť, čo píšeš. Jeden známy tiež tak uvažoval a kúpil si benzínového Riftera. Neprejde deň, že by neľutoval.
Jaros71
Jo , je to děsně stupidní... budu asi ale moc hledat , kde koupit něco většího s minimálně 2 lirovým dieslem do milionu ;-\
Pitomci!
Green deal s válkou na Ukrajině jim padne , elektřiny bude málo a drahé !
Tak asi budeme jezdit na koních..
Pitomci!
Green deal s válkou na Ukrajině jim padne , elektřiny bude málo a drahé !
Tak asi budeme jezdit na koních..
Arese
....a zároveň sebevražedná politika! VW v podstatě většině svých věrných zákazníků vzkazuje: "Vážení, polibte si p.r.d.e.l. , už mě vůbec nezajímáte!" 😲 😲 😲 :no:
Mikesus
Tak tenhle vzkaz už dali, kdyz začali podvádět s emisemi a trávit své zákazníky a všechny okolo.
kari.laz
https😐/www.idnes.cz/…355_automoto_fdv
Ono je pěkné vydělávat na dražších modelech, jen aby nepřišel zlom v tom, že i ti majetnější přestanou snášet neustálé zvyšování ceny jen na úkor zisku automobilky a VW, jakožto klasický mainstream nikdy nebude vnímaný stejně jako Audi, Porsche, Mercedes, BMW... A ruku na srdce, jít si pro odpornost z rodiny ID nebo pro něco například od MBW, AUDI, nebo Porsche.
Dacia se vyhoupne v následujících letech podstatně výš, jelikož většina lidí na nic jiného mít nebude a ani firmy nebudou ochotné platit předražené "omezeně použitelné" elektromobily, ani předražené spalovací varianty vyšších modelů.
Ono je pěkné vydělávat na dražších modelech, jen aby nepřišel zlom v tom, že i ti majetnější přestanou snášet neustálé zvyšování ceny jen na úkor zisku automobilky a VW, jakožto klasický mainstream nikdy nebude vnímaný stejně jako Audi, Porsche, Mercedes, BMW... A ruku na srdce, jít si pro odpornost z rodiny ID nebo pro něco například od MBW, AUDI, nebo Porsche.
Dacia se vyhoupne v následujících letech podstatně výš, jelikož většina lidí na nic jiného mít nebude a ani firmy nebudou ochotné platit předražené "omezeně použitelné" elektromobily, ani předražené spalovací varianty vyšších modelů.
Mikesus
Tohle je úplně stejné jako s podvodem u emisi. Ukazujou, že zákazníci jsou jim jedno, ať si třeba chcípnou.
Mikesus
Nebylo to náhodou narafičené od Američanů? Jo vlastně Opel v té době ještě patřil Američanům. Fak to je jasné.
Mikesus
Jo na to jsem zapomněl. Že to vlastně byl vymysl. A veškerá měření z provozu byla zfalšovaná.
Mikesus
Jo? Tak mi to vysvětlím kdyz jsem mimo. Nebo ten rifter ma boudu, tedy dodavku a jezdi nalozenej? Já mám třeba 2x větší auto než ten rifter a jezdim s benzínem do 7 litrů úplně v pohodě.
Ale radši bych to srovnal s tou proace city, což je vlastně to samé auto. Můžu srovnavat jen s tou 1.2T s automatem. Pokud s tím někdo jezdi za 10, tak buď jako dobytek nebo stále maximálně zatizenej. A pak je v obou případech na spotřebu výhodnější nafta. Což ale nemusí nutně znamenat, že na celkový provoz je výhodnější.
Ale radši bych to srovnal s tou proace city, což je vlastně to samé auto. Můžu srovnavat jen s tou 1.2T s automatem. Pokud s tím někdo jezdi za 10, tak buď jako dobytek nebo stále maximálně zatizenej. A pak je v obou případech na spotřebu výhodnější nafta. Což ale nemusí nutně znamenat, že na celkový provoz je výhodnější.
traveldrive
V malom Rifteri? Ty fakt nevieš o čom pletieš. Nalož to a švihaj s tým po okreskách a diaľnici, za chvíľu budeš prskať, že tá mrcha žerie aj cez 10 litrov. Kto s tým vozí len vlastný zadok alebo ženu s deťmi, tak to veľmi necíti, ale inak bez nafty ani ťuk. Trojlitrový rozdiel na sto je viac ako dosť a s tými debilnými kecami o banánoch si riadne mimo.
Mikesus
Jestli má problém s benzínem v malém rifteru, tak to nemá kupovat ani nové auto. To spíš vypadá, že nemá na banány, ale chce opici. Nedávno známý kupoval proace city verso s 1.2 a automatem. A vůbec nelituje, naopak.
Mikesus
Ja vím, diesel už se na tobě podepsal na zdraví, že?
Těch studií o škodlivosti je hodně. Natož kdyz ještě ty motory ani papirove emise neplní.
Těch studií o škodlivosti je hodně. Natož kdyz ještě ty motory ani papirove emise neplní.
Mikesus
Jo? A dieselgate byl co? Chceš říct, že diesely od VW v reálu měli emise jako při homologaci?
Ale máš pravdu, hloupostí od tebe čteme dost.
Ale máš pravdu, hloupostí od tebe čteme dost.
Mikesus
Do milionu je diesel zbytečný. Tak velká auta, ktera ho potřebuji, stojí víc.
lamal
Bohuzel to tak byva vzdy pri masovych rieseniach, ludia tu (asi) budu vzdy.
Pohlad koncernu ako VW neriesi na tieto ´´detaily´´ ktore tu vypisuju nejaky ich zakaznici.
Pohlad koncernu ako VW neriesi na tieto ´´detaily´´ ktore tu vypisuju nejaky ich zakaznici.
lamal
Musis chapat zazitu optiku prepravy, vacsina prepravy v dodavke a derivatoch je doteraz s plynom na podlahe a neustalom nedodrziavani rychlosti, ohrozovani ostatnich ucastnikov, vysokych emisii za cenu uspory casu na zakazkach, vodicoch a technike - zisk. Tymto zije drviva vacsina prepravcov, rozdiel je len v tom ako moc su zufali, alebo vychcani, podla toho sa odvija extrem.
Takze, ked si kupi Riftera a bude si mysliet ze s tym bude nonstop jazdit 150 po dialnici, cez obce a mesto 60-70 tak mu to tych 10l/100 zrat bude. Nech si to uzije, pripadne nech sa nauci jazdit usporne. 😁
Takze, ked si kupi Riftera a bude si mysliet ze s tym bude nonstop jazdit 150 po dialnici, cez obce a mesto 60-70 tak mu to tych 10l/100 zrat bude. Nech si to uzije, pripadne nech sa nauci jazdit usporne. 😁
twistedTSD
Jo jo, na fyzické osoby kašlou a pak je otázka času, kdy firmám dojde trpělivost a začnou si fleety řešit jinak než obligátním objednáním desítek Golfů a Passatů. Pak to bude zajímavé.
Machýrek
Nic s tím neuděláš. Hele třeba já bych si strašně moc přál Véčko 63 AMG 4 Matic v manuálu. Víš jak těžký je s tímhle žít?
iudex
Určite to na úbohý VW narafičil Opel, aby vyzerali, že podvádzajú. Hmm, kde som to už len počul: https😐/www.idnes.cz/…_zahranicni_remy
pradeda777
Tak ten ("podvod" s emisemi) byla očividně plánovaná sabotáž ze strany zelených mafiánů. O tom dnes nemůže být pochyb. 😒]
pradeda777
...že VW se z ukrajinské krize vůbec nepoučila. Zkrátka VW chce mít čistější vzduch i kdyby při tom procesu měla zkrachovat.... 😒 😒 😒